Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Odlican komentar Don1120. Nekad ljudima nije jasno zasto je Srbija toliko nerazvijena, zasto Beograd deluje neuredjeno, prljavo, i haoticno. Odgovor je prost: zato sto niko bitan u drzavi nije uocio da glavna zeleznicka i glavna autobuska stanica u Beogradu moraju biti na jednom mestu. I zato sto vecini ne smeta sto je tako. Nije poenta u pogresnoj odluci da se te dve stanice prostorno udalje, nego u onome sto stoji iza te odluke, a to je specifican nacin razmisljanja i rasudjivanja.
 
Ајмо и овде: главне железничке станице у Београду су, и према пројекту чвора и по важећим документима, Прокоп ("Београд центар") и Нови Београд. Кроз њих пролазе сви возови. Дакле, главна железничка и главна аутобуска станица - нису раздвојене (тј. неће бити раздвојене кад проради сав тај јад на НБ).
 
@Пантограф Zar prema originalnom projektu nisu sve stanice iste, Rakovica, Centar, NBG i Zemun? Taj isti projekat uključuje i TPS Kijevo. Čvor je savršena slika naših infrastrukturnih projekata, sem tunela, ne postoji ni jedan deo koji je potpuno završen.
 
Најглавније су ове две, а Раковица и Земун су мало мање главне:)
Јесте вала, слика и прилика наша.
 
Što se tiče kupovine karate na Prokopu, automat radi, pregledan je i u par koraka može da se kupi karta, plaćanje je samo karticama... Red ispred automata je bio manji nego na blagajni gore gde je haotično stanje.. Podseća na scene vokzala u Lavovu ovih dana.. Karata za IC vozove za NS nije bilo za naredna 2 polaska, a neko reče da ih nema za ceo dan, pa je savet da se karte kupe dan unapred. Za regio voz karata ima već za prvi sledeći polazak. Cena je ista 300 rsd.. povratna je 600. Dakle još ne obračunavaju popust od 20% na cenu karte u regio vozu.
 
Da citiram samog sebe, nebriga prema Prokopu je oslikana i u tome što nisu izgrađene glavne pristupne saobraćajnice od autoputa do Prokopa kao ni stanični trg. Napravljena je zbudžena pešačka komunikacija od Ruda ka Prokopu sa malim betonskim pešačkim mostićem što me je obradovalo jer se ovaj pravac može koristiti i za bicikl. Što se tiče fotografija koje sam napravio postaviću ih i to verovatno posle 3.4. kada nađem vremena.
Prokop je od juče zaista Nova glavna železnička stanica. Ne mogu reći da mi nije bilo drago kada sam video veliki broj putnika koji se sudaraju ispred stanice, kao i poi peronima i redove ispred blagajne za prodaju karata. Ono što mi je bilo žao je što Prokop nije povezan prvom linijom metroa kako bi imao kvalitetnu vezu sa Trgom Republike, Slavijom i Kliničkim centrom kao ni što trolejbusi ne staju tačno ispred stanice kao što smo u okviru ankete "Da li znaš kako do Prokopa" zaključili.
 
Što se tiče kupovine karate na Prokopu, automat radi, pregledan je i u par koraka može da se kupi karta, plaćanje je samo karticama... Red ispred automata je bio manji nego na blagajni gore gde je haotično stanje.. Podseća na scene vokzala u Lavovu ovih dana.. Karata za IC vozove za NS nije bilo za naredna 2 polaska, a neko reče da ih nema za ceo dan, pa je savet da se karte kupe dan unapred. Za regio voz karata ima već za prvi sledeći polazak. Cena je ista 300 rsd.. povratna je 600. Dakle još ne obračunavaju popust od 20% na cenu karte u regio vozu.
Ја сам јуче брзо дошао на ред. Ишао сам у собицу где су две шалтеруше и уредно купио 3 карте за Флирт у 11. За KISS нема у 10:05 до 4.4. тако да ако је могуће купујте карте 15 дана унапред. На ком колосеку обично креће Флирт?
 
Ја сам јуче брзо дошао на ред. Ишао сам у собицу где су две шалтеруше и уредно купио 3 карте за Флирт у 11. За KISS нема у 10:05 до 4.4. тако да ако је могуће купујте карте 15 дана унапред. На ком колосеку обично креће Флирт?
Danas je u 11h krenuo sa koloseka odmah posle onog u delu gde se kupuju karte.. zaboravio sam koji je broj.. Savetujem ti da budeš 10tak min ranije.. Gužva je baš bila velika, a posle Inđije jedva podnošljiva..

Baš si me razočarao ako za intercity nema toliko dugo 😕 pokušaću kad se vratim u BG za naredne dane da kupim pa ću videti koji će mi datum automat dati kao prvi slobodan.

Stanica u NS je sređena do nivoa da bude funkcionalna.. Sve nužno je odrađeno i malo više od toga da zamaže oči.. Mogli su i one prastare radijatore da zamene i onaj lepi plafon da nekako osveže. Snimio sam prostoriju za pse (sa uredno postavljenom hranom za pse i mestom za spavanje), igraonicu za decu, toalete (svuda ima papira i čisto je, ogromna ogledala kao da si u teretani) biciklanu i prostoriju za dnevni odmor (izgleda kao salon nameštaja sa tv-om, na tv-u rts) ..Kafe izgleda lepo takođe i tu je pored i neki izložbeni prostor.. Mislim da to sve ovde ne mogu da postavim, to je za neku drugu temu.. Ali je lepo da može da se snima jer sam na Prokopu bio opomenut jednom prošle godone da to ne radim bez prethodne najave..
 
Доћи ћу пола сата раније на станицу него сам увек нервозан пред пут и плашим се да ми не оде или уђем у погрешан воз.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Djole ako nisi kupio povratnu, iz NS bi moglo i da ti se posreći za nazad kao meni.. ☺ Dakle ako u BG nema do aprila za IC voz, iz NS ima..

Inače i ovim flirtom se prilično brzo stigne.. razvije brzinu do 150km/h.. ali često staje, koči i to glavna razlika..
 

Prilozi

  • 20220324_181243.jpg
    20220324_181243.jpg
    113,2 KB · Pregleda: 264
Узео сам повратну за Флирт јер ми Кис не одговара

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Znaci u Aprilu nece biti karti za IC boz ?I gde se one kupuju na Prokopuda li se rezervise?
 
Da citiram samog sebe, nebriga prema Prokopu je oslikana i u tome što nisu izgrađene glavne pristupne saobraćajnice od autoputa do Prokopa kao ni stanični trg. Napravljena je zbudžena pešačka komunikacija od Ruda ka Prokopu sa malim betonskim pešačkim mostićem što me je obradovalo jer se ovaj pravac može koristiti i za bicikl. Što se tiče fotografija koje sam napravio postaviću ih i to verovatno posle 3.4. kada nađem vremena.
Ma Prokop je postavljen naopako, trebalo je sve da bude do BIPa a ne s druge strane. Bas me zanima na sta lici taj mostic i koliko skracuje put
 
Jel se može biciklom u "sokola"...…?
Može.. kao i u flirt.. Naplaćuje se 100rsd

@trialin... vezano za pitanje o rezervaciji, za IC polaske su numerisana mesta, a ulazak u voz je moguć samo uz prethodno pokazanu kartu.. Za regio nisu numerisana, čak u samoj karti nije označeno ni vreme polaska voza tako da možeš bilo kojim regio za taj dan.. Takođe moguća je i kupovina karte u samom vozu pod jednakim uslovima kao na šalteru ili automatu...

To da karata za IC u 10.05 neće biti do 4. aprila je rekao Đole, ali ja sam juče kupio iz NSa za danas u 16.04.. Tako da karata generalno ima al treba malo unapred kupiti..
 
Цене карата у возу и на благајни су исте само током промотивног периода. Иначе је карта у возу 30% скупља него на благајни уколико благајна уопште постоји или ради у време поласка воза.

На сајту сада може да се види и број слободних места за ИЦ возове, а, кад се продају све карте, пише већ при избору возу да нема карата. На апликацији уопште ме приказује возове за које нема карата.
 
Razumem tvoju rezignaciju ali ne vredi plakati za prosutim mlekom. Ja sam praktičar i zato želim da se Prokop osposobi, samim time ako bi se probila pristupna saobraćajnica od petlje Hitna pomoć to jest autoputa bilo bi svima jasno koliko je Prokop blizu glavnog autoputa u Srbiji. Ako mene pitate te priče o vraćanju glavne železničke stanice su predizborna obećanja koje je nemoguće ostvariti. Hajde da osposobimo Prokop, da dobije prvu liniju metroa, trolejbuse na stanici, trgovinsko-uslužni centar na ploči kao i pristupne saobraćajnice iz pravca autoputa.
Ma Prokop je postavljen naopako, trebalo je sve da bude do BIPa a ne s druge strane. Bas me zanima na sta lici taj mostic i koliko skracuje put
 
Не може "да добије прву линију метроа". Људи, непристојно је у овим околностима помињати то њесра. Свет се распада, какав црни, вражји метро. Заборавите то и покопајте дубоко у сећању. Борба за опстанак то налаже.
 
Ok, bez metroa, ali složićeš se da sve ostalo zdravorazumski. Zaboga, ova država je htela da ulupa 3 miliona evra u jarbol od 100 metara ali nije htela da plati izgradnju stanične zgrade na glavnoj železničkoj stanici na Prokopu.
 
Здраворазумски је да се направи зграда, приступнице и трамвај и тролејбус дотле.
Као што је здраворазумски да се у овом тренутку, у читавом Београду, за што краће време и у што већем обиму, електрификује јавни превоз и по могућству постави на шине - а то могу трамвај и градска железница (најбоља варијанта) и тролејбус и електробус (мало лошија).
Ово је до те мере здраворазумски - да вришти.

Са друге стране, прича о метроу је тренутно толико нездраворазумска, да постаје државни непријатељ бр. 1.
 
Poslednja izmena:
Vrh