Odakle ti to da Flirt može da "razvije" 200km/h?Inače COKO mi se nije naročito dopao.. Skučen je, nizak plafon jer je double decker, ima ona prednja i zadnja vrata u vagonu pa se i buka nekako loše rasprostire u tako malom prostoru kad je pun kapacitet putnika u njemu.. Jedina prednost, koju ja vidim da se zaista stigne brzo (mada i flirt može da razvije 200km/h)...
Evo iz prve ruke od jednog mašinovođe (mene) informacija:Od konduktera prekjuče u flirtu, bukvalno sam ga citirao ☺ ja svakako nisam železničar, al dajem poverenje u ono što ljudi govore.. e sad ako ljudi u uniformi ne znaju ili lupetaraju.. moja greška što im verujem..
Znam da si mašinovođa. I ništa nisam permutovao, nego verno preneo kako je rečeno.Evo iz prve ruke od jednog mašinovođe (mene) informacija:
Stadler FLIRT koji mi imamo u voznom parku je (pazi sad) projektovan i izgrađen za brzine do 160km/h!!!
I nikako ne može u redovnom saobraćaju biti vožen većom brzinom od te.
Dakle ili taj kondukter širi neistine ili si ti permutovao nešto.
U svakom slučaju KISS je za 200 a Flirt za 160.
Pozdrav.
Pa može i kiss 240 gravirano mu je do 280 na tabliMože FLIRT 200 km/h, vozio se ja u Švajcarskoj. Pitanje je može li ovaj naš, i može li na našim prugama, ali da postoji neka vrsta mogućnosti da ide 200 km/h - postoji.
Može FLIRT 200 km/h, vozio se ja u Švajcarskoj. Pitanje je može li ovaj naš, i može li na našim prugama, ali da postoji neka vrsta mogućnosti da ide 200 km/h - postoji.
Dakle kondukter je u regio vozu za taj voz rekao (poredeći ga sa sokolom) da isto može da razvije 200 km/h.. možda je mislio na flirt koji mi nemamo.. ali eto sad je sve jasno..