zidar":fszdek6y je napisao(la):Evo azurirane varijante sa stanicom kod Mostara i trasom izmedju stadiona JNA i pomocnog stadiona to jest na pola puta izmedju Humske i Zvecanske (morace Duff na komandi da strada)
medjutim":1lvtzx2x je napisao(la):ne mogu da se setim jesam li to beše ove pisao ili drugde..
Železnička stanica u Sijeni, u Italiji, nalazi se u podubokoj rupi u odnosu na grad, slično kao Prokop.
Da bi se došlo do najvećeg dela grada, menja se 4 ili 5 pokretnih stepenica, postavljenih sve jedne za drugim. Uz to, postoje i autobusi.
U gradu od pedesetak hiljada tako nešto je bilo neophodno. U milionskom gradu pitanje ne bi smelo da se postavlja.
Karlo del Ponte":3tj9dhjp je napisao(la):"Потреба за постојањем пролазне станице" је лош изговор, јер чеона станица Београд је више од једног века опслуживала трансконтиненталне возове економски успешно. Можда је требало размотрити неку технолошки модернију нову станицу, али не ван Круга двојке.
Karlo del Ponte":2n7q2bh2 je napisao(la):Када се писало о Сијени, први пут сам из "међутим" поста уопште сазнао за то место. Анализирао сам географску позицију и основне историјске податке, и утврдио да нема реалних услова да се пореди са Београдом.
Kako je moglo ovo mi se cini jos i odlicno, posto u nekoj buducnosti sa stanicnom zgradom iznad nece biti ni toliko zadrzavanje putnika na peronima.Diogen":2i9soyeu je napisao(la):
Kvalitetni materijali u ovom centralnom delu, ali se čini da su podne ploče mogle biti deblje.
spatiotecte":i4gxmywo je napisao(la):Mogle su sve te pare ulozene do sad u Prokop i tunele da se investiraju u modernizaciju Glavne pa cak i da se ona ukopa ili da bude na stubovima i tako ne remeti silazak grada na reku.
Mair":11kuvlnz je napisao(la):@spatiotecte, @Karlo del Ponte
Čeone železničke stanice nemaju nikakvog saobraćajnog smisla za naše uslove jer mi nismo na obali nekog okeana mada bi I tamo bilo upitno praviti čeonu železničku stanicu, jer ima naselja duž obale okeana. Mislim da ne treba da spominjem princip rada tadašnjih lokomotiva i pogonsko gorivo ugalj. Tako da im tuneli nisu prijali tada. Dok za geografski reljef grada Beograda koji je pri tome na ušću dve reke ovo železničko saobraćajno rešenje sa ovom stanicom u prokopu sasvim je odgovarajuće.
spatiotecte":3o5raep9 je napisao(la):Da li su Pariz, Bec, Budimpesta, Milano, Moskva, Rim, Solun, Bukurest..... na obali nekog okeana?
Svi ti gradovi imaju ceone stanice i ne fali im nista, sto bi Beograd bio drugaciji.
Slozicu se sa Karlom, argument da Beogradu treba prolazna stanica po svaku cenu ne pije vodu.