Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Када су већ били предлози, како до Прокопа довести јавни масовни саобраћај, ја дајем други предлог, а који је у складу са већ дефинисаном позицијом скупе већ изграђене инфраструктуре.

Од скупих и сложених радова на доњем строју потребно је:
- Порушити крај трамвајске-ЛРТ мостовске конструкције код петље Радничка, како би се омогућиле нове колосечна везе.
- Тунел испод Топчидерског брда, до Прокопа
- Надвожњак изнад аутопута
- Реконструисати део изнад јужног улаза у Врачарски тунел.

Предложене линије су:
9Е - Блок 45 - Мост преко Аде - Прокоп - Трошарина
12 - Омладински стадион - Славија - Прокоп - Баново брдо (Видиковац)

На овај начин ни једна трамвајска линија са Бановог брда не мора да иде Немањином улицом. Баново брдо може имати 12 за Славију и источни центар града, линију 13 за Сајам, Савски трг и западни центар града, и линију 14 за Нови Београд и Земун.

33yovx5.jpg


Наранџастом бојом сам означио делове трамвајске мреже, који захтевају нова решења ради смањивања утицаја аутомобилског и аутобуског саобраћаја на трамвај.
 
Ova žuta linija bi bila najskuplja linija koja prolazi kroz najrazuđenije krajeve beograda. Ne znam dal ima ukupno 100 stanovnika na trasi.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Зато ни нема међустаница, а намена јој је брзи градски превоз. Та иста може постати део будућег метро система. Од Пожешке до Правног штеди најмање 10 минута, чиме може на десетине хиљада путника избацити из аутомобила и аутобуса. Да не говоримо колико је ово важно за везу аутобуске станице на НБГ.
 
Karlo del Ponte":3jv95l3t je napisao(la):
- Порушити крај трамвајске-ЛРТ мостовске конструкције код петље Радничка, како би се омогућиле нове колосечна везе.

To ce biti komplikovano, pogotovo ako se zeli trokraka petlja, zbog postojecih prepreka. Automobilskih nadvoznjaka i zeljeznicke pruge. Neko je debelo zabrljao oko ove petlje.

untitled-1.jpg


Karlo, ako sam te dobro razumio ova zuta trasa bi koristila izgradjene metro kasete na Prokoopu i ovo bi bila prakticno modifikacija planirane metro trase?
 
ниси ставио на добру локацију. свако скретање о којем ми овде причамо је од постојећег (старог) надвожњака, и са њега би некако могло да се скрене ка Раковици, али би био јако мали радијус скретања
 
Da li ce na stanici kada bude zavrsena viriti metalna konstrukcija sa strane, iz krova, ili ce to biti sredjeno?
 
Radovi koji su u toku ne podrazumevaju radove na ploci sem izolacije niti na stanicnom trgu sa prednje strane tako da ce ostati kako je i sada.
 
Da u narednoj fazi kada bude parica.
 
RioBL":19ox4yk3 je napisao(la):
Karlo del Ponte":19ox4yk3 je napisao(la):
- Порушити крај трамвајске-ЛРТ мостовске конструкције код петље Радничка, како би се омогућиле нове колосечна везе.

To ce biti komplikovano, pogotovo ako se zeli trokraka petlja, zbog postojecih prepreka. Automobilskih nadvoznjaka i zeljeznicke pruge. Neko je debelo zabrljao oko ove petlje.

untitled-1.jpg


Karlo, ako sam te dobro razumio ova zuta trasa bi koristila izgradjene metro kasete na Prokoopu i ovo bi bila prakticno modifikacija planirane metro trase?
Да, користио бих метро касету, а тунел би једног лепог дана могао бити део метро линије. Сем већ делимично изграђеног Прокопа, нема подземних станица, тако да није прескупо.

Иначе, почетак тунела би био најмање 200 метара источније него што си нацртао.
 
Karlo del Ponte":18xosc1e je napisao(la):
Иначе, почетак тунела би био најмање 200 метара источније него што си нацртао.

U tom slucaju, ja bih odustao od tram/LRT veze Sajam - Most Ada i napravio jednostavniju vezu u pravcu Topciderke i zeljeznickih kolosjeka i mozda bi se stvorili i uslovi za neku novu stanicu/stajaliste kod Hipodroma.

untitled-1.jpg


Stavise, pokusao bih iskoristiti najavljenu rekonstrukciju Zaricevog mosta i tunel prema Dorcolu i oba objekta uvrstio u osnovu jedne kruzne LRT/mozebitmetro trase koja bi se ukrtsala na razlicitim mjestima sa drugim LRT/tram/mozebitmetro linijama.

untitled-2.jpg
 
sta ce ti dve uzastopne stanice tramvaja/lrt/cegagod na dve glavne stanice zeleznice, ako neko treba da stigne od prokopa do zeleznicke novi beograd ici ce vozom, ne tramvajem preko banovog brda
 
Nisu to dve uzastopne stanice. Samo sam obiljezio gdje su zeljeznicke stanice u tom krugu a izmedju njih moze biti vise tram/LRT stanica. Istina, taj dio od Prokopa do stanice NBG nema mnogo toga da ponudi. Mozda jedino stanice Ada, Hipodrom i eventualno pocetak topciderskog parka a dio kruzne trase bi mogli koristiti i tramvaji na liniji Prokop - Banovo Brdo.

Mislim da se i pored sve dobre volje i htijenja moze vidjeti koliko je dovodjenje tramvaja na Prokop skupo.
 
Зато треба превући тролејбус од Славије кроз круг КЦС преко Прокопа даље ка Бањици. А може и да се направи кружна линија: Студентски трг (у будућности Дорћол-Дунавска) - Теразије - Славија - КЦС - Прокоп - па онда даље Кнеза Милоша натраг до почетне станице. То би била тролејбуска двојка. На већем делу трасе већ постоји контактна мрежа, само је треба развући од Славије до КЦС и Прокопа. И наравно урадити надвожњак у наставку Делиградске.
 
Пожељна, али недовољна повезаност. И даље треба масован саобраћај, минимално трамвај, кад већ метро неће бити известан још дуго.
 
Ја се плашим да је ово максимум који тренутно можемо извући. Тролејбуси јесу мањег капацитета, и разгранати само у пар праваца (Звездара, Медаковић, Бањица, центар). Прокопу је главни проблем што је иако на одличној позицији, очајно повезан са околином.
 
Za trolu
Naj jednostavnije je pretvoriti pešacku pasarelu iz Deligradske u auto nadvožnjak
.... preko -Slavije-Deligradska-Prokokop-Banica....
:sesir:
 
Ko da gledam. Jos ce jadna zeljeznica morati o svom trosku da iznajmljuje autobuse da prevoze putnike sa Prokopa.
 
Дошљак":39gtlqhj je napisao(la):
Зато треба превући тролејбус од Славије кроз круг КЦС преко Прокопа даље ка Бањици. А може и да се направи кружна линија: Студентски трг (у будућности Дорћол-Дунавска) - Теразије - Славија - КЦС - Прокоп - па онда даље Кнеза Милоша натраг до почетне станице. То би била тролејбуска двојка. На већем делу трасе већ постоји контактна мрежа, само је треба развући од Славије до КЦС и Прокопа. И наравно урадити надвожњак у наставку Делиградске.

Не знам али администрација изгледа има фобију од тролејбуса не би ни размотрили
 
Нажалост, страшно се плаше тролејбуса. А ја бих све Космајеве линије претворио у тролејбуске.
 
Vrh