Karlo del Ponte
Advanced
Када су већ били предлози, како до Прокопа довести јавни масовни саобраћај, ја дајем други предлог, а који је у складу са већ дефинисаном позицијом скупе већ изграђене инфраструктуре.
Од скупих и сложених радова на доњем строју потребно је:
- Порушити крај трамвајске-ЛРТ мостовске конструкције код петље Радничка, како би се омогућиле нове колосечна везе.
- Тунел испод Топчидерског брда, до Прокопа
- Надвожњак изнад аутопута
- Реконструисати део изнад јужног улаза у Врачарски тунел.
Предложене линије су:
9Е - Блок 45 - Мост преко Аде - Прокоп - Трошарина
12 - Омладински стадион - Славија - Прокоп - Баново брдо (Видиковац)
На овај начин ни једна трамвајска линија са Бановог брда не мора да иде Немањином улицом. Баново брдо може имати 12 за Славију и источни центар града, линију 13 за Сајам, Савски трг и западни центар града, и линију 14 за Нови Београд и Земун.
Наранџастом бојом сам означио делове трамвајске мреже, који захтевају нова решења ради смањивања утицаја аутомобилског и аутобуског саобраћаја на трамвај.
Од скупих и сложених радова на доњем строју потребно је:
- Порушити крај трамвајске-ЛРТ мостовске конструкције код петље Радничка, како би се омогућиле нове колосечна везе.
- Тунел испод Топчидерског брда, до Прокопа
- Надвожњак изнад аутопута
- Реконструисати део изнад јужног улаза у Врачарски тунел.
Предложене линије су:
9Е - Блок 45 - Мост преко Аде - Прокоп - Трошарина
12 - Омладински стадион - Славија - Прокоп - Баново брдо (Видиковац)
На овај начин ни једна трамвајска линија са Бановог брда не мора да иде Немањином улицом. Баново брдо може имати 12 за Славију и источни центар града, линију 13 за Сајам, Савски трг и западни центар града, и линију 14 за Нови Београд и Земун.
Наранџастом бојом сам означио делове трамвајске мреже, који захтевају нова решења ради смањивања утицаја аутомобилског и аутобуског саобраћаја на трамвај.