Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 8.130
- Pohvaljen
- 15.833
Рекао сам ти куда уз аутопут. По земљи уз десну страну са евентуалном "нишом" и можда мањим укопом од метар-два у зони код прокопа из два разлога:
1. избегавање будућих рампи са прокопа ка и преко аутопута. (Лако оствариво због већ постојећег пада терена)
2. Приближавање трамваја самој станичној згради
Што се тиче силаска трамваја са мостара већ сам написао да је то можда проблем али ево, сад сам погледао мапу и мислим да је сасвим изводљиво уз два подвожњака испод две мање мостарске рампе
Траса даље обилази БИП, улази у ту станичну нишу а потом наставља комотно уз АП уз рушење само једног објекта (ова пумпа/одмаралиште са зеленим кровом у самом доњем десном ћошку слике)
1. избегавање будућих рампи са прокопа ка и преко аутопута. (Лако оствариво због већ постојећег пада терена)
2. Приближавање трамваја самој станичној згради
Што се тиче силаска трамваја са мостара већ сам написао да је то можда проблем али ево, сад сам погледао мапу и мислим да је сасвим изводљиво уз два подвожњака испод две мање мостарске рампе
Траса даље обилази БИП, улази у ту станичну нишу а потом наставља комотно уз АП уз рушење само једног објекта (ова пумпа/одмаралиште са зеленим кровом у самом доњем десном ћошку слике)