Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Aha, znači to sam video, samo što mi prvo pao na pamet drugi kolosek.

Ovo je super, pogotovo što će peron biti direktno vezan za okretnicu, cela 3 metra od autobusa..
 
zidar":2n0l56hv je napisao(la):
Ako stvarno odrade ovaj novi peron bilo bi dobro da se bar po jedna EMV garnitura stavi na poteze Pancevo-P. Most i Indjija-Batajnica i polasci usklade sa BG:vozom umesto Beovoz linije Indjija-Pancevo koju BG:voz ionako zamenjuje. Time bi znatno bili pojacani polasci ka Pancevu i Indjiji/Pazovama,doduse sa presedanjem, kada vec BG:voz ne sme da izlazi van Beogradskog atara.
To je upravo sto ce se i desiti 15.4.
 
A jel moguce da gradjenje novog nadvoznjaka toliko kosta da se ne isplati to uraditi i skloniti ovaj stari i prenizak i time otvoriti tu prugu ka dunav stanici i za EMV?
 
NE isplati se to raditi jer kosta puno a dunav stanica ionako treba da se ukine i pocupa zajedno sa onom oko kalemegdana ,necemo valjda odrzavati dva cvora jos sto godina :vops: Inace je taj nadvoznjak je napravljen za vreme kraljevine :kafa:
 
а ту то смета за даљу електрификацију...... е па, добру ствар су се сетили, да направе тај перон и скрате Беовоз до П. Моста
 
Aham,ipak napredujemo negde,sporo ali sigurno.

A i pancevcima nije problem da presednu jer ipak dobiaju cesci prevoz.
 
direktor":1ixlskh3 je napisao(la):
NE isplati se to raditi jer kosta puno a dunav stanica ionako treba da se ukine i pocupa zajedno sa onom oko kalemegdana ,necemo valjda odrzavati dva cvora jos sto godina :vops:
Хоћемо, нажалост.:(
 
Ako se Luka izmesti, a sa njom i svi koloseci za parkiranje vozova i ostanu samo dva za gradski voz, stanica Donji grad uopšte neće biti besmislena.. ne verujem baš da će da izmeste prugu oko Kalemegdana, ali gradski voz koji ide na liniji Pančevo - Dorćol i linija od Karaburme do Dorćola (ukoliko je moguće tako povezati prugu) bi imale veliki značaj.. kompletna površina Luke će biti vrlo atraktivna za izgradnju i gradski voz koji tamo prolazi bi mnogo pomogao u daljem razvoju i sprećavanju zagušenja 29 novembra..

ok, znam da je metro još bolji i slažem se, ali ovako nešto mogu da zamislim da se desi bez nekih ogromnih ulaganja, a metro nećemo da vidimo.. uklanjanje luke i viška koloseka bi svakako ostavilo dosta slobodnog prostora za izgradnju i bez uklanjanja 2 preostala koloseka..
 
Оно што би највише растеретило Булевар деспота Стефана је нов булевар који би ишао садашњим шинама око тврђаве, од Панчевачког моста до будућег моста у Савском амфитеатру и Савског трга.
dorcolskibulevar.jpg
 
pravio bi novu ulicu paralelno sa Karadjordjevom, Bulevarom Vojvode Bojovica i Dunavskom? Zasto?
 
Од Небојшине куле до Бранковог моста била би то једна улица. А паралено са Дунавском, али према реци, па би између новог булевара и Дунавске било места за градњу.
 
Od francuske moze.Kada se izmesti tranzit i sklone ona dva podvoznjaka zbog izmestanja pruge bice dovoljno protocan taj kraj.
 
vucko":2m4nyzsb je napisao(la):
Od francuske moze.Kada se izmesti tranzit i sklone ona dva podvoznjaka zbog izmestanja pruge bice dovoljno protocan taj kraj.
Појасни.
 
па пази, ако би бирао између пруге која сада постоји и грађења нове улице/новог булевара, радије би изабрао пругу, реновирао шине и електрифицирао
 
Зар на овом форуму не постоји већинско мишљење да пруга око Тврђаве треба да се уклони?
А ако би увели линију Карабурма-Дорћол-Сајам-Раковица, врло брзо би рекли да је то друга линија метро, и шта ће нам више.
 
Arnorian":y3p6ii9b je napisao(la):
Оно што би највише растеретило Булевар деспота Стефана је нов булевар који би ишао садашњим шинама око тврђаве, од Панчевачког моста до будућег моста у Савском амфитеатру и Савског трга.
http://img820.imageshack.us/img820/2171/dorcolskibulevar.jpg
samo bi ja ovaj bulevar naknadno produžio dalje skroz kroz SA pa paralelno sa savskom i kroz sajam koji bi se preselio na drugu lokaciju (sve bi porušio osim hale 1) pa da se završava kod novog mosta na adi,,,,

i dalje deo od brankovog mosta do do tunela u beton hali bi ukopao tako da saobraćaj ne ide tuda i karađorđevu bi zabranio za saobraćaj osim za tramvaje......
 
Arnorian":13ogaq5s je napisao(la):
Зар на овом форуму не постоји већинско мишљење да пруга око Тврђаве треба да се уклони?
А ако би увели линију Карабурма-Дорћол-Сајам-Раковица, врло брзо би рекли да је то друга линија метро, и шта ће нам више.
па постоји. али ти сад убаци ту тај булевар, па сада ако могу да бирам, онда би пре задржао ту пругу, мање је зло
 
MilisaV":1zbii9co je napisao(la):
i dalje deo od brankovog mosta do do tunela u beton hali bi ukopao tako da saobraćaj ne ide tuda i karađorđevu bi zabranio za saobraćaj osim za tramvaje......
Други део се слажем, али не знак колико је први део изводљив, укопани тунел би био испод нивоа реке.
 
JohnnyLee":36sk3wzu je napisao(la):
Arnorian":36sk3wzu je napisao(la):
Зар на овом форуму не постоји већинско мишљење да пруга око Тврђаве треба да се уклони?
А ако би увели линију Карабурма-Дорћол-Сајам-Раковица, врло брзо би рекли да је то друга линија метро, и шта ће нам више.
па постоји. али ти сад убаци ту тај булевар, па сада ако могу да бирам, онда би пре задржао ту пругу, мање је зло
Ако бих могао да бирам, не бих ту ништа задржао.
 
Pruga oko Kalemegdana u svakom slucaju treba da se izbaci, zajedno sa teretnim saobracajem, naravno kada se rekonstruise Pancevac i sagradi most u Vinci.
Sto se pruge DonjiGrad-Dunav Stanica-Pancevacki Most-eventualno Karaburma tice, cinjenica je da bi mogla da se iskoristi i integrise u mrezu gradske zeleznice. Zvuci primamljivo iskoristiti postojece kapacitete. Sa druge strane ta pruga stvara jaz izmedju grada i Dunavskog priobalja na koje grad treba da se siri, ona je prepreka koja ce samo da smeta i stvara uska grla na vezama izmedju centra i obale.
Inace je poslednjih godina u Evropi trend uklanjanje/ukopavanje zeleznice na uzem podrucju gradova upravo zbog tih razloga.

Mozemo lako danas da iskoristimo postojecu prugu pa da onda godinama trosimo novac i energiju na otklanjanje problema koje ona stvara.
A mozemo i da sklonimo prugu a ulozimo malo vise u namenski planirana resenja, recimo metro, koja omogucavaju neometan razvoj grada u narednim decenijama.

gg412":27bbqntc je napisao(la):
zidar":27bbqntc je napisao(la):
Ako stvarno odrade ovaj novi peron bilo bi dobro da se bar po jedna EMV garnitura stavi na poteze Pancevo-P. Most i Indjija-Batajnica i polasci usklade sa BG:vozom umesto Beovoz linije Indjija-Pancevo koju BG:voz ionako zamenjuje. Time bi znatno bili pojacani polasci ka Pancevu i Indjiji/Pazovama,doduse sa presedanjem, kada vec BG:voz ne sme da izlazi van Beogradskog atara.
To je upravo sto ce se i desiti 15.4.
Sjajna vest, sistem postaje sve bolji.
 
zidar":t7io0z7l je napisao(la):
Sto se pruge DonjiGrad-Dunav Stanica-Pancevacki Most-eventualno Karaburma tice, cinjenica je da bi mogla da se iskoristi i integrise u mrezu gradske zeleznice. Zvuci primamljivo iskoristiti postojece kapacitete. Sa druge strane ta pruga stvara jaz izmedju grada i Dunavskog priobalja na koje grad treba da se siri, ona je prepreka koja ce samo da smeta i stvara uska grla na vezama izmedju centra i obale.
Поврх свега, питање је како би могла да се изведе денивелација, на пример, на улазу у Луку Београд.
zidar":t7io0z7l je napisao(la):
Mozemo lako danas da iskoristimo postojecu prugu pa da onda godinama trosimo novac i energiju na otklanjanje problema koje ona stvara.
A mozemo i da sklonimo prugu a ulozimo malo vise u namenski planirana resenja, recimo metro, koja omogucavaju neometan razvoj grada u narednim decenijama.
На жалост, сведоци смо тога да се развој града прилагођава задржавању свих железничких коридора у ужем језгру.

+ бесконачно за ово.
 
@zidar Ako se dobro secam Gare du Nord ima, između ostalog, toliko veliki broj koloseka zato što se pri samom izlasku iz stanice razdvaja pristojno veliki broj pravaca - i to je potrebno da bi saobraćaj lakše tekao - veliki broj denivelacija. Grand Central ima preko 50 perona - a na samom izlasku postoje svega 4 koloseka, takođe mislim da je Grand Central stanica sa najviše polazaka na svetu. Suština je u organizaciji, ali sa lošom organizacijom ni sto koloseka nam neće pomoći. Veći problem sa ovakvim čvorom je relativno mali broj perona u Prokopu nego broj koloseka koji iz njega izlaze na sever.
 
E rekose sinoc u vestima Rts, da je Kuvajtska vlada izdvojila 25 mil eur za Prokop ima li neko informaciju vise.. :kafa:
 
Nadjoh samo ovde.Opala :vops:



"Kuvajćani su za učestvovanje u finansiranju dela Prokopa izdvojili 25 miliona evra. To nije celokupan iznos, ali pokazuje dobru volju kuvajtske strane", rekao je ministar ekonomije Nebojša Ćirić.

http://www.mcp.rs/index.php?bid=3&nid=65631

Ako je verovati ovom tekstu-potrebno je 50 miliona eura za stanicu i 22 miliona za saobracajnice da bi se osposobila,dug energoprojektu je placen.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/49371/"PROKOP"+ZA+GODINU+I+PO!.html
 
Vrh