Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Slikao djoledjole danas sa SSC foruma.Najzad imamo lepu sliku prokopa iz pticje perspektive,pa mozemo da diskutujemo o raznim drumsko saobracajnim resenjima.

DSCN2075.jpg
 
главна аутобуска би могла да буде (одавде гледано) са десне стране на платформи
 
Ja bih pola stanice zviznuo za nbg za prilaze sa te strane a za one sa juga i istoka ovde umesto one planira stanice na autokomandi koje nece nikad biti.

I umesto ovog tornjica bi zviznuo teslin toranj koliko god jadno izgledao.
 
Taj toranj je bio planiran ali su obnovili avalski tako da nista od toga inace ja bi te kolosjeke i s jedne i druge strane natkrio toniranim plavim staklom bilo bi mnogo mocnije :kafa:
 
Cek bre,kako nista?Dobijes super vidikovac iz centra grada i turisticku atrakciju kad vec tupadzije nisu napravile vidikovac na mostu na adi.

Super povezanost,glavna zeleznicka stanica,autoput i blizina muzeja 25maj garantuju dobru posecenost.
 
Ja ti kazem vucko onako kako sam ja cuo sad i ja bi volio da ga naprave ali vidis da nemamo kintu ni ovo da zavrsimo :kafa:
 
U sredu je sednica skupstine,i usvaja se plan one transverzale to jest mostica od prokopa preko autoputa :vops:

затим о регулацији подручја између ауто-пута, комплекса БИП-а и железничке станице Београд–Центар, о делу планиране саобраћајнице првог реда – „Трансверзале” у градској општини Савски венац,
 
Dosta kuca iza SteCoa ce neminovno biti sruseno. Znaci u pitanju je eksproprijacija - svim tim ljudima treba obezbediti adekvatan stalni smestaj. Ali nije sve na planu predvidjeno za rusenje, samo onaj deo kuca koji je neophodan za izgradnju prisupnih saobracajnica. I BiP :)
 
Ofkors,ima vremena do toga,a imate u onom snimku CIP-a o prokopu koji deo tacno treba iseliti.
 
Железничка станица Нови Београд као главна за међуградске и међународне возове (Прокоп за градске и приградске). Продаја земљишта Старе ЖС би обезбедила средства. [било ми је досадно]

habnovibeograd.jpg
 
Lepo urađena šema nema šta +1!
Problem je što postoji nerazumevanje sistema Beogradskog železničkog čvora onako kako je zamišljen još pre tridesetpet godina. Dovoljno je videti nazive koji su korišćeni u projektu - ne izdvaja se glavna železnička stanica već postoje: Železnička stanica Beograd Centar, Železnička stanica Novi Beograd itd. Sve ove stanice su protočne i čine organsku celinu i vozovi ih prolaze u kontinuitetu omogućavajući putnicima da koriste najbližu svojoj destinaciji. Beograd Centar će uvek imati najveći značaj jer tu jednostavno gravitira najveći broj stanovnika, a i nalazi se na mestu gde se sustiču tri glavna kraka železničkog čvora pa će tu biti i presedanja putnika. Vozovi koji budu polazili iz Beograda formiraće se i pripremati u tehničko-putničkim stanicama i to oni koji idu ka jugu u Zemunu (ili Zemun polju?) i onda primati putnike na Novom Beogradu, Beograd Centru, Rakovici..., a oni koji idu ka severu u Kijevu (ako nije promenjeno) i primati putnike u Rakovici, Beograd Centru, Novom Beogradu... Dakle nema reči o nekoj glavnoj železničkoj stanici, osim što će se u nekim od njih pojavljivati veći broj putnika pa će to zahtevati veće stanične kapacitete (šta mislite u kojoj?) i duže zadržavanje vozova...
Ako se sagleda ovaj koncept onda i razdvajanje međunarodnih, međugradskih, prigradskih i gradskih po pojedinim stanicama nema smisla. Ovo su protočne stanice koje čine neraskidivu celinu, ali od Bobića naovamo sa reinkarnacijom ideje o opstanku stare čeone stanice i onih "železn(ičk)ih" okova duž obala naše dve reke sve se obesmišljava. Ili ne razumeju ili su toliko politički ostrašćeni da sve iz ranijih vremena žele da potru gumicom po svaku cenu?! :kafa:
 
Svaka čast vrlo lepo prikazano
+1 :)

Ispod debele žute za crvene tanke veži jedan ipsilon (krak sa mosta i krak iz tunela tačno sleve i desne strane stanice )
u pravcu BB makar zbog SF ;)
Skoro sam peške išao iz Prokopa do Sajma (prečicom ispod) i mislim da ima mesta
za potreban luk za ,,savijanje,, pruge ka i sa pravaca BB a imamo i ovde stručnih ko ce to da potvrdi ili opovrgne
Edit
.....ostali preko Vidikovaca i B brda za NBgd plus drugi krak ka Pančevcu i obratno sve preko Prokopa
 
Kapacitet Prokopa kao stanice nije u pitanju koliko kapacitet krakova čvora, posebno zapadnog, a u manjoj meri i južnog, zbog BgVoza. Ovo što sam dao je razrada Zidareve ideje o ŽS Novi Beograd kao glavnoj za međugradske i međunarodne vozove. Prokop bi mogao da ostane kao prolazna i terminalna stanica za linije BgVoza, kao i za linije do Pančeva, Mladenovca/Plane, Smedereva, Lazarevca/Valjeva.

Odvajanje koloseka za Bgvoz bi omogućilo i nove stanice (stajališta) gradskog voza (Sajam, Omladinskih brigada, KBC Bežanijska Kosa, Nova Batajnica). Pored širenja same stanice Novi Beograd, najveće ulaganje bi bio novi tunel ispod Bežanije i zamena Starog ž. mosta za novi dvokolosečni. Vozovi iz Rumunije i Vršca bi mogli bez problema da dele koloseke sa gradskim vozom od Pančeva do Novog Beograda, jer nisu česti. Kao železničke stanice za međugradske i međunarodne vozove bi onda ostale samo ŽS Novi Beograd, Rakovica, Batajnica, Zemun (i Prokop za Rumunske i Vršačke). Moglo bi da se napravi i stajalište tih vozova kod Sajma.

Crveno su koloseci putničkih vozova, žuto gradskih, narandžasto su deljeni:

bgcvor.jpg


@boca-ica Most na Adi nije za prave vozove, i teško da može da se priključi na stanicu Novi Beodrad.
 
Vrh