Kapacitet Prokopa kao stanice nije u pitanju koliko kapacitet krakova čvora, posebno zapadnog, a u manjoj meri i južnog, zbog BgVoza. Ovo što sam dao je razrada Zidareve ideje o ŽS Novi Beograd kao glavnoj za međugradske i međunarodne vozove. Prokop bi mogao da ostane kao prolazna i terminalna stanica za linije BgVoza, kao i za linije do Pančeva, Mladenovca/Plane, Smedereva, Lazarevca/Valjeva.
Odvajanje koloseka za Bgvoz bi omogućilo i nove stanice (stajališta) gradskog voza (Sajam, Omladinskih brigada, KBC Bežanijska Kosa, Nova Batajnica). Pored širenja same stanice Novi Beograd, najveće ulaganje bi bio novi tunel ispod Bežanije i zamena Starog ž. mosta za novi dvokolosečni. Vozovi iz Rumunije i Vršca bi mogli bez problema da dele koloseke sa gradskim vozom od Pančeva do Novog Beograda, jer nisu česti. Kao železničke stanice za međugradske i međunarodne vozove bi onda ostale samo ŽS Novi Beograd, Rakovica, Batajnica, Zemun (i Prokop za Rumunske i Vršačke). Moglo bi da se napravi i stajalište tih vozova kod Sajma.
Crveno su koloseci putničkih vozova, žuto gradskih, narandžasto su deljeni:
@boca-ica Most na Adi nije za prave vozove, i teško da može da se priključi na stanicu Novi Beodrad.