To je upravo sto ce se i desiti 15.4.zidar":2n0l56hv je napisao(la):Ako stvarno odrade ovaj novi peron bilo bi dobro da se bar po jedna EMV garnitura stavi na poteze Pancevo-P. Most i Indjija-Batajnica i polasci usklade sa BG:vozom umesto Beovoz linije Indjija-Pancevo koju BG:voz ionako zamenjuje. Time bi znatno bili pojacani polasci ka Pancevu i Indjiji/Pazovama,doduse sa presedanjem, kada vec BG:voz ne sme da izlazi van Beogradskog atara.
Хоћемо, нажалост.direktor":1ixlskh3 je napisao(la):NE isplati se to raditi jer kosta puno a dunav stanica ionako treba da se ukine i pocupa zajedno sa onom oko kalemegdana ,necemo valjda odrzavati dva cvora jos sto godina
Појасни.vucko":2m4nyzsb je napisao(la):Od francuske moze.Kada se izmesti tranzit i sklone ona dva podvoznjaka zbog izmestanja pruge bice dovoljno protocan taj kraj.
samo bi ja ovaj bulevar naknadno produžio dalje skroz kroz SA pa paralelno sa savskom i kroz sajam koji bi se preselio na drugu lokaciju (sve bi porušio osim hale 1) pa da se završava kod novog mosta na adi,,,,Arnorian":y3p6ii9b je napisao(la):Оно што би највише растеретило Булевар деспота Стефана је нов булевар који би ишао садашњим шинама око тврђаве, од Панчевачког моста до будућег моста у Савском амфитеатру и Савског трга.
http://img820.imageshack.us/img820/2171/dorcolskibulevar.jpg
па постоји. али ти сад убаци ту тај булевар, па сада ако могу да бирам, онда би пре задржао ту пругу, мање је злоArnorian":13ogaq5s je napisao(la):Зар на овом форуму не постоји већинско мишљење да пруга око Тврђаве треба да се уклони?
А ако би увели линију Карабурма-Дорћол-Сајам-Раковица, врло брзо би рекли да је то друга линија метро, и шта ће нам више.
Други део се слажем, али не знак колико је први део изводљив, укопани тунел би био испод нивоа реке.MilisaV":1zbii9co je napisao(la):i dalje deo od brankovog mosta do do tunela u beton hali bi ukopao tako da saobraćaj ne ide tuda i karađorđevu bi zabranio za saobraćaj osim za tramvaje......
Ако бих могао да бирам, не бих ту ништа задржао.JohnnyLee":36sk3wzu je napisao(la):па постоји. али ти сад убаци ту тај булевар, па сада ако могу да бирам, онда би пре задржао ту пругу, мање је злоArnorian":36sk3wzu je napisao(la):Зар на овом форуму не постоји већинско мишљење да пруга око Тврђаве треба да се уклони?
А ако би увели линију Карабурма-Дорћол-Сајам-Раковица, врло брзо би рекли да је то друга линија метро, и шта ће нам више.
Sjajna vest, sistem postaje sve bolji.gg412":27bbqntc je napisao(la):To je upravo sto ce se i desiti 15.4.zidar":27bbqntc je napisao(la):Ako stvarno odrade ovaj novi peron bilo bi dobro da se bar po jedna EMV garnitura stavi na poteze Pancevo-P. Most i Indjija-Batajnica i polasci usklade sa BG:vozom umesto Beovoz linije Indjija-Pancevo koju BG:voz ionako zamenjuje. Time bi znatno bili pojacani polasci ka Pancevu i Indjiji/Pazovama,doduse sa presedanjem, kada vec BG:voz ne sme da izlazi van Beogradskog atara.
Поврх свега, питање је како би могла да се изведе денивелација, на пример, на улазу у Луку Београд.zidar":t7io0z7l je napisao(la):Sto se pruge DonjiGrad-Dunav Stanica-Pancevacki Most-eventualno Karaburma tice, cinjenica je da bi mogla da se iskoristi i integrise u mrezu gradske zeleznice. Zvuci primamljivo iskoristiti postojece kapacitete. Sa druge strane ta pruga stvara jaz izmedju grada i Dunavskog priobalja na koje grad treba da se siri, ona je prepreka koja ce samo da smeta i stvara uska grla na vezama izmedju centra i obale.
На жалост, сведоци смо тога да се развој града прилагођава задржавању свих железничких коридора у ужем језгру.zidar":t7io0z7l je napisao(la):Mozemo lako danas da iskoristimo postojecu prugu pa da onda godinama trosimo novac i energiju na otklanjanje problema koje ona stvara.
A mozemo i da sklonimo prugu a ulozimo malo vise u namenski planirana resenja, recimo metro, koja omogucavaju neometan razvoj grada u narednim decenijama.