Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Paz' ti njega, da se dogovorimo pola-pola, pola za radove, pola za opremu, eto, onako odokativno...mislim, jbt. On pregovara (ako uopste pregovara, osim sto i se*e za novine) o medj. kreditu kao da pravi lokalni biznis-aranzman u kafani.
 
Nije on kriv sto je lud.

Nego,videh na onoj animaciji bg cvora na youtubeu da u planu razvitka beogradskog cvora stoje dve podzemne stanice.Jedna je pionir,otprilike negde kod studentskog doma karaburma i stanica slavija kod hrama svetog save.Time bi prakticno bg voz postao metro jer su stanice na 700-100m sto i nije toliko losa stvar. :kk:
 
vucko":2et3f0xs je napisao(la):
Time bi prakticno bg voz postao metro jer su stanice na 700-100m sto i nije toliko losa stvar. :kk:
Sa stanicama na 100 m bi postao tramvaj :D

(izvini, morao sam :p)

Samo sto bi te stanice na 700-1000 m bile na dva mesta u celokupnoj mrezi gradske zeleznice, nije to metro...
 
Naravno da nije,ali recimo od pancevackog mosta do prokopa bi bio metro zbog tako cestih stanica.6 stanica ima ukljucujuci prokop i pancevacki most.
 
Nebi bio metro, zato sto je metro nesta potpuno drugo. Ljudi, zasto vam je toliko tesko da razumete? Metro nije "voz koji vozi ispod zemlje"... metro je SISTEM. Sa kojim mozes slobodno da se kreces UNUTAR granica grada, sa bilo kojeg mesta na drugo mesto. Na koji mozes da se oslanjas. Koji moze da ti zameni automobil. Gradska Zeleznica nije i nikad ne moze da bude metro, zato se i zove gradksa zeleznica a ne metro. Boze Petra.... :o
 
Sad ce i kuvajt

Sajt Vlade Srbije

Inace, ako Rusi ne zele da investiraju u Prokop, ima ko hoce...

Quote:
Unapređenje bilateralnih odnosa Srbije i Kuvajta

Beograd, 25. mart 2011. godine – Predsednik Vlade Republike Srbije Mirko Cvetković razgovarao je danas sa ministrom finansija Države Kuvajt Mustafom Džasimom Al Šamalijem o unapređenju sveukupnih bilateralnih odnosa dveju zemalja.

Na sastanku je istaknuto da postoji veliki interes kuvajtskih kompanija za ulaganje u srpsku privredu.

Kuvajt je zainteresovan za finansiranje infrastrukturnih projekata u Srbiji, posebno kada je reč o železničkoj infrastrukturi i projektu "Beogradski železnički čvor".

Zajednički je konstatovano da održavanje Mešovitog komiteta za ekonomsku saradnju između Srbije i Kuvajta u Beogradu, nakon gotovo tri decenije pauze, predstavlja dodatni impuls produbljivanju saradnje između privrednika Srbije i Kuvajta.

(izvor je takodje sajt Vlade)
 
MareCar":skopd7i8 je napisao(la):
Nebi bio metro, zato sto je metro nesta potpuno drugo. Ljudi, zasto vam je toliko tesko da razumete? Metro nije "voz koji vozi ispod zemlje"... metro je SISTEM. Sa kojim mozes slobodno da se kreces UNUTAR granica grada, sa bilo kojeg mesta na drugo mesto. Na koji mozes da se oslanjas. Koji moze da ti zameni automobil. Gradska Zeleznica nije i nikad ne moze da bude metro, zato se i zove gradksa zeleznica a ne metro. Boze Petra.... :o
Потписујем. А осим мрежних ефеката, ту је и проблем возила. Метро возило мора да може да стане и крене зачас, да брзо развије брзину, просто речено да буде агилно. Такво возило по правилу не одржава високу брзину која је потребна за градску железницу по периферији. За брзу градску железницу до Батајнице треба возило које развија 100 или 120 км/ч. Таквом возилу треба крш времена да стане и крене. Просто речено то су контрадикторни захтеви. Још један од разлога зашто се метро и градска железница пројектују одвојено.

Синиша је (мислим) већ раније препоручио, сви ови Јовинови планови постоје у Градској библиотеци, Завичајно одељење. Ја сам ишао и читао, сјајно штиво. На жалост не дају да се износи, али сме да се услика дигиталним апаратом па чита натенане код куће.
 
evo jos o Kuvajcanima

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=03&dd=25&nav_id=501825&fs=1

Kuvajćani ulažu u Prokop i autoput
Izvor: Beta, Tanjug

Beograd -- Kuvajtski ministar finansija Mustafa Jasem al Šamali izrazio je spremnost Kuvajta da ulaže u infrastrukturne projekte u Srbiji.
Prokop (foto: Novosti)
Prokop (foto: Novosti)

On je pozvao srpska preduzeća da učestvuju na tržištu njegove zemlje.

Kuvajtski ministar je kazao da je tokom dvodnevne posete Beogradu razgovarao o svim pitanjima koja se tiču saradnje dve zemlje i da postoji saglasnost u svim oblastima.

"Spremni smo da učestvujemo u infrastrukturnim projektima u izgradnji železničke stanice i autoputa", rekao je Al Šamali, a Ljajić je pojasnio da je reč o drugoj fazi izgradnje železničke stanice Prokop.

Al Šamali je takođe naveo da će se u naredne četiri godine realizovati plan za razvoj Kuvajta. On je rekao da je Kuvajt u plan razvoja uneo značajne promene, zahvaljujući kojima srpska privreda može da učestvuje.

"Pozvali smo vaše kompanije da u tome učestvuju, kao što su nekad radile jer se za njih otvara dosta prostora. Srpska preduzeća nekad su bila dosta prisutna, ona su izgradila i jedan od simbola Kuvajta", istakao je on.

Al Šamali je izrazio nadu da će predstojeća posete srpskog predsednika i privrednika Kuvajtu biti iskorišćena na najbolji način. Predsednik Srbije Boris Tadić, naime, za petnaestak dana će posetiti Kuvajt i da će sa njim ići grupa od tridesetak privrednika iz Srbije i tamo održati poslovni forum.
 
Imam osecaj , da će taj Enegroprojekt, umesto ove stare glavne železničke stanice, da projektuje novu glavnu železničku stanicu na postoječoj ranžirnoj stanici, živi bili pa videli. :vops:
 
Necete vjerovati poceli radovi na elektrifikaciji kolosjeka od pancevca do lucnog mosta prema dunav stanici jer nemoze do stanice zbog visine istog tako da ce tu biti postavljen peron za voz na relaciji pancevacki moct pancevo tj dunav stanica slike radova imate na www.railserbija.net u temi infrastruktura ja nisam uspjeo da ih prebacim :vops:
 
Dakle,hoce da naprave liniju bg voza koja ide oko kalemegdana preko dunav stanice za pancevo?
 
Ne vucko vec mali krak kako bi izvlacili beovoz tj lakse manevrisali to ce biti pocetna stanica prema pancevu :kafa:
 
Mozda bi bilo pametno ceo taj potez pruge zazidati u neki ,,zeleni , ,bedem (tunel) koj se vizuelno u k l a p a sa Kalemegdanskom tvrđavom a stajalište napraviti baš kod beton hale i ,,25 maja,, pa bi dobili pravu malu kružnu gradsku liniju
a pruga i ne bi smetala jer isti z e l e n i princip zatvaranja pruge, bi mogao dao ostane i na ostalim deonicama, te nikako nebi moglo da smeta pešačkom izlasku grada na reke. Možda malo komplikovano , verujem da je i to bila nekada jedna od opcija.

Prokop, stara ž. stanica, Beton hala, 25 maj, Dunav stanica, Pančevački most, Vuk, Franš, Prokop.
(pruga vec postoji samo da se do kraja ,,zatvori,,)
a jedan stari komplet, vozilo bi išlo u krug ( takt oko 35 min) pa ko voli da preseda sa ostalih pravaca a odgovara mu pored postojećih nek izvoli ....
 
на Дунав станицу већ иде воз из Зрењанина. ко зна, можда и скрену Беовоз да иде дотле
 
Ne moze Beovoz da skrene do Dunav Stanice, iako bi to Zeleznici odgovaralo, jer je mostic koji prelazi preko pruge izmedju stanica Dunav i Pancevacki Most previse nizak i ne dozvoljava dalju elektrifikaciju pruge. Voz iz Zrenjanina koji ide do Dunav Stanice je sinobus sa dizel motorom a ne EMV.

Plan je da se elektrifikuje kolosek od par stotina metara od Pancevackog Mosta ka Dunav Stanici i napravi novi peron kako bi mogla da se uspostavi linija Pancevo-Pancevacki Most (zuta na crtezu) koja ne bi ometala okretanje BG:voza (plavi) na stanici P. Most i njegov takt.

Izgleda da su Zeleznica i Pancevo blizu dogovora o toj novoj liniji cim su radovi poceli.

22_p-most-crtez.png
 
Zidar,hvala na objasnjenju.Dakle bice peron za pancevce.Posto se nece skoro rekonstruisati pancevacki most i praviti drugi kolosek do panceva bice ovo dobro privermeno resenje.
 
Ako stvarno odrade ovaj novi peron bilo bi dobro da se bar po jedna EMV garnitura stavi na poteze Pancevo-P. Most i Indjija-Batajnica i polasci usklade sa BG:vozom umesto Beovoz linije Indjija-Pancevo koju BG:voz ionako zamenjuje. Time bi znatno bili pojacani polasci ka Pancevu i Indjiji/Pazovama,doduse sa presedanjem, kada vec BG:voz ne sme da izlazi van Beogradskog atara.
 
:kk:
Тако би те две линије пуниле Бг:Воз. А на чије ЕМВ гарнитуре мислиш, Железницине или оне које је средио Београд?
Ако идеш у дирекцију питај да ли има шансе да се поласци Бг:Воза врате на округле делове сата.
 
Peške
Pogledaj GE mapu, uz Savu, a između mosta Gazele i starog železničkog mosta, postoji pruga koju treba malo upraviti u pravcu lučnog kraka od starog železničkog ka Prokopskom mostu. Takođe istu izdići rampom preko postojećeg velikog zelenog ostrva. Mada treba od polovine postojeće pruge mnogo manje nego što je sada ,,zavrnuti,, ka prokopskoj pruzi.
Pored Raskpetlje ovaj pružni nadvožnjak ostvaruje snove, praznog prostora tu ima i više nego što treba. Hazard je već negde napisao nije u pitanju tehnička ostvarljivost nego je u pitanju spremnos i količina novca koju treba uložiti.
 
Vrh