Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ambassador":3ltllrri je napisao(la):
Veći problem sa ovakvim čvorom je relativno mali broj perona u Prokopu nego broj koloseka koji iz njega izlaze na sever.
Ако одбијемо 2 перона за Беовоз/БГвоз, остаје 8, што ако узмемо у обзир да је пролазна, а не чеона станица и да се колосеци не заузимају постављањем возова, уз добру организацију то може да функционише како треба.
vucko":3ltllrri je napisao(la):
Ako je verovati ovom tekstu-potrebno je 50 miliona eura za stanicu i 22 miliona za saobracajnice da bi se osposobila,dug energoprojektu je placen.
Ако је то тачно, онда нешто у целој четрдесетогодишњој причи око Прокопа дебело смрди.
 
Nadajmo se skorom nastavku gradnje možda već u maju jer 25 mil je dovoljno da se izgradi nova faza do kraja godine, da li će sve biti uloženo u izradu novih šina kao za perone 4 i 5 ili će krenuti u dovršetak ploče i izgradnju stanične zgrade ispred ploče ostaje da se vidi :kafa:
 
Wile E. Coyote":3tproc0g je napisao(la):
zidar":3tproc0g je napisao(la):
Mozemo lako danas da iskoristimo postojecu prugu pa da onda godinama trosimo novac i energiju na otklanjanje problema koje ona stvara.
A mozemo i da sklonimo prugu a ulozimo malo vise u namenski planirana resenja, recimo metro, koja omogucavaju neometan razvoj grada u narednim decenijama.
На жалост, сведоци смо тога да се развој града прилагођава задржавању свих железничких коридора у ужем језгру.

+ бесконачно за ово.
+ бесконачно такође.
 
da se dil "zavrsi" izmedju ostalog Rusima ce biti isporuceno 100 kg sremskog sira, 2t zlatiborskog kajmaka, 5 hektolitara raznorazne rakije i 200 lakost majici koje je Mrka zna da nabavi vrlo povoljno
 
Konačno!a šta bi Prokopom osim što Kuvajćani ulažu 25 mil eur :vops:
 
Pa pise tu da ruskih 108 milki se daje za prokop,evo sta rece neki iz zeleznica prosle godine.Dakle prokop ce biti gotov samo bez komercijalnih sadrzaja sto je super stvar :vops:

Ruski aranžman bi dakle mogao da stavi tačku na projekat započet 1977. godine. Procena je da bi za osposobljavanje „Prokopa” bilo potrebno 145 miliona dolara.

– Tim novcem mogli bi da se završe nedostajući koloseci, izgradi stanična zgrada i objekat poveže sa autoputem. U tu sumu ne ulazi izgradnja poslovnog centra na gornjoj ploči stanice, već samo ono što je neophodno da bi „Prokop” proradio u osnovnoj nameni.

– Građevinski, to je lako izvodljiv posao i ne bi trebalo da traje duže od dve do dve i po godine – istakao je Milošević.
 
Jbt. ovako lepa vest se nije pojavila u nekoj sapunici otkada je Hoze Armando rekao Mariji Luizi da je voli iako je cerka njegovog arhi-neprijatelja :D
 
Čim čujem reč Prokop ja pomislim na beskonačnost. Ma da kažu i potpisan kredit za Prokop a sutra počinju radovi ne bih verovao da će ga završiti.
 
Dok ne vidim masinu koja svira Rusku himnu i 2012 kojie je jase nista ne verujem :p
 
U prvoj emisiji 9 sezone Build It Bigger pominju sirenje metroa na Menhetnu.Sta je zanimljivo?To sto produzavaju commuter rail paralelno sa time tacno do centra Menhetna.Dakle razvoj regionalih vozova ide i tako ako vec imaju preduslovi.

Dakle ona stanica bg voza ispod Trga Republike zvuci razumno.Recimo slican fazon ovome sada,ljudi iz panceva sidju na pancevackom mostu i presednu na bg voz koji ih preko dunav stanice za 5-6 minuta odvede do trga republike a za 10tak do glavne zeleznicke.
 
vucko":2k3ov1y0 je napisao(la):
Dakle ona stanica bg voza ispod Trga Republike zvuci razumno.Recimo slican fazon ovome sada,ljudi iz panceva sidju na pancevackom mostu i presednu na bg voz koji ih preko dunav stanice za 5-6 minuta odvede do trga republike a za 10tak do glavne zeleznicke.
Замени "Бг воз" са "метро" у овоме што си рекао, па је идеја још боља.
 
BGvoz će se produžavati ka Karaburmi verovatno skorije,ove druge varijante u centru su za Metro,ali ja vidim potencijal pre u pravljenju novih stanica na postojećim trasama kao često pominjana na Vidikovcu ili Karaburmi dakle tamo gde već ima izgrađenih duplih tunela..
 
Ma ko god samo nek se radi...personalna rešenja nas ne interesuju ,već da krene da se završava davno započeto..ako išta setimo se da je taj tandem barem završio stanicu Vukov spomenik zvuči ironično ali teška realnost,ajde sada nek krenu da ispravljaju stvari još ima vremena.. :kafa:
 
Нећемо се ми од њих леба најести... :kafa: Доказано и проверено из искуства...

Дај Боже да грешим...
 
posle ucestvovanja i njega u projektu imam vise poverenja.Ipak je pouzdaniji od mrkonje i ovih likova iz zeleznica.
 
ево моје виђење Прокопа када се уради свих 10 (?) колосека:
1: БГВ правац ка Панчевачком мосту (ако му је то и садашњи број, не знам)
2: пролазни колосек за правац -НБГ-Панчевачки мост-Панчево и даље
3 и 4: пролазни и терминус колосек за правац -НБГ-Панчевачки мост-Панчево и даље
5 и 6: БГВ правци Панчевачки мост-НБГ (6) и НБГ-Раковица (5 и 6)
7 и 8: пролазни колосек правац -НБГ-Раковица и даље и правац НБГ-Панчевачки мост-Панчево и даље
9 и 10: терминус и пролазни колосек правац -НБГ-Раковица и даље
 
Зар нису спољни колосеци за правац према северу, а унутрашњи према југу?
 
ако мислиш да су спољни ка ауто-путу они су ти ка југу, док су они ближе Булевару мира за север (1 и 2)
 
Због денивелације праваца према северу и према југу (да не би било укрштања), спољни колосеци (према аутопуту и према булевару) су за северни правац. Мислим да су по овој шеми то 1, 2, 3 и 8, 9, 10, а за јужни свих 10, бројано од аутопута. Шема је са севером на доле.
prokopkoloseci.jpg
 
Интересантан детаљ из документа "СТРАТЕГИЈА РАЗВОЈА ГРАДА БЕОГРАДА":

У условима очекиваног економског раста, повећања стопе запослености, размене са
окружењем, атрактивности за дневне мигранте, туристе, активирања рада иностраних
фирми и др., постојећи саобраћајни систем града Београда неће бити у стању да пружи
одговарајући ниво услуге, нарочито у самом Београду као примарном привредном и
пословном центру. Такав систем ће ограничавати економски и сваки други развој, неће
омогућавати потребну покретљивост и неће бити уклопљен у захтеве одрживог развоја
на основу следећих чињеница:
...
· нерешено питање београдског железничког чвора и тежња да се занемари
својевремено основни мотив изградње новог чвора – измештање железничке
инфраструктуре и постројења из Савског амфитеатра
: инвестиција која ће и у
будућности захтевати велика средства;
...
 
Vrh