Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pa kako po ovim kriterijumima tek stoji Prokop?!
Vesic kaze da ima 300 polazaka na 8 koloseka to kroz 24 pa mozemo da izracunamo sami. 1,5 - samo da u DB ne reacunaju S-Bahn - tako da neznamo ali svakako je na dnu. Od 300 polazaka su valjda 150 Bg:voz, onda imamo samo 150 polazaka na 8 koloseka korz 24. Pa dobijemo 0,8 - za propusnu stanicu nista. Zauzeti su samo koloseci BG:voza sve ostalo mozes i poprecno da predes sto je verovatnoca da te udari voz 1:4500.
 
Poslednja izmena:
Jasno je to, ali onda treba voz da se zaustavi na sredini, ali oni polazak za Novi Sad stave skroz ka Nišu, ne samo daleko od ulaza na peron, nego još dalje posle izlaza.

Грешка је пројектаната станичног хола што нису узели у обзир на ком делу колосека се воз зауставља. Колосеци још увек нису подељени на секције, нити ће вероватно бити, јер нема ни смисла са овим одвајањем улаза и излаза. Уз подељеност колосека на секције (4 А, Б итд.) уз најаву колосека се додаје и секција, те онда путник зна по томе да ли треба да иде лево или десно. Ово одвајање улаза и излаза га спречава у томе.
 
Treba podvuci, ako se oduzme da je novi zeleznicki cvor uspostavio Bg:voz, koji svakako nije nista posebno u poredenju sa drugim i mnogo naprednijem prigradskim sistemima, nije bilo potrebno da se zatvori zeleznicu na Savskom trgu. Sami kvantitativni parametri koliko opsluzuje vozove je jedini objektivni kriterijum. Sada je upitno dali je moglo da se zadrzi zeleznicka stanica Beograd uz izgradnju podzemne prigradske zeleznice. Onda bi investicija mogla da se zaokruzi 1982 i da je sve funkcionalno. Ovako smo imali sve naceto, a izostatak i funkcionalnog prigradskog, regionalnog i daljinskog zeleznickog prometa. Situacija se tek sada menja zbog brzih pruga. Prokop i sve stanice u cvoru imaju drugo rodenje.
 
Грешка је пројектаната станичног хола што нису узели у обзир на ком делу колосека се воз зауставља. Колосеци још увек нису подељени на секције, нити ће вероватно бити, јер нема ни смисла са овим одвајањем улаза и излаза. Уз подељеност колосека на секције (4 А, Б итд.) уз најаву колосека се додаје и секција, те онда путник зна по томе да ли треба да иде лево или десно. Ово одвајање улаза и излаза га спречава у томе.
Ovo su smislili da obrazlazu sto imaju samo jednog travelator, tako da je sve ostalo podvuceno po tom pitanju. Nisu jasni.
 
Veći problem: stanica je otvorena pre 24h a terasa je već puna pikavaca, a ispred kanti koje se nalaze ispred stanice već ima plastičnih flaša. Ne mogu da verujem koja smo st***. Pa zar je toliki problem pikavce baciti u kantu, kao plastične flaše, umesto da ih staviš pored kante.

Znam da nam je to u genima i da je to posledica 500 godina pod turcima kada su ljudi namerno bacali đubre ispred kuća da bi turcima pravili nered i znam da se i sada to zadržalo jer većinu boli uvo gde će šta baciti, ali mislim da ako već to ne može da se reši na naĉin da ljudi prestanu da budu st***, onda barem povećati osoblje u higijeni na x2 ili x3 da bi stigli da pokupe đubre koje ljudi koje baš briga ostave gde im je najzgodjije.

Nema to veze ni sa Turcima ni sa genima. "Geni" se za jedan dan izmene i narod se vaspita kaznama vrlo lako, samo sto ocigledno nijedna vlast nema zelje da to uradi. Kad bi uveli kaznu 10.000 dinara za bacenu flasu na ulicu, i u svakom gradu od prvog dana poceli da kaznjavaju svakog ko nesto baci, sledeceg dana nikome ne bi palo na pamet da to radi.
 
Poslednja izmena:
juče sam obišap stanicu i perone - platforme, doživeo šok, nisam mogao da verujem, toliko prljavštine na platformama - peronima neviđeno, tiha jeza, bar za mene, obišao sam celu Evropu, pola ostalog sveta, nigde, ama baš nigde nisam video toliko prljavštine, ostatak od građevinskih radova, pretežno, prašina, nemar, natpisi na papiru, vise po zodivima, besmisleni, a kao krunna na ttroti, kolesek 10 prokišnjava,

onda nefunkcionalni koloseci, ne zna se gde se voz zaustavlja, baš mi je bilo muka, verujem da bi za par hiljada evra i ne više od nedelje radnih dana, peronski deo zasijao. po Evropi peroni sjaje, od čistoće. Pogledajte, prljavštine bode oči,

Stanična zgrada, ma OK, nisam oduševljen, deluje jeftino, ali solidno rešenje, funkcionalnost pristupnog puta iz bulevara sasvim dobra, odlična, parking solidan, garaža skoro i nepotrebna, za sada, izuzev Bara, čini mi se da nema niti jednog međunarodnig polaska, da li ide za Skoplje, nisam siguran,

Da sačekamo par godina, možda je i očiste, da sačekamo da se vrnu međunarodni polsaci put Mađarske i Hrvatske, Grčke, niće valjda bolje,
 
Avala sigurno - stoji, Sava i Alpine pearls nikako, Balkan, Nusic i Hellas po pitanju. Nismo bog zna sta imali, ali redovno se islo. Sto je za utehu, Beograd Budapest je stala na i vise od 8 sati, pa je bilo dosta nekonkurentno. Sada barem iz Budimpeste je prikljucak za celu centralnu i zapadnu Evropu. Tako da nije tako crno.
 

Screenshot_20231024_140708_Facebook.jpg
 
Позитива.

И још сигуран показатељ да се све може, ако се има жеље.
 
prosto sumnjam da su gradonačelnikovi pomoćnici izračunali pravilno studiju koristnosti te pasarele, pošto ti koji moraju u KC uglavnom nisu u stanju da prepešače samostalno tih 500-700 metara, ja bih tako rekao. Ali ko smo mi da hejtujemo što bi rekao neko iz mase.
Baš bi mogli i da postave otvorenu pasarelu sa širokom nadstrešnicom (tako da ipak bude otvorena a da se na njoj ne kisne) i da je naprave dovoljno široku da na sredini bude pešačka a sa strane pokretne trake kao na aerodromima (i da se aktiviraju automatski kad neko nagazi na ploču, a ne da landraju ”u prazno” ako nema baš nikog). S druge strane uz brdo par liftova do platoa KC i sasvim dobar pristup.
 
Плато КЦ и сам круг КЦ нису баш најпроходнији. И опет онда треба да се провлачи Вишеградском до превоза.
 
Pa gde nađe ovog hejtera kako bi ti ti rekao :)

Inače @Vox91 jesi li posetio Prokop da nam preneseš svoje utiske?

Na snimku se vidi da je dosta putnika sišlo u pothodnik a verovatno ne presedaju na bg voz. Ne bi bilo loše da osoblje Srbija Voz-a dočeka voz i putnike i usmerava ih ka stepenicama i liftu, a možda i zvučno obaveštenje u vozu.
 
Pa da vam ne kvari hejtersko okruženje, eto ga-spora mu traka, fali mu šarenila na peronima, trt, mrt... pravi prosečni Beobilder.. :cool:

Bitno da ima putnika.. kako se ovde piše, ja mislio svi će izaći na Novom Beogradu, kad ono-pun voz se iskrca na Prokopu..

Biće to ok.

Da, nisam bio na Prokopu od otvaranja zgrade, trenutno mi nije na rasporedu.

Uzgred, šta fali što su razdvojeni odlazni i dolazni putnici? Nema gužvanja oko travelatora, svi idu u jednom smeru, gore izlaze lagano itd..
 
На перону нигде никаквог путоказа где се треба ићи. Често тако нешто није ни потребно, али овде су га крајње закомпликовали, тако да је крајње потребно.
 
Pa evo, vidimo da se ljudi sasvim lepo snalaze obzirom da su na novom objektu.. Verovatno će se to vremenom dovoditi u red i poboljšavati..

Ja i dalje začuđen brojem putnika..
 
Uzgred, šta fali što su razdvojeni odlazni i dolazni putnici? Nema gužvanja oko travelatora, svi idu u jednom smeru, gore izlaze lagano itd..
Taj deo meni nije bio toliko sporan ali ako je već tako rešeno onda je besmisleno da putnike gore dočekuju turniketi koji su uzani a većina je zatvorena za prolaz što se vidi na snimku. Ili ih sve otvoriti da budu prolazni ili ih ukinuti tj ukloniti.
 
Pa evo, vidimo da se ljudi sasvim lepo snalaze obzirom da su na novom objektu.. Verovatno će se to vremenom dovoditi u red i poboljšavati..

To је то. Вечито код нас - ма снаћи ћемо се. Нећемо направити како треба, али снаћи ћемо се. И та невероватна нада да ће се нешто временом само од себе довести у ред и побољшати, а то се никад не деси.
 
To је то. Вечито код нас - ма снаћи ћемо се. Нећемо направити како треба, али снаћи ћемо се. И та невероватна нада да ће се нешто временом само од себе довести у ред и побољшати, а то се никад не деси.
Koja nada? Pa meni je logično da svaki objekat, pogotovu ovakav, koji se sređivao i završavao bukvalno pola sata pred otvaranje, mora da prođe fazu prilagođavanja.. Normalno je da će u hodu ispravljati nedostatke, šta je tu čudno... U Srbiji.

Novi Zg aerodrom su testirali mesecima pre nego što je primio prve putnike.. te sa volonterima, sa ovima i sa onima... Kod nas su sve zbrzali jer je Vučić tako naredio i vi onda očekujete da sve bude sređeno i zategnuto od prvog dana??

Naivno..
 
Vrh