Vox91
Expert
- Učlanjen(a)
- 17.08.2017.
- Poruke
- 5.403
- Pohvaljen
- 11.787
Ahahahahaha, jaooo, što je smešno, ahahahaha..
Ajde, idi spremaj ona Benedikt jaja i gledaj koju ćeš jaknicu da kupiš..
Ahahahahaha, jaooo, što je smešno, ahahahaha..
Па реално јесте песимистично, толико тапкања у месту и губљења времена, нпр. на НБГ су сређивали станицу тек након радова на прузи а могло је паралелно да се одради.Dobro, 2027? Je l' i to preoptimistično?
Ovi nedostaci na Prokopu me teraju u očaj.. U životu sam se više razočarao jedino kada sam čuo kako Dino Merlin zvuči kad priča..
Planiranje i izvođenje dva ili više projekata paralelno u nas? Šta to beše?Па реално јесте песимистично, толико тапкања у месту и губљења времена, нпр. на НБГ су сређивали станицу тек након радова на прузи а могло је паралелно да се одради.
Kako nam kapacitet diktira dvokolosečna pruga ka NBG, i hajde da uzmemo dispečere iz Matematičke gimnazije. To je 6 pari gradsko-prigradskih vozova i 6 pari regionalnih i dugolinijskih vozova. Gradsko-prigradske može da pokriva po jedan kolosek u svakom smeru, dakle 6 pari drugih vozova. To znači da za ostalih 4+4 to je maksimum 1,5 voz na sat na svakom koloseku, kao što se kritikovalo za niži nivo Berlin Hauptbahnhof. Optimalno, i to za visoko korišćenje Prokopa sa odabranim među odabranima za dispečere, to je šestokolosečna stanica, a ne desetokolosečna. Jedine stanice gde je potrebno više koloseka su ili čeone, ili prolazne direktno vezane za tehničko-putničko stanicu gde stanični koloseci delimično igraju ulogu otpremnog parka.Berlinska zeleznicka stanica je svakako promasaj putnog prometa 21 veka po standardima velikih stanica DB. Jedina koja ne radi u taktu od 10 velikih. Stanica je reprezentativna donji deo nema zeleznicki promet sto je Fernbahnhof Sever-Jug. Stanica uopste nije racionalno planirana - sa svojih 4 tunela je predimenzionirana. Ugrafikonu vidimo koliko je pogotovo donji deo malo koriscen. X-axis je razlika ceonih i propusnih stanica. Y-axis kvantitet zauzimanje svakog koloseka po satu. Propusne stanice imaju teoreticno mnogo vece zauzimanje kolsoeka sto kompozicje ne okrenu, vidimo da je Berlin (unten), sto je donje deo jug-sever nema vise od 2 voza po satu po koloseku. Vidimo po Becu koliko je tamo moguce u poredenju sa Berlinom 4 prema 1,5 vozova po satu po koloseku. Hamburg i Keln su druge kategorije sto rade na ivici kolapsa.
To sa visokim kaznama je jedna od najvećih masovnih obmana u Srbiji kada se govori o nekim uređenijim društvima. I u Holandiji ( @Analitičar kaže obavezno radite tako), i u Belorusiji ( @Analitičar kaže nipošto ne radite tako) postoje dosta manje kazne nego u Srbiji, jako izražen sistem opominjanja gde česzo pišu i kakvu kaznu dobijaš za to i to, čak i policija prvi put piše opomenu, jak obrazovni sistem, brzo pravosuđe kada su u pitanju prekršaji, i jednakost maminih i tatinih sinova pred zakonom. U Belorusiji je jako izraženo da maloletni omladinci sami po naređenju suda kreče grafite, a za ukor iz vladanja u školi takođe dobijaju radne zadatke. Ovom ili onom metodom, stvoreno je celo društvo u kojem i mema toliko mnogo nereda sa strane građana, i neodgovornosti sa strane javnih preduzeća i institucija.Nema to veze ni sa Turcima ni sa genima. "Geni" se za jedan dan izmene i narod se vaspita kaznama vrlo lako, samo sto ocigledno nijedna vlast nema zelje da to uradi. Kad bi uveli kaznu 10.000 dinara za bacenu flasu na ulicu, i u svakom gradu od prvog dana poceli da kaznjavaju svakog ko nesto baci, sledeceg dana nikome ne bi palo na pamet da to radi.
Hehehe.. ti ne gledaš vesti kako napreduju radovi u Mađarskoj.
Izgradnja je već počela. Prvo se grade četiri zgrade i garaža na strani ploče prema Bulevaru Vojvode Putnika.Kakav je plan za nastavak gradnje poslovnih zgrada?
Радови у Мађарској напредују по плану.
Upravo to.Исте информације са гомилом паушалних оцена су биле пласиране још пре месец-два и јако брзо демантоване. Ово ми делује као рециклажа тих вести од пре месец-два, јер се буквално потпуно исто говори као тад. Овде се износи да кинеске компаније немају техничку могућност да одраде нешто што су већ одрадиле у Србији. Чак се и у овом прилогу каже да су радови код Таксоња у току, а да је механизација једне од компанија која ради ову пругу премештена на другу пругу. Сасвим могуће да је то само оптимизација распореда механизације те компаније.
Чак се и у овом прилогу каже да су радови код Таксоња у току, а да је механизација једне од компанија која ради ову пругу премештена на другу пругу. Сасвим могуће да је то само оптимизација распореда механизације те компаније.
Treba napomenuti da sedenje na betonu nije toliko neudobno. Svaki materijal ili materija ima specificni toplotni koeficijent, toplotnu provodljivost i mogucnost da kondenzacijonom metodom hladi vazduh blizu cvrste povrsine. Ako observiramo ranom jutrom tlo, primecujemo da iznad travanatih terena cesto ima magle, iznad betona ili gole zemlje nikad. Znaci vazduh iznad trave je hladniji. Atmosferska voda kondenzira na svakoj travki i ne vredi sedeti bez dobrog izolatora na travi cim sunce silazi. Vlaznost iznad travke je posebno velika cim su noci zvijezdane. Zato zivotinje iskopaju malu beztravnatu rupu da bi noci bili zasticeni od vlage i hladnoce travke. Travnate povrsine su noci hladnije od drugih zbog koeficijenta povrsine prema volumenu skupine travke i evapotranspiracije istih, koji je dobar prirodni sistem hladenja.Naravno da ima.
Moj komentar za sedenje na ladnom betonu i nedostatku klupa treba shvatiti kao sarkazam.
Nego sam čekao onog sa Daning-Kruger poremećajem da se javi.
Naivčina sveznajuća.
okej bi mi bilo i da se za tu čekaonicu naplacuje ulaz tipa 20 din
činjenica da u staničnom holu ne postoji čekaonica