Ovi na brzinu zaokruženi pravougaonici su mesta gde će biti pokretne stepenice.Prosao sam kroz prokop i zapalo mi je za oko da cela stanica osim ona 2 lifta nema nigde neke pokretne stepenice. Da li su oredvidjene u projektu? I oni liftovi su bas daleko od prolaza za perone, ima li nade za jos neki lift? Kad vec ne mogu da se poprave oni peroni muceni sa nacickanim stubovima, i one uske stepenice. Evo kako je malko zivnula zeleznica ljudi se vec guraju na onim stepenicama..
Bilo bi zanimljivo saznati da li ovo ulazi u paket stanične zgrade koju gradi investitor ili je odgovornost železnica.Ovi na brzinu zaokruženi pravougaonici su mesta gde će biti pokretne stepenice.
Takođe na samim peronima imaš one metalne poklopce kojima su zatvorene rupe iste namene.
Pogledajte prilog 153486
ima ih 12, 6 na svakoj strani, bice i sa severnog portalaOvi na brzinu zaokruženi pravougaonici su mesta gde će biti pokretne stepenice.
Takođe na samim peronima imaš one metalne poklopce kojima su zatvorene rupe iste namene.
Pogledajte prilog 153486
Ne mora da znači, preko puta svih pokretnih stepenica su i normalna stepeništa ka peronu.Pa moraće da postave pokretke stepenice kada budu završavali zgradu, prema planu objekta one su glavni način komunikacije ka peronima..
Na peronima, sem oko liftova i eskalatora, neće biti radova. Od panela se davno odustalo, jedno vreme je čak i bio probni deo postavljen, ali to je uklonjeno i odlučeno da se prefarba beton, tako da je ovo sad finalni izgled....
Ne znam da li su planirali ikakve dodatne radove na samim peronima, ranije je bila ideja da se na plafon montiraju nekakvi paneli da ne bude samo ofarbani beton. Mislim da bi dole i na one stubove trebali da postave nekakve svetleće bilborde da malo prostor ne izgleda onako bezlično i monotno...
Искрено се надам да ће Србија воз у неком тренутку
Moraće naravno, mada to vuče 4 koloseka koji moraju prvo da se urade. Uvođenjem takvog reda vožnje broj putnika bi se masovno uvećao.@DzonTravolta
Ја то гледам овако - ГЖС на Савском тргу, која је била вишеструко мања од станичне зграде на Прокопу је чак и 90-их, када је железнички саобраћај био вишеструко већи била довољна. Ми тешко у догледној будућности можемо да се надамо броју путника на железници из 90-их, а камо ли за вишеструко већи, за који је Прокоп пројектован. Уз то, имамо и раздељивање путника између Новог Београда и Прокопа. Искрено се надам да ће Србија воз у неком тренутку увести ред вожње у коме ће сви возови за централну Србију и Банат полазити из Земуна и стајати и на Новом Београду и на Прокопу, онако како је пројектован чвор, а не да безвезе станица Земун са онолико колосека и перона зврји празна. Свакако ће у једном тренутку морати то да ураде ако се повећа саобраћај, јер у Прокопу неће бити места више за стајање возова који чекају полазак, за шта она није ни пројектована.