Takva lokacija bila je u diskusiji - juznije prema Sajmu - problem je Banatska veza i tunel. Vracarski tunel od kote 97,60 ide praktcno vodoravno do Vukovog spomenika. Tek od VS tunel ima neznatni nagib i pada prema Pancevackom mostu za oko nekih 2 m (citam iz donjeg transekta) - kote 95 m. Ako uzmemo kotu od 95 kao validnu za Pancevac, onda bi tunel sa Savskog amfiteatra imao uspon ali zbog konfiguracije terena (Beogradski greben je njavisi od poteza Terazije - Slavije - Vukov spomenik) i padine prema Dunavu trasa bi bila problematicna. Pogotovo sto nebi imao da prati neke transverzalne ulice nego bi kosio kako gde ispod gradevina. Vracarski tunel je po meni kljuc zbog cega je Prokop thenolosko nenadmasiva lokacija. Ovo bi vec odpalo da su se odlucili za Autokomandu, sve planove su predvidali da bi pruga onda kruzila okolo istocnog dela grada a nikako transverzalno.
Poslednja izmena: