Đe ba vi vidite poređenje kišnih glista s limenim konjima?
Ono je bilo ilustracija neodrživosti ideje da ikakav, pa i teleport razvoj gradskog prevoza utiče na broj automobila na ulicama. To je odokativna konstatacija kojom se ne izleću čak ni svetski saobraćajni stratezi. No, mi znamo bolje.
Svaki podsistem je efikasan i redovan onoliko koliko se održava. Svaki u svom koordinatnom sistemu, ali bi i metro i tramvaj i trolejbus i autobus bili podjednako (ne)efikasni.
Grube procene ne valjaju. Metro nije duplo brži, sem ako se posmatra kao izdvojeno sredstvo.
Glavna mana ovih tema je što od miliona linkova ''kako to izgleda u svetu'' na kraju ne možeš da se baš setiš ni u koji bi grad beše da uvodiš metro. Bude bilo ko sa uvođenjem kanalizacije - mnogi ovde Peščanik slušaju, ali čuju naopako.
Ono je bilo ilustracija neodrživosti ideje da ikakav, pa i teleport razvoj gradskog prevoza utiče na broj automobila na ulicama. To je odokativna konstatacija kojom se ne izleću čak ni svetski saobraćajni stratezi. No, mi znamo bolje.
Svaki podsistem je efikasan i redovan onoliko koliko se održava. Svaki u svom koordinatnom sistemu, ali bi i metro i tramvaj i trolejbus i autobus bili podjednako (ne)efikasni.
Grube procene ne valjaju. Metro nije duplo brži, sem ako se posmatra kao izdvojeno sredstvo.
Glavna mana ovih tema je što od miliona linkova ''kako to izgleda u svetu'' na kraju ne možeš da se baš setiš ni u koji bi grad beše da uvodiš metro. Bude bilo ko sa uvođenjem kanalizacije - mnogi ovde Peščanik slušaju, ali čuju naopako.