Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ako odustanu od prokopa kao glavne stanice, onda će utoliko biti bolje jer neće biti potrebe kopati dodatne koloseke za metro i gradsku železnicu. Ali postoji 1 veeeeliki problem. Platform Height 985mm a budući metro voz je 500mm. Biće vala Mind The Gap mada mogu da stave prefabrikovane ploče od 350mm da podignu ceo voz na pristojnu razliku klirensa voza i visine platforme. Opet smo rešili problem mozgom a ne poziranjem pred kamerama.

Predsednik Austrije se vozi "trieskecom" u Beču i sa njime ide na posao. Aj da vidim ove slepce, oni su toliki slepci da se voze običnim BMW-om a ULF (35,30m) košta čak 3,5 miliona eura.
 
Molim te, ne lupaj gluposti. Čak i ako odustanu od Prokopa, a neće, nova glavna bi bila na Novom Beogradu - a svi tuneli i beogradski železnički čvor su planirani kao železnički, odnosno da voz na Nbdg dolazi sa juga preko Rakovice i kroz tunel do Prokopa pa na Novi. Ono za šta funkcionalno tuneli mogu da se koriste je regionalna železnica, dakle kao Beovoz - s tim što smatram da taj region treba proširiti do Novog Sada, tako da ima relativno česta lnija npr. Pančevo - Novi Sad sa kojom bi od Vuka do Novog Sada stizao za 45min-do sat vremena. Niko ne bi išao autobusom.
 
Па да испадне да су толике паре улупане у Беовоз? Па неког би обесили за јајца. Не, сви знају да је Прокоп још један врућ кромпир и сви га само пребацују наредној власти. :rolleyes:
 
Ne lupaj ti gluposti. Ne znaš šta sam ustvari rekao. Metro ispod sajma op preko pokojne BIGZovke i pokojnih tramvaja malo tuneče ispod Ruda i op na platforme 1,2, 3, 4 i 5. OG koristi platforme 6,7,8,9,10 koje su 985mm. Deo stanice ka autoputu metro pošto se odvaja da pređe autoput a deo stanice ka hajd parku OG. Ko je ovde spomenuo pokojni Beovoz? Ja nisam. Ja kažem OG. OG koristi postojeće tunele pokojnog Beovoza a metro svoje ka slaviji. Ne vidim u čemu je problem. Sava branch nastavlja pravo gde sad idu pokojni tramvaji i op u park a iznad današnjeg pokojnog parka je novi 3 puta veći park dok je ispod stanica. Imaš da biraš gde si naumio da ideš a ne da te neko primorava da ideš tuda i tuda. S, R, IC i ICE bi išli dalje do komande pa bi se tamo račvali.

Postoji još bolje rešenje a to je da ne postoje ni OG ni S nego sam H-Metro i R. To se više isplati jer olaša pojačanje u srednjim deonicama svake linije za vreme špica jer je jedan sistem pa se samo nastavlja a ne idu svi skroz. Tipa Central line ide Mexico-Galenika a svaki treži ide Arh. Nal. Vinča- centralna deonica-aerodrom bataja-stara pazova. Centralna deonica Central linea ima 2 brancha 1 bulevarski i 1 slavija-CBD-arena tako da joj se poveća iskorišćenost za 3 puta (osnovna deonica, periferne deonice i dodatni branch u centru).

E sad Srbi nikad čuli šta je mikrofon pa da kaže za gde ide: This is Vukov spomenik. This is a Central Line train to: Galenika....by Sava branch. The nex tration is Slavija....... This is: Slavija. Change here to Green, Blue and Yellow lines as well as R8 and R12 regional services. Dok na displayima šeta pored Green, Blue i Yellow ovako Green (P2), Blue(L2, P2) and Yellow (P3). Legenda: P2- platforma 2, L2- level 2 tj nivo, sprat, kako god. R8 (L-1, P1), R12 (L-1, P2). Obeležavanje za way out i exit pošto ta dva pojma nikako nisu ista... I sve to na Srpskom i Engleskom. L-1 nivo minus 1 što znači da se spustiš eskalatorom na željenu platformu. taman dok dođeš voz se čuje u tunelu, lepšeg li prizora od tog ima? Sve savršeno sinhronizovano samo kad pripretiš sa zavrtanjem slavine.

Ambassadore nisam otkrio iglu u plastu sena, to je Beč u startu uradio. A teško toj zemlji u kojoj ti budeš ambasador...
 
Ubuduce cu da think again pre nego sto procitam postove korisnika Think Again :D
Sve to sto ti pises je verovatno argumentovano i sigurno si u pravu, ali dzabe trosis vreme i pises toliko postove sa idejama kad nema kod od nadleznih to da cita...Sava Branch mislim stvarno...mozemo samo da mastamo, ako dobijemo prosirenje tramvajske mreze treba da budemo srecni :lool:
 
Koliko novih linija izmisli čovek sa sve nekim nazivima koje će lokalcima da kližu sa jezika, druže lepo je to što ti studiraš saobraćajni i znaš kako to sve treba da funkcioniše, ali se sad spusti na zemlju i probaj prvo neke male stvari da proguraš, a onda ćemo stići do tih brancheva i mexica i ko zna čega :kafa:
 
Оћу и ја да кажем нешто за ТВ Дневник.

Прокоп је на одличном месту: ушушкан у удолини уз садашњи аутопут (а будући централни градски булевар), на почетку Кнеза Милоша, ту је и Мостар, Сајам, близу Аутокоманда, као и место где излази тунел УМП-а... И, што је можда најважније, на месту је где се спаја 14 километара тунела (14км, еееј!). Урађен највећи део посла, остало да се уложи 50-ак милиона евра, па да се крене са уклањањем шина поред Саве.

Ако због СЕКЕ нема новца, сачекајмо још годину дана. Али да се на самом крају одустане од оваквог капиталног инфраструктурног пројекта - па то би био злочин за који би неко требало да омрси конопац на сред Теразија. :grand:
 
И да: код Прокопа је предвиђена и станица метро-линије која би требало да води од Правног факултета ка Бановом Брду.
 
Mali meksiko je sledeća stanica autobusa za Grocku od Ustaničke i tako se zove taj kvart. Nije teško odštampati samo Mexico umesto generalno Mali Mokri Lug ili po imenu obližnje ulice, ovako bi se ljudi lakše snalazili. Izlazi iz stanice kojih bi bilo 6 ili 8 bi imali svoja imena po obližnjem mestu gde se nalaze tj po usmerenju tj fokusu upotrebe izlaza. Tako bi na primer stanica "Paris" koja se nalazi i ispod bulevara, i ispod kneza miloša, i ispod crkve svetog marka, i ispod pošte i ispod skupštine i ispod pionirskog parka jednostavno imala ime paris da bi 1 branch linije iz pravca čukarice imao prethodnu stanicu London, pa tu Pariz. Strancima bi bilo i više nego simpatično kao i zanimljivo ali vrlo funkcionalno jer bi im bilo lakše orijentisanje u podezemnom prostoru. Imponovalo bi i ljudima koji dolaze baš iz ta 2 grada, zar ne? Ne bi nas toliko mrzeli kao mi njih sad. Ona bi imala izlaze na svim tim mestimapa čak i direktan ulaz u zgradu glavne pošte. Izlaz iz zemlje postaje suvišan. Kod važnih lokacija u gradu ti izlazi bi skratili vreme zadržavanja na semaforima pa ako je manje pešaka više bi kola prošlo a to rezultira povećanoj protočnosti saobraćajnice. To je još jedan u nizu razloga što metrou diže cenu ali mu povećava i produktivnost. Way out 1-> Exit 1 (Pionirski Park) and 2 (Trg Nikole Pašića); Way out 2-> Exit 3 (Parlament) and 4 (Park Tašmajdan), za direktan izlaz tj ulaz u glavnu poštu to je Exit 5 koji nema waz out jer se direktno nalazi preko puta pretposlednjeg vagona. Ko zna da mora baš u poštu uvek će uću u vagon 7.

Pa ja i jesam na zemlji ali su braća Srbi duboko ispod nje u rudniku i ne vide belog dana... Ja bi samo da ih motivišem da se sami otkopaju odatle i da vide čari dana i svetlosti. Da li znaš shmeksi da ovde ljudi ne znaju ni šta je regenerativno ubrzanje (da ubrzanje, ne kočenje) niti znaju šta je Perendev magnetni motor (da to je ono što bi ih jednom za svagda rešilo računa za struju i oteralo EPS u grob), niti znaju koja je razlika između Sebe i svojih komšija: samo u mozgu. Kad ih poređaš jedno do drugog svi su isti ali u glavi po ponašanju su dva različita sveta.

@Sizif: pa ja rekoh to za metro stanicu u prokopu ambasadoru ali izgleda mnogo brzo čita.
 
ThinkAgain, predlažem ti da ovakve postove bolje kačiš u nekoj temi u sekciji radionica pod nazivom "Moja vizija metro sistema" pa da tamo ljudi raspravljaju, a ne da ovde praviš šum raspravom o nekim operativnim stvarima, a još nije doneta nikakva odluka iz koje bi tvoje razmišljanje o operacionalizaciji sistema proizašlo.
 
Pa nije to moja zamisao to diktira Beograd kao grad. Ti to ne razumeš kao da pričam golubu Njutnove zakone (ne shvataj ovo ništa lično, to kažem svakome ko ne razume srž funkcionisanja gradskog organizma)

I ne samo grad, to diktira i ona masa ljudi kuda se uglavnom kreće, ona masa automobila kuda se kreće, ona masa autobusa, tramvaja i trolejbusa koja se kreće. Sve je povezano i ja ne lupam trase tek tako. Boga mi Jovin i kompanija su nešto potrefili a nešto izlupali ali je ipak najbolji pravi plan koji imamo. Treba tu određenih korekcija ali prvo se treba otarasiti onih čija to nije profesija odnosno političara. Oni nemaju pravo ni da beknu već samo da slušaju i da objavljuju javnosti. To jednostavno nije njihov posao i nema šta oni tu da guraju nos da oni budu u svakoj čorbi mirođija. Pazi boga ti... Onaj ko treba da bude u svakoj čorbi mirođija jesmo ti, ja ili bilo ko sa ovog foruma, bilo ko iz našeg komšiluka, ukratko svi građani.

Dobro pa valjda ima neka tema neću da mi moderator obriše jer je to uvreda.
 
ThinkAgain":3f2wwhdv je napisao(la):
Pa nije to moja zamisao to diktira Beograd kao grad. Ti to ne razumeš kao da pričam golubu Njutnove zakone (ne shvataj ovo ništa lično, to kažem svakome ko ne razume srž funkcionisanja gradskog organizma).
Nisam rekao da nisi ili jesi u pravu, već da samo bzvz ovde opterećuješ temu postovima koji bi mnogo bolje odgovarali temi koja se nalazi u sekciji radionica.

Pozdrav od goluba koji razume Njutnove zakone, piše diplomski na temu razvoja Beograda u poslednjih 10 godina i učestvuje u projektu istraživanja efikasnosti gradskih komunalnih preduzeća.........teško da me možeš uvrediti :kafa:
 
alexandernbg":24tcj2za je napisao(la):
ako dobijemo prosirenje tramvajske mreze treba da budemo srecni :lool:
Ја нећу бити срећан, јер знамо да код нас проширење трамвајске мреже значи поновно одустајање од метроа.
sizif":24tcj2za je napisao(la):
Урађен највећи део посла, остало да се уложи 50-ак милиона евра, па да се крене са уклањањем шина поред Саве.

Ако због СЕКЕ нема новца, сачекајмо још годину дана. Али да се на самом крају одустане од оваквог капиталног инфраструктурног пројекта - па то би био злочин за који би неко требало да омрси конопац на сред Теразија. :grand:
То ја дрвим све време. Више нема приче о томе да ли је Прокоп требало да буде ту или није. Ту је где јесте, и дајте да се то коначно заврши. А саобраћај ће се регулисати како треба.
ThinkAgain":24tcj2za je napisao(la):
Ne bi nas toliko mrzeli kao mi njih sad.
Хехе, ако ће да нас Енглези и Французи заволе због назива две станице, хајде да Београду променимо име у Лондонпариз! :laugh:
 
Jao vidiš stvarno nisam znao, ja sam sada saznao da je planeta zemlja elipsasta a ne okrugla...i takođe da sam bu**** koja govori više nego što treba nekome da kaže.

Mada je uvek pametnije ćutati nego se raspravljati tako da više neću odgovarati na ovakve postove. Inače zašto ne bi mogli da se zbližimo malo pošto ti već radiš na tom istraživanju pa bih mogao i ja da ti pomognem sa jednim podatkom efikasnosti naših komunalnih preduzeća.

na skali od 1-100:
EDB- 0 jer mi je juče nestalo struje na sat vremena u najgore vreme ali to im nije prviveć 6ti put ove god i to uvek ovaj trafo. Prošle godine su mi crkli grafička i combo zbog njihovog ispada. Ako su tako dobri da žele da poprave prosek na skali što mi nisu kupili UPS. Trebali bi da se pozabave besplatnim poklonima UPS uređaja kao nivo sigurnosti korisnicima koji su priključeni na trafo sa fuš opremom.

Telekomunikacije-100 njima svaka čast jer mi se stvarno jaaaako retko dešava da ima nekih problema. Ako do nečega dođe ljudi te obaveste. Sve pohvale.

Zelenilo- za dlaku 30 ali su ipak spali po mom mišljenju na 3 zbog sena koje gledam gde god se okrenem. 3 zbog šačice pristojno sređenih parkova i to samo u samom centru ali ni oni nisu uspeli da podignu rejting jer su obično zamrsili staze pa moraš da ideš kao na slalomu da bi prošao kroz park i uvek stignem preko preče naokolo bliže.

Beograd put- 40 popravili su se ovih godina i ja im se stvarno divim da put sa onako golim (bez aditiva) asfaltom uspe da izdrži 2 meseca, 2 sata i 15 minuta iako je predviđen početak faze raspada posle 2 meseca, 2 sata i 10 minuta. No nije problem političarke se ne bune da se domognu još golog asfalta da se rupe što je moguće pre zakrpe jel naravno u pitanju je sledeća sezona povišenih plata za političarke svih vrsta i oblika, od malih debelih do visokih i mršavih, dabome...

GSP- 14 pogrešni potez sat za satom, to samo oni mogu pa su u tome neprikosnoveni prvaci. Počev od toga da im je bilo bitnije da majstori brže zamene držače za vrata a da pritom ne izmažu ruke a to što će neki ljudi imati raskrvarenu tetivu kad ulaze kod ade to ništa, oni ipak sede za kompjuterom u klimatizovanoj prostoriji i igraju sims sa svojom "koleginicom", možda i kolegom, ne bih baš bio siguran... Zbog njihovih pogrešnih poteza ja dobijam nervni slom svaki put kad pokušam stići od tačke A do tačke B a kamoli multiple A-B-C-D-E-F. Taman posla to je naučna fantastika. Mislim da bi majmuni obožavali Beogradski prevoz jer se najbrže stigne skakanjem sa drveta na drvo i sa limenke na limenku dobro smetalo bi im što su zgrade čađave i crne pa gube broj stanica jer neće da se prljaju kao neki tamo (dole na ulici u tim prljavim i šugavim limenkama) smrdljivi bivoli.

Čistoća- 0 A šta je to? Ta reč odavno ne postoji u Beogradskom rečniku.

To bi bilo moje skromno izlaganje na temu efikasnosti komunalnih predužeća u Beogradu.
 
ThinkAgain":2wgxtn0o je napisao(la):
Telekomunikacije-100 njima svaka čast jer mi se stvarno jaaaako retko dešava da ima nekih problema. Ako do nečega dođe ljudi te obaveste. Sve pohvale.
Биће да си једини у Србији који нема проблема са телекомом. :laugh: Додуше, то није градска служба. ;)
 
Kad bi se tako merila efikasnost te rezultate bi mogli mačku da okačimo o rep jer ne bi služili ničemu.

ThinkAgain, o projektu baš i ne smem mnogo da pričam, ali pokušavamo da osmislimo sistem merenja efikasnosti koji će biti primenjen na sva komunalan preduzeća, a naći faktore koji nose podjednak uticaj kroz tih 11 različitih preduzeća je vrlo delikatan posao, a još teže će biti prikupiti sve te podatke (arhiva je u očajnom stanju u dobrom delu preduzeća)
 
ThinkAgain":2ordv373 je napisao(la):
Ne lupaj ti gluposti. Ne znaš šta sam ustvari rekao. Metro ispod sajma op preko pokojne BIGZovke i pokojnih tramvaja malo tuneče ispod Ruda i op na platforme 1,2, 3, 4 i 5. OG koristi platforme 6,7,8,9,10 koje su 985mm. Deo stanice ka autoputu metro pošto se odvaja da pređe autoput a deo stanice ka hajd parku OG. Ko je ovde spomenuo pokojni Beovoz? Ja nisam. Ja kažem OG. OG koristi postojeće tunele pokojnog Beovoza a metro svoje ka slaviji. Ne vidim u čemu je problem. Sava branch nastavlja pravo gde sad idu pokojni tramvaji i op u park a iznad današnjeg pokojnog parka je novi 3 puta veći park dok je ispod stanica. Imaš da biraš gde si naumio da ideš a ne da te neko primorava da ideš tuda i tuda. S, R, IC i ICE bi išli dalje do komande pa bi se tamo račvali.

Postoji još bolje rešenje a to je da ne postoje ni OG ni S nego sam H-Metro i R. To se više isplati jer olaša pojačanje u srednjim deonicama svake linije za vreme špica jer je jedan sistem pa se samo nastavlja a ne idu svi skroz. Tipa Central line ide Mexico-Galenika a svaki treži ide Arh. Nal. Vinča- centralna deonica-aerodrom bataja-stara pazova. Centralna deonica Central linea ima 2 brancha 1 bulevarski i 1 slavija-CBD-arena tako da joj se poveća iskorišćenost za 3 puta (osnovna deonica, periferne deonice i dodatni branch u centru).

E sad Srbi nikad čuli šta je mikrofon pa da kaže za gde ide: This is Vukov spomenik. This is a Central Line train to: Galenika....by Sava branch. The nex tration is Slavija....... This is: Slavija. Change here to Green, Blue and Yellow lines as well as R8 and R12 regional services. Dok na displayima šeta pored Green, Blue i Yellow ovako Green (P2), Blue(L2, P2) and Yellow (P3). Legenda: P2- platforma 2, L2- level 2 tj nivo, sprat, kako god. R8 (L-1, P1), R12 (L-1, P2). Obeležavanje za way out i exit pošto ta dva pojma nikako nisu ista... I sve to na Srpskom i Engleskom. L-1 nivo minus 1 što znači da se spustiš eskalatorom na željenu platformu. taman dok dođeš voz se čuje u tunelu, lepšeg li prizora od tog ima? Sve savršeno sinhronizovano samo kad pripretiš sa zavrtanjem slavine.

Ambassadore nisam otkrio iglu u plastu sena, to je Beč u startu uradio. A teško toj zemlji u kojoj ti budeš ambasador...
ja ovaj post pola nisam razumeo, pa bih molio za prevod i jednostavnije objašnjenje
 
Wile E. Coyote":3kj0dywi je napisao(la):
alexandernbg":3kj0dywi je napisao(la):
ako dobijemo prosirenje tramvajske mreze treba da budemo srecni :lool:
Ја нећу бити срећан, јер знамо да код нас проширење трамвајске мреже значи поновно одустајање од метроа.
sizif":3kj0dywi je napisao(la):
Урађен највећи део посла, остало да се уложи 50-ак милиона евра, па да се крене са уклањањем шина поред Саве.

Ако због СЕКЕ нема новца, сачекајмо још годину дана. Али да се на самом крају одустане од оваквог капиталног инфраструктурног пројекта - па то би био злочин за који би неко требало да омрси конопац на сред Теразија. :grand:
То ја дрвим све време. Више нема приче о томе да ли је Прокоп требало да буде ту или није. Ту је где јесте, и дајте да се то коначно заврши. А саобраћај ће се регулисати како треба.
ThinkAgain":3kj0dywi je napisao(la):
Ne bi nas toliko mrzeli kao mi njih sad.
Хехе, ако ће да нас Енглези и Французи заволе због назива две станице, хајде да Београду променимо име у Лондонпариз! :laugh:
Ja nisam mislio bukvalno srecni, nego "srecni" sto cemo nesto uopste dobiti

EDIT izvinjavam se za dva posta al ne znam da obrisem
 
Да, сад сам схватио да си заборавио да ставиш тагове

[сарказам] [/сарказам]

:lool:
 
Legenda 2: op-skraćenica od hop (skočiti) odnosno u ovom slučaju slikovito i simpatično interpretiran prolazak metroa od sajma do prokopa i dalje. OG- OverGround. S-Suburban. R- Regio. IC- InterCity. ICE- InterCityExpress. H-Metro-HyperMetro. CBD- CentralBusinessDistrict.

Tamo sam napisao da ako se odustane od prokopa on će i dalje vršiti funkciju ali gradskog čvorišta i da je samo potrebno prilagoditi polovinu koloseka budućem metrou dok bi druga polovina ostala ovakva kakva jeste jer bi se za OG koristio normalan voz. Ovo što stručnja i nestručna javnost lupeta za tramvajčinu je čista glupost jer možemo da uradimo samo tube tunelčiće i naručimo već isprojektovane (znači sa gotovim projektima, dizajnom itd samo plaćaš proizvodnju) Alstom vozove koji se već uveliko voze po Londonu a niži su. Svi naši bi bili napravljeni u fabrici Santa Perpetua de Mogoda u Barseloni. A Beograd bi prošao jetinije nego i sa običnim metroom kao i sa tramvajčinom.

Branchevi valjda znate šta su, dodje do vuka i jedan nastavi pravo a drugi se odvoji za slaviju. posle se opet spoje kod opštine nbg. jedan tamo, jedan vamo da bi se što više prokrvio centar dok bi neke linije pak imale brancheve na perifernim deonicama da se ne bi gradile 2 linije već samo seodvoji jedno parče. Tako bi se eliminisao ogroman broj nepotrebnih tramvaja, čak se postavlja pitanje hoće li uopšte i biti potrebni. Što se samog generisanja linija tiče tu su preko potrebni sektori jer je Beograd odavno prevazišao sistem only number i treba da pređe na kodiranje sa skračivanjem brojne sekcije koda. letter+2digit number. Za 2 miliona ne treba više.

Gradnjom brancheva bi se otvorila realna mogućnost zatvaranja ne užeg već šireg centra za drumski saobraćaj (sem gradskog prevoza koji bi takođe bio proređen odnosno ne bi išlo 15 linija preko brankovog nego 3 M, 2 X i jedna E al bi išli češće i imali bi 4 trake na raspolaganju. Bilo bi dozvoljeno skuterima i motorima kretanje i imali bi svoje 2 trake i to one u sredini.
 
Molim vas da se vratite temi Prokop a ne metro ideje a Thing Again slobodno otvori temu u relax u vezi svojih ideja pa da se tamo diskutuje o tome
 
Kaze Mrka danas da nema para za Prokop, ali da ce ga zavrsiti cim nabave pare. (znam da je izjava mega glupa, ali cisto da se zna da se ministar oglasio i o tom pitanju).
 
Homer Jay":1019hr2y je napisao(la):
Kaze Mrka danas da nema para za Prokop, ali da ce ga zavrsiti cim nabave pare. (znam da je izjava mega glupa, ali cisto da se zna da se ministar oglasio i o tom pitanju).
Нажалост, наслушасмо се таквих изјава за ових 30 и кусур година... Ако је та прича тачна, што не дигну кредит за завршетак Прокопа? После ће ионако доћи паре од земљишта у Савском амфитеатру. Смрди све то, жестоко смрди... :rolleyes:
 
Vrh