kako i ne bi smrdelo, kada su svi političari, izuzev nekoliko, iz govana isplivali.Wile E. Coyote":3ixvp2ax je napisao(la):Нажалост, наслушасмо се таквих изјава за ових 30 и кусур година... Ако је та прича тачна, што не дигну кредит за завршетак Прокопа? После ће ионако доћи паре од земљишта у Савском амфитеатру. Смрди све то, жестоко смрди...Homer Jay":3ixvp2ax je napisao(la):Kaze Mrka danas da nema para za Prokop, ali da ce ga zavrsiti cim nabave pare. (znam da je izjava mega glupa, ali cisto da se zna da se ministar oglasio i o tom pitanju).
Nope Beograđani, već "neodlučni" glasači, u Evropi se još od vremena Magi Tačer, i posle toga "novih laburista", politički programi orijentišu prema glasačima koji ne znaju za koju će partiju da glasaju. U Srbiji to verovatno jeste malo veće glasačko telo nego u mnogim evropskim državama - ali to takođe predstavlja nereprezentativni konglomerat rahitičnih želja (manji porezi - bolji putevi, zdravstveno, Evropa i Kosovo, jare i pare), koje političari pokušavaju da spoje. Uzroci toga su naravno vrlo zanimljivi, i za neko drugo mesto - dok su posledice očigledne.Homer Jay":3hcoljxw je napisao(la):Kada bi gospoda iz McCann Ericssona utvrdila da je Beogradjanima Prokop na listi prioriteta, videli bismo kako bi se masine brzo pojavile na stanici.
Ово је тужна поента наше свакодневице. Добро је, јер може бити и горе, а да ли може којим чудом бити и боље, о томе нико не размишља. 10 година турбо-фолка је народу тотално испрало мозак...hazard":17rf4fyz je napisao(la):Homer Jay je apsolutno u pravu.
Beogradjani ne insistiraju na metrou jer oni zapravo ne znaju sta bi im to donelo, i nisu svesni kako bi Beograd izgledao sa njim. Plus, pokusaj gradske zeleznice - Beovoza - je promasaj a mnogi ljudi misle da je to "metro" jer je tako prodavana ta prica 1995. Tramvaji su u raspadu, sine neodrzavane i onda naravno da su autobusi brzi i onda naravno da ce neki i na ovom forumu govoriti kako ipak treba ulagati vise u autobuse jer se, zaboga, ipak vise ljudi vozi njima nego drugim vidovima prevoza.
Jednostavno, ljudi se naviknu na jednu zabokrecinu, ne znaju za bolje, i onda sve tako tavori.
Isto je i sa Prokopom i zeleznicom. Govorimo o Prokopu, a kakvo je stanje zeleznicke mreze u zemlji? Sta je ljudima prva asocijacija kada pomisle na voz? Putovanje od 2 sata do Novog sada?
Dodas na to to sitno neprogresivno razmisljanje kao sto kaze Homer Jay (i ja sam nesto piskarao na tu temu svojevremeno) i dobijes to sto dobijes.
Не треба разносити мостове којих ионако нема довољно. Али, замисли тај мост као пешачки, мало офарбан и дотеран.Ambassador":17rf4fyz je napisao(la):btw Baš sam nešto juče sedeo na Sajmu i razmišljao kako bi bilo lepo da neki bombaš-samoubica raznese stari žel. most.
Ma srpski glasaci su uglavnom vrlo nezreli i nesvesni nekih bitnih stvari (dovoljno govori cinjenica da pitanje poreza na plate i doprinosa nijedanput nije bio glavna tema izbora) i vuku dosta "zaostavstine" iz socijalistickog doba, naviknuti da drzava daje ovo ili ono (zato i politicari najvise serviraju takve populisticke price), no to je druga tema...Ambassador":3nd2mkxv je napisao(la):Nope Beograđani, već "neodlučni" glasači, u Evropi se još od vremena Magi Tačer, i posle toga "novih laburista", politički programi orijentišu prema glasačima koji ne znaju za koju će partiju da glasaju. U Srbiji to verovatno jeste malo veće glasačko telo nego u mnogim evropskim državama - ali to takođe predstavlja nereprezentativni konglomerat rahitičnih želja (manji porezi - bolji putevi, zdravstveno, Evropa i Kosovo, jare i pare), koje političari pokušavaju da spoje. Uzroci toga su naravno vrlo zanimljivi, i za neko drugo mesto - dok su posledice očigledne.Homer Jay":3nd2mkxv je napisao(la):Kada bi gospoda iz McCann Ericssona utvrdila da je Beogradjanima Prokop na listi prioriteta, videli bismo kako bi se masine brzo pojavile na stanici.
Nije samo provizija, nego i strah od konkurencije...npr. Miskovic i Beko su sapu stavili na Luku, oce tamo da grade grad pored reke - zamisli koliko bi ugrozio njihov profit neki slican megaprojekat u SA? Koliko bi jos neuseljenih stanova i kancelarija na "ekskluzivnim" lokacijama palo u vrednosti nakon gradnje velikog broja kvadrata na novom, zaista ekskluzivnom mestu u srcu grada? Ne, srpski tajkuni treba prvo da "svare" sve lokacije koje su pokupili, da povrate svoje investicije i da zarade nesto...jer je vrlo moguce da bi nakon zavrsetka SA neki kancelarijski kompleksi u malo udaljenijim blokovima onda zvrjali prazni (velika je potraznja za stanovima, ne toliko za kanc. prostorom).A drugi deo jednačine je ko će pokupiti proviziju od S. amfiteatra, što mislim da je takođe velika stavka u odugovlačenju.
Stani Rambo, čuvaj se za komuniste!Ambassador":31ikewl0 je napisao(la):btw Baš sam nešto juče sedeo na Sajmu i razmišljao kako bi bilo lepo da neki bombaš-samoubica raznese stari žel. most.
Baksuze, danas je jedan samoubica zustavio Beovoz :| Doduse nije razneo stari most, vec je skocio pod voz za Batajnicu u Vukovom spomeniku.Ambassador":3ggkt8ku je napisao(la):btw Baš sam nešto juče sedeo na Sajmu i razmišljao kako bi bilo lepo da neki bombaš-samoubica raznese stari žel. most. A inače, frekvencija Beovozova je bila dosta velika, za nekih 30 minuta koliko sam sedeo, mislim da sam video tri ka Novom Beogradu i dva ka Prokopu.
Evo, moram priznati da je i meni nejasno šta bi epohalno Beogradu doneo metro.hazard":eaugprd0 je napisao(la):Beogradjani ne insistiraju na metrou jer oni zapravo ne znaju sta bi im to donelo, i nisu svesni kako bi Beograd izgledao sa njim.
a) Miljakovac, ako se ne varam? Tebi ionako ne gine autobus. Tvoja ušteda je onih 5 minuta duže koliko putuje trola ili bus od Studentskog trga do Slavije ili Autokomande, recimo. Dalje ti je ni iz džepa, ni u džep.jovanovm":thnsvw56 je napisao(la):a) Stanovniku tih delova grada, metro stedi oko 45 minuta od sadasnjeg vremena voznje (zivim blize od bilo kog od tih delova pa mi treba 40 minuta do centra grada u proseku kad nije neki haos)... Metroom bi stigli za 10 ili manje. U Budimpesti treba 12 minuta od krajnje stanice metroa do centra (merio licno vise stotina puta), gde je u pitanju veca razdaljina.
b) Veci broj ljudi bi bio okrenut javnom prevozu kad bi on bolje funkcionisao. Ergo, metro.