Ambassador
Advanced
Prokop je na 15 minuta pešice od Londona.
Pa ako Beovoz ide na 15 minuta, možeš sigurno dva-tri voza da ubaciš između, a ako idu na 15 minuta to ti je i kao šatro onda metro.
Na žalost, ono što ljudi zaboravljaju u Beogradu je da je gradski prevoz koncipiran na autobusima čija je najveća karakteristika - fleksibilnost, lako ćeš ti pomeriti linje da sve idu pored Prokopa.
Evo, na keca, koji prevoz prolazi pored Prokopa? 34, 44, 41, 40, 95, 17, 18, 55, vrlo je moguće da sam nešto zaboravio, a i to je sada, kada je to jedna velika rupčaga.
A u "centru", odnosno Starom Gradu živi 55,500 stanovnika, a koliko ima Beograd? To što je Beograd urbanistički haosiran da se sve svodi na osu Trg-Slavija je problem, koji treba rešavati.
Takođe, mislim da samo osoba koja se nije vozila Beovozom i malo češće vozovima sa Gl. železničke može da tvrdi da je Prokop nije prioritet, te da je nefunkcionalan.
Pa ako Beovoz ide na 15 minuta, možeš sigurno dva-tri voza da ubaciš između, a ako idu na 15 minuta to ti je i kao šatro onda metro.
Na žalost, ono što ljudi zaboravljaju u Beogradu je da je gradski prevoz koncipiran na autobusima čija je najveća karakteristika - fleksibilnost, lako ćeš ti pomeriti linje da sve idu pored Prokopa.
Evo, na keca, koji prevoz prolazi pored Prokopa? 34, 44, 41, 40, 95, 17, 18, 55, vrlo je moguće da sam nešto zaboravio, a i to je sada, kada je to jedna velika rupčaga.
A u "centru", odnosno Starom Gradu živi 55,500 stanovnika, a koliko ima Beograd? To što je Beograd urbanistički haosiran da se sve svodi na osu Trg-Slavija je problem, koji treba rešavati.
Takođe, mislim da samo osoba koja se nije vozila Beovozom i malo češće vozovima sa Gl. železničke može da tvrdi da je Prokop nije prioritet, te da je nefunkcionalan.