Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Jer se rekonstruiše okretnica na Vidikovcu. Sve linije koje se tamo okreću su izmeštene privremeno.
 
Do četvrtog septembra su predviđeni radovi, ne do prvog. Od prvog bi tramvaji trebali da se vrate u Resavsku i Nemanjinu.
 
Nisam prošao Nemanjinom para dana. Ne znam kako sad izgledaju radovi. Predviđeno je da budu gotovi do kraja avgusta, a dal će to ispoštovati ostaje nam da vidimo.
 
Ja sam se zatekao tamo, pa sam zato i spomenuo. Fotografisao nisam, jer prođem sa 36 tuda.
 
Ne znam da li je bilo reči o ovome - na 83 je vraćen zimski red vožnje sličan onim od pre nekoliko godina kada su na liniji radili zglobni autobusi SP Zemun ili SP Novi Beograd.

Osim što ima manje polazaka i autobusi idu ređe tokom celog dana, iz Zemuna je poslednji polazak u 23:05, a ne u 23:50 što je bio slučaj za vreme zimskog reda vožnje kada na liniji radi Kosmaj sa solo autobusima.
 
Ne znam da li je bilo reči o ovome - na 83 je vraćen zimski red vožnje sličan onim od pre nekoliko godina kada su na liniji radili zglobni autobusi SP Zemun ili SP Novi Beograd.

Osim što ima manje polazaka i autobusi idu ređe tokom celog dana, iz Zemuna je poslednji polazak u 23:05, a ne u 23:50 što je bio slučaj za vreme zimskog reda vožnje kada na liniji radi Kosmaj sa solo autobusima.
Zašto?
 
Не мора да значи. 10 канти би требало да је распоређено на Карабурму. Осталих 10 можда узме НБГД. 40 постаје аутобуска линија како сам чуо и радиће Космај као и на 3А.
 
Poslednja izmena:
Не мора да значи. 10 канти би требало да је распоређено на Карабурму. Осталих 10 можда узме НБГД. 40 постаје аутобуска линија како сам чуо и радиће Космај као и на 3А.
Super, a šta će raditi na ostalim linijama u Kosmaju, ako tolike buseve potrpaju na te A linije
 
Znači u suštini, iz šupljeg u prazno... 83 iz Kosmaja, 40 u... Taman misliš biće bolje 😁
 
Strašno šta dočekasmo sa trolejbusima. Na 21 su autobusi valjda iz istog razloga. Sad i 40. Na kraju će ukinuti trole, ako ovako nastave. Jel moguće da ne mogu ponovo da raspišu tender za trolejbuse. Neshvatljivo da dopuste potpuno urušavanje trolejbuskog podsistema. E to se desi kad se kupi 83 vozila odjednom, pa se misli da se rešio problem za narednih 20 godina, i to BKM-om. Sad opet treba uzeti barem 80 trola, i potom nastaviti kroz nekoliko godina sa nabavkom po dvadesetak vozila godišnje. Valjda će se setiti jednog dana, ako im dopre do mozga, da nešto od silnih autobuskih linija prebace na trolejbus. Pominjali smo već dosta kandidata.
 
A šta ih je sprečavalo, to se i ja isto pitam godinama. Važi i za tramvaje. Lično znam da direktori pogona kukaju samo tako. Izgleda da je Grad prosto gluv, možda i lud ne znam ni sam više. Toliko se priča o silnim parama na sve strane, al kad treba da se da za vozila javnog prevoza nigde ih nema. Silni projekti trt mrte, a ovamo ne mogu 12 godina da kupe bar dvadeset trolejbusa, plus što je od 1998 uzeto samo 30 tramvaja. Nisu se odavno ni autobusima proslavili. Zato me sve više nervira priča o metrou. Ako će samo na njega da se baziraju, momentalno neka obustave projekat. I ovako mi deluje da bi mu ičinak bio kilav, i to tamo 2040 godine otprilike.
 
Vrh