Na 31 već duže vreme izbegavaju da šalju ikače i japance, valjda ih nešto sramota da ih vide stranci Što se Karaburme tiče, definitivno su prve u planu 16, 23, 31 i 95.
Baš to, u poslednjih mesec dana sam video jedno ik 201 i jednog japanca, ali i to je pravo čudo, obično se pojave jednom u 3 meseca, dok ik 218N rade samo tako jer izgledaju lepše od japanaca i ik 201. A moguće za Bmc da su imali neku obuku vozačaNa 31 već duže vreme izbegavaju da šalju ikače i japance, valjda ih nešto sramota da ih vide stranci Što se Karaburme tiče, definitivno su prve u planu 16, 23, 31 i 95.
Ево данас Јапанац на 31.Na 31 već duže vreme izbegavaju da šalju ikače i japance, valjda ih nešto sramota da ih vide stranci Što se Karaburme tiče, definitivno su prve u planu 16, 23, 31 i 95.
Upravo radi 973 na 31, pravo iznenađenje i to je postalo sve češće u poslednjih mesec danaЕво данас Јапанац на 31.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Pre nekoliko godina, ikarbusi i japanci su bili redovni na 31. Bilo je obično po 2-3 ikarbusa i po 2-3 japanca. Recimo da poslednjih godinu i po dana japanci i ikarbusi baš retko izlaze na 31. Nema to toliko veze sa težinom linije, već postoje neki drugi razlozi. Da je u pitanju težina ili dužina, 95 bi tu bila prva, a na 95 svakako ima i japanca i ikarbusa. Šta god da je razlog, jednostavno izbegavaju da ih šalju na 31. Mada i jednih i drugih sada ima toliko malo da je prava sreća voziti se s njima na bilo kojoj linijiMislim, ne pratim toliko rad 31-ice. 218-ice i ja redovno viđam, al pomislim da su možda i šihte. Nažalost, uleti i Higer ponekad, nadam se retko. Uglavnom, i pre nekoliko godina dok sam još bio na Karaburmi, imali su nalog da se isključivo Solarisi puštaju na liniju. Ne verujem da je to do neke estetike, već je sigurno bilo prijava u tom nekom periodu gde sam i ja primećivao neredovnost 31-ice. Realno, spada u red onih, ajde da tako kažem, prioritetnih linija u Beogradu.
Jedna stvar mi nije jasna... Planira se povlačenje tih vozila iz saobraćaja i njihov rashod i to vrlo uskoro, a sa druge strane ih vraćaju u "život" da tako kažemo.Danas.
MAN SG313 by Conecto NS, on Flickr
Inače je ovaj Japanac 873 vraćen pre koji dan iz mrtvih, godinu dana je stajao u garaži totalno uništen od čerupanja.
Неко је помињао да можда не ради дисплеј. Ради, види се на мојој слици.Пала сенка па спасио лајтрумом
I 35, 27e...
I 27 su načeli, nedavno su dva Higera zadužili tamo.Ja se iskreno nadam da će novi BMC-ovi na 43, užas šta su uradili sa solo autobusima na liniji koja je nekad bila zglobna.