Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Пала сенка па спасио лајтрумом
1001-8.jpg
 
Ne znam da li je bilo reči o ovome - na 83 je vraćen zimski red vožnje sličan onim od pre nekoliko godina kada su na liniji radili zglobni autobusi SP Zemun ili SP Novi Beograd.

Osim što ima manje polazaka i autobusi idu ređe tokom celog dana, iz Zemuna je poslednji polazak u 23:05, a ne u 23:50 što je bio slučaj za vreme zimskog reda vožnje kada na liniji radi Kosmaj sa solo autobusima.
Ovo je idiotluk taj polazak u 23:50 je bio dosta koristan.
 
@Сенке
Obrati se sekretarijatu za javni prevoz. Verovatno će ti reći da ne mogu da ukombiniju smene.
Inače, pretpostavljam da su ti kasni polasci iz Zemuna uvedeni jer je Kosmaj svakako na drugom kraju grada i bilo je besmisleno da prelaze toliki put bez putnika
 
Juče bio na Karaburmi i novih buseva nigde nema, tako da je izvesno da neće krenuti da rade 1.9.
 
@Vinča307
Makes sense, ali svakako me zanima zašto su dolazili u pogon svojevremeno.
A i ako ovi prvi idu na Novi Beograd - BMC tamo već rade, jedino ne znam ima li suštinske razlike u upravljanju autobusom zbog drugačijeg pogonskog goriva
 
Pa ne bi trebalo da ima nekih suštinskih razlika. Valjda jednom kad se shvate mogućnosti kombinacije motor menjač, vozi se kao svaki drugi autobus. Nisam toliko u materiji oko obuke vozača, al koliko znam ide upoznavanje sa osnovnim funkcijama vozila, instrumentima itd. Verovatno se to isprati kraćim probnim vožnjama, i sumnjam da postoje potrebe za ne znam kako opsežnom obukom, i višednevnim testiranjama. Da dođu i u utorak, trebalo bi da mogu u četvrtak da izađu. Ne znam dal je papirološki sve završeno, mislim na registraciju, pribavljanje dokumenata za vozilo, uvođenje u interne evidencije itd.
 
Znači već ih ima registrovanih. Moguće da šalju vozače i kod uvoznika na obuku, instruktore sigurno.
 
@Vinča307
Makes sense, ali svakako me zanima zašto su dolazili u pogon svojevremeno.
A i ako ovi prvi idu na Novi Beograd - BMC tamo već rade, jedino ne znam ima li suštinske razlike u upravljanju autobusom zbog drugačijeg pogonskog goriva
Ako je kao sa automobilom, nema razlike. Kažem to jer sam vozio (noviji) cng auto sa dva rezervoara (cng+benzin) i nisam primetio neku razliku u vožnji, mada nisam ga ni stiskao jer nije bio moj. :)
 
Što je najgore ne mora da znači da radi. Flip dot displej ima jednostavnu karakteristiku. Može da stane na određenom prikazu, i da deluje da radi, a u suštini je zakucao. Znači, ako se autobus šalje samo na tu liniju, problema nema😄 Flip dot je faktički mehanički displej. Japanci ga imaju takođe. Kod njih je marke BUSE koliko znam, a kod Ikarbusa nisam siguran. Led displej je klasičan ekran. Ili radi ili ne radi, mada može i da brljavi, da prosto ne rade pojedinačne diode itd.
 
Znam, primetio sam to kod tih displeja ali ćuti, nemoj da mi kvariš užitak :LOL: Ali šalu na stranu, čak i da displej ne može da se menja, možemo da ga stavimo u muzej kao postavku nekadašnjeg autobusa na liniji 95. 😁
 
Vratila se oba, izašli iz pogona u kom su bili max 15 minuta.
 
Vrh