U nove zglobne BMC se polako ugradjuju BusPlus aparati pa ih je samim tim i aplikacija registrovala na liniji pod još neregistrovanim garažnim brojem. Ali zanimljivo je da su pojedini registrovani na 83ci. Ja sam pre neki dan pročitao od pojedinih vozača sa Karaburme da oni uzimaju 83 i da će tamo rasporediti novajlije. Onda danas čujem da ipak ne idu svi BMCi tamo, već i nekoliko komada na Novi Beograd jer će oni uzeti 83 nazad, pa onda vidim informaciju da će čak tri pogona uzeti nove buseve. Onda se postavlja pitanje gde će se ti busevi puniti ako u okviru pogona ne postoje punionice. Onda ide priča da tu i Zemun dobija BMCe a da svoje solo M predaje Kosmaju, koji je pre neki dan rashodovao nekolicini starijih Conecta, nekog F i par IK103 iz 2006, a koji ni sada sa tim busevima nema da pokrije sve polaske pa se stvarno pitam kako će izgledati ovaj predstojeći zimski red vožnje sa pretpostavljam gomilom izbačenih polazaka. Onda se postavlja pitanje, ako Zemun preda solo M, sa čim će oni održavati linije jer i oni kubure već sad sa vozilima. Od solo imaju 20ak Higera i par starih Ikarbusa, sa samo tim sigurno ne mogu. Šta će grdni Kosmaj, pola Higera je pocrkalo, šta će oni od septembra kada već sada rashoduju Conecte? Danas MAZ na 95, to se nije desilo od ne pamtim, Higeri na 16 i 31…Pola parkinga na Karaburmi je zauzeto sa rashodovanim autobusima, gde pojedini trunu već godinu dana i ako su do dana današnjeg mogli da voze. Novi Beograd ništa bolji, greota je videti sve one Japance da čekaju sečenje.
Pre neki dan, busevi voze na linijama za trolejbuse jer ni manje ni više nema ispravnih trola kojih nema dovoljno da pokriju sve linije.
I sad, sve ove priče koje samo napisao su samoi dalje priče i to ništa nije provereno, ima gomila verzija, šta sam sve čuo do sad do prekosutra bi pisao. Ali ono što brine je, šta god i kako god bilo, biće haosa, bilo ovako kako sam ja sada napisao ili nekako potpuno drugačije.
Ja ovakav haos i nivo neroganizacije nikad nisam video u životu, za ovakav fijasko bio u ozbiljnoj državi pala vlada.
Ovde se kupuju busevi sumnjivog kvaliteta, bez ikakve opreme, bez mesta za punjenje, bez odgovarajućih linija i terena, a u isto vreme pogoni rashoduju starija vozila kao da su dobili po 200 komada novih. Na kraju se postavlja pitanje i da li ti busevi uopšte dolaze u punom broju.
Jezivo šta smo MI dopustili i na šta smo spali.