Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

По мени највеће достижење је оно што ми зовемо жута трака, реално убрзава градски транспорт. Али да би то могло да заживи, мора се улагати у инфраструктуру, потребно је правити алтернативне правце и појачавати градски саобраћај, да реално осећаш да је и брже и јефтиније. Немогуће је решити проблем са кантом боје.
Од када је Собјанин градоначелник, улагања у путну инфраструктуру су многструко увећана, пребогата Москва је за брзе аутопутве који те довозе у центар града привукла приватни капитал. Коришћење 10км пута кошта преко 1000 динџи, али кад ти је фрка, стварно се стиже очас посла.

Пре 15ак година све је изгледало као у Београду данас, скретање из трећег реда, паркирање где ко хоће, саобраћајне гужве које ми зовемо колапс. Тако нешто одавно нисам видео нити осетио на својој кожи.
 
Za sve ljude što se trude da nama bolje bude..

1000046781.jpg
 
Спораћева кантурина звана аутобус је проклизала и блокирала XI крајишке јутрос код апотеке Лабуд током покушаја да скрене лево. Шта ће тамо кад није чисто не знам.

Желим да поцрка сваки њихов аутобус у Београду и никад не успели да их поправе.
 
У Соколцу где напада неколико пута више снега него било где у Београду у најбржем могућем року све путеве чисте од снега. Нису им јавна комунална предузећа пуна СНС ботова као нама, па зато заправо тамо има ко да очисти снег на време.
 
Спораћева кантурина звана аутобус је проклизала и блокирала XI крајишке јутрос код апотеке Лабуд током покушаја да скрене лево. Шта ће тамо кад није чисто не знам.

Желим да поцрка сваки њихов аутобус у Београду и никад не успели да их поправе.
И у Жаркову такође.
 
Није ми јасно како не разумете да није до аутобуса и превозника, службе не ради посао проактивно и зато долази до колапса и блокада у саобраћају када падне снег.
 
Не, него је због Индуса који снег у животу нису видели, М+S гума, ћелавих летњих гума а најмање до служби.
Гуме и службе највећи проблем, поготово тамо где возило иде низбрдо или узбрдо.
 
https://www.blic.rs/vesti/beograd/d...zastoj-na-licu-mesta-i-policija-video/wh15c1r
Interesantno je da je obustavljen i rad tramvaja koji nisu na trasi palog stabla (sa NBG ka gradu), ali šta ima veze, nek' saosećamo sa palim stablom i ostalim putnicima koji jesu na trasi palog stabla...a otklanjanje stabla je bilo kao da su se spremali i parastos da mu održe jer kako objasniti optimizam vozača koji odmah okreću kod Gospodarske mehane i isklj.se iz saobraćaja. Je'l nas opet iznenadio sneg u decembru zato što ni busevi nisu radili kako treba?!
 
Ceo Vidikovac i dalje tamo Labudovo i Petlovo brdo odsečeni od grada. Stali vozači privatnika na 50-ici u Ratka Mitrovića, kuda ide idu i 23 i 53, i ni makac. Jeste da ima leda dosta, al opet, stojim zaglavljen u zglobnoj 37-ici. Ni tamo ni vamo. Nema se ni peške gde. A da, 56-ica se poprečila na samom skretanju ka Pevcu u XI Krajiške divizije. Dole ne ide ništa. Realno, ovakvi kakvi su, vozači privatnih prevoznika su neuporebljivi, sem u idealnim vremenskim uslovima. 37 ide uz i niz Pilota Mihaila Petrovića, a crnci ne mogu ni kroz Ratka Mitrovića. A prosipala se so, vidi se pošto je krupna.
 
307 ne ide do poslednje u Vinči, nego okreće kod stare okretnice, dok 309 uopšte ne ide u Kaluđericu i okreće kod Tri tiganja gde se okreće 309L.
 
Ceo Vidikovac i dalje tamo Labudovo i Petlovo brdo odsečeni od grada. Stali vozači privatnika na 50-ici u Ratka Mitrovića, kuda ide idu i 23 i 53, i ni makac. Jeste da ima leda dosta, al opet, stojim zaglavljen u zglobnoj 37-ici. Ni tamo ni vamo. Nema se ni peške gde. A da, 56-ica se poprečila na samom skretanju ka Pevcu u XI Krajiške divizije. Dole ne ide ništa. Realno, ovakvi kakvi su, vozači privatnih prevoznika su neuporebljivi, sem u idealnim vremenskim uslovima. 37 ide uz i niz Pilota Mihaila Petrovića, a crnci ne mogu ni kroz Ratka Mitrovića. A prosipala se so, vidi se pošto je krupna.
Тренутно 56 окреће на кружном току на Ибарској, а 37 исто иде Ибарском из смера Петловог брда, али не знам куда долази. Аутобусе са 52 нисам ни видео, али видим сад на апликацији да су преусмерени на Ибарску од Лав аута.
 
Тренутно 56 окреће на кружном току на Ибарској, а 37 исто иде Ибарском из смера Петловог брда, али не знам куда долази. Аутобусе са 52 нисам ни видео, али видим сад на апликацији да су преусмерени на Ибарску од Лав аута.
Знаш ли можда да ли бар Ласта иде како треба? Данас идем на други крај града, треба ми 581 ако 56/23 не иду.
 
У Соколцу где напада неколико пута више снега него било где у Београду у најбржем могућем року све путеве чисте од снега. Нису им јавна комунална предузећа пуна СНС ботова као нама, па зато заправо тамо има ко да очисти снег на време.
Romanija put vrhunski čisti sneg, nikad zastoja
 
Знаш ли можда да ли бар Ласта иде како треба? Данас идем на други крај града, треба ми 581 ако 56/23 не иду.
Видео сам 560, 581 нисам. Али сад већ расте температура и има мало сунца па би требало да крену сви редовним трасама. Видим на апликацији да 56 опрт иде на Петлово брдо, а 37 кроз Ратка Митровића.
 
Тренутно 56 окреће на кружном току на Ибарској, а 37 исто иде Ибарском из смера Петловог брда, али не знам куда долази. Аутобусе са 52 нисам ни видео, али видим сад на апликацији да су преусмерени на Ибарску од Лав аута.
Celih tri i po sata u Ratka Mitrovića. U životu nisam imao sličan scenario. Ne može ni peške, jer nisam bio ni tamo ni vamo. Bukvalno smo imali blokadu šireg poteza za sva teža vozila. Kola su prolazila. Pričam sa kolegom, kruži informacija da Beograd put nije hteo da istera kamione da bacaju so, pošto im Grad duguje neke pare. Mislim i sramota je koliko generalno nije očišćeno. Trotoari pogotovu, a jeste svuda bilo kao staklo bez preterivanja. Da, da dodam da smo bukvalno čekali da sunce odradi posao hahahaha.
 
Vrh