Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

To je i pitanje da li će radovi trajati toliko ili će ući u 2023.
Ne bi me čudilo ništa.
Jadan narod koji zavisi od tih linija 🙄
 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова у улици Милешевска – Фаза 2


Током извођења 2. фазе радова на редовном одржавању улице Милешевска, на делу од Трга Милене и Гаге до средине излаза из окретнице „Црвени крст“ у периоду од 29.10. до 20.11.2022.године доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.
Током извођења радова у овој фази, важиће следећи режим рада линија јавног превоза:
- И даље не функционишу тролејбуске линије тролејбуске линије бр. 19, 22 и 29;
- И даље ће функционисати привремена тролејбуска линија бр. 22Л (Студентски трг – Трг Славија) и аутобуска линија бр. 29А (Трг Славија – Медаковић 3);
- Успоставља се привремена аутобуска линија бр. 22А (Црвени крст - Крушевачка);
- Возила са линија бр. 21А, 29А и Е1 ће саобраћати у оба смера улицама: Трг Славија, Макензијева, Цара Николаја II, Максима Горког, Јужни булевар, Ђердапска (Грчића Миленка у смеру ка граду), Господара Вучића, Војислава Илића и даље редовно према насељима Медаковић 3 и Учитељско насеље;
- Возила са линије бр. 22А ће саобраћати у оба смера улицама: Црвени крст, Милешевска, (Војводе Шупљикца у смеру ка Црвеном крсту), Жичка, Војислава Илића, Господара Вучића, Крушевачка;
- Возила са линије бр. 83 ће и даље саобраћати улицама: Трг Славија, Макензијева, Цара Николаја II, Максима Горког, Каленићева, Милешевска, где ће вршити промену смера кретања преко улице Цара Николаја II у висини Сквера Милене и Гаге и даље редовно према Земуну.
Возила ће на измењеним деловима траса користити стајалишта:

линије бр. 21А, 29А и Е1
Максима Горког – смер ка Звездари (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 46 и 55);
Бачванска - смер ка Звездари (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
Школа Војислав Илић - смер ка Крушевачкој (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
Бачванска - смер ка Крушевачкој (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
МПИ - смер ка граду (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 46 и 55)

линија бр. 22А
Црвени крст – полазно/долазно стајалиште у окретници „Црвени крст“, преко пута позиције редовног долазног стајалишта „Црвени крст“ у самој окретници;

линија бр. 83
Пијаца „Каленић“ - смер ка граду (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 25, 25П и 26)
привремено полазно/долазно стајалиште „Милешевска“ у улици Милешевска испред кућног броја 52.

NWFBkS52q9AECMNLiGXtmbUzoY2EO7vMOh0h0ziG.jpg


Opa, meni danas u Medaku pobeže solidno popunjen Solaris na 29A.

Inače iako je Subota danas je bio neki ozbiljan problem sa linijama preko Mostara i Autokomande i Dušanovca (kažu ljudi da je 30 već danima poremećena). Krenuo na 30 u 15:25 iz Medakoviča, a on prođe bukvalno na 50m od stanice u 15:17 što znači da je verovatno taj u 15:06 kasnio 11 minuta. Nisam imao izbora nego da idem preko Šumica.

A na Mostaru me dočekalo ovo:
15:46 Patrljak od vrata ne radi, napred jedva ulaze. Ajd da je kolonu napravio nego nije ni to jer ništa nije ni nailazilo. Nisam uhvatio stajalište, ali gomila ljudi je bila i ispod stepenica.
20221029_154642_800.jpg20221029_154636_800.jpg
15:50 55-ici ni treća normalna vrata, ni nizak pod celom dužinom ne pomažu. Vise dok ih vrata ne pritisnu. Kako došao, tako i otišao sa zalepljenim ljudima o staklo.
20221029_155046_800.jpg
15:51 Prolete prazan Solaris sa natpisom Solaris verovatno da se uključi na 23 u suprotnom smeru. Toliko je brzo proleteo da sam ga jedva uhvatio, a broj nisam video. Kad sam ušao u 52 video sam drugi prazan Solaris na semaforu, a on ga je obišao kod Sajma odakle je nastavio dalje (nekad se uključuju na Mostaru, nekad kod Goospodarske).
20221029_155151_800.jpg
15:53 3092 na 52. Četvrta vrata je prva zatvorio, a treća gde je bila veća gužva nisam slikao. Došao je pun, ispraznio se, napunio se i opet se ispraznio na Sajmu. Ostalo oko 60 ljudi do Šumarskog gde je izašlo 10-20. Duplo više je ušlo kod pijace, a verujem da bi još ušlo kod doma zdravlja. Da je kojim slučajem došao M ili Higer ja ne bi ušao kao i 1/3 putnika, a bus bi bio mnogo više popunjen sve do Požeške gde bi se opet prepunio do Ceraka. I to vikendom, Radnim danom da ne pričam.
20221029_155350_800.jpg

Inače 5 minuta ispred 53-ke otišao je Solaris kojeg sam video sa srednjeg nivoa petlje. Od njega se nijedan nije pojavio ka Sajmu do one falične kosmajske solo grozomore. Da belaj bude veći, umesto da isprazni stajalište pojavio se baš 46 koji ga je napunio još više.

Dakle pošto mugu da teraju Solaris onuda kad zagusti nek rotiraju 55 sa 58 tako da 55 ide u Novi a 58 u Stari Železnik, 55 Požeškom, 58 pojačan na 10min Radničkom i ćao. Samo kad bi se setili da naprave Vrbin potok i naruče više od 100 zglobnih vozila.
 
Niko jos uvek da nam objasni kakvi se radovi izvode na potezu Slavija - Studentski trg jer privremena linija 29A ide do Slavije?? Kakva je to olaksica za putnike ako moraju jos jednom bespotrebno da presedaju.
Oni su od Slavije napravili pijacu Bubanj potok za autobuse 21A, 29A i trolejbuse 22L? U Makenzijevoj su vec danima kolone ka Slaviji kako zbog automobila u Prote Mateje koji cekaju mesto na parkingu tako i zbog ovih autobusa koji se naredjaju jedan iza drugog i prave potpunu blokadu u Makenzijevoj. Pesaci onda automatski usporavaju saobracaj u Beogradskoj jer ljudi konstantno prelaze ulicu da bi uhvatili drugi prevoz ka centru.
Ko je ovako opasno glup iz Sekretarijata za javni prevoz neka se javi ako treba da mu pojasnimo neke stvari! Dokle ce se tolerisati parkiranje autobusa na kruznom toku i ugrozavanje sigurnosti ostalih ucesnika u saobracaju. Ja koliko znam parkiranje bilo kakvog vozila unutar kruznog toka je zakonom zabranjeno !!! Hoce li vec jednom premestiti privremeno stajaliste u Kralja Milutina?
 
Opa, meni danas u Medaku pobeže solidno popunjen Solaris na 29A.

Dakle pošto mugu da teraju Solaris onuda kad zagusti nek rotiraju 55 sa 58 tako da 55 ide u Novi a 58 u Stari Železnik, 55 Požeškom, 58 pojačan na 10min Radničkom i ćao. Samo kad bi se setili da naprave Vrbin potok i naruče više od 100 zglobnih vozila.
И у Ђердапској прође Соларис. Изгледа да је легенда о непроласку Солариса кроз Врачарские улице лажна. Шалу на страну, ако су пролазили Солариси кроз Струмичку и Крушевачку(једнодневна измена на 31 због улице отвореног срца у Устаничкој), лакат кривину код Јерковића(прошлогодишња измена на 18), Синђелићевом(актуелна измена на 83) и Ђердапском(актуелна измена на 29), можемо очекивати још изненађења. Опет Солариси нису ни више нова возила, 10 година раде на Београдским улицама.

Што се тиче ротације 55 и 58, делимично се слажем. Непотребно је преклапање 58 и 88 од Мостара до Новог Железника. 55 и 58 могу да се ротирају Чукаричка Падина/Баново Брдо или Стари/Нови Железник. Слична ситуација је и са 23 и 53. Предлагао сам раније идеју о измени трасе 37 и 53.
 
Što se gužvetina u autobusima tiče, u zadnja dva meseca se svakog dana nađem u onoj situaciji ''Dao Bender dinar da uđe u autobus, ubrzo dao dva da iz njega izađe''.
Bukvalno dolazim u situacije da se više plašim kako ću izaći iz autobusa nego što sam se brinuo da li ću ući. Pogotovu što ima mnogo bolida koji vole da stoje na vratima.

Ne moraju da žure sa uvođenjem BMCova u saobraćaj, samo polako, može ovaj narod da trpi ovako još 5 godina pre nego što se pobuni. Nema potrebe za žurbom, guta raja sve.
 
@протектор

Pisao sam na drugoj temi da je moguće skraćenje 55 (do Julinog ili Žarkova jer je Banovo tesno za još jednu liniju na 10min) uz pojačanje takta 58 na 10min (kao 55), ali lenštine mrzi da izvrše značajnije izmene. Skraćena trasa bi zahtevala manji broj zglobnih. Kako god da urade razlika će biti primetna već prvog dana, a mislim da bi ukoliko bi ih dovoljno pritisli morali da reaguju.

@Bender Rodriguez

Upravo mi je to stajanje na vratima počelo da ide na znaš već šta u poslednje vreme. Pritom nije problem samo sa vratima već i sa prolazom do istih. Eno juče sam jedva izašao iz 17 jer je jedan dečko stavio krmaču na sred prolaza između zgloba i trećih vrata. Između točkova skučeno, a prekoputa vrata nije bilo mesta. A taj prolaz je inače glavni pristup izlazu iz zone zgloba udaljenog i od drugih i od trećih, dakle glavnih vrata u zoni najveće koncentracije putnika. Rekao mu da gurne ispod sedišta sa leve strane jer štrče od kutije dobrih 20-ak cm. Odma sam uspeo da prođem bez preskakanja. U tom smislu je novi Solaris bolji od starog pa je utoliko (uslovno) veća šteta načinjena odbijanjem Solarisove ponude. Kažem uslovno jer sve zavisi od konfiguracije koju je Solaris ponudio.

Evo ti primer cirkulacije najboljeg rešenja za uslove Beograda, kao i uporedni prikaz konfiguracije različitih modela:
00_seat_plan_800x600px.png

Cirkulacija:
00_seat_plan_800x160px_circulation.png

Da bi ublažavanje negativnog efekta poremećaja uspelo potrebno je još 500 takvih vozila (400 za najopterećenije linije i 100 za zamenu dotrajalih umesto dodatnih nepraktičnih BMC) što uslovljava izgradnju novih garaža (između ostalog potrebnih radi bolje raspoređenosti i smanjenja mrtve kilometraže celog voznog parka). Naravno da to nije bilo distižno zastupanjem stava bivšeg kradonačelnika da će Kosmaj šminkanjem od babe postati devojka. Dakle neće se ništa poboljšati ni pukom nabavkom novih, niti nekolicinom takvih (kamoli mešanjem baba i žaba), već planiraniranjem strukturalnih izmena načina organizacije prevoza.
 
Samo nasim pajserima nesposobnim treba 10 faza i mesec i po dana za obnovu par stotina kvadrata ulice

Druga faza radova u toku – menjaju se linije gradskog prevoza

Tokom izvođenja 2. faze radova na redovnom održavanju Mileševske ulice, na delu od Trga Milene i Gage do sredine izlaza iz okretnice "Crveni krst", do 20. novembra doći će do promena u radu linija javnog prevoza

 
Negde oko 30% popunjena (što je misaona imenica za 12 već decenijama) multica 2216+2299 sa natpisom "12 BANOVO BRDO" skratila do Gospodarske.
20221108_160336_800.jpg20221108_160346_800.jpg20221108_160408_800.jpg20221108_160422_800.jpg

Osakaćena veza Banovog brda sa centrom pomeranjem 13 preko Ade i redukcijom preostale 12-ice pravi haos, posebno u slučaju neobeleženog skraćenja duplog tramvaja u špicu. Dosta ljudi je prešlo na tramvaj jer su svi autobusi bili puni (Solaris na 52 prošao sa putnicima zalepljenim za prozore sa leve strane!). Nije ga dugo bilo, došao dupli da bi baš on skratio, a ne kraći propisno obeležen. Posledica je masovno prelaženje na iovako prepune, često solo autobuse.

Koji debil je dozvolio da dupli tramvaj krati i koji je mamlaz dozvolio da na skraćenoj trasi ostavi nepromenjenu destinaciju kada inače ima displej (nije bilo A4)?

Vidim ljudi nose poklone, verovatno idu na slavu pa je utoliko gore pripremiti im takvu nepogodnost.
 
Negde oko 30% popunjena (što je misaona imenica za 12 već decenijama) multica 2216+2299 sa natpisom "12 BANOVO BRDO" skratila do Gospodarske.

Osakaćena veza Banovog brda sa centrom pomeranjem 13 preko Ade i redukcijom preostale 12-ice pravi haos, posebno u slučaju neobeleženog skraćenja duplog tramvaja u špicu. Dosta ljudi je prešlo na tramvaj jer su svi autobusi bili puni (Solaris na 52 prošao sa putnicima zalepljenim za prozore sa leve strane!). Nije ga dugo bilo, došao dupli da bi baš on skratio, a ne kraći propisno obeležen. Posledica je masovno prelaženje na iovako prepune, često solo autobuse.

Koji debil je dozvolio da dupli tramvaj krati i koji je mamlaz dozvolio da na skraćenoj trasi ostavi nepromenjenu destinaciju kada inače ima displej (nije bilo A4)?

Vidim ljudi nose poklone, verovatno idu na slavu pa je utoliko gore pripremiti im takvu nepogodnost.
Ovo je sramota za liniju koja već treba da bude pojačana.
 
^^^Mene obradovalo da 12, i to dupla nije prazna, ali izgleda je tako bilo usled kombinacije slabog intervala i većeg broja putnika koji su u tom momentu tražili alternativu autobusu. Ljudi gledaju levo, kada vide prepune autobuse produžavaju, pa mogu da zamislim kako bi glavni koridorski sistem bio tramvaj (kao u mnogim evropskim metropolama) da ide češće, a da je autobuska mreža prilagođena tramvaju. Nažalost ubrzo je usledio hladan tuš, vraćanje u srpsku realnost.

Inače ne pamtim kada sam čekao tramvaj na mostaru otkad su uprskali tu vezu s Banovim brdom. Čudi me da nakon sređivanja Gazele nisu usekli rampe za prelazak na zapadni peron. Čak je i onaj zidić na medijanu pruge ostao. Mlađi ljudi i dalje pomažu starijima da pređu., iako i mlado "mož vrat skrljati" kad pretrčava, i to baš kad nailazi tramvaj.
 
Danas sam se sa NBG, od Bloka A, pa do Dragiša Mišović, vraćao sa 94, i to 55 minuta. Samo na Most na Adi smo se peli rampom iz Jurija Gagarina 25 minuta, jer je jedna "gospodža" u autu ala Smart, pokušala da bude brža od kamiona sa prikolicom, i to onog što prevozi kola. Naravno, sudar se dogodio tačno na mestu gde se spajaju uključenja iu Jurija Gagarina iu Bulevara heroja sa Košara. Gleda ona svoja kola, a kola maltene malo veća od točkova kamiona, i ne može da veruje kako ju je kamion potkačio bočno, zadnji deo kola.​
 
Ne znam šta je bilo juče u Bulevaru despota Stefana. Šesnaesticom sam se od stajališta Dom omladine vozio do Skadarlije dvadesetak minuta, a do Džordža Vašingtona još toliko.
 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова у улици Милешевска - Фаза 3


Током извођења завршне фазе радова на редовном одржавању улице Милешевска, на делу од Трга Милене и Гаге до зоне раскрснице са улицом Бранка Крсмановића у периоду од 13.11. до 15.11.2022.године доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.

Током извођења радова у овој фази, важиће следећи режим рада линија јавног превоза:

- И даље не функционишу тролејбуске линије бр. 19, 22 и 29;

- И даље ће функционисати привремена тролејбуска линија бр. 22Л (Студентски трг – Трг Славија) и аутобуска линија бр. 29А (Трг Славија – Медаковић 3);

- Возила са линија бр. 21А, 29А и Е1 ће саобраћати у оба смера улицама: Трг Славија, Макензијева, Цара Николаја II, Максима Горког, Јужни булевар, Ђердапска (Грчића Миленка у смеру ка граду), Господара Вучића, Војислава Илића и даље редовно према насељима Медаковић 3 и Учитељско насеље;

- Возила са линије бр. 83 ће и даље саобраћати у оба смера улицама: Трг Славија, Макензијева, Цара Николаја II, Максима Горког, Каленићева, Милешевска, где ће вршити промену смера кретања преко улице Цара Николаја II у висини Сквера Милене и Гаге и даље редовно према Земуну.

Возила ће на измењеним деловима траса користити стајалишта:

  • линије бр. 21А, 29А и Е1
  • Максима Горког – смер ка Звездари (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 46 и 55);
  • Грчића Миленка - смер ка Звездари (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
  • Бачванска - смер ка Звездари (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
  • Школа Војислав Илић - смер ка Крушевачкој (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
  • Бачванска - смер ка Крушевачкој (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
  • Грчића Миленка - смер ка Крушевачкој (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 22, 46 и 55);
  • МПИ - смер ка граду (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 46 и 55)


  • линија бр. 83
  • Пијаца „Каленић“ - смер ка граду (стајалиште које у редовном режиму користе линије бр. 25, 25П и 26);
  • привремено полазно/долазно стајалиште „Милешевска“ у улици Милешевска испред кућног броја 52.

 
Šta se dešava na potezu 300 i zašto ne ide nijedna linija dalje od skretanja za institut
 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова у улици Партизанске авијације​


Током извођења радова на редовном одржавању улице Партизанске авијације у Београду, доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.

Радови ће се изводити на делу између зоне раскрсница са улицама Марка Челебоновића и Стојана Аралице у периоду од 14.11. до 18.11.2022. године. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Партизанске авијације (гледано у смеру ка СРЦ „11 Април“), при чему ће се лева коловозна трака (гледано у смеру ка СРЦ „11 Април“) користити за двосмерно одвијање саобраћаја. Возила јавног превоза ће саобраћати на следећи начин:
  • линија бр. 74 и 75 ће у смеру ка улици Студентска саобраћати улицама Др Хуга Клајна, Пеђе Милосављевића, Партизанске авијације (лева коловозна трака која ће бити двосмерна за саобраћај) и даље редовном трасом.
  • линије бр. 76, 612 и 708 ће у смеру ка улици Студентска саобраћати улицама Марка Челебоновића, Николе Добровића, Тошин бунар и даље редовном трасом;
  • привремено се измешта стајалиште “Николе Добровића“ за смер према граду за линије бр. 74 и 75 у улицу Партизанске авијације, око 100,0 метара испред зоне раскрснице са улицом Николе Добровића;
  • привремено се измешта стајалиште “Стојана Арилице“ за смер према граду за линије бр. 74 и 75 у улицу Партизанске авијације, око 40,0 метара после зоне раскрснице са улицом Стојана Аралице;
  • привремено се успоставља стајалиште „Пеђе Милосављевића 1“ за смер према граду за линије бр. 74 и 75 у улици Пеђе Милисављевића, на позицији око 60,0 метара после зоне раскрснице са улицом Др Хуга Клајна
  • возила са линија бр. 76, 612 и 708 ће у смеру ка улици Студентска користити стајалиште „Николе Добровића“ које користе у редовном режиму линије бр. 65, 70, 72, 82 и 613 у улици Николе Добровића, као и стајалиште Железничка Станица „Тошин бунар“ које користе линије 45, 65, 70, 71, 72, 82, 601 и 613 у улици Тошин бунар.


 
Osim što je mapa netačna (trasa linije 74), čemu ovakva izmena kada je ulica Marka Čelebonovića sređena i prohodna za saobraćaj? I kako to da samo vozila sa 74 i 75 mogu da saobraćaju kroz zonu radova?
 
3 polaska zaredom nisu realizovana kod mene na 305.

13:23, 13:35 I 13:46.
Conecto #191 je krenuo tek u 13:58.

Pre njega je IK112LE #3211 prazan otišao za grad, najveća glupost ikada, da ne pokupi ljude I odveze ih bar do Vinče, da možemo dalje. Kaže mi komšija da je isti polazak I juče, realizovan samo do ulaza u Boleč.

Koji pakao ovi termini 12-15h....užas, kreneš da stigneš ranije a ustvari zakasniš na posao 😔
 
EKO 1 trenutno ide samo do Ušća, jer ne radi punjač u Belvilu.

izvor: gspbeograd.net
 
Postao je toliko tajan da više ni sam za sebe ne zna. 😄 Šalu na stranu, a kako se sad zove? I ko mu je ''domaćin''?
 
Čitam sada članak o menjanju prevoza iz korena... I ovaj lik Slaven, je bistar kao Dunav 😢

Razlog zašto ovo stavljam u ovu temu je to što će biti zastoja.

Screenshot_2022-12-08-13-13-13-616-edit_com.android.chrome.jpg

Od ovoga, mrka kapa po meni, za to ti trebaju busevi na 5 min a ne kao sada da ih čekamo po 20 min.
Brijijantni umovi donose odluke a ne rade vikendom... Koja ironija.

Ceo članak imate na Mondu : Gužve
 
Vrh