Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.251
Dap. Ono novo, uvedeno na ovoj lokaciji posle rekonstrukcije Trga.
Videh ovo. Tri puta su debili rovarili rupčagu na toj raskrsnici. Ne bi me čudilo da im pucaju instalacije jer se na starudije iz 19. veka kaleme odnosno priključuju zgradurine sa po 14 stanova (kao ona jedna što je nikla na toj raskrsnici) pa nabiju pritisak da bi izgurali tu vodu i onda sve ovo staro i zarđalo popuca. Al dobro bitno je da su investitori prepodobni zadovoljeni.
Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова на санацији дефекта у улици Максима Горког
Tokom izvođenja radova na redovnom održavanju Ulice Žorža Klemansoa, na delu od zone raskrsnice sa Venizelosovom ulicom do zone raskrsnice sa Dunavskom, kod Luke Beograd, od 15. do 20. oktobra doći će do promena u radu linije 44, saopštili su iz Sekretarijata za javni prevoz, prenosi Beoinfo.
U sladu s tim, vozila sa linije 44 će saobraćati na delimično izmenjenoj trasi u oba smera trasom: Železnička stanica „Dunav stanica” – Poenkareova – Klanički kej – Viline vode /Tempo/ – Dunavska – Luka Beograd – Žorža Klemansoa – Dunavska – Knežopoljska – Venizelosova i dalje redovnom trasom, prenosi Beoinfo.
Vozila će na izmenjenom delu trase koristiti sva postojeća stajališta JGS-a, navodi se u saopštenju.
De ti da ne znaš za izmenu trase 44 na neko vreme.Ne znam da li je neka izuzetna današnja izmena ali 44 je vozio delom trase 37 do trga.
Рецимо да се 30 врати у центар. Линија је некада возила до Студентског трга или Калемегдана.31 је један од нерешивих проблема у Београдском јавном превозу. Цео јужни и југоисточни Београд, као и Сопот и Младеновац се ослањају и преседају на 31 као основну везу са строгим центром града. А и без преседача, 31 иде кроз густо насељено подручје, а била би попут линије 27, лепо попуњена, али без путника из насеља са којим немају додирних тачака.
Да би 31 била растерећенија, морају још 2 линије да иду од Аутокоманде до Трга Републике, да би 31 мало "продисао". Једна из Бањичко-Раковичког потеза, а друга са Вождовачког. Али то је немогуће. Све линије које иду до Славије су или већ предугачке или трасе им недозвољавају да саобраћају зглобна возила. А када би једног дана одлучили да растерете 31 на тој деоници, колико год звучало невероватно, најреалније је решење преусмерење 46 од Аутокоманде на Студентски трг/Трг Републике. На 46 је радио Ик-218Н, а на Ади 4, која лети иде на Миријево(Мите Ружића и Витеза Карађорђеве звезде) су радили Солариси, што значи да тип возила није проблем. 46 и 55 се доста поклапају и из тог разлога, 46 иде пуна до Мостара у свим добима дана. То би био разлог зашто 46 не треба преусмеравати.
Neka, neka, ovako je odlična i pouzdana linija, idu polasci bukvalno u minut, nema potrebe da dolazi do velikih ispadanja kao i na drugim linijamaРецимо да се 30 врати у центар. Линија је некада возила до Студентског трга или Калемегдана.
Rekao bih minimalno... Čim smo prošli Kaluđericu, bilo je glatko.Da li utičpe i na liniju 64?