Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Hmm, mnogo okretnica sredjuju. U redu, veliki broj nije diran x godina. Ovo više liči na kraj trga, što je i predvidjeno. Ne znam, gde će još i 27 na studentski, a 32e i 43 opet sakaćenje. Očekujem ove iz ug kotež da krenu sa pobunom, ako potraju radovi. Neko razmišljanje, zar ne može trajno 27 na dunavsku, pa zglobni 26 je mogao tom putanjom...
 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова у улици Кнеза Милоша


Током извођења радова на редовном одржавању улице Кнеза Милоша у Београду доћи ће до промена у раду линија јавног превоза. Радови ће се изводити по фазама и то:

Фаза 1А – Радови на делу између Моста Газела и улице Милоша Поцерца (десна страна гледано ка граду) у периоду од 19.09. до 21.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка граду), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер према граду. Аутобуско стајалиште „Вишеградска“ се привремено укида;

Фаза 1Б –
Радови на делу између улице Милоша Поцерца и улице Немањина (десна страна гледано ка граду) у периоду од 22.09. до 23.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка граду), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер ка граду. Аутобуско стајалиште „Бирчанинова“ се привремено укида;

Фаза 2А –
Радови на делу између улице Немањина и улице Милоша Поцерца (десна страна гледано ка Мостарској петљи) у периоду од 24.09. до 25.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка Мостарској петљи), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер према Мостарској петљи;

Фаза 2Б –
Радови на делу између улице Милоша Поцерца и Моста Газела (десна страна гледано ка Мостарској петљи) у периоду од 26.09. до 28.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка Мостарској петљи), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер према граду. Аутобуско стајалиште „Милоша Поцерца“ се привремено укида.

Током извођења свих фаза радова укидају се тролејбуске линије бр. 40 и 41, док се успоставља привремена аутобуска линија бр. 41А (Студентски трг – Бањица 2), која ће саобраћати трасом тролејбуске линије бр. 41.

 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова у улици Кнеза Милоша


Током извођења радова на редовном одржавању улице Кнеза Милоша у Београду доћи ће до промена у раду линија јавног превоза. Радови ће се изводити по фазама и то:

Фаза 1А – Радови на делу између Моста Газела и улице Милоша Поцерца (десна страна гледано ка граду) у периоду од 19.09. до 21.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка граду), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер према граду. Аутобуско стајалиште „Вишеградска“ се привремено укида;

Фаза 1Б –
Радови на делу између улице Милоша Поцерца и улице Немањина (десна страна гледано ка граду) у периоду од 22.09. до 23.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка граду), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер ка граду. Аутобуско стајалиште „Бирчанинова“ се привремено укида;

Фаза 2А –
Радови на делу између улице Немањина и улице Милоша Поцерца (десна страна гледано ка Мостарској петљи) у периоду од 24.09. до 25.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка Мостарској петљи), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер према Мостарској петљи;

Фаза 2Б –
Радови на делу између улице Милоша Поцерца и Моста Газела (десна страна гледано ка Мостарској петљи) у периоду од 26.09. до 28.09.2022. године у временским интервалима од 22.00 до 06.00 часова. Радови у овој фази подразумевају затварање за саобраћај десне коловозне траке улице Кнеза Милоша (гледано у смеру ка Мостарској петљи), при чему ће се средња саобраћајна трака користити за смер према граду. Аутобуско стајалиште „Милоша Поцерца“ се привремено укида.

Током извођења свих фаза радова укидају се тролејбуске линије бр. 40 и 41, док се успоставља привремена аутобуска линија бр. 41А (Студентски трг – Бањица 2), која ће саобраћати трасом тролејбуске линије бр. 41.

Oni će tek tako ukidati stajališta bez postavljanja privremenih i time osakatiti prevoz kroz Kneza Miloša. Bože.
 
Baš prolazio tuda sa 24 i minibus se baš lepo namestio, tako da sam mogao da uslikam radove. I dok sam izvadio mobilni, i uključio kameru, upali se zeleno i krenusmo, te tako prođe i voz.

Inače u gradu je totalni haos. danas sam između 12h - 13h išao 20 minuta od RTS - a do Botaničke bašte, sa autobusom na 40. Sad kad sam se vraćao, nepregledna kolona vozila u Takovskoj i Kneza Miloša, ne zna se koja strana je više zakrčena. Narodnog fronta isto nepregledna kolona vozila, kao i u Kralja Milana. Čak je i linija EKO 2 bila u poremećaju. Jedno 30 ljudi je čekalo na istu u na stanici "Solunska" (smer ka gradu). U 24 isto bio haos.

Izgleda da je bio i poremećaj na trolama 40 i 41. Kada sam prelazio Mostarsku petlju, video sam 5 troli na 41, jedna iza druge, ka gradu, a kod Rudog šesta trola na 40.​
 
ИНФОРМАЦИЈА О ИЗМЕНИ РЕЖИМА РАДА ЛИНИЈА ЈГП-а ЗБОГ РАДОВА У ЊЕГОШЕВОЈ УЛИЦИ

Због извођења радова на подизању опреме машинских инсталација у Његошевој улици, на делу између улица Светозара Марковића и Краља Милутина, које ће изводити предузеће „Покрет Парк“, у суботу 24.09.2022.године од 06:00 часова до 18:00 часова, мења се режим рада линије ЈГП-а на следећи начин:
 Возила са линије 24 ће саобраћати у смеру ка Неимару: Булевар краља Александра – Београдска - Његошева и даље редовном трасом.
Стајалишта:
 Привремено се укидају стајалишта:
- „Ташмајдан“ и „Цветни Трг“ у смеру ка Неимару, за линију 24.

 
Први јутарњи 56 је ишао преко Видиковца, Ратка Митровића и Јабланичком кроз Церак, зашто?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Први јутарњи 56 је ишао преко Видиковца, Ратка Митровића и Јабланичком кроз Церак, зашто?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
To je po rasporedu tako od vek vekova, da samo taj prvi pravac ka Vencu (10/56, vozilo 3061) ide tom trasom.
 
Ne znam da li sam u pravoj temi, da li se pisalo o guzvama na kriminalno raskrsnici bulevar kr aleksandra, bajdina i narodni front?

U spicu se nekad putuje i 15 minuta od skole vml do ustanicke i u obrnutom smeru
 
Stanje jutros

8FD6619E-BB7B-43A4-B78D-4A35C9D93F08.png
 
Ja sam danas iz Boleča krenuo sa #3448 u 13:09,došli smo na Ustaničku u 13:48.

10 min smo se vukli id Škole MML do Ustaničke.
Šta će tek biti kada počnu oni iz novoizgrađene zgrade ispred Bajdine, ne mogu ni da zamislim 🙄
 
Linija 89, šta da kažem sem HAOS. Ljudi ne mogu da stanu u solo autobuse, polasci se preskaču ili vozači kreću ranije/kasnije. Trenutno stanje je katastrofa. 89 je odavno zrela za zglob.
 
Kao što neko spomenu ovde, red vožnje na 89 se ne poštuje, između ostalog i zbog nemogućnosti poštovanja turaže, zbog situacije na terenu. I ovo nije usamljen slučaj.
 
Tako reci, ni na jednoj liniji nije adekvatna turaza tj. mala je. Guzve svakodnevno uticu na to. Vozac je u obavezi po zakonu o bezbednosti saobracaja (zakonu o tahografima) da na okretnici napravi minimum 5 minuta pauze. Posle otpravnik mora vozaca da uklapa u red voznje po zavrsetku saobracajnog spica ili ako je predaja smene vozaca. A da bi povecali turazu, onda moraju da ubace koje vozilo vise, a to je nemoguce, jer je manjak i vozila i vozaca.
 
Kao što neko spomenu ovde, red vožnje na 89 se ne poštuje, između ostalog i zbog nemogućnosti poštovanja turaže, zbog situacije na terenu. I ovo nije usamljen slučaj.
Moj otac je juce na vidikovcu u 16.45 cekao 89 do 17.30. 4 polaska su preskocena ili cesto preusmerena do Zarkova kako bi stigla red voznje.
 
Da ne shvatiš ovo kao neku kritiku tvog oca. Pisaću uopšteno. Ok, nema polazaka, ne mogu se ostvariti iz nekog razloga, al nikada nisam mogao da razumem ljude koji uporno čekaju autobus po 40 minuta, a da postoji alternativa na željenoj ruti. Ja nikad u životu nisam proveo toliko vreme na stanici, pa čak i kad sam živeo na Trešnji, gde između polazaka zna da bude razmak i veći od pola sata. Uđem u nešto, pa malo kratim, pa sam nekako ubijao vreme. Naravno, to je važilo iz pravca grada. Sad opet u gradu, pogotovu na južnoj strani, za skoro svaki pravac alternativa ima uz presedanje. Ne kažem, starijim ljudima je to problem. Ja znam i peške da krenem donekle, ako alternative nema, a vidim preko bus plus aplikacije da neće biti ničeg u skorije vreme. Generalno, naši ljudi mi se čine slabo pokretnim i snalažljivim. Ja sam uz presdanje od Labudovog brda do Delta city-ija stizao za manje od pola sata. Opet moram da ponovim, ovo što pišem nije kritika nikom lično upućena. Ljudi treba sebi da olakšaju putovanja kad je to bar moguće, jer presedanje nije baš toliki bauk, pa čak i za starije, ako su pokretni naravno. Tu je još i besplatna aplikacija svima dostupna, koja u većini slučajeva radi, iako realno spada u one bagovite.
 
Da ne shvatiš ovo kao neku kritiku tvog oca. Pisaću uopšteno. Ok, nema polazaka, ne mogu se ostvariti iz nekog razloga, al nikada nisam mogao da razumem ljude koji uporno čekaju autobus po 40 minuta, a da postoji alternativa na željenoj ruti. Ja nikad u životu nisam proveo toliko vreme na stanici, pa čak i kad sam živeo na Trešnji, gde između polazaka zna da bude razmak i veći od pola sata. Uđem u nešto, pa malo kratim, pa sam nekako ubijao vreme. Naravno, to je važilo iz pravca grada. Sad opet u gradu, pogotovu na južnoj strani, za skoro svaki pravac alternativa ima uz presedanje. Ne kažem, starijim ljudima je to problem. Ja znam i peške da krenem donekle, ako alternative nema, a vidim preko bus plus aplikacije da neće biti ničeg u skorije vreme. Generalno, naši ljudi mi se čine slabo pokretnim i snalažljivim. Ja sam uz presdanje od Labudovog brda do Delta city-ija stizao za manje od pola sata. Opet moram da ponovim, ovo što pišem nije kritika nikom lično upućena. Ljudi treba sebi da olakšaju putovanja kad je to bar moguće, jer presedanje nije baš toliki bauk, pa čak i za starije, ako su pokretni naravno. Tu je još i besplatna aplikacija svima dostupna, koja u većini slučajeva radi, iako realno spada u one bagovite.
Zato sto je sa druge strane proslo 5 autobusa ka okretnici koja je dve stanice dalje, ali se ni jedan nije vratio. Niko nije lud da ceka, ali kazes sebi pa kad je proslo pet, sad ce neki.
 
Nevezano za to što je tvoj otac bio u pitanju, zar ne bi bilo logično da se u takvoj situaciji zapitaš šta nije u redu kada toliko dugo čekaš, a vozila su relatvno blizu tebe na okretnici?
 
Добро, запиташ се и шта онда? Где да пронађеш информацију шта се дешава? Најбоље да имаш адресар са телефонима Дирекције, ГСП-а и свих приватних превозника па да их зивкаш. Ко има времена за то? А преседањ од Видиковца до Блокова је пакао. Може аспирин 85 па онда још једно преседање 95. Или мало мањи аспирин 13 у Пожешкој па туристички обилазак Бувљака. Проблем је што и даље гомила линија води у центар града иако је све више радних места на Новом Београду.
 
Vrh