Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Beograd%20put%20-%20Marka%20Celebonovica%20od%20Partizanske%20a.%20do%20Huga%20-%2029.08.2022..JPG


 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза бр. 43 због санације дефекта на канализационој мрежи у улици Олге Јовичић у насељу Котеж


Током извођења радова на санацији дефекта на канализационој мрежи у улици Олге Јовичић у насељу Котеж, у периоду од понедељка 05.09.2022. године од 08.30 часова до 12.09.2022. године доћи ће до затварања улице Олге Јовичић, на делу између улица Сутјеска блок и Кајухова и промена трасе линије бр. 43.
С тим у вези, возила са линије бр. 43 ће саобраћати улицама Глинских жртава 1941. године (стари назив Хрватска), Славка Колара, Олге Јовичић и даље редовно ка граду.
На измењеном делу трасе успостављају се привремена стајалишта:

  • Славка Колара 1 – у улици Славка Колара, испред кућног броја 2 (преко пута продајног објекта МАКСИ);
  • Котеж 1 – у улици Олге Јовичић, на позицији ЕД стуба испред кућног броја 14.
 
E baš divno:

Sekretarijat za javni prevoz najavio je da će zbog radova na popravci kvara na toplovodnoj mreži u ulici Cara Nikolaja II doći do novih promena u radu linija gradskog prevoza. Radovi se obavljaju u zoni raskrsnice sa Mileševskom ulicom, od 13. do 18. septembra.
  • Ukidaju se tri trolejbuske linije: 19, 22 i 29;
  • Uspostavlja se privremena trolejbuska linija 22L (Studentski trg – Trg Slavija) i autobuska linija 29A (Trg Slavija – Medaković 3);
  • Vozila linija 21A, 29A i E1 će saobraćati u oba smera: preko Trga Slavija, Makenzijevom, Cara Nikolaja II, Maksima Gorkog, Južnim bulevarom, Đerdapskom (Grčića Milenka u smeru ka gradu), Gospodara Vučića, Vojislava Ilića i dalje redovno prema Medakoviću i Učiteljskom naselju;
  • Vozila sa linije 83 će saobraćati u oba smera: preko Trga Slavija, Makenzijevom, Cara Nikolaja II, Maksima Gorkog, Kalenićevom, Mileševskom, gde će vršiti promenu smera kretanja preko Ulice cara Nikolaja II u visini Skvera Milene i Gage i dalje redovno prema Zemunu.
 
E baš divno:

Sekretarijat za javni prevoz najavio je da će zbog radova na popravci kvara na toplovodnoj mreži u ulici Cara Nikolaja II doći do novih promena u radu linija gradskog prevoza. Radovi se obavljaju u zoni raskrsnice sa Mileševskom ulicom, od 13. do 18. septembra.
  • Ukidaju se tri trolejbuske linije: 19, 22 i 29;
  • Uspostavlja se privremena trolejbuska linija 22L (Studentski trg – Trg Slavija) i autobuska linija 29A (Trg Slavija – Medaković 3);
  • Vozila linija 21A, 29A i E1 će saobraćati u oba smera: preko Trga Slavija, Makenzijevom, Cara Nikolaja II, Maksima Gorkog, Južnim bulevarom, Đerdapskom (Grčića Milenka u smeru ka gradu), Gospodara Vučića, Vojislava Ilića i dalje redovno prema Medakoviću i Učiteljskom naselju;
  • Vozila sa linije 83 će saobraćati u oba smera: preko Trga Slavija, Makenzijevom, Cara Nikolaja II, Maksima Gorkog, Kalenićevom, Mileševskom, gde će vršiti promenu smera kretanja preko Ulice cara Nikolaja II u visini Skvera Milene i Gage i dalje redovno prema Zemunu.
Kako će sad da se 83 provlači kroz Vračar ? 🤔🤔
 
Ovde se potvrđuje da je @solecar bio u pravu kada je izneo kritiku da zbog konfiguracije novog platoa, Mileševska (ili bar jedan njen smer) neće moći da se koristi kao alternativa za vozila JGP kada Cara Nikolaja ili Makenzijeva nisu prohodne iz nekog razloga.

(mislim da je Sole to bio prvi primetio i istakao, na temi Skverovi)
 
Mislim da ovde nije problem konfiguracija platoa, već to što je zatvoren prolaz između Cara Nikolaja II i Mileševske. Zbog toga ni 83 ne ide do Crvenog krsta, već samo dotle.
Inače, ranijih godina su u takvim slučajevima autobusi išli Južni bulevar - levo u Grčića Milenka i uzbrdo do stajališta Bregalnička. tako da je deo Vojislava Ilića kod st. Bregalnička i Velimira Todorovića imao prevoz barem u jednom smeru, sada smo ostali i bez toga.
 
Није проблем скретање из Милешевске ка Црвеном Крсту, већ су туда пролазили аутобуси са 29А.
 
@Somi303
Da li su ti autobusi na 29 bili solo ili zglobni?

@Bender Rodriguez @Zvezdarac77
Da predstavim i pohvalim svu genijalnost transformacije linije 40 u autobusko - trolejbusku. Dolazim sa majkom na stanicu ka gradu, a ono 20 - ak ljudi čeka. Vreme je bilo oko 7:30. Ukucam USSD kod, i on mi izbaci da je najbliža trola na liniji 41, i to kod Banjičke pijace, a da je 40 na okretnici na Banjici. Na kraju smo morali da idemo taksijem, kojeg smo jedva uhvatili, kako ne bi smo zakasnili kod lekara. Dok nas je vozio, saznali smo da je haos na Studentskom trgu, najverovatnije zbog nestanka struje i da smo zato jedva uhvatili taxi.​
 
Da da stajale su trole još jutros pre sedam sati u Kneza Miloša i dalje. Očigledno da nije bilo struje.
 
Dopuna:
Није проблем скретање из Милешевске ка Црвеном Крсту, већ су туда пролазили аутобуси са 29А.
A jel mogu da prave i skretanje u kontra smeru, znači od Krsta ka centru?
Na ovo sam mislio. U slučaju da nekad Mileševska treba da se iskoristi kao alternativa za linije i vozila JGPa, pa se bojim da ovde nema dovoljno zaokretnog prostora da autobus skrene. Pošto slika govori više od 1000 reči evo na ovo mislim:
Plato Dragana i Milene sada.jpg

Ako bi se zaustavna traka za skretanje ulevo povukla unazad za jedno metar-dva, onda bi moglo da se nađe manevarskog prostora za skretanje bar solo autobusa (pošto zglobnih pulera uglavnom više i nema, svi su sad pusheri).
Plato Dragana i Milene za JGP.jpg

Ovako bi Mileševska postala, odnosno ostala vrlo vredna i korisna alternativa i veza Krst - Kalenić za sve linije koje zavise ili budu pogođene kada su neki radovi i u 14. decembra/Cara Nikolaja pa i u Maksima Gorkog, jer nekada se dešavalo da i 25 26 ide KROZ Mileševsku, na primer pre par meseci kada su raskopali Maksima Gorkog između Kalenića i Čuburskog parka. Pa su 25i ce i 26ice kružile nešto okolo naokolo.
 
Dopuna:


Na ovo sam mislio. U slučaju da nekad Mileševska treba da se iskoristi kao alternativa za linije i vozila JGPa, pa se bojim da ovde nema dovoljno zaokretnog prostora da autobus skrene. Pošto slika govori više od 1000 reči evo na ovo mislim:
Pogledajte prilog 144770
Ako bi se zaustavna traka za skretanje ulevo povukla unazad za jedno metar-dva, onda bi moglo da se nađe manevarskog prostora za skretanje bar solo autobusa (pošto zglobnih pulera uglavnom više i nema, svi su sad pusheri).
Pogledajte prilog 144771
Ovako bi Mileševska postala, odnosno ostala vrlo vredna i korisna alternativa i veza Krst - Kalenić za sve linije koje zavise ili budu pogođene kada su neki radovi i u 14. decembra/Cara Nikolaja pa i u Maksima Gorkog, jer nekada se dešavalo da i 25 26 ide KROZ Mileševsku, na primer pre par meseci kada su raskopali Maksima Gorkog između Kalenića i Čuburskog parka. Pa su 25i ce i 26ice kružile nešto okolo naokolo.
Solo može komotno tu da skrene desno, e za zglob bi zaustavna traka trebala da se pomeri 2-3 metra.
 
8viIi5TbNe3wflzjsNuBM9uNwklR9h25NwN2dWbb.jpg

Ajde sto su zatvorili 20 metara ulice i napravili opsti picvajz zbog toga sto je zabranjeno skretanje ulevo iz Maksima Gorkog u Cara Nikolaja, nego su ukinuli PET trolejbuskih stajalista a uveli samo DVA privremena stajalista (Maksima Gorkog i Bacvanska), gledam i smejem se kakve su ovo maloumne izmene. Autobuska stajalista (46, 55) Djerdapska i Grcica Milenka su bez razloga izostavljena pa ce sada svi koji zive na Crvenom Krstu imati brat bratu kilometar peske do stajalista. Lakse im je da se spuste do BKA na tramvaj nego da slusaju eksperte iz Sekretarijata.
Jos jedan dokaz kakav se urbicid desava na Vracaru i da je infrastruktura na nivou iz 19. veka najveci problem, tri normalne ulice i sto sokaka i corsokaka gde se i automobili jedva provlace a kamoli autobusi.
 
Inače sve ovo je posledica rekonstrukcije skvera Milene i Gage od prošle godine kada su zeznuli toplovod . Ama baš ništa ne umeju da naprave kako valja.
 
Али да није реконструисан тај сквер, 83 сада не би могао да скреће из Милешевске у Цара Николаја другог.
A jel mogu da prave i skretanje u kontra smeru, znači od Krsta ka centru?
Обележи се жутом траком привремено где возила да стану и(ли) се чуњевима цео тај део уместо на три подели на две траке и проблем решен. Уопште није немогуће направити измене и омогућити скретање у свим правцима као што сам и сам мислио на почетку.
 
Током извођења радова на редовном одржавању улице Милорада Драшковића, на делу између улица Расинска и Нићифора Нићифоровића на Петловом брду, Раковица у периоду од 15.09. од 09.00 часова до 05.10.2022. године, доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.

Радови подразумевају потпуно затварање предметне деонице, па ће возила са линија јавног превоза саобраћати на следећи начин:

  • линија бр. 42 – улицом Расинска до стајалишта „Расинска“ које се налази непосредно испред зоне раскрснице са улицом Милорада Драшковића, док ће у супротном смеру саобраћати улицом Расинска од стајалишта „XI крајишке дивизије“ и даље редовно према Тргу Славија;
  • линије бр. 56 и 59 – улицама XI крајишке дивизије, Расинска, до стајалишта „Расинска“ које се налази непосредно испред зоне раскрснице са улицом Милорада Драшковића, док ће у супротном смеру од стајалишта „Расинска“ у улици Милорада Драшковића даље улицама Милорада Драшковића, Георгија Острогорског, Опленачка према Тргу Славија и Зеленом венцу;
  • линија бр. 501 – улицама Опленачка, XI крајишке дивизије, Расинска, до стајалишта „Расинска“ које се налази непосредно испред зоне раскрснице са улицом Милорада Драшковића и даље улицама Милорада Драшковића, Георгија Острогорског, Опленачка и даље редовно према Старом Кијеву;
На измењеном делу трасе успостављају се привремена стајалишта за линије бр. 56, 59 и 501 у улици XI крајишке дивизије:

  • Опленачка 1 – у улици XI крајишке дивизије, на позицији другог ЕДБ стуба, 52 метра после раскрснице са улицом Опленачка;
  • Мраковичка - у улици XI крајишке дивизије, на позицији ЕДБ стуба који се налази испред кућног броја 31, 12 метара испред постојећег лежећег полицајца.
при чему ће стајалиште „Расинска“ у улици Расинска бити долазно стајалиште за све поменуте линије.

Разумем форсирање улице XI крајишке дивизије али ће аутобуси њоме ићи 2-3 дана највише и онда ће због паркираних аутомобила пребацити да иду поред ДЗ Лабудово брдо. Тај део Милорада Драшковића до окретнице неће урадити како треба. И пре 5-6 година су радили и буквално после месец дана је пропао асфалт на истом месту. Циркус. Затворити целу улицу на 3 месеца и целу је реконструисати, од топловода до подлоге до асфалта јер се пресвлачењем асфалта не добија ништа.
 
Али да није реконструисан тај сквер, 83 сада не би могао да скреће из Милешевске у Цара Николаја другог.
Postojalo je i pre to skretanje
 
Zašto je uspostavljena linija 22L kada imamo EKO2 i zašto nije uvedena linija 22A Studentski trg - Crveni krst (preko Gospodara Vučića i Vojislava Ilića) ili barem linija 19A Crveni krst - Konjarnik? Ovako pola Crvenog krsta ostaviše bez gradskog prevoza. Bukvalno je potreban isti broj vozila i vozača za realizaciju 22A ili 19A, koliko ih je angažovano na trolejbuskoj 22L.​
 
Poslednja izmena:

Izgleda da rekonstruišu terminus Trg republike

Током извођења радова на редовном одржавању улице Булевар деспота Стефана на делу од улице Француска до улице Браће Југовића у Београду у периоду од 19.09. до 30.09.2022. године доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.

Током извођења радова доћи ће до затварања предметне деонице, па ће возила јавног превоза саобраћати на следећи начин:

линија бр. 27 – возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Миријево 3 у оба смера улицама Васе Чарапића, Коларчева, Теразије, Трг Николе Пашића и даље редовном трасом;
линије бр. 32Е и 43 - возила ће саобраћати на траси од Железничке станице „Панчевачки мост“ ка Вишњици и Котежу у оба смера улицама Поенкареова, Јована Авакумовића, Булевар деспота Стефана и даље редовним трасама;
линија бр. 15Н – возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Земун (Нови град) у оба смера улицама Васе Чарапића, Македонска, Дечанска и даље редовном трасом;
линија бр. 27Н и 32Н – возила ће саобраћати на траси од Студентског трга ка Миријеву и Вишњици улицама Васе Чарапића, Македонска, Браће Југовића, Булевар деспота Стефана и даље редовном трасом, док у супротном смеру редовном трасом улицом Македонска преко Трг републике до Студентског трга;
линија бр. 56Н – возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Рушањ улицама Васе Чарапића, Македонска, Дечанска и даље редовном трасом, док у супротном смеру редовном трасом улицом Македонска преко Трг републике до Студентског трга;
линија бр. 101Н – возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Падинска скела улицама Васе Чарапића, Македонска, Браће Југовића, Булевар деспота Стефана и даље редовном трасом, док у супротном смеру редовном трасом улицом Македонска преко Трг републике до Студентског трга;
линија бр. 202Н – возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Велико село улицама Васе Чарапића, Коларчева, Теразије, Трг Николе Пашића и даље редовном трасом;
линија бр. 301Н – возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Бегаљица у оба смера улицама Васе Чарапића, Коларчева, Теразије, Трг Николе Пашића и даље редовном трасом;
линија бр. 511Н – возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Сремчица улицама Васе Чарапића, Коларчева, Теразије, Трг Николе Пашића и даље редовном трасом, док у супротном смеру редовном трасом Македонска преко Трг републике до Студентског трга;
линије бр. 704Н и 706Н – возила ће саобраћати на траси од Трга републике ка Земун пољу и Батајници са полазног стајалишта линије бр. 68Н испред „Дунав осигурања“ улицама Македонска, Дечанска и даље редовном трасом и даље редовном трасом, док у супротном смеру редовном трасом до улице Призренска, затим Призренска, Теразије Коларчева, Трг републике;
линија Е2 - возила ће саобраћати на траси Студентски трг – Петлово брдо улицама Васе Чарапића, Коларчева, Теразије, Трг Николе Пашића и даље редовном трасом.
 
Vrh