Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Solecar@

Koliko god da si video vozila na okretnici,nebitno da li je dan ili je nić,zaista je fizički neizvodljivo da 89 okretnicu koristi kao prolaznu...slobodno mogu da kažem da je to nerealno....samim tim,evo i Djole@ je stavio mapu i pokazao kako bi to u praksi izgledalo i gde bi to stajalište moglo da se postavi kako bi onda 89 prolazila u neposrednoj blizini okretnice....pošto si pomenuo gubljenje vremena,ne znam koliko bi to puno vremena izgubila 89 time što bi tuda prolazila više nego što ga recimo potroši 504 koji iz Pilota Petrovica kad skrene u Patrijarha Joanikija ne ide pravo ka okretnici na Vidikovcu,već kruži oko zgrada iza te glavne ulice sa 3 ili 4 dodatne stanice,da bi opet izasao na tu glavnu ulicu....i to moze da se tretira kao gubljenje vremena....to što gubi vreme u Resniku je minorno u odnosu na to koliko mu se lomi trasa na samom Vidikovcu i to potpuno bespotrebno....u redu je što je linija došla u taj deo naselja na Vidikovcu,ali aman zaman od prvog dana bukvalno jaučemo da se linija preusmeri preko Vidikovačkog Venca ka Ceraku jer je to koliko toliko bolje rešenje od postojećeg.
Isto tako...mora se naći rešenje koje bi obuhvatilo sva naselja koja si pomenuo,ali i Bele Vode koje nisi pomenuo....potpuno mi je neshvatljivo da nadležni u Direkciji za prevoz ne mogu da već postojeća rešenja samo malo unaprede i poboljšaju.....liniju 57 treba prepoloviti na 2 sa po jednim vozilom,o tome je već pričano,502 ide na Orlovaču prazna,ali bukvalno prazna,svedok sam tome svaki dan...to je totalni promašaj koji mora da se reši,504 proturiti ka Belim Vodama,i povezati te ljude dole direktno sa pijacom,školom i vrtićem i okolnim sadržajima,a ne da se čeka 56 ka Pevcu kako bi se okolo sa druge strane došlo na Vidikovac....e to je već gubljenje vremena o kome pričaš...uostalom,ti si i sam prvi predložio za 504 i Bele Vode ako se sećaš,ako je problem okretnica u Resniku,pa nek promene....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Šta je konkretno problem da okretnica Cerak vinogradi bude prolazna okretnica za 89?
Ako na stvar gledamo kao što si naveo za 504, onda i 52 kruži, pa 56 i 59 na Petlovom brdu...
Što se tiče minornog vremena na 504 u Resniku, desetak minuta nije malo. A ako je bitnije imati vezu sa Belim vodama po cenu 10 minuta dužeg poluobrta i manjeg broja polazaka, onda je to druga stvar.
 
Mala je okretnica i uska čoveče,autobusi moraju da maksimalno budu precizni prilikom parkiranja kako bi neko od kolega njihovih mogao da obidje autobus koje ne mora da krene tog trenutka sa okretnice....uostalom,ako već ideš do Garden Centra,nemoguće da i sam nisi sve ovo video..ako si video 2 autobusa tad,to je bio taj momenat...meni se juče desilo da su na okretnici bila 4 busa...i stoje ko pilići poredjani,i mole boga da ovaj prvi što pre krene...daj budimo malo realni....nije to izvodljivo na ovoj okretnici....onako kako je rešena na primer okretnica na Karaburmi,to bi možda tamo bilo izvodljivo,tamo je najbolji primer kako jedna okretnica treba da izgleda...uglavnom,ne bih više da davim na ovu temu....smorićemo ljude,a nije mi to cilj...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Koliko sam shvatio, predlog je da 89 ide Pilota Mihaila Petrovića, kuda i sad ide, pa da se pored pijace Vidikovačkim vencem vrati u Patrijarha Joanikija. Po meni je to sasvim ok. Ne mora da svraća na okretnicu 52-jke, a verujem da bi se našlo dobro mesto za stajalište. 42 bi definitivno trebala na Vidikovac. 502 onda može na Petlovo brdo. Nema ničeg lošeg ni da 42 ide 11 krajiške divizije. Samo, pisao sam već, ulica je i te kako široka, nego što se tu ko zna od kad parkiraju vozila i levo i desno u kolovoz. Ovakva kakva je sad, pomalo je tesna za mimoilaženje dva autobusa. Ne znam dal bi se ljudi mogli odvići od toga, a pitanje je gde će sa svim tim kolima. Tako da je možda bolje da ide pred DZ Labudovo brdo.
 
Pošto su bitnija parkirana kola, onda nema poente ni da se linija 42 preusmerava preko DZ Labudovo brdo, nego lepo da 42, 501 i 502 ostanu na sadašnjim trasama.
Pošto je problem sa okretnicom Cerak vinogradi, onda je najbolje da se sve linije nakon radova vrate na staru trasu, a da se 534 skrati do okretnice na Vidikovcu.
I eto, tako mi dođosmo do toga da je ipak organizacija linija koja je bila pre radova (redovno stanje), bila najbolje rešenje.
 
@solecar
A što 42 ili bilo koja linija mora da ide kroz XI krajiške divizije (deo posle raskrsnice sa Oplenačkom)?Ako baš treba nek se uvede neka kružna minibus linija od Vidikovca.
 
Za okretnicu Cerak vinogradi ne znam stvarno. Prolazim tuda s vremena na vreme, al nisam obraćao pažnju na to koliko ima mesta, i dal se može samo prolaziti kroz nju, pa to i ne komentarišem. Ove izmene mogu da iznedre dosta toga dobrog, al treba usput obratiti pažnju i na neke, samo na izgled, manje bitne stvari. Naravno da parkirana kola kao takva nisu više bitna od svrsishodnijeg organizovanja javnog prevoza, al moram ukazati na potencijalni problem. U toj ulici je i moja zgrada. Prosto, ne bi imali ljudi gde sa tolikim kolima. To je prosto tako. Okolo ima dosta gradnje sa kraja 60-tih. Znači, dosta prostora, zelenila, al ne i predviđenih parking mesta. Inače, ni najmanje mi ne bi smetalo da mi 42 prolazi pored zgrade. Ulica je široka da tri autobusa paralelno mogu da prođu, al automobili je sužavaju za oko 4m sigurno.
 
A što mora 23 na Petlovo brdo? Što mora jednom delu naselja da bude bolji prevoz na uštrb drugog dela naselja?
 
A što mora 23 na Petlovo brdo? Što mora jednom delu naselja da bude bolji prevoz na uštrb drugog dela naselja?
Pa ti prvi pričaš da treba nalazitii rešenja sa postojećim resursima i sa ovim brojem vozilla i vozača...šta to gubi Vidikovac time što mu produžiš 23...jedino to što stanari u Patrijarha Joanikija možda neće svi imati mesta da sednu ka gradu kad stigne bus...i šta....tragedija jel....dobio si time i vezu Pevca i Banovog Brda koja je nekad i postojala 80 -tih godina...pre neki dan si napisao sam da se po anketama gradjani slažu sa ovim izmenama i da im suštinski odgovaraju...nemoj biti toliko sujetan,ako si već izneo predlog,i dobio odredjene kritike,onda dodjes i kazes...sve je super i pre izmena i ne treba menjati ništa...kontradiktoran si...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Naravno da 23 ne mora na Petlovo brdo. Priča je počela od toga da dobro funkcioniše i sa ovakvim produženjem, koje donosi dosta benefita Labudovom i Petlovom brdu, al ne na uštrb Vidikovca. Što mora toliko linija da se okreće na Vidikovcu? I to je dobro pitanje. Što moraju sve linije Požeškom na Banovom brdu, a sve same strmine iznad i ispod pomenute ulice. Da nije malo glupo što onoliko naselje Golf faktički nema prevoz? 57 ne znam ko i sa kojim ciljem može da koristi, a da ide ka gradu. U slučaju Rasinske ulice, pokrila bi je korektno i 502-jka sa intervalom na nekih 17 do 18 minuta. Jeste, gubi se veza sa Slavijom, tj gradom, al opet je to kratak potez, gde bi 502 bio veza i sa linijama na Pevcu i sa onima u Kneževcu. Kneževac pojačanom 502-jkom samo dobija, a inače imaju kilav prevoz. 42 je generalno nepouzdana linija, a za razliku od 502-jke. I sada se masovno preseda na ulgu Maričke i Pilota Mihaila Petrovića. I 502 treba negde da se premesti definitivno, jer svakodnevno prelazi kilometre i kilometre vozeći vazduh od Labudovog brda do Orlovače.
 
@Kesha @solecar @solaris52 @bv5156
Ne želim nikog da sprečavam da se bori i da želi bolji javni prevoz za sebe u svom naselju, ali želim da vas podsetim na bitan detalj: novom mrežom linija, kojom je 23 produžen do Petlovog brda, linija 56 je ukinuta skroz i zamenjena tramvajima produženim Ibarskom od Banovog brda, a vezu Čukarička padina-centar ostvarivala je 58. Takođe je pomenutom mrežom planirano ukidanje 53.

Tako da, produžiti 23 sada na Petlovo i ništa ne menjati je ok, ali, po planu je to sa sobom vuklo sve ove ostale izmene, koje se vrlo verovatno, barem u bliskoj budućnosti (posebno izgradnja tramvajske trase) neće dogoditi, a i pitanje je kome bi odgovarale.
 
Pa ti prvi pričaš da treba nalazitii rešenja sa postojećim resursima i sa ovim brojem vozilla i vozača...šta to gubi Vidikovac time što mu produžiš 23...jedino to što stanari u Patrijarha Joanikija možda neće svi imati mesta da sednu ka gradu kad stigne bus...i šta....tragedija jel....dobio si time i vezu Pevca i Banovog Brda koja je nekad i postojala 80 -tih godina...pre neki dan si napisao sam da se po anketama gradjani slažu sa ovim izmenama i da im suštinski odgovaraju...nemoj biti toliko sujetan,ako si već izneo predlog,i dobio odredjene kritike,onda dodjes i kazes...sve je super i pre izmena i ne treba menjati ništa...kontradiktoran si...
Totalno pogrešno si razumeo. Ja sam postavio mapu sa predlogom reorganizacije, na osnovu pisanja nekoliko članova foruma, koji su rekli kakvo je stanje na terenu. Kako smo konstatovali da ako bi se linija 23 ostavila na produženoj trasi do Petlovog brda, da linija 42 treba da ide na okretnicu Vidikovac. Kada sam ja dao rešenje da se linija 42 preusmeri iz Rasinske ulicom XI krajiške divizije, a da linija 501 pokriva kompletnu trasu linije 42 kroz Rasinske, kako nisam normalan (parafrazirano) jerm osakaćujem prevoz stanovnicima Rasinske. Nakon toga se pojavio predlog da linije 42 i 502 zamene trase na delu kroz Vidikovac i da se ništa ne gubi time, pošto linija 502 ima isti takt kao i linije 42. I to se okarakterisalo kao super rešenje. Tada sam ja konstatovao, na drukčiji način, da nije bolje da linije 502 i 42 zamene trase, zato što bi tada stanovnici Rasinske izgubili direktnu vezu sa centrom putem linije 42 i morali da presedaju na Kanarevom brdu na 59, 47 i 48, da bi došli do iste one tačke gde su imali direktnu liniju. Kao kompromis sam predložio da se linija 502 preusmeri trasom linije 42 kroz Rasinsku, a da linija 501 ostane na sadašnjoj trasi i da pokriva DZ Labudovo brdo, uz preusmerenje linije 42 kroz XI Krajiške divizije. Na to je @Kesha konstatovao da su problem parkirana kola duž XI Krajiške divizije. Tada je @bv5156 pitao zašto uopšte mora linija 42 da ide XI Krajiške divizije. Na to sam ja odgovorio pitanjem zašto uopšte linije 42 i 502 moraju da menjaju trase, na šta sam dobio odgovor da je to zbog oslobađanja prostora za produženu liniju 23. Na tu konstatacjju sam odgovorio pitanjem zašto mora stanovnicima Rasinske da se osakati prevoz kako bi drugi deo Petlovog brda mogao da ima bolji prevoz. I tako dođosmo do toga da ispade da su bitnija kola u XI Krajiške divizije i da je samim tim besmisleno produžavanje linije 23 koje bi povuklo za sobom unazađivanje prevoza za stanovnike Rasinske.

Slična priča je i sa 89. Svi bi smo hteli bolji prevoz, ali na kraju dođemo do toga da sa svim predlozima koje smo dali, uvek bude da ga jedni smatraju super predlogom, a drugi totalnim promašajem. Ali isto tako napisasmo i dosta kontradiktornosti, tako da čovek na kraju može samo da se zapita šta mi u stvari hoćemo.​
 
Upravo tako @solecar. Samo sam konstatovao potencijalan problem u XI krajiške divizije, a inače se slažem sa tvojim predlogom za 42-jku. Po pisanjima ovde, mislim da se vidi dosta dobro šta se želi i čemu se teži. Ono što moram reći još vezano za 42, jeste da ko je na nju isključivo osuđen svakog dana, tom ni pakao neće teško pasti. Interval od 12 minuta radnim danom deluje solidno, a u praksi kad je dočekaš. Zna da bude nepouzdana sa ispadanjem polazaka čak i u ranim jutarnjim časovima. Vikendom ide na neverovatnih 24 do 25 minuta, a čak i tad se mogu ponekad videti da idu dve zajedno. Znači oko 50 minuta je nije bilo. E to je ono što se sa 502 ne dešava. Dosta pouzdana i relativno tačna linija, iako je jedan od redovnih autobusa transjugova kanta od starog MAZ-a. Čak i sa novim Akijama Lui nije u stanju da održava redovnost polazaka. Zato mislim da Rasinska ne bi nešto izgubila i da se 42 zameni 502-jkom. Bar bi na nju mogli da računaju, a vikendom bi dobili bar malo češći prevoz. Jednu 37-icu nikad ne bi menjao za 502, al iskreno 42-jku bez i jednog trenutka razmišljanja. Stanovnici Kneževca baš muku muče sa prevozom, a sa druge strane onolike linije opslužuju pustoš oko okretnice Kneževac. Čudi me da se malo više ne bune. Bolje imati i pouzdan lokal sa kako tako dobrim taktom, nego šatro direktnu liniju, sa kojom otprilike treba da kreneš pola sata ranije za svaki slučaj, jer nikad ne znaš kad ćeš je dočekati. Nebrojeno puta bio svedok prolaska dve 502-jke na jednu 42-jku, doduše po zimskom redu vožnje.
 
@Kesha @solecar @solaris52 @bv5156
Ne želim nikog da sprečavam da se bori i da želi bolji javni prevoz za sebe u svom naselju, ali želim da vas podsetim na bitan detalj: novom mrežom linija, kojom je 23 produžen do Petlovog brda, linija 56 je ukinuta skroz i zamenjena tramvajima produženim Ibarskom od Banovog brda, a vezu Čukarička padina-centar ostvarivala je 58. Takođe je pomenutom mrežom planirano ukidanje 53.

Tako da, produžiti 23 sada na Petlovo i ništa ne menjati je ok, ali, po planu je to sa sobom vuklo sve ove ostale izmene, koje se vrlo verovatno, barem u bliskoj budućnosti (posebno izgradnja tramvajske trase) neće dogoditi, a i pitanje je kome bi odgovarale.
To o čemu pričaš je ostalo u tragovima...samo lud čovek može da ukine 56,pa čak i po cenu da pravac dobije 3 tramvajske linije.....i oni su sami videli da su im te mreže bile pune manjkavosti......taj predlog da se produzi 23 jedini ima nekog smisla,s tim sto su oni pricali kao da ce tramvaj vec sutra doci na Vidikovac...jos smo daleko od tramvaja,a kamoli drugih stvari....jedino što bih voleo da mi neko objasni liniju 502 i njeno šetanje do Orlovače......da neko toliko nema rezona i napravi ovakvu trasu....a šta sve može da se uradi sa tom linijom pametnije...da ne pričam...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ma kakvi🙂 To je kao bilo predviđeno pre jedno pet šest godina, a po provlačenju tramvaja Trgovačkom i dalje Ibarskom. Sa jačim tramvajskim koridorom tu do Labudovog brda ili bliže stajalištu kod Metroa bi možda bilo i moguće, a uz produženu 23-jku. Tramvaj je predviđen u nekoj ko zna kojoj budućnosti da dođe do gore pomenutih lokacija, a od one nove mreže linija je malo šta usvojeno. Ostala je neka vrsta studije na papiru i to je to.
 
Aaa pa znam za to, Ticini asistenti su se svojevremeno hvalili kako hoće da proteraju tramvaj ili čak i LRT do Ceraka. No dobro, to je samo plan. Ja iz ovolikog pominjanja 56ice mislio da su je ugasili ili šta već...
 
Pa ja u suštini nemam ništa protiv da se tramvaj produži jednog dana, pa faktički do Petlovog brda. Taj koridor je dosta opterećen, a 56-ica to priličnom popunjenošću bilo kog dana u nedelji jasno potvrđuje. Pritom je jedina linija koja ide ka gradu, a od stajališta na Vidikovcu, pa sve do Vera u Žarkovu. Ne znam dal mogu da ukalkulišem 51, pošto ide samo do Galerije. Od Sajma ostane šačica putnika. Lastine linije svakako ne mogu da računam.
 
Meni je ok ideja za tramvaj, ali kad su kroz smeh pričali kako bi proterali LRT, to mi je bilo malo previše. Jer na kraju krajeva, i do Banovog brda vode tramvajske šine, ne LRT...
 
Pa upravo. Samo bi trebalo produžiti tramvaj od Banovog brda. Mislim, gradiće se tu još dosta, gradi se i trenutno, al baš LRT. Na kraju krajeva, mogu se kupovati duži tramvaji u budućnosti. Ima modela u ponudi kod nekih proizvođača dugih blizu 40m. To je solidno veći kapacitet u odnosi na bilo koji zglobni autobus, i sa adekvatnim intervalom bi trebalo biti sasvim dovoljno. No, sve je to na jako dugom štapu.
 
Aaa pa znam za to, Ticini asistenti su se svojevremeno hvalili kako hoće da proteraju tramvaj ili čak i LRT do Ceraka. No dobro, to je samo plan. Ja iz ovolikog pominjanja 56ice mislio da su je ugasili ili šta već...
Neko je nedavno spomenuo zamenu 55 i 58 i preusmerenje 55 do Cerak vinogradi, da je to tako bilo predviđeno Novom mrežom linija. Onda je par njih pitalo da li ima igde da se nađe taj plan. Nakon odgovora da to ne može nigde više da se nađe, demantovao sam ih odgovorom da ima kod mene i okačio link ka istoj gde može da se skine, kao što i sam znaš. Nakon toga je nekoliko njih, a koliko vidim to i dalje traje, počelo da piše po forumu kao da je ovo nešto što će sutra biti realizovano, nakon sedam godina "grejs perioda", iako je rečeno da su doživeli fijasko sa istom i odustali, izuzev par stvari koje su implementirali.
 
Vrh