Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Станиц Расинска мора да остане јер више људи ту чека 42 него на окретници и доста људи излази. Места на окретници ће бити ако се 42 склони. Нисам приметио чекање у Милорада Драшковића да се ослободи али свакако нема места за ширење олретнице. Да нам одговара продужење, одговара и скраћује нам доста време путовања. Радим до 10 увече и кад ми викендом оде 56 идем на 23/53 па пешке узбрдо око 8 минута дл зграде и стигнем кући око 23:20 за разлику од 56 где стигнем пре 11 или око 11:10.

Што се тренутне ситуације са 53 требало је да прва/последња станица буде Насеље Петлово брдо на Ибарској бар мало да се скрате муке Лазаревчанима и Барајевцима са преседањем до Видиковца и даље пошто се они редовно спуштају до Лидла на 23.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Prema pisanju stanovnika Petlovog I Labudovog brda, Vidikovca i Ceraka / Cerak vinograda, odgovaraju im trenutne izmene.
To je dobro da postoji reakcija sa ove strane,obzirom da sam već napomenuo u jednom od ranijih postova da su ovo izmene koje su odlično napravljene i mogu u perspektivi da se izrode u nešto bolje za ljude koji koriste ove linije...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Jedini problem sa 23 je prostor na okretnici na Petlovom.
Ima li smisla zameniti 23 i 42, tj da 23 ide do Petlovog a 42 do Vidikovca? Pritom, pitanje je i koliko bi ovo rešilo problem s obzirom da na 42 ima manje autobusa, pritom solo, koji se parkiraju u rikverc tamo na okretnici.

Takođe, iskreno, ima li potrebe da pored već jako česte 56 i česte 59 tuda ide i 23?
42 Može do Vidikovca starom trasom kroz Oplenačku pa 11. krajiške do Vidikovca, a 502 da ide trasom 42 do Pevca.
 
Што се тренутне ситуације са 53 требало је да прва/последња станица буде Насеље Петлово брдо на Ибарској бар мало да се скрате муке Лазаревчанима и Барајевцима са преседањем до Видиковца и даље пошто се они редовно спуштају до Лидла на 23.
Kad smo već kod Lazarevčana i Barajevčana, mogli bi sve te prigradske linije (ne međugradske) pomeriti da staju na Julino brdo, a ne u Žarkovo jer je sudaranje onih koji u Žarkovu iskaču iz buseva 51, 56 i 53x i presedanje u 560, 581 i ostale linije je krajnje nepodnošljivo. Na Julinom brdu je i prednost što više linija staje tako da imamo i 89 koji dolazi sa NBG-a i 37 iz centra (zajedno sa 51,52 i 56).
 
@bv5156
Zvuči jako lepo, ali - meni izgleda kao da su 560 i 581 (a i ceo ostatak ekipe) namerno trasirani tako da ljudi nemaju mogućnost da presedaju na sve linije. Npr - najnejasniji potez za mene je uvođenje stajališta za 581 na Čukaričkoj padini, a ne recimo kod Sajma. Ti ljudi nemaju direktnu vezu sa 88 npr, koji je glavna veza sa Novim Beogradom.
Pakao
 
Po meni,najidealnije bi bilo da 504 ubuduce okrece na Belim Vodama,a da se ostavi da prolazi istim putem kao sad tokom ovih izmena,da kači okretnicu 52,i da Vinogradskim Vencem sidje ka Belim Vodama....istovremeno bude i podrška 51 dole u naselju samom,a istovremeno i najkraća veza Belih Voda sa pijacom koja im je realno najbliža u idnosu na Banovo Brdo....što se tiče okretnice na Petlovom Brdu,kad bi se tamo okretali 23 i 56,višak bi po meni bila 42-ka,ne i 59.....501 je nevidljiv,1 mini bus zaista nije smetnja.....rešenje za 42 bi možda bila okretnica na Cerak Vinogradima....da na Vidikovcu recimo okreću 53,89,521 i 534....a da na Cerak Vinogradima okreću 42 i 52.....uz ono što sam predložio da 504 Vidikovačkim i Vinogradskim Vencem ide na Bele Vode....42 i 59 imaju iste i početni i krajnji terminus,idu naravno različitim trasama,sve to stoji...ali ova situacija sa izmenama,ne nužno sad,ali u perspektivi,može da donese neke smernice za dalje....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Cerak - Vidikovac - Petlovo brdo (predlog reorganizacije nakon radova)

cerak - vidikovac - petlovo brdo predlog reorganizacije.jpg


23 Karaburma II - Vidikovac - Petlovo brdo
Linija nakon završenih radova ostaje na produženoj trasi do Petlovog brda

42 Birčaninova - Kneževac - Vidikovac
Linija se preusmerava preko XI krajiške divizije do okretnice na Vidikovcu

53 Zeleni venac - Vidikovac
Linija se vraća na svoju redovnu trasu

56 Zeleni venac - Petlovo brdo
Nema promena na liniji

59 Birčaninova - Petlovo brdo
Nema promena na liniji

89 Blok 72 - Cerak vinogradi - Vidikovac
Linija nakon radova ostaje da opslužuje okretnicu Cerak vinogradi, tako što bi kod raskrsnice sa Vidikovačkim vencem skrenula u pomenutu ulicu i njome išla do okretnice, te bi se istom trasom vraćala do Patrijarha Joanikija i produžavala do okretnice na Vidikovcu

501 Petlovo brdo - Kneževac - Staro Kijevo
Linija bi se preusmerila da trasom linije 42 saobraća do okretnice na Petlovom brdu

504 Cerak vinogradi - Resnik
Linija nakon završenih radova ostaje na skraćenoj trasi do Cerak vinograda

521 Cerak vinogradi - Vidikovac - Železnik /Taraiš/
Linija nakon završenih radova ostaje na produženoj trasi do Cerak vinograda

534 Vidikovac - Ripanj /Groblje/
Linija se nakon radova skraćuje i vraća na staru trasu do Vidikovca
Ovakvim načinom organizacije se dobija bolja povezanost sa okolnim naseljima, a ne opterećuju se okretnice, za razliku od trenutnog stanja, gde maltene sve linije koje opslužuju naselje Vidikovac, završavaju na istoimenoj okretnici. Sve pomenute izmene je moguće izvesti bez potrebe za ijednim novim vozilom.

 
Imam zamerku vezanu za 89.....obzirom da si skratio 534 do Vidikovca,deo od Meka na Vidikovcu do okretnice na Cerak Vinogradima više neće biti obuhvaćen nekom linijom,tu je trenutno stajalište za 534 u pravcu ka Cerak Vinogradima...mislim da nije baš lagano da 89 prolazi kroz okretnicu na Cerak Vinogradima,po meni je mnogo bolje trenutno rešenje gde ona skreće desno ka okretnici Cerak Vinogradi.mislim da je dovoljno to da prodje blizu okretnice i udje u Vidikovački Venac zajedno sa 504 i 521 i zatim okrene na Vidikovcu....jer ako ti po planu tu okrecu 52,504 i 521 pitanje je koliko tu mesta za brzu promenu pravca za 89 i odlazak ka Vidikovcu...trenutno prema važećim izmenama tu okreću 4 linije,nije sporno,ali mislim da je to previše linija za Cerak Vinograde....realno mogu 3 linije da okreću...na primer 52,504 i 521....Sve ostalo što si predložio mi je ok,bitno je ostaviti prevoz kroz Vidikovački Venac,najkraća i najefektnija veza škola-vrtić-pijaca sa Patrijarha Joanikija....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Може да се уведе станица за 89 на раскрсници са окретницом и онда лево кроз Видиковачки венац даље ка Видиковцу.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
@solecar
1. Ja imam zamerku za 42 i 501. Ne znam odakle ti ideja da 42 zameniš sa 501 koji ide jedva na sat vremena. Zar nije bolje da 502 ide do Petlovog brda preko 11. krajiške i Rasinske.

2. Zašto 89 ne bi išao: Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Vidikovački venac - Patrijarha Joanikija sa stanicom kod pijace Vidikovac.
 
Nije on baš zamenio 42-jku 501-icom. Reč je o jednoj stanici. Treba tu veza doduše, al neki kompromis mora i da se prihvati, ako bi ostavili 23-jku na Petlovom brdu. No, ako bi već u nekom trenutku 42-jka otišla na Vidikovac, može to da čini idući preko doma zdravlja Labudovo brdo, a 502 da se spusti Rasinskom do Petlovog brda, pod uslovom da onda i ne ide do Orlovače. Skraćenjem bi 502-jka dobila dosta kraću trasu, pa bi sa tri vozila mogla ići u razmacima ispod 20 minuta. Kneževac time u principu samo dobija. 42 bi bila veza sa Vidikovcem, a 502-jka bi išla češće, što bi imalo naročitog značaja vikendom. Opet, time se gubi veza nekoliko rakovičkih naselja sa Ibarskom i Orlovačom. Ne znam zaista koliko je takva veza bitna uopšte.
 
Nije on baš zamenio 42-jku 501-icom. Reč je o jednoj stanici. Treba tu veza doduše, al neki kompromis mora i da se prihvati, ako bi ostavili 23-jku na Petlovom brdu. No, ako bi već u nekom trenutku 42-jka otišla na Vidikovac, može to da čini idući preko doma zdravlja Labudovo brdo, a 502 da se spusti Rasinskom do Petlovog brda, pod uslovom da onda i ne ide do Orlovače. Skraćenjem bi 502-jka dobila dosta kraću trasu, pa bi sa tri vozila mogla ići u razmacima ispod 20 minuta. Kneževac time u principu samo dobija. 42 bi bila veza sa Vidikovcem, a 502-jka bi išla češće, što bi imalo naročitog značaja vikendom. Opet, time se gubi veza nekoliko rakovičkih naselja sa Ibarskom i Orlovačom. Ne znam zaista koliko je takva veza bitna uopšte.
Moji prvi predlog je bio da 42 ide pored doma zdravlja a 502 Rasinskom. Ako bi došlo do toga da 502 bude redovnija, više bi značila stanovnicima Rakovice i Kneževca. Trasa 502 do Ibarske i Orlovače je uopšte nepotrebna, a Rakovica sa Ibarskom bi i dalje imala vezu sa linijom 59.
 
Nije on baš zamenio 42-jku 501-icom. Reč je o jednoj stanici. Treba tu veza doduše, al neki kompromis mora i da se prihvati, ako bi ostavili 23-jku na Petlovom brdu. No, ako bi već u nekom trenutku 42-jka otišla na Vidikovac, može to da čini idući preko doma zdravlja Labudovo brdo, a 502 da se spusti Rasinskom do Petlovog brda, pod uslovom da onda i ne ide do Orlovače. Skraćenjem bi 502-jka dobila dosta kraću trasu, pa bi sa tri vozila mogla ići u razmacima ispod 20 minuta. Kneževac time u principu samo dobija. 42 bi bila veza sa Vidikovcem, a 502-jka bi išla češće, što bi imalo naročitog značaja vikendom. Opet, time se gubi veza nekoliko rakovičkih naselja sa Ibarskom i Orlovačom. Ne znam zaista koliko je takva veza bitna uopšte.
Није битна јер готово да нема путника ка и са Ибарске.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
To da nema putnika primetio sam i ja nebrojeno puta do sad. Već sam to komentarisao ne nekoj od tema. Nije loše uraditi i takvu rotaciju, al tražilo se rešenje smanjenja broja vozila na okretnici Petlovo brdo, u slučaju ostanka 23-jke. 502 da zameni mesta sa 42-jkom, išla bi u tek malo većim razmacima u odnosu na 42. Tu negde na petnaestak minuta. Ako okretnica to može da iznese, predlog je svakako na mestu.
 
Vidim da je uradjeno to razdelno ostrvo na okretnici na Vidikovcu i to tako da će na samom ostrvu biti stajalište,pretpostavljam za ove manje linije,a da se širi krug ostavlja za ove veće 23,53,89...mada mišljenja sam da treba napraviti preraspodelu linija i ravnomerno podeliti i na Cerak Vinograde....ostavljanjem 23 na Petlovom Brdu daje se mogućnost rasterecenja da se lakše reše pitanja drugih linija koje gravitiraju u tom delu....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Pa gledaj....realno pričamo...42 i 59 idu obe na Slaviju sa Pevca,naravno da bi mogli i 52 i 53 sa Vidikovca tom logikom...ali mislim da je bolje da tražimo rešenja prvo za ove linije koje su tu u naseljima,a slabo se "vide" da tako kazem....ako već povezujemo neke ulice i naselja,smatram da to treba učiniti i sa Belim Vodama....zato sam rekao da bi tamo produžio 504 preko Vinogradskog Venca i Vidikovačkog venca....uvesti prolaznu stanicu za 89 pored okretnice na Cerak Vinogradima.....skloniti 42 sa Pevca obavezno,23 produžiti na Pevac...sve drugo su finese na to...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Pored toga što je potrebno naći bolju vezu sa centrom / NBG, jako bitno je naći dobru lokalnu vezu između, pre svega, Cerak / Cerak vinogradi - Vidikovac - Labudovo brdo - Petlovo brdo - Kneževac, jer se maltene sve bitno nalazi u Patrijarha Joanikija, a jako loše je lokalno opsluženo. Sumanuto je da je nekome ko živi u Kneza Miloša ili Jurija Gagarina, ili pak neko ko živi na Banjici / Kanarevom brdu / Miljakovcu ili Resniku, lakše da dođe, nego li nekome ko živi u Kneževcu, koji je tik uz Vidikovac.

Razlog zašto je linija 42 predložena da ide preko XI krajiške divizije, je da se ne izgubi direktna veza sa centrom, a da se pritom ni ne izgubi veza sa školama u blizini raskrsnice sa Rasinskom, što je dobijeno sa preusmerenjem 501. Ako bi se 502 skraćivala do Petlovog brda, onda bi jedino smisleno bilo da ona ide predloženom trasom linije 501, u kombinaciji sa predloženim preusmerenjem 42 do Vidikovca. Pritom bi linija 501 ostala na trenutnoj trasi.

Što se tiče linije 89 i njenog povezivanja sa okretnicom Cerak vinogradi, nisam razumeo u potpunosti kako ste zamislili da to bude urađeno, obzirom da je ulica Vidikovački venac kružna ulica ispresecana sa poprečnim ulicama, pa ako bi ste mogli @filipcukovic , @solaris52 i @Djole Pevcanin da to stavite na mapu, bilo bi super. Bez toga teško da ćete dobiti odgovor.

E da, umalo da zaboravim. Linija 504 je stavljena da se okreće na Cerak Vinogradi jer fizički nije moguće da se uklopi u vreme i turažu koju trenutno ima, ako bi se produžila do Belih voda. Ako bi se u Resniku skratila do Edvarda Grira, onda bi mogla bez problema da se produži do Belih voda, jer u tom slučaju bi turaža bila gotovo identična trenutnoj i čak ni red vožnje ne bi morao da se menja. O ovome sam pisao ranije.​
 
Neko je spominjao kako bi takvo rešenje bilo kruženje gde bi se izgubilo malo više vremena i da ne bi bilo isplativo. Zato sam i dao predlog koji sam dao za 89.
 
Razlog zašto je linija 42 predložena da ide preko XI krajiške divizije, je da se ne izgubi direktna veza sa centrom, a da se pritom ni ne izgubi veza sa školama u blizini raskrsnice sa Rasinskom, što je dobijeno sa preusmerenjem 501. Ako bi se 502 skraćivala do Petlovog brda, onda bi jedino smisleno bilo da ona ide predloženom trasom linije 501, u kombinaciji sa predloženim preusmerenjem 42 do Vidikovca. Pritom bi linija 501 ostala na trenutnoj trasi.
Možeš li da mi malo pojasniš
 
42 Rasinska - XI krajiške divizije - Vidikovac
502 Rasinska - Petlovo brdo

501 na trenutnoj trasi pored DZ Labudovo brdo.
 
Neko je spominjao kako bi takvo rešenje bilo kruženje gde bi se izgubilo malo više vremena i da ne bi bilo isplativo. Zato sam i dao predlog koji sam dao za 89.
Не исплати се ни да улази у већ пуну окретницу. Једино да иде Ибарском да се иксључи поред Гарден центра да качи окретницу али тек онда не би имала никаквог смисла.
 
Vrh