Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

direktor":2tc2euzo je napisao(la):
Mirko Alvirović: Tramvaj je udario u moj auto, hvala Bogu da nema povređenih!

...tvrdi da on nije kriv za saobraćajnu nesreću na Novom Beogradu, već da je vozač tramvaja udario u njegovo vozilo.

...Alvirović je na raskrsnici ulica Milutina Milankovića i Milentija Popovića nepropisno skrenuo i svojom “tojotom” udario u tramvaj

Ljudi bre kako ne vidite da je ovo sa Mirkom bilo na Novom Beogradu, a na direktorovim slikama je ugao ulica Bulevar kralja Aleksandra i Mite ružića. Direktor je ovo slikao iz 46-ice, a na slikama se vide tramvaji 5 i 6 koji ne saobraćaju novim Beogradom, i na Direktorovoj slici se vidi Fiat multipla a Mirkov auto je Tojota..

Direktore, bilo bi bolje da sledeće put malo bolje otvoriš oči kada čitaš neki tekst, da to uradiš sa malo više razumevanja, a ne tek tako mehanički da iznoših ovde dezinformacije na forumu i da forumaše dovodiš u zabunu. :)
 
Ja sam postvio slike sa rezervom , dobro dosao ti na forum , bitno da smo se razjasnili
 
Sudar tramvaja i autobusa kod "Geozavoda": Povređeni vozač i dvoje putnika

M.N. | 12. 11. 2014. - 18:20h izmena vesti 19:31h | Foto: M.Nikolić | Komentara: 0
U sudara tramvaja i autobusa lakše je povređeno troje osoba oko 18 sati na kružnom toku kod "Geozavoda", na uglu Karađorđeve i Hercegovačke ulice.
536077_saobracajka-foto-m-nikolic_f.jpg

Lakše su povređeni vozač tramvaja i dvoje putnika, a do nesreće je došlo kada je autobus JKP "Autotransport Pančevo" udario otpozadi u tramvaj na liniji broj 2.

U MUP-u je za "Blic" potvrđeno da je povređeno dvoje putnika koji su prevezeni u Urgentni centar.

Od siline udarca, tramvaj je ispao iz šina. Pričinjena je veća materijalna šteta kako na tramvaju tako i na tramvajskoj mreži, kažu u dispečerskom centru GSP "Beograd".

- Zbog štete na mreži linija 2 privremo saobraća ka Gospodarskoj mehani gde okreće i vraća se nazad na Pristanište - kažu u ovom centru.

536075_saobracajka2-foto-m-nikolic_f.jpg


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/510581 ... je-putnika
 
Sutra (3. XII 2014.) očekujte haos u gradu. Taksisti najavili protest ispred vlade.
Žuti, Beo i Luks taksi okupiće se kod hale Pionir, Pink taksi krenuće od pumpe "Slap" kod Plavog mosta, a Naksis i Čukarički Plavi taksi će se okupiti na Adi Ciganliji, najverovatnije kod Tempa.
Štrajku će se pridružiti i oko 500 autoprevoznika koji će najverovatnije blokirati tranzit (Dimitrija Tucovića, Cvijićeva, Dunavska, Karađorđeva).

izvor: http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/sutra- ... radu/76251
 
A i ovako samo prave zastoje po gradu, ništa bolje se od njih i ne može očekivati...
 
Само терају народ још више да их мрзи :D који је разлог протеста?
 
NIsu im ispunjeni zahtevi...
Tražimo od države uslovni otpis dugova odnosno da svaki taksista koji tri meseca u toku godine ne plati poreze i samodoprinose bude izbrisan iz APR-a i zapleni mu se imovinu. Takav model doneo bi prema našoj proceni oko 15 miliona evra godišnje državi. Takođe, tražimo da se povuče Zakon o prevozu putnika pošto u njegov izradi nismo učestvovali - objašnjava Aleksandar Bijelić iz "Žutog taksija".

Taksisti imaju i stare zahteve.

- Zahtevamo da se država konačno obračuna sa neregularnim taksistima, da oduzima TX tablice onima koji rade u Beogradu, a izvadili su registarske oznake u opštinama van prestonice, kao i da se sankcionišu oni koji voze sa popustom uprkos Zakonu o minimalnoj ceni taksi prevoza
 
Zakon o minimalnoj ceni taksi prevoza služi da ne bi bilo previše taksi vozila, i sada je previše dozvoljeno, pride ih verovatno ima i više od toga jer kontrole nema. Vidi se po stajalištima, na svakom je definisano koliko sme da bude parkirano taksista, uvek ih je najmanje duplo više.
 
Taksista nema previse nego su im cene kriminalne
zato i dzudze po stajalistima, pa se stice utisak da ih je ko zna koliko.
kada bi im cene bile razumne, oni bi imali posla i radili.
ovako , cekaju jednu voznju, oderu za tu uslugu i idu kuci.
 
Da su im cene niže, više ljudi bi se prevozilo taksijima, što bi značilo i potrebu za većim brojem vozila, što bi onda značilo dodatni haos na ulicama.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
jlaki":2bb9b3si je napisao(la):
Zakon o minimalnoj ceni taksi prevoza služi da ne bi bilo previše taksi vozila, i sada je previše dozvoljeno, pride ih verovatno ima i više od toga jer kontrole nema. Vidi se po stajalištima, na svakom je definisano koliko sme da bude parkirano taksista, uvek ih je najmanje duplo više.

jlaki":2bb9b3si je napisao(la):
Da su im cene niže, više ljudi bi se prevozilo taksijima, što bi značilo i potrebu za većim brojem vozila, što bi onda značilo dodatni haos na ulicama.

Ako već mora da se smanjuje broj taksi vozila zar nije najbolje uvesti kvotu? Tipa 5000 dozvola za taksiranje za koje postoji aukcija na godišnjem nivou. Kad dobiješ dozvolu, ideš u udruženje koje ti ustupa vozilo itd. Neki normalan sistem.

Ovo divljanje taksista sa porezima, sa cenama, sa ubijanjem popusta... Sve se sliva na potrošače. I taj smešni Zakon o minimalnoj ceni gde em ne rešavaju problem divljaka em ubijaju tražnju. Kartelizovali su se potpuno.
 
Taksisti će biti kartelizovani i ovako i onako jer imaju vrlo efikasno sredstvo za proteste. A o rešenjima provlema taksista, upravo razmisli prvo o tome, ti to moraš da regulišeš, a gotovo sve što možeš da uradiš taksisti mogu da osporavaju i da protestuju. To je demokratija.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
A da zapocetak sklone divljake sa ulice , i da promjene odluku a ne zakon o visini naknazde za taksi usluge , tako da se definise maksimalna cijena , a na udruzenjima je hoce li davati popust i koliki , kvalitet vozila , boja istih , fiskalna kasa , placanje karticama itd
 
Trebalo bi da se utvrdi da boja bude kao u Njujorku (svi taksiji su iste boje) ili da svako udruženje mora da ima sva vozila iste boje. Zatim utvrditi jedinstvenu cenu po kilometru , kao i raspon i vrste popusta (popust na poziv , popust za redovne mušterije ...) , da se zna pre početka vožnje koliko će to koštati , mogućnost odabira taksi prevoznika na taxi stajalištima (a ne kao što je sada da moraš da uđeš u prvo vozilo) , ukidanje naplate starta ...
Inače danas nije bilo protesta. Odloženo je za sedam dana, osim ukoliko se ne izdejstvuje pozitivan ishod pregovorra na koje su pristali.
 
Bogami ja ulazim u vozilo koje ja ocu kad se pobune samo kazem da cu zvati inspekciju , oni kazu pa zanas takvo je nepisano prvilo ja kazem mene samo interesuju pisana pravila ,
Inace grad je odredio , boju vozila , ali to niko nepostuje ,kao i niz drugih propisa , a vamo se znaju buniti
 
Za to taksi stajaliste, udjem u vozilo koje mi odgovara i u kojem ne pusi st***, a kad mi kaze za to pravilo iskuliram samo. Ima ih duplo vise na stanici jer nece da upale auto i obidju krug po gradu, desi mi se da cekam po 10 minuta na prometnim ulicama a da nema taksija. Kako mogu da zabrane koliko ce biti taksista i po kojoj ceni ce da voze, mogu samo maksimalnu cenu da odrede, ako neko placa porez i sve dazbine i ako je njemu rentabilno da vozi za manje sta ima to da zanima druge taksiste
 
Недеља ујутру, око 6.20. Чекам аутобус 403 на Бањици, код окретнице 40 и 41. У том периоду 403 иде на отприлике пола сата. Видим да се 403 враћа из Зуца и при том задња лева страна аутобуса на неколико центиметара од асфалта. Наравно, тај аутобус одвози путнике на Трошарину и више се не враћа. Не замењује га ни један аутобус -наравно. Људи чекају читав сат да дође други. Е, то је безобразлук и неорганизација. Посебно забрињава то што је у саобраћај изашао аутобус који се након једне вожње покварио и морао у гаражу- боље да није ни излазио.
 
Pa gde su im čuvene rezerve?
Zanimljivo da poslednja 2 vikenda nismo više imali prilike za neku prekomandu sa 78 na te 400+ linije, neverovatno ali svi su radili...
 
Broje se izasla vozila da bi mogli da gaje laznu statistiku je nasa dia sto pozelis to napise i naslika
 
Već tri meseca Miljakovac Kumodraž trpe zbog kratkovidosti "urbanista". 48 i 33 imaju intervale kao Halejeva kometa. Retko kad čekam ispod pola sata.
 
И већ неко време постоје два поласка на линији 95 из 45. блока тако искоординирана да се аутобуси сустигну већ код Сава центра око 9.35.
 
Mnogo zavisi od vozača. Brži vozač uvati zeleno na semafu prilikom skretanja iz jurija gagarina u afb i time dobije cca 2 minuta....
Samo jedan od primera sa semaforima.
 
tragac":2drs1nrx je napisao(la):
Već tri meseca Miljakovac Kumodraž trpe zbog kratkovidosti "urbanista". 48 i 33 imaju intervale kao Halejeva kometa. Retko kad čekam ispod pola sata.
33 je vecno takva, najvise zbog Slavije i Fransa/Autokomande. Tu najvise bude zadrzavanje. Nebrojano puta sam cekao 33 na Trosarini i posto je nije bilo dugo, sisao sam u Kumodrasku na 25/39 i stigao bih u Kumodraz pre nego sto je 33 uopste prosla. Koliko god oni polazaka ubacili, isto ce biti.
 
Danas totalno rasulo u gradu, neka dešavanja su na Slaviji po ceo dan, dolaze autobusi sa decom tamo ih istovaraju i prave haos na već postojeći haos tokom svakog petka. Kašnjenja i po 40 minuta na pravcu, 48ce idu k'o vozići 3-4 komada, pa onda 40 minuta ništa, 33ke takođe. Na 78 od valjda 13 vozila 5 su se isključila u roku od sat vremena i možete zamisliti šta je posle bilo kad se umesto zgloba pojavio solać nakon nekih 40 minuta bez busa. Takođe, 403, 405, i 408 neki nisu ni odrađeni jer nije bilo šta da se da, 9A je isto radio po nekom svom redu vožnje, pošto ni tamo nije bilo dovoljno vozila, sve u svemu ceo dan totalno rasulo na većini linija.
 
Vrh