Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Са трамвајима је распад система био понекад, сада, када нема трамваја, распад система је сваки дан! Просечна брзина кретања радним даном је тек мало већа од брзине пешачења, а не постоји логичан, функционално и економски оправдан разлог зашто трамваји не иду између Славије и Аутокоманде! На самој Аутокоманди на стајалишту 9А,33,47,48 ка Славији повремено буде и по 200 људи. Када нема десетке, бусеви 33 и 48 између Поштанске штедионице и Славије су распад препуни.
 
A nije im palo napmet zbog povecanog broja putnika dok traju radovi stave zglobno vozilo na 33 i 48
 
Sumnjam da moze da se okrene zglob u Kumodrazu, cesto budu dva busa na okretnici, a i sleperi budu u blizini.
 
direktor":26fwmcic je napisao(la):
A nije im palo napmet zbog povecanog broja putnika dok traju radovi stave zglobno vozilo na 33 i 48
На 48 има, вероватно два зглоба. Са обзиром да линија 9А нормално ради само ујутру, било би добро да свих 8 возила радним даном, што су ГСП да буду дупли! На линији 33 је велики проблем терминус у Кумодражу. Такође, да се обрт возила развуче са 104 на бар 120 минута, како би се икако могао поштовати интервал и ред вожње. Даље, уместо 9л Калемегдан -Славија - Блок 45 буду 9л Аутокоманда - Блок 45 и 10л Аутокоманда - Калемегдан (што се без проблема могло радити и последњих 6 месеци).
 
Slepere rastejeras sa okretnice , ja uopste nisam znao za liniju 9a kuda uopste ide ista
 
Mozes da ih rasteras, ali je okretnica opet mala, cak i za solo, da se okrene mora malo da udje u sporednu ulicu, pa kada ide u rikverc opet u drugu ulicu i onda da skrene na stanicu. 9A ide od Slavije do Banjice 2 preko Bulevara Oslobodjenja.
 
Сваког јутра колапс на окретници 40,41,78. Од недавно се ту заустављају аутобуси који иду у подавалска места. Када се око 07.00 накупи неколико тролејбуса, не могу сви да се упаркирају на стајалиште па остану по 5 минута да блокирају Паунову, а онда се иза њих поређа неколико "четристо и кусур" аутобуса и још гомила аутомобила.
https://flic.kr/p/q5GjMm
 
400+ ide odatle od oktobra meseca koliko se sećam, a nisam siguran, mislim da su i preko leta nešto krajem avgusta isto kretali sa Banjice... Sreća pa je bar 49 sklonjena odatle, ali ovo je definitivno ogroman problem...
 
Od pocetka rekonstrukcije Vojvode Stepe su oni sklonjeni sa Trosarine, dakle tu negde u avgustu.
 
U širem centru Beograda danas posle podne su velike gužve u saobraćaju, a uskoro se može očekivati i potpuni kolaps, kažu u Žutom taksiju.

U Kneza Miloša u pravcu grada ne saobraćaju trolejbusi, čija se kolona protegla "do Ruda" i ta gužva bi mogla da se prenese na ceo centar Beograda, kažu za Mondo u Žutom taksiju.

"Ogromna gužva je u celom krugu oko Kliničkog centra - Nemanjina, Pasterova, Resavska, sve u totalnom haosu, pa i odozdo u Nebojšinoj, ogromna je gužva od Auto komande prema Slaviji", rekli su u tom taksi udruženju.

Reč je o prednovogodišnjoj gužvi, a i danas je petak i to poslednji ove godine.

"Ako još bude i kišice ili snega, možemo da očekujemo potpuni kolaps. Malo pre se na Bulevaru revolucije pre Cvetkove pijace dogodio sudar i tu se može očekivati velika gužva", rekli su za Mondo u Žutom taksiju.

izvor: studio B
 
Ja sam bio do grada posle 4, na Konjarniku oko 4:30, nijedan 31 ni 17, samo jedna 19. Posle dodje jedna 17, napunila se naravno, a 31 ni na vidiku. Ja sam morao da idem do Terazija pa sam usao u 19, nije bila guzva u troli, ali deo pre Crvenog krsta do Slavije je haos, trebalo nam je oko 20 min sigurno.
 
I to je tebi haos? Ti si još i dobro prošao. Moja majka se otprilike u isto to vreme vraćala , i od Botaničke bašte do Admirala Geprata je putovala trolom 35 - 40 min.
 
Pa s obzirom da mi je do Terazija trebalo oko 50 min, jeste bio haos, mada sreca pa nije bila guzva u povratku. Ali opet su isto ovakve guzve u to vreme, ne idem bas cesto tad, ali kad god da sam isao ka gradu, uvek je ovakva situacija.
 
Ovo sve ima veze sa time što je počela novogodišnja ludnica.
 
Kad god je neka ludnica, Beograđani izađu da voze automobile, pa nastane još veća ludnica.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Krenuli beogradjani kucama, zato je bio zastoj ;) Kao i svakog petka, blokirani izlazi iz grada, kao i svi pravci ka izlazima, nista novo.
 
Ovo nema veze sa uobičajenim blokiranjem izlaza iz grada , već ima veze sa novogodišnjom ludnicom. Tada je haos po ulicama duplo veći nego uobičajeno.
 
26L Linija trenutno skraćena do naselja Braće Jerković
304 Linija trenutno skraćena do crkve u Ritopeku
464 je skraćena (najverovatnije do centra Vrčina)

Zapalio se autobus prevoznika "Lasta" na liniji broj 95. Tramvaji sa linije broj 7 trenutno su van reda vožnje.

izvor: busevi.com

dopuna:

"Povređenih nema, ali ima zastoja na linijama 7, 9l i 13 koje saobraćaju od perifirnih delova do Pristaništa, dok je od Železničke stanice ka Blokovima uvedena linija 9A", rekao je Tanjugu dispečer Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd Zoran Stanojković.

On je kazao da se autobus zapalio u Ulici Milentija Popovića kod Sava centra i da je do požar došlo u motornom prostoru.

izvor: studio B
 
Zbog pucanja vodovodne cevi u Ruzveltovoj ulici, kod TC "Zira", tramvaji sa linija broj 3 i 12 saobraćaju skraćeno.
"Trojka" vozi do Slavije, a tramvaji sa linije 12, do Tašmajdana.
Ekipe "Beogradskog vodovoda" trebalo bi da otklone kvar do 15 časova, kada se i očekuje povratak tramvaja, sa linija 3 i 12, na svoje redovne trase, kaže za Studio B Slobo Mirković iz Gradskog saobraćajnog preduzeća.

izvor: studio B
 
Karlo del Ponte":20fk1f3a je napisao(la):
direktor":20fk1f3a je napisao(la):
A nije im palo napmet zbog povecanog broja putnika dok traju radovi stave zglobno vozilo na 33 i 48
На 48 има, вероватно два зглоба. Са обзиром да линија 9А нормално ради само ујутру, било би добро да свих 8 возила радним даном, што су ГСП да буду дупли! На линији 33 је велики проблем терминус у Кумодражу. Такође, да се обрт возила развуче са 104 на бар 120 минута, како би се икако могао поштовати интервал и ред вожње. Даље, уместо 9л Калемегдан -Славија - Блок 45 буду 9л Аутокоманда - Блок 45 и 10л Аутокоманда - Калемегдан (што се без проблема могло радити и последњих 6 месеци).

Ово за 9А, 9Л и 10Л су стварно требали да ураде, срамота како исецкана 9ка функционише, посебно како је замишљено преседање.
 
Na studiu B se u toku dana javljao dispečer iz GSP - a (valjda je ta funkcija u pitanju). Ono je neverovatno koja osoba radi na toj poziciji. Jedva je uspeo par rečenica da sklopi , i to uz pomoć voditeljke. Koliko sam ga razumeo , na svakoj liniji gde postoji uspon , bilo je problema u normalnom funkcionisanju , negde su čak i autobusi udarali jedan u drugog , jer su pojedini vozači bili nervozni ... Jedino što je razumljivo rečeno , bilo je to da su čekanja u proseku 25 minuta.
 
Vrh