Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Današnji Blic u štampanom izdanju piše o nekim detaljima vezanim za izgoreli autobus:

001-copy.jpg


Puna rezolucija:
http://www.dodaj.rs/f/22/6W/3D1l5CK3/001.jpg
 
I opet fale znacajniji detalji...
Zao mi je terenskog majstora, mnogo je dobar covek i sjajan majstor, bas sam iznenadjen sto je on u ovoj prici.
 
Neka i Zeljko da ostavku sto dozvoljava takvo stanje i preduzecu i sto nije preduzeo nista povodom stanja. Polomljen hidrant? Pa to moze samo u GSPu.
 
becks89":3hrgnore je napisao(la):
I opet fale znacajniji detalji...
Zao mi je terenskog majstora, mnogo je dobar covek i sjajan majstor, bas sam iznenadjen sto je on u ovoj prici.
Ако је сјајан мајстор зашто је дозволио да глупости направи оволику штету?
 
Mislim da su se ljudi tamo opustili prilicno i to je osnovni problem drzavnih i gradskih preduzeca pogotovo bez gotovo ikakve materijalne odgovornosti. Siguran sam da tamo ima vrsnih iskusnih majstora.
 
Sta bi vozacu kamiona da vozi tolikom brzinom.Jel su proveravali da li je bio pijan :evil: Svim tim ljudima sto su bili odgovorni sto se 386 zapalio treba im uruciti momentalni otkaz nikako da im se ne dozvoli da predju u neki drugi pogon :bash:
 
Не сумњам да су стручни, али зар таква "ситница" да доведе до оволике штете? Колико кошта један 218М?
 
hahahaa
ma dajte ljudi, nismo deca valjda!!!
Kakvo je ovo saopstenje? Za klince u mladjim razredima osnovne skole?
Ispade uzrok pozara to sto je autobus `slepovan velikom brzinom` ? cak do 50 60km/h ???

A tek pricao `asfaltu koji gori ko na filmovima????
pa onda dodatak / od ulja i nafte / !!! A ko je odgovoran sto su po garazama naslage ulja i nafte tako debele, da kad padne kisa mozes da se klizas kroz pogon??? :grand:

Sta je sa hidrantom??? zasto je polomljen hidrant, kada se zna da pozar uvek moze da se desi? :bash:

ovo saopstenje :blah: je `pranje ruku` i svaljivanje krivice na zadlje u lancu !!!

naci ce se par osoba koje ce se zrtvovati i sve ostaje po starom... :violina:
 
laki72":1l6eyurl je napisao(la):
Ispade uzrok pozara to sto je autobus `slepovan velikom brzinom` ? cak do 50 60km/h ???
Interna procedura je da se šlepa brzinom od maximalno 30-35 km/h. ;)

laki72":1l6eyurl je napisao(la):
A tek pricao `asfaltu koji gori ko na filmovima????
pa onda dodatak / od ulja i nafte / !!! A ko je odgovoran sto su po garazama naslage ulja i nafte tako debele, da kad padne kisa mozes da se klizas kroz pogon??? :grand:
Priča je tačna, problem je što je tu gde se to desilo podloga kaldrma, delovi su propali i skoro da je nemoguće očistiti to, slažem se ne treba to da bude po krugu, ali šta da se radi.


laki72":1l6eyurl je napisao(la):
Sta je sa hidrantom??? zasto je polomljen hidrant, kada se zna da pozar uvek moze da se desi? :bash:

ovo saopstenje :blah: je `pranje ruku` i svaljivanje krivice na zadlje u lancu !!!

naci ce se par osoba koje ce se zrtvovati i sve ostaje po starom... :violina:
Nije ništa, a nije polomljen, neki drugi problem je.
Kao što rekoh, saopštenje je površno, u toku je istraga, koja će otkriti sve detalje kako bi se svi odgovorni kaznili.

Somi303":1l6eyurl je napisao(la):
becks89":1l6eyurl je napisao(la):
I opet fale znacajniji detalji...
Zao mi je terenskog majstora, mnogo je dobar covek i sjajan majstor, bas sam iznenadjen sto je on u ovoj prici.
Ако је сјајан мајстор зашто је дозволио да глупости направи оволику штету?
Rekoh da sam iznenađen što je u ovoj priči. Ali videćemo, ko zna šta će se još otkriti u daljem periodu.

Somi303":1l6eyurl je napisao(la):
Не сумњам да су стручни, али зар таква "ситница" да доведе до оволике штете? Колико кошта један 218М?
Mislim da je 275.000.
 
Ja i dalje tvrdim da nema sanse da je zbog brzine slepanja buknuo tek u garazi. Slepao ga je od Surcina do Zemuna bez stajnja, kako da ne... Ubedjen sam da je budzenje i neodrzavanje uzrok a ne slepanje. Ovo je cisto skretanje sa glavnog uzroka a to je neodrzavanje. Ovi sto su popili otkaz su i trebali da popiju otkaz, ali isto tako je trebao i ceo Dorcol kolektivno da izleti na ulicu.
 
Od ovih silnih saopštenja za javnost ne znas ko više laže čas jedna ćas druga prića ali najviše ih boli to sto je neko slikao pogon ako će to uticati na njihov bolji rad onda ih treba slikati i snimati 24h ... Onda ima da se sija svaki katadiopter ....
Samo ŠVABU ZA GAZDU !!! pa da vidik kako je kada služiš švabi koji ti je stalno iznad glave bajo moj ....
 
Ma ljudi matora im vozila samo su 2013 godiste trebali su im SOLARISE dati More em milo mi em drago sto Solarise nisu dobili nisu oni zasluzili ni M Seriju a kamoli Solarise.Za njih je GB1151,GB1113 i ostali krsevi.MISLIO SAM DA JE POGON ZEMUN JEDINI POGON KOJI VALJA ALI SAM SE ZAje*******AO JAKO :evil: DA mi je neko pricao da ce GB386 u rashod pomislio bi da me ZAje*******AVA.A NJIMACEO ZIVOT BECKS kriv to im je jedina preokupacija ne misle oni na SVOJA VOZILA :notok:
 
Ljudi iskulirajte, sutra je valjda skup komisije za ovo pitanje, pa će valjda i pravo saopštenje, ako ga ne bude, ima ko će da izda saopštenje ;) Pozdravljam vas do četvrtka, nadam se opet prvi sa pravim informacijama!
 
Sada mogu još mirnije da se vozim bez karte GSP-om. Za pola miliona evra mogu sigurno doživotno da se vozim i još da mi ostane :)
 
Donirao si pola miliona evra?
Ili pokusavas da budes vickast ;-)
Samo da te potsetim da je ove godine i iz republickog budzeta 'doniran' GSP, tako da i onaj iz Leskovca sa platom od 15.000din koji placa mnogo skuplji prevoz moze da odveze jedan bus...
 
@ Laki
Pa nece biti bas, koliko Beograd "doprinosi" budzetu ako koliko Leskovac? :wink:
 
40 km/h je zakonsko ograničenje.
Propust može da bude terenskog majstora što nije razblokirao točkove i koliko sam saznao on je išao za njima , zašto nije zastavio vuču ako je krenulo da se dimi iz točkova. Cela priča nije nimalo naivna a rizikuju zbog gluposti da izgube posao. Dalje ko zna pod kakvim pritiscima od rukovodećih rade i zbog čega je bila žurba.
Republika ko zna koliko decenija , pored grada ima obavezu da daje novac za GSP. Sve to zbog socijale i ovih što morališu a ne plaćaju.
Prosta računica, koliko se dnevno preveze putnika x cena karte i videće se potencijal konduktera i drugačije politike naplate.
 
Otkad to republika ima obavezu da daje pare za gsp , sto su kolektivo nesposobni da pruze uslugu kvalitetnu i to naplate
 
Naravno da republika nema obavezu da donira GSP, to je gradsko preduzeće.
 
Žika":m0oes8tq je napisao(la):
40 km/h je zakonsko ograničenje.
Propust može da bude terenskog majstora što nije razblokirao točkove i koliko sam saznao on je išao za njima , zašto nije zastavio vuču ako je krenulo da se dimi iz točkova. Cela priča nije nimalo naivna a rizikuju zbog gluposti da izgube posao. Dalje ko zna pod kakvim pritiscima od rukovodećih rade i zbog čega je bila žurba.
Republika ko zna koliko decenija , pored grada ima obavezu da daje novac za GSP. Sve to zbog socijale i ovih što morališu a ne plaćaju.
Prosta računica, koliko se dnevno preveze putnika x cena karte i videće se potencijal konduktera i drugačije politike naplate.
Mislim da postoji interni pravilnik firme koji propisuje da bude manja brzina od zakonskog ograničenja, ne radi se o istom gabaritu vozila.
Poslednji put, nisu bili blokirani točkovi, došlo je do blokade drugog dela, majstor nije išao iza njih već u kamionu za vuču. U pravu si, priča nije nimalo naivna, mada meni se lično u celoj priči ne dopada ponašanje generalnog, više mi smeta to, nego sam događaj. Goreli su i ranije busevi, dešava se, sklopilo se mnogo faktora u jednom momentu i desio se propust iz minimalne greške.
Za konduktere podrška, to je jedino rešenje ako žele da podignu naplatu, samo naravno prethodno cene vratiti u normalu, na nekih recimo tridesetak dinara.
 
becks89":30z65dq3 je napisao(la):
Goreli su i ranije busevi, dešava se, sklopilo se mnogo faktora u jednom momentu i desio se propust iz minimalne greške.
Tacno je goreli su i ranije busevi.Pogonu Kosmaj je najvise vozila izgorelo ali se nikada nije desilo da izgori autobus koji je 2013 godiste i da za to vozilo nema spasa.Mozemo mi da pricamo da M serija ne valja ok ne valja ali je ipak novo vozilo :roll:Za mene je ovo velika tuga :cry:
 
Kao sto rekoh, poklopilo se puno stvari i eto desilo se. 386 je kolateralna steta, kao sto rece Somi jednom prilikom, svesno je na kraju pusteno da izgori kako nebi otislo sve na druga vozila ili pogon. Pozar na njemu je gotovo nemoguce bilo gasiti u momentu kad je uteran u garazu, sreca je sto su vozaci reagovali, spasili bus pored koga su ga otkacili, a potom i 1385 sprecili da izgori. Dobro je da vozac koji je uzeo da ga pomera nije poginuo, s obzirom da je zapaljeni pneumatik uleteo kroz prozor u kabinu i zapalio je. Zahvaljujuci tim ljudima sprecene su mnogo gore stvari, opet kazem 386 je izgoreo, steta je, medjutim sve je odlicno proslo kako je moglo biti. Odgovorni se moraju naci, smena direktora je po meni smesna, ima neku drugu pozadinu i druge razloge. Pogotovo zbog toga sto su istrage i utvrdjivanje cinjenica i dalje u toku. Opet kazem, vise mi smeta cela prica koja se stvorila oko ovoga, a mnogo je doprineo sam generalni onakvim izjavama, nego sam cin gorenja skoro novog vozila. Ovog puta sam ubedjen da odrzavanje konkretno nije imalo puno uticaja, kao ni sam proizvod, iz najobicnijog problema koji se moze desiti svakom vozilu, uz poklapanje previse nesretnih okolnosti doslo je do nezgodnih posledica. Nek sva steta bude na 386, i idemo dalje da pokusamo da sprecimo ovakve stvari u buducnosti...
 
Kladim se da ce ustanioviti novo pravilo da vozilo sa vuce docekuju sa minimum 2 smrka kao kad neka vio kompanija prvi put slece na ANT
 
Napisao cika trosmenac na autobusi.net sta se desilo sa 386 .Ispade ko da je neki film.Nigde krivca pusi se guma a oni navalili da ga vuku :bash: nadam se da ce im ovo sa PALJENJEM NOVIH VOZILA NECE DESITI NIKAD AMA NIKAD VISE:ovako kako su oni krenuli samo ce im KRNTIJE OSTATI U GARAZI.Steta nedostajace mi 386 svako vece me skoro vracao kuci vozio ga uvece neki lik STALNO JE DRNDAO PO GASU. :o Onaj vozac sto je spasio GB912 i GB1385 taj JE HEROJ POGONA ZEMUN:SVAKA MU CAST:BRAVO!!!!
 
Vrh