Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

i naravno da se zahvalim CIKA TROSMENCU na odgovoru .
 
trosmenac":2c1avzvx je napisao(la):
Ajde da objasnim celu situaciju 386 je zablokiro u Surcinu iz garaze je poslat zamenski bus vozacu da odradi zadnji krug a u 386 je ostao parkirer iz pogona da ceka terenca.Terenski majstor je dosao i konstatovao da je doslo do ledjenja instalacije i da je zablokiro.Pozvao je vucu koja je stigla i prikacila crevo sa kamiona probali su i videli da je odblokiro i krenuli ka garazi.Na uglu Iviceve I Ugrinovacke je parkirer prilkom skretanja u levo video da se zadnji levi tocak poprilici pusi i telefonom obavestio raspored da dolazi u garazu i da se spreme vatrogasci kombi je bio u pratnji ali je zaostao na jednom od semafora u Tosinom Bunaru .Nakon nekoliko minut ulaze u garaz ali zbog velike guzve jer je u toku bio nocni pregled i pranje stizu samo stotinjak metara od kapije i tu pocinje drama ispaljeno je 7 i slovima sedam pp aparata ali vatra je zahvatila pod busa i bilo je jako tesko prici pri tome je eksplodirala guma i vreli parcici su se razleteli okolo jedan od vozaca je uspeo da ukloni 912 koji je bio pored i krenuo da pomera 1385 kad je jos jedna guma eksplodirala i razbila vozacko staklo i zapalila sediste vozaca i pobegao je na vreme.Utom su stigli vatrogasci i poceli organizovano da gase ali 386 vise nije bio prioritet gasenja vec samo da se pozar ne prosiri na buseve okolo za 1o minuta je izgoreo.Zato nemojte pisati da radnic neznaju da rukuju PP aparatima da su ovakvi i onakvi jer vecina vas verovatno nije dozivela i nadam se da nece doziveti pozar.Da ima odgovornosti ima verovatno da treba deliti otkaze ko bombone narocito terenskom majstoru vozacu kamion i njima slicnim koji su ostavili kicme u GSPu ne treba jer kad ce pogresiti onaj u toploj kancelariji verovatno nikad.Da podsetim da je vozilo za svaki kvar vozeno u ovlasceni servis i to ne u Ikarbus nego u MAN servis s obizrom na garanciju.
Колико разумем зашто су наставили да га вуку толико не могу да верујем да су то урадили. Стварно је била погрешна одлука.
 
spatiotecte":2rfyulxv je napisao(la):
Do kog broja izgorelih autobusa smo stigli od 2008 do sad?

Trenutno na listi imamo 79 autobusa koji su goreli (mnoge slučajeve požara nemamo na listi jer informacije o njima nisu procurele u javnost).
Za 15 njih imamo fotografije kao potvrdu da su potpuno izgoreli nakon čega su rashodovani, dok su još najmanje 15-tak njih postali kandidati za rashod pošto su teško stradali u požarima...
 
Interesantno je da pogledamo pregled broja vozila GSP-a koja su gorela, zbirno po godinama (naravno, radi se samo o onim slučajevima za koje smo uspeli da saznamo):

TabelaGSP_zps3500a1d2.jpg


Vidi se da uvođenje 200 novih Solaris autobusa u saobraćaj nije uticalo da se broj slučajeva požara osetno smanji, naprotiv - tokom 2014. broj zapaljenih autobusa je bio veći nego npr. 2010. ili 2012. godine...
 
Felix55
+ 1 :)

13+17+9+17+14 = 70
70 : 5 = 14
prosek 14 kom godisnje
a šta rekoste... da im kupimo jedno 20 kom... ? Jok kupio bi im samo razliku 20 - 14 = 6
6 komada relno je da koriste
jer onih 14 tako i tako ce da ih piromani popale :lool:
 
Igraju se ljudi.
Da bi zapalio kočnice treba poprilično da voziš, a još grđe smrdi. Sigurno je pola Zemuna smrdelo.
Druga stvar ako je autobus u međuvremenu krenuo da blokira trebali su da stanu i da terenski majstor na tristopima razblokira kočnice.
Ovako zbog pola sata ili sat vremena izgubili su posao i što je najopasnije doveli ljude u opasnost.
Pretpostavka zbog isterivanja rezervnog vozila na zadnji polazak i noćnog pregleda da je u to vreme u garaži bila i porilična gužva.
Becks saznao sam da je pre par godina uveden interni pravilnik po kome se vuča ograničava na 30 km/h.
Što se tiče statistike puno govori i ništa ne kaže. Treba videti razloge paljenja i koje su serije buseva najviše gorele. Koliko znam niti jedan Solaris nije izgoreo a ovi ostali su stariji za 2 godine.
 
Смрдео је кад сам сликао, могу да замислим тад. Притом се такав смрад одмах осети и јасно је да нешто није у реду..
 
A kakav bi miris trebalo da se oseti kad izgori 18t metala, plastike, gume? To i miris paljevine kocnica su dve razlicite stvari. I siguran sam da ne mozes da razlikujes miris upaljenih kocnica na mestu gde i kad je sve normalno od isparenja ulja, nafte i sl. ne mozes posteno da udahnes vazduh. Druga stvar nisi mogao da osetis miris kocnica, kad nisu one napravile problem vec neki drugi deo na pogonskoj osovini. Da ne pravis zabunu dzabe...
Ziko, rekoh ti da postoji interni pravilnik za slepanje ;)
 
Значи треба разликовати смрад паљевине и у складу са претпоставком шта је реаговати? Није битно да ли смрди мотор, кочница или нешто треће, свакако треба зауставити возило, погото ако смрди док се шлепа. Логичније не може.
 
Somi druze moj, od koga si cuo da je potrebna logika da radis u javnom preduzecu?
Moras razlikovati mirise, veruj mi. Moze se osecati ulje jer curi negde na vrelo pa isparava, kocnice takodje imaju drugaciji miris, kada nema vode pa pregreva opet imas neki treci miris, tebi kao laiku deluje suludo, kao i meni licno, ali takav je posao, ocekuje se od tebe da na vreme uocis i prepoznas problem, posto su instrumenti uglavnom netacni ili neispravni, ostaje ti ili predvidjanje ili da njusis kao kuce..
 
Hahahahh onda treba u Gsp-u da zaposle samo njuškaše da idu oko busa na okretnicama i da ocenjuju smrad a tako i da ih bude u pogonu :D
Ili da vozač ide i njuška okolo ili mozda da izdresiraju kuče neko da maše repom kada na primer oseti miris vrućeg ulja kako isparava :D

Stvarno nekada sam zgrozen kada vidim kako nasi ljudi rade sve kao preko ....
 
Возим се Космајем, знам да разликујем смрад уља од кочница. Хоћу рећи да ако нешто смрди док се возило вуче, дакле не иде самостално, тек онда треба стати. Мада треба стати шта год да смрди, сад знају за убудуће..
 
Somi303":3d73ohsh je napisao(la):
Мада треба стати шта год да смрди, сад знају за убудуће..
mislis da znaju ubedjen sam da ZEmunci nisu nikakvu pouku izvukli
 
Izvini Becks sto ti diram tvoje ZEMUNCE ali su stvarno za mene VELIKO RAZOCARENJE ZBOG GB386
 
c.s.i.":3g19vo63 je napisao(la):
Juče (20.1.2015.) je bio manji požar na vozilu GB 110, dok je radio na liniji 303.
Igore, dodaj na listu.
To je bese FAP? Sto ne izgore skroz.. kao i svi ostali fapovi :twisted:
 
@ C.S.I.
Hvala na prenetoj informaciji, dodao sam na listu
 
veb983":tqnz3lma je napisao(la):
c.s.i.":tqnz3lma je napisao(la):
Juče (20.1.2015.) je bio manji požar na vozilu GB 110, dok je radio na liniji 303.
Igore, dodaj na listu.
To je bese FAP? Sto ne izgore skroz.. kao i svi ostali fapovi :twisted:
Aha FAP :D
 
Mene interesuje da li su se palila i gorila vozila u gsp do 1991 godine da li je to objavljivano u novinama
 
Otkrio sam još jedan prošlogodišnji slučaj požara - kod Politike je vozač morao da upotrebi PP aparat na zglobnom autobusu na liniji 65 (gar. br. 1044). Deluje da je počela da gori prvo zadnja guma, mada nisam siguran...
Snimak događaja je postavljen na Youtube 12. aprila, pa ću uneti ovaj slučaj u listu pod tim datumom.

bus1044_zps1usowmzt.jpg


video snimak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2YApFZIYlS8[/youtube]
 
Vrh