Kao sto rekoh, poklopilo se puno stvari i eto desilo se. 386 je kolateralna steta, kao sto rece Somi jednom prilikom, svesno je na kraju pusteno da izgori kako nebi otislo sve na druga vozila ili pogon. Pozar na njemu je gotovo nemoguce bilo gasiti u momentu kad je uteran u garazu, sreca je sto su vozaci reagovali, spasili bus pored koga su ga otkacili, a potom i 1385 sprecili da izgori. Dobro je da vozac koji je uzeo da ga pomera nije poginuo, s obzirom da je zapaljeni pneumatik uleteo kroz prozor u kabinu i zapalio je. Zahvaljujuci tim ljudima sprecene su mnogo gore stvari, opet kazem 386 je izgoreo, steta je, medjutim sve je odlicno proslo kako je moglo biti. Odgovorni se moraju naci, smena direktora je po meni smesna, ima neku drugu pozadinu i druge razloge. Pogotovo zbog toga sto su istrage i utvrdjivanje cinjenica i dalje u toku. Opet kazem, vise mi smeta cela prica koja se stvorila oko ovoga, a mnogo je doprineo sam generalni onakvim izjavama, nego sam cin gorenja skoro novog vozila. Ovog puta sam ubedjen da odrzavanje konkretno nije imalo puno uticaja, kao ni sam proizvod, iz najobicnijog problema koji se moze desiti svakom vozilu, uz poklapanje previse nesretnih okolnosti doslo je do nezgodnih posledica. Nek sva steta bude na 386, i idemo dalje da pokusamo da sprecimo ovakve stvari u buducnosti...