Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Jedan je od odgovornih za sva vozila u garaži, ako ćeš o odgovornosti, veću ima on nego direktor pogona ;) Žao mi je što nisam stigao da se upoznam sa njim, jer je zaista bio korektan po svim pitanjima, ali očigledno da generalni pere svoje ruke skidajući ljude sa položaja...
 
Pa generalni direktor i direktor pogona treba prvi da podnesu ostavke zbog zataskavanja, a onda kada je procurela informacija, zbog pitanja odakle novinarima to. U ovom slucaju je pronalazenje krivca ujedno i resenje za problem. Ima veze ko je i zasto uradio ono sto je uradio, ali ima i veze to ko je dopustio da takve stvari mogu da se desavaju. Kada se uzrok tome otkloni i dovede neko ko ce uvesti red i strogocu (sto nazalost ociglednk treba), ovakvih problema ce biti daleko manje.
 
Direktor pogona je otkaz dobio zbog nekih drugih razloga, ovo je bila kap koja je prelila casu, cak sta vise mislim da je sve ovo nakarikirano da bi se napravila cistka. Ovaj covek koji je poslednji smenjen je jedan od retkih koji je bio razuman, koji je bio kulturan, koji je znao svoj posao i koji je zaista bio tu gde treba da bude, on je zamolio, nije naredio da se skine to sa foruma na neko vreme, nije zabranio da se to pojavi. Nazalost, do naseg razgovora nije doslo i bas mi je zao zbog toga, jer je covek zaista ok.

Sve vise sam ubedjen da se ovo nije slucajno desilo, previse 'slucajnosti' u istom momentu ne moze biti slucajno. Vidim sad se pojavila prica o kupovini novih vozila i nekoj astronomskon cifri za rashod vozila, kojih i pre ovoga nije bilo dovoljno, a ovim novim odredbama dolazimo da ce im umanjiti broj za jos 12 vozila. Ovo su igrice neke, samo sto jos nemam dovoljno da pozovem nekog na odgovornost, medjutim potrudicu se da istrazim celu pricu sto vise, jer me brine ishod ovih igrica, a i mogu reci da sam prilicno iznerviran ponasanjem ljudi u vrhu firme.
 
becks89":ceh1ww1b je napisao(la):
Nezvanično, zbog onih Manova smenjen i šef saobraćaja...

Smenjen je šef saobraćaja i postavljen je novi šef saobraćaja u SP "Zemun", koji dolazi iz SP "Centrala". Ali, to nema apsolutno nikakve veze sa ovim požarom, već sa nekim ličnim odnosima unutar samog preduzeća.

becks89":ceh1ww1b je napisao(la):
Direktor pogona je otkaz dobio zbog nekih drugih razloga, ovo je bila kap koja je prelila casu, cak sta vise mislim da je sve ovo nakarikirano da bi se napravila cistka. Ovaj covek koji je poslednji smenjen je jedan od retkih koji je bio razuman, koji je bio kulturan, koji je znao svoj posao i koji je zaista bio tu gde treba da bude, on je zamolio, nije naredio da se skine to sa foruma na neko vreme, nije zabranio da se to pojavi. Nazalost, do naseg razgovora nije doslo i bas mi je zao zbog toga, jer je covek zaista ok.

Sve vise sam ubedjen da se ovo nije slucajno desilo, previse 'slucajnosti' u istom momentu ne moze biti slucajno. Vidim sad se pojavila prica o kupovini novih vozila i nekoj astronomskon cifri za rashod vozila, kojih i pre ovoga nije bilo dovoljno, a ovim novim odredbama dolazimo da ce im umanjiti broj za jos 12 vozila. Ovo su igrice neke, samo sto jos nemam dovoljno da pozovem nekog na odgovornost, medjutim potrudicu se da istrazim celu pricu sto vise, jer me brine ishod ovih igrica, a i mogu reci da sam prilicno iznerviran ponasanjem ljudi u vrhu firme.

Izvršni direktor pogona nije dobio otkaz. Naprotiv, posle prvobitne odluke da bude stručni saradnik u GSP-ovoj organizacionoj jedinici "Razvoj i sistemski inženjering", postavljen je pre dva dana, po nalogu generalnog direktora, za zamenika šefa saobraćaja u SP "Centrala". Takođe, novi, tačnije trenutni izvršni direktor SP "Zemun", koji je tu postavljen posle požara, će biti promenjen po nalogu generalnog direktora, te će već od ponedeljka stupiti na dužnost novi izvršni direktor.
 
Kao sto sam i pretpostavio, samo su rokade, a narodu se poturaju price o nekoj odgovornosti i snosenju posledica zbog loseg upravljanja.
Ako sam dobro upoznat, novi direktor u Zemunu ce biti neko iz SP Karaburma?
 
Novi izvršni direktor je čovek koji je nekada bio šef održavanja u SP "Zemun", pa je napustio firmu. Generalni direktor ga je zaposlio ponovo 13. januara ove godine, tako da će od ponedeljka i zvanično stupiti na dužnost.
 
Mene interesuje da li su se palila i gorila vozila u gsp do 1991 godine da li je to objavljivano u novinama
 
Goruckao 867 veceras oko 10 na Omladinskom stadionu, linija 108. Izvor aleks1 sa gspbeograd.net
 
^^ са поменутог форума


aleksa1":tk7ez1xp je napisao(la):
Вечерас је 867 укључен на линију 108 са поласком у 10 са Омладинског стадиона (уместо 738), али се мало запалио пар минута пре поласка. То је видео возач 767 са линије 202 који је стајао иза и отишао до возача 108ице који је узео противпожарни апарат и спречио даље ширење пожара (мало му је требало да угаси). Штета, чини ми се, није велика.
Ово је слика после гашења:
uK3Iglj.jpg

и када је дошао сервис:
bPk7OPN.jpg

извињавам се на квалитету
 
direktor":37k6024l je napisao(la):
Mene interesuje da li su se palila i gorila vozila u gsp do 1991 godine da li je to objavljivano u novinama
Do 1991. godine GSP Beograd je imao daleko strožije kriterijume i normative održavanja vozila i stvarno ne pamtim da je tad bilo šta gorelo. Druga stvar nije bilo pritiska na vozača ako bi isključio vozilo.
U to vreme su ispadi iz saobraćaja zbog kvarova bili smešni i minorni čak i na mesečnim nivoima pogona ili cele firme. Naravno uvedena su rezervna vozila sa radio vezom koja bi u slučaju kvara uskakala.
Tada koliko znam nije bilo turbo motora u GSP-u a jedan od uzroka požara je i pucane cevi visokog pritiska goriva . Dalja vožnja i prskanje goriva po vrelom turbo kompresoru dovodi do zapaljenja. Sledeći problem je bio pucanje cevi- creva sistema hidro pogona visko ventilatora i curenja ulja po opet turbo kompresoru.
Problem koji može dovesti do požara je i začepljene u vazdušnim instalacijama.
Elektro instalacije su jedan od velikih rizika, naročito kada se krpi i prepravlja.
Paljevine zbog blokiranja kočnica su teška budalaština i treba kažnjavati.
 
Slikan je u subotu oko 16h. Nisam kacio ovde jer nisam siguran da je stvarno goreo...
 
Ja mislim da je ovo samo odsjaj i mislim da je to do kamere.
 
Beli odsjaj sa leve strane je moja majica, ispod motora je beo trag, prosao sam pored njega ;)
 
izgoreo još jedan Kosmajov autobus, grb 94 na liniji 303 čini mi se na zaklopaci
 
Ovo kao remontovani dobro su ga sredili .Oce li i ovo pokusati sakriti pogon gorenje ostace bez vozila
 
Vrh