Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Becks, lepo je od tebe sto se drzis dogovra sa ljudima iz pogona, ali ovo ne sme da se precuti. Ovo je velika svinjarija pogona, da se skoro novo vozilo zapali u garazi. Ovo treba da bude prekretnica u radu,ili katanac ili lepo da se prodaju, pa da vidim da li ce onda da se precuti ili ce lepo komplet odrzavanje da se najuri na ulicu. Ovako, drzavno je, cuti nema veze, a izgorelo je pola miliona evra.
 
sramota :evil: Novo vozilo a vec se zapalilo ali njima bitno ko je slikao autobus oni se izgleda ne sekiraju za autobus koji je pitanje da li ce ikad vise izaci u saobracaj :(
 
Nije pitanje da li ce ovaj sto je goreo izaci, od toga nema nista, pitanje je koliko je ostecen i ovaj do njega...
 
Ne samo to!!!
Ovo g*** od direktora pogona TREBA da zna da gazduje JAVNIM preduzecem!!!
On nije VLASNIK tih autobusa niti pogona, pa da on postavlja PITANJA odakle bilo ko zna za IZGORELA osnovna sredstva!!!
Kakva dzibercina neotesana...
On ce da uskrati informacije???
Znaci ON JE KRIV!!!
U protivnom nema razloga da bilo sta krije!

Direktore pogona Zemun, r**** partijski:
Zasto su izgorela 2 autobusa u garazi???
2 autobusa, moja, beckova, igorova, somijeva, gagina....
NASA!!! Ocekujemo odgovor i odgovornost!
 
koliko sam razumeo odgovor blicu je dao direktor gspa a ne pogona
 
Neko mora da leti sposla ali nazalost taj film u bioskopu zvanom gsp necemo gledati
 
Izvršni direktor saobraćajnog pogona "Zemun" je smenjen, što je odlučeno na kolegijumu direktora.
 
I vjerovatno preseljen u pogon kosmaj da tamo zavrsi zspocetu rabotu a brigadir mehanicara oce on popiti sut kartu .Naj sramnije sto su pokusali da zataskaju da nedodje do novina
 
Ovo je sramotno,dva autobusa koja su skoro nova da izgore i to ni manje ni vise u svom pogonu ,ovo je za svaku kritiku ...
Iovako i onako nemaju dovoljno autobusa sa kojim mogu da raspolazu,,,
 
Ne znam igore ko je.
I ne znam koji je uzrok pozara. KRIJE NESTO ???
KRIV JE!
Posto on ne zeli sa 'vlasnicima' vozila da podeli informacije o pozaru, dozvoljavam sebi da konstruisem sledecu situaciju:
Sa vozila se u dogovoru nekoliko osoba skida sve sto je vredno, od mehanike do elektronike. Sa rashodovanih se do autobusa dovlace razvaljeni i neispravni delovi motora, menjaca i drugo da ima na brojnom stanju. Gurne se ugarak i ispadne da je vredna oprema i delovi izgoreli sa pripadajucim vozilom!?!
Inkriminisana lica na celu sa direktorom sticu nezakonit profit prodajuci delove....

E to je novinar trebao da mu kaze da je cuo od istoe osobe koja je izvor informacije o pozaru, pa bi se 'gosn' direktor razmislio dal bi sa poreskim obveznicima podelio informacije.
Nego bahato govedo misli da moze (a ocito i moze) da radi sta oce...

P.S.
Veceras oko 21.30 na 23 ili 53 na vidikovcu ikar napred samo samo gornje desno gabaritno svetlo... ma i treba sve da izgori kad cutimo...
 
Sada treba insistirati na otkazu celom rukovodstvu pogona Zemun i direktora GSP zbog zataskavanja, kao i otkaz glavnom krivcu za pozar. A generalno ja vec sad vidim pricu direktora GSP ili neke praznoumne potparolke koja o vozilima zna isto kolko i astrofizici kako je teska situacija, kako zbog svercovanja nema para za delove, i da se autobus zbog toga samozapalio, kao protest.
Pa ja ne znam sto se ti Laki cudis za neosvetljen autobus kada njima autobus koji je tek stigao sa remonta i kome je ubacen motor koji je prosao generalnu zariba na izlazu iz garaze zato sto nisu sipali ulje... Nebrojeno puta sam vidjao nocu kako autobusi izlaze iz pogona Karaburma bez neke sijalice, zato sto se jednostavno nema...
 
Direktoru pod hitno otkaz,i kazna i zatvor ,zbog zataskavanja !
Samo je dokazao da je kriv i to javno.
 
Problem je mnogo siri nego sto mislite, polako sa zakljucivanjem i sa pozivanjem na odgovornost. To sto se desilo je najmanji problem, ok, moguce je, ali mogle su se spreciti sve stvari koje su uzrok ovoga. Generalno ovde nema neke odgovornosti nadleznih, ovde je kompletno greska na radnicima.
 
Грешка јесте на радницима, али у модерном ланчаном систему одговорности, за проспусте радника крив је њихов директни надређени. То је тако у свакој нормалној земљи и сваком нормалном предузећу.

Хитна интерна истрага, откази или затвор за све одговорне и смена комплетног менаџмента погона Земун уз доживотну блокаду запослења на истим или вишим функцијама у СВИМ јавним предузећима.
 
Тачно велики проблем у јавним предузећима је вишак средњег менаџмента који мисли да је једини њихов посао да приме плату а да немају никакву одговорност. Тога су свесни и радници па су често безобразни а менеџери им не могу ништа јер не желе да таласају, мисле има оних ентузијаста који ће да одраде посао. После неког времена ти ентузијасти схвате да су овце и лагано крену да забушавају.

Обично су велики проблеми последица акумулације неодговорности а не несрећни случајеви
 
Smene u GSP zbog autobusa koji se zapalio u pogonu "Zemun"
Tanjug | 12. 01. 2015. - 08:01h | Komentara: 0

Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) "Beograd" saopštilo je danas da se u noći između petka i subote u pogonu "Zemun" zapalio niskopodni autobus, marke "Ikarbus" i da su zbog niza propusta, smenjeni izvršni direktor ovog pogona i šef održavanja.

Vozilo je dovučeno u pogon "Zemun" sa linije 610 iz Surčina, gde je bilo u kvaru sa konstatacijom i prijavom vozača da ne može da ga pokrene.


Prilikom otkačinjanja sa vučnog vozila dolazi do samozapaljenja autobusa u predelu levog pogonskog točka.


Vatrogasci su uspeli da ugase požar posle dvadesetak minuta. Konstatovana je velika materijalna šteta, navodi se u saopštenju.


GSP dodaje da je formirana stručna komisija koja treba da istraži uzroke izbijanja požara, a zbog niza propusta u organizaciji i nepoštovanju propisanih procedura, smenjeni su izvršni direktor pogona "Zemun" i šef održavanja.


Pokrenuti su, takođe, postupci protiv šest odgovornih lica za propuste u radu i dva postupka za raskid radnog odnosa zbog teške povrede radne discipline i nemara i izazivanja opšte opasnosti, navodi se u saopštenju.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/525817 ... gonu-Zemun
 
Konacno nam se smilovali da kazu uzrok zapaljenja :evil:
 
Recimo blokirao tocak trenje izvalo paljenje gume nisu nista preduzeli i eto rezultata , zasto nije uven na kanal nego medju ostale autobuse :?:
 
Odgovornost ovde najviše leži u šefu održavanja, šefu pogona i celom bordu direktora, kako je moguće da autobus star dve godine blokira i ne može da se pokrene? Sve je ovo samo predstava za umanjenje cene GSP-a i njegovom privatizacijom, tako se radilo sa SVIM fabrikama koje su privatizovana. Sledeća je privatizacija vodovoda očigledno.
 
E bas zbog ovakvih tekstova sam se nadao da ce Becks napisati sta se stvarno desilo... Vozilo sa blokiranim tockom vuceno iz Surcina a zapalilo se kada tek kada je vucno vozilo otkaceno u garazi, nigde veze... Prvo tesko da bi oni vozilo sa BLOKIRANIM tockom makli iz mesta, drugo tesko da bi se on zapalio posle 10i vise km i to tek kada ga otkace od vucnog vozila, a pritom sam uveren da je vozilo proslo kanal i vraceno na parking mesto gde se zapalilo, kao sto se vidi na slikama, jer ne znam kako bi vozilo sa blokiranim tockom parkirali na parking mesto...
 
Eto vidis kako se onda zna uzrok. Nije tacno.
Sreca pa nije dosao do kanala, 'nas kako bi izgorelo sve...
 
bazinga":ib2mb7xg je napisao(la):
tesko da bi oni vozilo sa BLOKIRANIM tockom makli iz mesta, drugo tesko da bi se on zapalio posle 10i vise km i to tek kada ga otkace od vucnog vozila,
Немој двапут рећи. Присуствовао сам сцени кад су космајци вукли аутобус са комплетно блокираним задњим десним точком. Али свакако га не би могли вући 10 километара.

bazinga":ib2mb7xg je napisao(la):
a pritom sam uveren da je vozilo proslo kanal i vraceno na parking mesto gde se zapalilo, kao sto se vidi na slikama, jer ne znam kako bi vozilo sa blokiranim tockom parkirali na parking mesto...

Свакако. Види се да је аутобус уредно паркиран на своје гаражно место "под конац".
 
Vrh