Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Samo zato sto je neko slijep pored ociju u gradskim sekreterijatima za saobracaj,investicije djp itd ,uostalom kako ce neko uzeti pare za naknadne radove
 
Pridružujem se ocenama da je ova traka za levo skretanje iz Gandijeve u Zemunsku promašaj.
Posmatrao sam predmetnu rasksnicu u periodu vršnog opterećenja oko 16,30h, i sitacija je sledeća.
Izuzetno mali broj vozila (1 do 2) ima potrebu za levim skretanjem, ali ti isti ne mogi da se dovuku do trake jer je kolona iz Ljubinke Bobić toliko dugačka da oni ne mogi da se predstroje i zauzmu poziciju a da ne naprave prekršaj. Posebna faza za levo skretanje ne postoji-moraju da propuste vozila koja idu pravo ka Ljubinke Bobić. Nedostatak niše za 82jku je veliki promašaj jer kad dotična stane na stajalištu blokira saobraćaj ka Kosi i time su leva skretanja takođe blokirana.

Usled obimnog saobraćaja sa Kose ka blokovima potreba za dve trake za pravo postoji, kao i potreba za nišom za BUS.
 
Dobre strane su da: ipak su to samo iscrtane linije i još uvek ima mesta za tu nišu.
 
Dozvola za levo skretanje iz Gandijeve u Zemunsku odnosno u pravcu Tosinog bunara je PUN POGODAK i mnogo znaci Bezaniji i Bezanincima koji stanuju u ulici Pere Segedinca i Zemunskoj.To je do sada bio veliki problem i trebalo je ici do Imo centra, preko Kose ili kruziti po Bezaniji da se izadje u Vojvodjansku kod solitera /sto po novom nece biti moguce/, pa hvatati pravac prema Studentskom gradu odnosno Zemunu.U ime gradjana iz ovog dela naselja zahvaljujem se na ovom resenju, koje se mozda gradjanima sa Kose cini nelogicnim posto oni ovu ulicu koriste iskljucivo za pravac ka ulici Jurija Gagarina a za odlazak u pravcu Studentskog grada imaju nekoliko jako povoljnih alternativa.Na kraju krajeva i samo levo skretanje iz Gandijeve u ulici Jurija Gagarina je reseno na skoro potpuno isti nacin kao i skretanje o kojem pisemo.A da je trebalo odraditi nisu za autobus linije 82 na ovom mestu, naravno da je trebalo tim pre sto ima sasvim dovoljno mesta a neprocenjivo znaci za bolji protok saobracaja na ovoj raskrsnici!Da zakljucim, ne dirajte nam novouvedeno levo skretanje iz Gandijeve u Zemunsku ulicu!!!
 
Da ne bude da samo kritikujem...sto se tice skretanja u zemunsku tj levo skretanje,mislim da je veoma korisno za celo naselje u pere segedinca a i iz zemusnke ulice jer na pr dole kako znate ce ukinuti ukljucenje iz pere segedinca u vojvodjansku,kod male pumpe,sto je isto po meni greska jer ne znam cemu ce onda sluziti ta ulica,a da ne pricam o tome ste ce tek biti ako se otvori nova pumpa...jedino resenje po meni,vezano za guzvu u ljubinke bobic je da se celom duzinom od eko pumpe na dole napravi jos jedna traka,za sta mislim da ima prostora osim problema zbog maxija ali zato valjda i postoje strucnjaci da nadju neko resenje jer posle do pumpe mislim da cak ima prostora i za jednu traku i za smer ka ljubinke bobice jer je prazno brdo,jer se guzve i na semaforu kod pumpe formiraju.
 
Ne vozim u špicevima niz Ljubinke Bobić ka blokovima, ali meni se mnogo više sviđa ona uica što prolazi pored groblja i što izlazi na školu, kao i ona jednosmerna uska i strma ulica. Da li se i tamo prave kolone?
 
astrodule":20p58iol je napisao(la):
Ne vozim u špicevima niz Ljubinke Bobić ka blokovima, ali meni se mnogo više sviđa ona uica što prolazi pored groblja i što izlazi na školu, kao i ona jednosmerna uska i strma ulica. Da li se i tamo prave kolone?

Ulica koja prolazi pored groblja i skole odnosno Mustafe Golubica i dalje Nehruova, kao i ona uska i strma jednosmerna ulica tj. Dusana Vukasovica su odlican izbor za smer prema blokovima i nema nikakvih kolona.Ali ti pravci su pomalo sakriveni i za njih zna malo vozaca sa kose pa svi uglavnom idu u Ljubinke Bobic i dalje Gandijevom i tu su stalno u spicevima velike guzve.Kada bi se vise koristile ulicice o kojima si pisao a u njih se ulazi iz Nedeljka Gvozdenovica preko puta Maxi-a dobrim delom bi se rasteretila Gandijeva i ne bi bilo tako puno problema i manja bi bila frekvencija vozila a samim tim i guzva u saobracaju na raskrsnici kod Rome!
 
Jeste da ta ulica nema veliku koncentraciju saobracaja, ali kao prvo nije bas pregledna i u nekim delovima nije lako mimoilazenje vozila. Takodje i treba vise vremena da se popnete Nehruovom do BK nego gandijevom pa cak i kad je špic.
 
Deo od Gandijeve do Nehruove je utaban, na par mesta treba da se uklopi kocka kod oborenih ivičnjaka ispred dvorišnih kapija.
Sve deluje kao da će koliko sutra početi sa asfaltiranjem, samo je pitanje koliko će još utabavati :)

Na razdelnom ostrvu su posađena stabla, čak i nisko rastinje u suženom delu.
 
Očekujem da će uskoro otvoriti za saobraćaj, doduše ne u punom obimu zbog preostalih radova.
 
Слобо, немој да се секираш око левог скретања из Гандијеве у Земунску, то остаје за дуже време тако како је сад :) , а може само да се побољша једног лепог дана.

Камо лепе среће да је могло више да се уради у овом делу, на неки начин је могло!, али има ту доста проблема, а и требало би пуно пара. Сад не могу да пишем о томе, а разлог зашто, знају Игор и Директор.

Да одмах кажем да ће се она бензинска пумпа у уличици која је некада спајала Пере Сегединца и Војвођанску, а сад затворена, обновити. Зато је и ограђен онај простор пумпе. Кад ће се радити је тешко питање, можда кад заврше радове у Војвођанској, никако неће пре, а можда у другој половини године.

"dane bezanija" каже: “...jedino resenje po meni,vezano za guzvu u ljubinke bobic je da se celom duzinom od eko pumpe na dole napravi jos jedna traka,za sta mislim da ima prostora osim problema zbog maxija ali zato valjda i postoje strucnjaci da nadju neko resenje jer posle do pumpe mislim da cak ima prostora i za jednu traku i za smer ka ljubinke bobice jer je prazno brdo,jer se guzve i na semaforu kod pumpe formiraju.”

Ово је тешко изводљиво јер треба велика гомила пара, које Град нема.
Као прво не би могла да се направи још једна трака од раскрснице где је Еко пумпа и оно циганско насеље, тј. где је почетак Гандијеве улице, јер је проблем у „сечењу“ брда, а онда су у проблему оне куће изнад. Ако се сећате кад је пре две године пукла цев у самом том брду испод тих кућа, негде неких тридесетак метара низ Гандијеву. Тада је са водом нестао добар део брда, а сав муљ и нечистоћа је завршила на раскрсници Гандијеве, Војвођанске и Земунске улице. Тада је тај део Гандијеве од Еко пумпе/Циганског насеља до раскрснице са Војвођанском био два дана затворен. То је један проблем.

Друга трака би могла да се прави од оне кривине, кад се иде низбрдо па на даље !!! Е ту је сад други проблем, а то су оне две куће на раскрсници Гандијеве и Пере Сегединца. Те две куће су под бројевима 6 и 8 (Гандијева улица). За откуп-експропријацију треба пуно пара, а нема их.

Трећи проблем је Макси, треба срушити пола Максија ради проширења, а и ту треба доста пара за откуп и где надокнадити сличан простор Максију за онолико квадрата које би се рушило ?

Четврти проблем, све они локали са десне стране Гандијеве пре раскрснице, а после Максија, би требало исто рушити. Мада продавница боја и лакова припада Војвођанској, али би ради изградње те друге траке у Гандијевој требало и њу рушити. И за то се нема пара, јер би тек то било скупо за откуп.

"Sloba0111948' каже “kao i ona uska i strma jednosmerna ulica tj. Dusana Vukasovica su odlican izbor za smer prema blokovima”

Да, та уличица (Душана Вукасовића) је добар избор за спуштање са Бежанијске косе према блоковима, али за оне који станују на Коси, а који су ближе оријенисани на ту једносмерну уличицу или на двосмерну Мустафе Голубовића, али не и за оне који станују рецимо ближе пијаци на Бежанијској коси.

Ево слике једносмерне (на доле) улице Душана Вукасовића која почиње од раскрснице са Недељка Гвозденовића спушта се низ Косу до Војвођанске и даље иде као двосмерна 2+2 до Јурија Гагарина.

 
Zaboravio sam da napišem:

i ulaz/izlaz iz Pere Segedinca kod benzinske pumpe je najzad zatvoren ivičnjakom.
 
ogromna greska...nista lose nema protiv svih radova itd ali ne razumem zasto je bilo kome to smetalo..pre svega za stanare tog naselja je bitan ulaz...ali sa tim ivicnjacima je gotova stvar...nazalost idemo dalje...
 
tangero":1ptw5zmz je napisao(la):
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=99320
Vecerasnji prilog na Studiu B nedostatak parkinga za crkvu, vrtic, fudbalski klub, dostavljace,... :idea:

Ovo gore u stvari najvise iritira stanovnike Vojvodjanske.

Ajd' proslo je vise od 20 godina od kako su srusili prvu kucu na neparnoj strani, u medjuvremenu otpadi, pacovi, fekalije, katastarske brljotine, raseljeni romi, 200 odlaganja pocetka radova itd - sve to smo oprostili pa molimo da nam i slikajuci biciklisti oproste sto nam se cini da i ovo sada ide sporo i traljavo. Posle 20 godina maltretiranja postane covek malo dzangrizav.

Al' da se vratim na pocetak, ono sto najvise iritira jeste to sto SMO MI ti koji zivimo u ovoj ulici i koji na vreme govorimo nadleznima da je odabrano lose resenje za parkiranje, jer ne mogu sva kola da stanu u dvoriste a pogotovu kada dodju slave ili veselja. Morala su da se predvide parking mesta na ulici, a ne da se okrece glava i govore gluposti tipa "imaju oni svoja dvorista".

Dakle ne treba biti narocito pametan da bi se zakljucilo da nama u Vojvodjanskoj, sto se tice parkiranja, ostaju kao jedine mogucnosti:

- Ostavljanje na kolovozu u prvoj traci, uz veciti rat sa paucima i kerovima.
- Ostavljanje na biciklistickoj stazi, uz vecito drukanje slikajucih biciklista po forumima.
- Parkiranje ispred komsijske kapije, uz neizbezno prepucavanje i fizicko razracunavanje.
- Parkiranje u tudjim ulicama i na udaljenim javnim parkinzima, ali to je film koji ce gledati jedino u obnovljenom bioskopu Bezanija (tj nikad)
 
Počeli su da rade i ivičnjak za biciklističku stazu da "starom" delu ulice.
Već je istovarena zemlja za "zeleni pojas", stabla su posađena celom dužinom, sa obe strane, kao i na razdelnom ostrvu.
Ovo sa stablima na razdelnom ostrvu mi nije baš jasno - ako se na razdelnom ostrvu nalaze i stubovi javne rasvete, zar krošnje neće jednoga dana da bacaju senku? Ili su izabrali drveće koje neće mnogo rasti u visinu i imati razgranate krošnje?

Što se tiče samih biciklističkih staza, ovde je samo primenjen već usvojen princip "jednosmernih" staza, o kojem imam samo loše mišljenje.
Clandestino, ove staze su primer loše planirane infrastrukture koja nije praćena regulativom i praćenjem poštovanja propisa (ukoliko uopšte postoje). Samo hoću da ukažem kako smo svi žrtve lošeg upravljanja urbanim sredinama. Što se mene tiče, ne nameravam da vozim bicikl tom stranom ulice (niti vidim razlog da iko vozi tuda), i ne bih se ljutio na stanare kuća koliko se ljutim na goste čuvenog kafića u Mihajla Pupina i sve službe, redom, što se to toleriše više od 10 godina...
 
relja":35hxp4th je napisao(la):
Deo od Gandijeve do Nehruove je utaban, na par mesta treba da se uklopi kocka kod oborenih ivičnjaka ispred dvorišnih kapija.
Sve deluje kao da će koliko sutra početi sa asfaltiranjem, samo je pitanje koliko će još utabavati :)

Na razdelnom ostrvu su posađena stabla, čak i nisko rastinje u suženom delu.

E ali stvarno to sam ja bas hteo da kazem deset dana oni vec utabavaju kolovoz, mislim do sada bi ga lopatom utabali :D
Ali imaju jos mesec i po do kraja radova, sto bi zurili :p
 
Koliko se ja sećam, a skoro je bilo, i ovu završenu polovinu su dosta dugo utabavali pre asfaltiranja.
Ne može da škodi, a sasvim sigurno postoje i standardi koji moraju da se ispoštuju.
 
Pa pazi to jeste tacno, ali video sam više ulica koje su se rekonsruisale, i uglavnom je potrebno dan do dva za utabanje, a ovima bogami desetak.
P.S i danas su takodje utabavali :D
 
nbgcity":mpk4zckn je napisao(la):
Pa pazi to jeste tacno, ali video sam više ulica koje su se rekonsruisale, i uglavnom je potrebno dan do dva za utabanje, a ovima bogami desetak.
P.S i danas su takodje utabavali :D

E zato sto su utabavane jedan dan zato posle godinu dve i izgledaju tako kako izgledaju.
Samo nek oni to lepo sabiju i utabaju, a ne da posle puca asfalt i otvaraju se krateri na putu od sleganja.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ne neces vjerovati nego radovi po yusu i gradjevinskoj knjizi
 
nbgcity":dl03rvbk je napisao(la):
To lepo utabavanje se kaze pranje para :D
Pranje para?
Brate, pa kako to mislis da izvedea ako radis vise???
Ajd da nesto operes, promuvas sa fuserajem, a fakturisanjem veceg i kvalitetnijeg rada, ali i to je klasicno 'pilicarenje' , a ne pranje para.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Pranje novca je kada se nelagalno stečena gotovina (droga, oružje, reket, kocka, prostitucija...) iz džepova privatnih lica (tj. kofera, sefova...) pokušava ubaciti u legalne tokove (pojaviti na računima pravnih lica) kako bi mogao legalno da se koristi (troši, ulaže).

Ne vidim kako bi izgradnja ulice po računu Grada, finansirana iz kredita i plaća izvođaču prema odredbama ugovora mogla da se zloupotrebi za pranje novca.

Samo neka utabavaju, saobraćaj trenutno lepo funkcioniše, ova ulica treba da nam služi decenijama.
 
Vrh