Слобо, немој да се секираш око левог скретања из Гандијеве у Земунску, то остаје за дуже време тако како је сад
, а може само да се побољша једног лепог дана.
Камо лепе среће да је могло више да се уради у овом делу, на неки начин је могло!, али има ту доста проблема, а и требало би пуно пара. Сад не могу да пишем о томе, а разлог зашто, знају Игор и Директор.
Да одмах кажем да ће се она бензинска пумпа у уличици која је некада спајала Пере Сегединца и Војвођанску, а сад затворена, обновити. Зато је и ограђен онај простор пумпе. Кад ће се радити је тешко питање, можда кад заврше радове у Војвођанској, никако неће пре, а можда у другој половини године.
"dane bezanija" каже: “...jedino resenje po meni,vezano za guzvu u ljubinke bobic je da se celom duzinom od eko pumpe na dole napravi jos jedna traka,za sta mislim da ima prostora osim problema zbog maxija ali zato valjda i postoje strucnjaci da nadju neko resenje jer posle do pumpe mislim da cak ima prostora i za jednu traku i za smer ka ljubinke bobice jer je prazno brdo,jer se guzve i na semaforu kod pumpe formiraju.”
Ово је тешко изводљиво јер треба велика гомила пара, које Град нема.
Као прво не би могла да се направи још једна трака од раскрснице где је Еко пумпа и оно циганско насеље, тј. где је почетак Гандијеве улице, јер је проблем у „сечењу“ брда, а онда су у проблему оне куће изнад. Ако се сећате кад је пре две године пукла цев у самом том брду испод тих кућа, негде неких тридесетак метара низ Гандијеву. Тада је са водом нестао добар део брда, а сав муљ и нечистоћа је завршила на раскрсници Гандијеве, Војвођанске и Земунске улице. Тада је тај део Гандијеве од Еко пумпе/Циганског насеља до раскрснице са Војвођанском био два дана затворен. То је један проблем.
Друга трака би могла да се прави од оне кривине, кад се иде низбрдо па на даље !!! Е ту је сад други проблем, а то су оне две куће на раскрсници Гандијеве и Пере Сегединца. Те две куће су под бројевима 6 и 8 (Гандијева улица). За откуп-експропријацију треба пуно пара, а нема их.
Трећи проблем је Макси, треба срушити пола Максија ради проширења, а и ту треба доста пара за откуп и где надокнадити сличан простор Максију за онолико квадрата које би се рушило ?
Четврти проблем, све они локали са десне стране Гандијеве пре раскрснице, а после Максија, би требало исто рушити. Мада продавница боја и лакова припада Војвођанској, али би ради изградње те друге траке у Гандијевој требало и њу рушити. И за то се нема пара, јер би тек то било скупо за откуп.
"Sloba0111948' каже “kao i ona uska i strma jednosmerna ulica tj. Dusana Vukasovica su odlican izbor za smer prema blokovima”
Да, та уличица (Душана Вукасовића) је добар избор за спуштање са Бежанијске косе према блоковима, али за оне који станују на Коси, а који су ближе оријенисани на ту једносмерну уличицу или на двосмерну Мустафе Голубовића, али не и за оне који станују рецимо ближе пијаци на Бежанијској коси.
Ево слике једносмерне (на доле) улице Душана Вукасовића која почиње од раскрснице са Недељка Гвозденовића спушта се низ Косу до Војвођанске и даље иде као двосмерна 2+2 до Јурија Гагарина.