milos.tro":399fk67y je napisao(la):I jutros je bilo živo na gradilištu (ugao Vojvodjanske i Gandijeve)
Kisa":f80qdq9l je napisao(la):Moram opet da se vratim na bolnu tačku nas iz ulice Pere Segedinca:
Danas je bio mali protest vezano za ukidanje stajališta kod solitera, bila je i novinarka sa stud.B, policija i dvadesetak protestanata. Ne znam kolike su šanse da se bilo šta postigne, ali realno:
Prosečna razdaljina između stanica na linijama 71,601 i 45 je 513 metara, a razdaljina prelazi 500 metara jedino u nenaseljenim ili slabo naseljenim delovima. Na ovom potezu je gusto naseljeno, a razdaljina je sa ukidanjem stajališta došla na 650 metara.
Da li neko zna nešto više o propisanim razdaljinama između stajališta?
Sloba0111948":2td2q68h je napisao(la):Имајући у виду улогу реконструисане Војвођанске улице у склопу саобраћајне уличне мреже овог дела Новог Београда као и чињеницу да се ова саобраћајница налази на правцу пружања будуће Магистрале за јужни Јадран, успостављање нових стајалишта ван зоне поменутих раскрсница захтевало би и успостављање семафоризованог пешачког прелаза у зони стајалишта, како би се пешаци на безбедан начин превели на супротну страну улице, што би негативно утицало на проточност саобраћаја кроз ову саобраћајницу.
Sloba0111948":1zcoyxmd je napisao(la):Р
Имајући у виду улогу реконструисане Војвођанске улице у склопу саобраћајне уличне мреже овог дела Новог Београда као и чињеницу да се ова саобраћајница налази на правцу пружања будуће Магистрале за јужни Јадран, успостављање нових стајалишта ван зоне поменутих раскрсница захтевало би и успостављање семафоризованог пешачког прелаза у зони стајалишта, како би се пешаци на безбедан начин превели на супротну страну улице, што би негативно утицало на проточност саобраћаја кроз ову саобраћајницу.
Да, зна се да ће Војођанска улица на неки начин да служи и као веза са будућим аутопутем Београд-Бољаре, с обзиром да је на неки начин изабрана траса да иде левом обалом Саве, на жалост. То се знало још 2011. године, а малу наду да ће траса ипак ићи десном обалом Саве дао је чика Веља кад је постао министар грађевине, па се после "предомислио" !!!Sloba0111948":15vnaphs je napisao(la):Имајући у виду улогу реконструисане Војвођанске улице у склопу саобраћајне уличне мреже овог дела Новог Београда као и чињеницу да се ова саобраћајница налази на правцу пружања будуће Магистрале за јужни Јадран, успостављање нових стајалишта ван зоне поменутих раскрсница захтевало би и успостављање семафоризованог пешачког прелаза у зони стајалишта, како би се пешаци на безбедан начин превели на супротну страну улице, што би негативно утицало на проточност саобраћаја кроз ову саобраћајницу.
Наравно да Дирекција није имала примедби на пројекат кад је исти и урађен по малте не њиховој идеји. Грађани овог дела Војвођанске улице су погрешили што нису ишли на јавни увид овог пројекта и дали примедбе, а наравно јавни увид је био обнародован, само што није имао ко да иде !!! Једноставно била је незаинтересованост и она наша стална бољка, "нека урадиће-ићи ће неко други, зашто да ја идем". А после кад кад почну радови и уради се, онда је већ касно.Sloba0111948":15vnaphs je napisao(la):У складу са наведеним Дирекција за јавни превоз није имала примедбе на пројекат реконструкције Војвођанске улице и сматра да је он урађен у складу са свим правилима и нормативима саобраћајне струке.Из тих разлога Дирекција за јавни превоз није у могућности да мења став и мишљење о режиму, броју и локацији стајалишта ЈГП дефинисаних пројектном документацијом реконструкције Војвођанске улице.
О евентуалној могућности и оправданости изградње стајалишта код солитера, као и за сва додатна објашњења и информације о динамици извођења радова и могућности измена усвојене планске и пројектне документације, потребно је обратити се носиоцу посла Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу града Београда, Његошева 84.