Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

treba posetiti vidikovačku padinu i videti šta će biti na tom mestu kad ga se "investitori" dočepaju.
 
Da, da!!!
Toga se zapravo i bojim. Zato i rwkoh da je mozda najbolje da ostane kako i jeste, sve sa korovistem i kiselim drvetom , za neke bolje i srecnije dane

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Pa kad bi grad imalo bio smisleniji i vise vodio racuna o sebi npr
Zamislimo da su te kucice predvidjene za rusenje po sadasnjem obicaju grad da uslove , ovaj angazuje ne arhitektu nego gradjevinca da mu skarabudzi neko ruglo ,ovaj dobije dozvolu i gradi .
Kako spreciti prva opcja uvesti estetsku komisiju ,koja odbija takve sklj projekte nedostojne kaludjerice.
Opcja broj dva grad raspse konkurs za uredjenje bloka i izgled buducih zgrada sa pristupnim saobracajnicama ,pakrinzima ,igralistima ,itd Izabere se najbolje rijesnej i stavi se da ceka investitora .
Investitor kupi recimo 3 stare kuce srusi dodje u urbanizam ovi mu kazu evo ga projekat tu ide zgrada tu put ,moze da zidas toliko stanova itd .Evo ti projekat to kosta toliko ,dozvole toliko i gotovo
 
Pa pazi Direktore, pored nesporne alavosti investitora, grad i jeste najveci krivac za ovakvo stanje.
Ne samo ne cinjenjem po pitanju postovanja planova, vec i time sto nema viziju ni strategiju razvoja kako pojedinih celina, ttako ni sveukupno. SA je najbolji dokaz toga

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Padina Bezanijske kose su pluca stare Bezanije.Taj potez ne bi trebalo komercijalizovati nego u prolece pre vegetacije radnom akcijom gradjana koji tu stanuju raskrciti siblje i korov, a ostaviti samo velika stabla i travu.Sve to ocistiti i odneti vozilima Yelenila i Gradske cistoce!U samoj padini posle useci pesacke staze, nasuti tucanik, postaviti klupe za odmor i neke od rekvizita za igru dece i zavrsen posao.Ostaloa bi uredjena zelena povrsina koju nakon togA PREDATI NA ODRZAVANJE Zelenilu.Tako ne bi postajala bilo kakva opasnost da se tu ubacili kojekakvi investitori koji bi samo u trci za pustim dinarom upropastili ovu padinu i unakazali je za sva vremena!
 
To nije loša ideja.
Nisam ni ja nešto zagrejan za betoniranje. Čak, mislim da pogled na stepenaste solitere blokova 61-63 sa prozora i terase i nije neka prednost...a zaista ne znam koliko je padina uopšte statički pogodna za gradnju.
 
Moze li slike te sikare koju b i da sredis da li bi se komsije angazovale
 
Radi se o padini B. kose koja se prostire od Crkvice u Zemunu pa sve do Surčina dužinom Tošinog bunara, Zemunskom, Pere Segedinca, Vojvodjanskom, Vinogradskom ...Potez o kojem govorim je deo iznad ulice Pere Segedinca, sve ostalo je već napadnuto legalnom i bespravnom gradnjom, kakogod umesto parka i zelenila tu su tone i kubici betona, šodera, armature i dr.Još jedino ovaj deo padine potrebno je po svaku cenu sačuvati i oplemeniti.Ranije su tu bili Vinogradi starosedeoca Bežanije i stabla voćki sa ponekom poljskom drvenom kućicom.Vremenom je to zaraslo u korov i šiblje kako sam već objasnio u prethodnom postu.Ja sam malo starija generacija /Sloba 0111948 je moje ime i početne cifre matičnog broja/ pa sam mišljenja da mnogo stvari u cilju poboljšanja uslova života trebalo bi sami da odradimo pošto "oni drugi" neće ili traže i nalaze milion papira i razloga da se ništa ne radi.Interes je gradjana ulice Pere Segedinca i Bežanijskih ilegalaca, gde žive uglavnom starosedeoci Bežanije, da se ova padina uredi i sačuva kao zelena površina i oaza za odmor i igru dece.Kako se radi o istom ubedjen sam da bi se našlo dovoljno gradjana koji bi se uključili u akciju koju pominjem.Naravno, potrebno je to sve lepo isplanirati i organizovati pa evo ideje za neku od političkih stranki pred ove nove izbore kako da se promovišu i zarade poneki glas i političke poene u finišu izborne kampanje!
 
Директоре, ево га исечак са бинга где се добро види тај зелени појас од Сурчинске улице (од кружног тока у Војвођанској) па све до улице Николе Добровића (не види се на исечку).


И од Николе Добровића па даље према Студентској је тако.
На раскрсници Булевара Милутина Миланковића и Тошиног бунара је током средине прошле године расчишћаван део те падине, уствари тачно изнад ове зграде са полукружним кровом, и направљен је балон за тенис, мали фудбал,...Већ сам писао о овоме. Ево једне слике из јуна прошле године, док је још расчишћавано:



Сад је расчишћен и део падине изнад Земунске улице тачно код зграде Вест Енд-а (West End) и Еко пумпе. Шта се ту предвиђа, не знам. Питао сам једном приликом на самој пумпи, али слежу раменима.
 
Hvala gago ako je zemljiste drzavno zasto da ne urediti upristojiti
 
I jutros je bilo živo na gradilištu (ugao Vojvodjanske i Gandijeve)

fotografija1027001.jpg


fotografija1028001.jpg


fotografija1029001.jpg


fotografija1030001.jpg
 
Situacija sa padinom izmedju Bezanije i Bezanijske kose je vrlo sarenolika i hvala forumasima koji su se osvrnuli i na tu temu. Evo kako na Gaginoj slici otprilike stoje stvari na tom potezu:

hvataj.jpg


Link za prikaz cele slike: http://www.dodaj.rs/f/3Z/r9/4aOQF9x3/hvataj.jpg

Dakle,
CRVENO - drzavno, dosta zapusteno, siblje, korov, ponegde divlja deponija, uglavnom svuda ima dosta smeca. Nekoliko betonskih stepenisnih prolaza koji povezuju ul. Pere Segedinca i Bez. Ilegalaca je rekonstruisano pre par godina. Kuriozitet su stabla jabuke, kruske i drugog voca, jer su na ovom potezu nekada bili privatni vinogradi i vocnjaci u nastavku kuca iz Vojvodjanske i Zemunske.
NARANDZASTO - drzavno, ali uzurpirano divljom gradnjom, uglavnom parkinzi, garaze, ima cak i poneka kuca, a delom je i nehigijensko naselje. Totalno devastirano ako posmatramo sa stanovista potencijalne "zelene oaze"
ZUTO - i dalje privatno, deo padine koji nikada nije eksproprisan, mahom supe, stale, ponegde i dalje neki vinograd ili vocnjak, basta... Kod nepoljoprivrednih doimacinstava Zemunske i Vojovdjanske takodje dosta zapusteno i zakorovljeno.

Mislim da sam davnih dana, u prvoj verziji GUP-a, procitao nesto o tome, nekih par pasusa, u smislu znacaja vegetacije an padini kao brana eroziji zemljista, potencijala koji ovaj zeleni pojas ima za uredjenje i potrebi da se zastiti i uredi. Sitacija od Nikole Dobrovica do Zemuna je jos ocajnija.
 
Bežaninac jedno pitanje, ako znaš ili neko iz tog kraja. Koji internet provajder pokriva ulicu Pere Segedinca . Raspituje se jedna moja pajtašica. Znam da su provajderi podelili teritorije koje pokrivaju. I ima li tamo uslova za one podzemne optičke kablove ili ih kače po improvizovanim banderama.
 
Hobotnice,
Ulicu Pere Segedinca skoro u potpunosti pokriva Radijus vektor.U pitanju su podzemni opticki kablovi i kvalitet slike kako digitalnog tako i analognog signala je vrlo dobar.Ja licno godinama koristim njihove internet usluge i veoma sam zadovoljan a isto vazi i za komsije iz moje i susednih zgrada pa pajtasici slobodno preporuci ovog provajdera!Usluge bezzicnog interneta pruzaju Orion i Beogrid, u nekim zgradama se pojavio i SBB kao i Telekom ADSL ali ja prednost dajem Radijus vektoru koji u ovom delu pokriva najmanje 8o % korisnika!Pozdrav!!!
 
milos.tro":399fk67y je napisao(la):
I jutros je bilo živo na gradilištu (ugao Vojvodjanske i Gandijeve)

fotografija1027001.jpg


fotografija1028001.jpg


fotografija1029001.jpg


fotografija1030001.jpg


Prošao sam ovom ulicom danas. Osim što rade na delu od Nehruove ka Zemunu, raskopan je i deo od Gandijeve (tj od prodavnice Roma) prema Surčinu u dužini od oko 150m.
Sve u svemu, ostalo je da se raskopa oko 250m stare trase.
 
Moram opet da se vratim na bolnu tačku nas iz ulice Pere Segedinca:
Danas je bio mali protest vezano za ukidanje stajališta kod solitera, bila je i novinarka sa stud.B, policija i dvadesetak protestanata. Ne znam kolike su šanse da se bilo šta postigne, ali realno:
Prosečna razdaljina između stanica na linijama 71,601 i 45 je 513 metara, a razdaljina prelazi 500 metara jedino u nenaseljenim ili slabo naseljenim delovima. Na ovom potezu je gusto naseljeno, a razdaljina je sa ukidanjem stajališta došla na 650 metara.
Da li neko zna nešto više o propisanim razdaljinama između stajališta?
 
Nema propisane razdaljine ,bar koliko sam ja pokusavao iz nekih drugih razloga da saznam
 
Kisa":f80qdq9l je napisao(la):
Moram opet da se vratim na bolnu tačku nas iz ulice Pere Segedinca:
Danas je bio mali protest vezano za ukidanje stajališta kod solitera, bila je i novinarka sa stud.B, policija i dvadesetak protestanata. Ne znam kolike su šanse da se bilo šta postigne, ali realno:
Prosečna razdaljina između stanica na linijama 71,601 i 45 je 513 metara, a razdaljina prelazi 500 metara jedino u nenaseljenim ili slabo naseljenim delovima. Na ovom potezu je gusto naseljeno, a razdaljina je sa ukidanjem stajališta došla na 650 metara.
Da li neko zna nešto više o propisanim razdaljinama između stajališta?

@Кишо/Кисо, као што је и Директор рекао, нема неког прописа раздаљини аутобуских стајалишта. По неком стандарду којим се руководе грађевинска предузећа, кад их граде у некој од улица, је од 300 до 600 метара.
Раздаљина аутобуских стајалишта, у сад завршеном делу Војвођанске је приближно 350 метара, после кружног тока, код ОШ Стерија и после раскрснице Земунска-Гандијева. Ту не верујем да ће бити неких промена, а једино што можете је да се некако изборите да се уведе још једно стајалиште на делу трасе Војвођанске која се сад ради. Садашње стајалиште на углу Земунске и Гандијеве се премешта где је и некад било тј. нешто после продавнице Роме, на углу Гандијеве и Војвођанске, а следеће треба да буде код ОШ Милан Ракић. Једино ту можете да се некако борите и изборите да се уради стајалиште пре оне уличице која улази/излази у Војвођанску код некадашње Беопетрол пумпе односно солитера. Најбоље да поднесете захтев Дирекцији за јавни превоз града Београда.

Иначе ево просечних међустаничних раздаљина аутобуских стајалишта за 45, 71 и 601 линије:

за 45-цу просечно међустанично растојање је 446 метара:
http://www.prevoz.iz.rs/kodovi/kodovi_stanica_45.html

за 71-цу просечно међустанично растојање је 508 метара:
http://www.prevoz.iz.rs/kodovi/kodovi_stanica_71.html

за 601-цу просечно међустанично растојање је: 568 метара:
http://www.prevoz.iz.rs/kodovi/kodovi_stanica_601.html

http://www.belgrademaps.com/sr/detaljna ... dex.1.html
 
Hvala Gagi i Direktoru na odgovorima.

Da, baš po tim linkovima sam izračunao prosečnu razdaljinu i uvideo da je ova stanica jedini izuzetak toliko velike razdaljine u gusto naseljenom delu. Čačkao sam po netu i nisam uspeo da nađem tu propisanu razdaljinu sem da po zakonu bi gsp trebao da ima akt koji se zove "daljinar" u kome definišu propisane razdaljine između stanica. Ne znam kako da dođem do tog akta ako ga uopšte i ima. Ja isto mislim da se treba izboriti, dok je još to tehnički moguće, da se uradi stajalište na strani Bežanije/pumpe/solitera, u principu, ono nam je i važnije, ali bi trebalo da se nađe i neki propis na koji bi se mogli pozvati, jer se kućni savet obraćao i direkciji, opštini i kome sve ne, ali svi su nam samo rekli: Žao nam je, neće moći!
 
Радови на саобраћајном решењу дела Војвођанске улице чија је реконструкција у току обављају се према Пројекту Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда која је уједно и инвеститор радова.Дирекција за јавни превоз је увид у Пројекат имала током сарадње са представницима извођача и инвеститора у поступку прибављања Сагласности за извођење радова.Том приликом је констатовано да позиције постојећих стајалишта у зони раскрсница са Гандијевом и Нехруовом улицом опредељене по преласку раскрсница, што је у складу са свим критеријумима који се односе на безбедност и проточност саобраћаја.
Наведена планска измена је извршена у функцији усклађивања позиције стајалишта, дужине стајалишног фронта /платоа и ојачања у коловозу - дужине 40 метара/, са новим профилом саобраћајнице од шест саобраћајних трака /три по смеру кретања/ и укрштањем са значајнијим бочним саобраћајницама која ће бити регулисана светлосном сигнализацијом.Како су се постојећа стајалишта пре реконструкције на овој локацији налазила на изразито кратком растојању од 275 метара, у новом режиму саобраћаја и при новим техничким карактеристикама, које подразумевају позицирање стајалишта по преласку раскрснице чиме је додатно скраћено међустанично растојање, апсолутно није било могуће успоставити два стајалишта у предметној зони, зато што би растојање између тако позиционираних стајалишта било далеко испод критеријума за предметну зону града.
Имајући у виду улогу реконструисане Војвођанске улице у склопу саобраћајне уличне мреже овог дела Новог Београда као и чињеницу да се ова саобраћајница налази на правцу пружања будуће Магистрале за јужни Јадран, успостављање нових стајалишта ван зоне поменутих раскрсница захтевало би и успостављање семафоризованог пешачког прелаза у зони стајалишта, како би се пешаци на безбедан начин превели на супротну страну улице, што би негативно утицало на проточност саобраћаја кроз ову саобраћајницу.
У складу са наведеним Дирекција за јавни превоз није имала примедбе на пројекат реконструкције Војвођанске улице и сматра да је он урађен у складу са свим правилима и нормативима саобраћајне струке.Из тих разлога Дирекција за јавни превоз није у могућности да мења став и мишљење о режиму, броју и локацији стајалишта ЈГП дефинисаних пројектном документацијом реконструкције Војвођанске улице.
О евентуалној могућности и оправданости изградње стајалишта код солитера, као и за сва додатна објашњења и информације о динамици извођења радова и могућности измена усвојене планске и пројектне документације, потребно је обратити се носиоцу посла Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу града Београда, Његошева 84.
 
Sloba0111948":2td2q68h je napisao(la):
Имајући у виду улогу реконструисане Војвођанске улице у склопу саобраћајне уличне мреже овог дела Новог Београда као и чињеницу да се ова саобраћајница налази на правцу пружања будуће Магистрале за јужни Јадран, успостављање нових стајалишта ван зоне поменутих раскрсница захтевало би и успостављање семафоризованог пешачког прелаза у зони стајалишта, како би се пешаци на безбедан начин превели на супротну страну улице, што би негативно утицало на проточност саобраћаја кроз ову саобраћајницу.



Zapravo, ukinut je postojeći pešački prelaz i svako ko hoće sa T-raskrsnice da dođe do bloka 63 i u suprotnom smeru, mora da ide peške do semafora, pa da se vraća. U Juriga Gagarina je podignuta ograda kako bi se prečilo pretrčavanje, ali je zato osposobljen podzemni prolaz. Ako misle da istraju sa ukidanjem 1)pešačkog i 2) autobuskih stanica, bolje da odmah podignu ograde na razdelnom ostrvu.
 
Sloba0111948":1zcoyxmd je napisao(la):
Р
Имајући у виду улогу реконструисане Војвођанске улице у склопу саобраћајне уличне мреже овог дела Новог Београда као и чињеницу да се ова саобраћајница налази на правцу пружања будуће Магистрале за јужни Јадран, успостављање нових стајалишта ван зоне поменутих раскрсница захтевало би и успостављање семафоризованог пешачког прелаза у зони стајалишта, како би се пешаци на безбедан начин превели на супротну страну улице, што би негативно утицало на проточност саобраћаја кроз ову саобраћајницу.

Ho, ho, ho, izgleda da je neko jos davnih dana prelomio kojom ce stranom Save ici veza Koridora 11 sa Beogradom.

Izvinjvam se na offtopic-u, morao sam da primetim.
 
Sloba0111948":15vnaphs je napisao(la):
Имајући у виду улогу реконструисане Војвођанске улице у склопу саобраћајне уличне мреже овог дела Новог Београда као и чињеницу да се ова саобраћајница налази на правцу пружања будуће Магистрале за јужни Јадран, успостављање нових стајалишта ван зоне поменутих раскрсница захтевало би и успостављање семафоризованог пешачког прелаза у зони стајалишта, како би се пешаци на безбедан начин превели на супротну страну улице, што би негативно утицало на проточност саобраћаја кроз ову саобраћајницу.
Да, зна се да ће Војођанска улица на неки начин да служи и као веза са будућим аутопутем Београд-Бољаре, с обзиром да је на неки начин изабрана траса да иде левом обалом Саве, на жалост. То се знало још 2011. године, а малу наду да ће траса ипак ићи десном обалом Саве дао је чика Веља кад је постао министар грађевине, па се после "предомислио" !!!
Ево једног чланка из фебруара 2011. године са сајта "Градња-онлајн": Iz Jurija Gagarina i Vojvođanske, direktno do Obrenovca
http://www.gradnja-online.com/index.php ... 62&page=57


Sloba0111948":15vnaphs je napisao(la):
У складу са наведеним Дирекција за јавни превоз није имала примедбе на пројекат реконструкције Војвођанске улице и сматра да је он урађен у складу са свим правилима и нормативима саобраћајне струке.Из тих разлога Дирекција за јавни превоз није у могућности да мења став и мишљење о режиму, броју и локацији стајалишта ЈГП дефинисаних пројектном документацијом реконструкције Војвођанске улице.
О евентуалној могућности и оправданости изградње стајалишта код солитера, као и за сва додатна објашњења и информације о динамици извођења радова и могућности измена усвојене планске и пројектне документације, потребно је обратити се носиоцу посла Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу града Београда, Његошева 84.
Наравно да Дирекција није имала примедби на пројекат кад је исти и урађен по малте не њиховој идеји. Грађани овог дела Војвођанске улице су погрешили што нису ишли на јавни увид овог пројекта и дали примедбе, а наравно јавни увид је био обнародован, само што није имао ко да иде !!! Једноставно била је незаинтересованост и она наша стална бољка, "нека урадиће-ићи ће неко други, зашто да ја идем". А после кад кад почну радови и уради се, онда је већ касно.
Зато понављам, једино што може донекле да се изборите, је да видите да се изгради још једно стајалиште на траси ове улице која се сад обнавља и уради тамо где сам већ и предложио, пре излаза/улаза код бивше Беопетрол пумпе односно солитера.
 
Krenuo sam jutros iz Gandijeve u Vojvodjansku do Nehruove i evo fotogtafija sa gradilišta:
fotografija1033.jpg

fotografija1037.jpg

fotografija1038.jpg

fotografija1039.jpg

fotografija1040.jpg

fotografija1043.jpg

fotografija1045.jpg

fotografija1046.jpg

fotografija1047.jpg

fotografija1049.jpg

fotografija1050.jpg

fotografija1051.jpg
 
Vrh