Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Знам да бехатон плоче нису полагане даље од места кад је Небојша сликао 17.01. Ето и на оној мојој слици из репортаже од 19.01. (четврта одпозади) се види да су стали на истом месту, а и ти си видео данас (јуче 22.01.) да су на истом месту.
Значи, остаје нам једино да сачекамо и видимо шта ће бити даље.
 
slikano danas oko 14h
rade se ivičnjaci, stigli su skoro do gandijeve
fotografija1014001.jpg
 
Da dodam da popločani trotar ima primetan pad prema kolovozu, što je OK, ali se nadam da će, kada asfaltiraju biciklističku stazu da vode računa o nivelaciji na prelazu behaton - asfalt od bici staze.
 
Da, to je ta parcela.

Inače, nastavljeno je popločavanje behatonom, a počeli su i da raskopavaju "stari" kolovoz.

Do sada ih je vreme služilo, videćemo kako će ići od danas....
 
Sad ce narednih dana malo da odmaraju jer slede kisa, sneg i mraz :)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Радови напредују пуном паром, чак су и мало убрзали због могућег сутрашњег снега, а зато сам и хтео да сликам данас, док је још суво :D Наравно без обзира на снег и остале падавине фоторепортажа ће бити.

Пре неки дан су на раскрсници Војвођанска-Гандијева-Земунска копали канале и постављали електро инсталације, што је већ и урађено. Скинули су и оно, толико озлоглашено троугласто острвце у Гандијевој, јер су га многи возачи и „зајахали“ својом непажњом, а знак обавезног десног праца биће ту до коначне реконструкције ове рескрснице.

Да одмах напоменем, а то је важно, оно постојеће аутобуско стајалиште, које је сад на крају десне стране Земунске улице, ће бити премештено на почетак Војвођанске улице и биће где је и некад било, значи неких 10-так метара даље од продавнице боја и лакова Рома.

how do i print screen

Постојећи канал са десне стране овог дела улице се још увек чисти од накупљеног шута и нечистоћа, а иначе ће они да се затрпају кад се буде радио тротоар, бициклистичка стаза и зелени разделни појас. Како ми је шеф градилишта данас рекао, чисте канал и због одношења накупљених нечистоћа и шута, и евентуалног проналажења скривених инсталација, што им се већ и десило. Бетонски делови шахтова и осталих цевовода који се виде на сликама у каналима су ту стављени да не би сметали при радовима, док се они не поставе на левој страни овог дела улице где се још у једном том делу копају канали.

free jpeg images

images

screenshot pc

photo share

how to use print screen

Почели су да скидају и онај последњи слој односно први слој коловоза до шљунка, односно први коловоз који је постављен у овој улици. Овај слој је почео да се скида од Нехруове према Гандијевој улици и одмакли су мало више од пијаце стара Бежанија, бар док сам сликао између 14:00 и 14:35 часова.

image hosting 30 mb

image upload no compression

screen capture freeware

screen shot software

windows 7 screen shot

how do i print screen

Поставља се привремено и шљунак ради заштите дела који је био испод слоја који се сад скида. Заштита је ради најављеног сутрашњег снега, а касније ће се склонити, да би могли да ураде све остале радове који треба да се ту ураде.

screen capture software

Доста је уређено и на делу улице од Нехруове до дела где треба да се споји са већ постојећи обновљеним делом Војвођанске. Код основне школе Милан Ракић ће бити ново аутобуско стајалиште.

screenshot capture

Радови око изградње шахтова и постављања инсталација су и у оном малом делу улице које иде према улици Пере Сегединца, а и до школе.

imgurl

На другој страни улице која је завршена, раде се тротоари и бициклистичка стаза. Поплочавање тротоара са бехатон плочама је настављено даље и стигло се до оне делимично наранџасте зграде, односно до оног десног скретања за паркинг те зграде.
Аутобуско стајалиште ће бити ту где је и пројектом предвиђено, а и постављено код школе Стерија и неће бити никаквог померања.

screen shot windows

how to take a screenshot on a pc

Бехатон плоче које се постављају уз десну ивицу тротоара се морају делимично скратити и то раде на лицу места.

free screenshot
 
+ Gago.
Sudeći po tvojim fotografijama, danas, dakle samo za 6-7 sati rada raskopali su 100 metara od 550 koliko ima od Nehruove do Gandijeve. Sutra ću da bacim pogled dokle su stigli.
 
Pa valjda se "stare" kuće snabdevaju strujom preko tih bandera. Kada se postave podzemne instalacije ispod dela ulice koji se sada radi, prevezaće kuće na te nove vodove i potom ukloniti bandere, zar ne?
 
Pa valjda...tek se sad vidi koliko je losa ulica bila...samo greota sto nisu rekontruisali pre ali sto se kaze.nikad nije kasno..zeljno svi iscekujemo otvarenje punog profila ulice sa prelepim trotoarima...mislim da je veci napredak.radova ka dusana vukasovica zato sto u ovom delu.nema kuca..mislim da je skola i fk bezanija mali problem..ako neko zna nesto vise neka se javi
.i jos jednom...cestitke za zadnju seriju slika..
 
Prošao sam popločanim trotoarom (trenutno pod snegom). Evo dokle su stigli za jedan dan kopanja:
njex.jpg

Ugrubo je za jedan dan iskopano 180 metara od ukupno 550.
Izgleda su deblji kraj po ovom snegu izvukli radnici koji polažu kablove, pošto sam samo njih danas video na gradilištu.

Za nekoliko dana sledi blago poboljšanje vremena, pa će verovatno tada i nastaviti sa radovima.
 
Не знам шта се дешава са овима из Новости. Опет објављују погрешан податак за радове у Војвођанској улици. Објавили су вечерас (понедељак увече) чланак на њиховом сајту о радовима у граду на великом минусу. То је лепо, али погрешили су јер су објавили слику радова у Војвођанској улици у Новом Београду, а у чланку кажу да се радови обављају на делу Војвођанске од Аеродромског пута до Дубровачке !!! Омашили су ни мање ни више, само толико што је то у другој општини, односно у Сурчину. Нисам издржао па сам послао коментар, а видећемо да ли ће га објавити, тешко јер сам их мало искритиковао.


Putari rade i na velikom minusu
M. Lj. POPOVIĆ | 27. januar 2014. 22:03 | Komentara: 0
Niske temperature i hladan vetar nisu zaustavili radnike koji širom prestonice posao obavljaju na otvorenom. Na nekim gradilištima privremeno obustavljena gradnja

TERMOMETAR je u ponedeljak uveliko otišao ispod nultog podeljka, ali radnici koji brinu o glavnom gradu nisu sa svojih radnih mesta. Asfaltiranje ulica ne može da čeka, pa su putari, bez obzira na teške vremenske uslove, uobičajeno, nastavili sa svojim poslom. Neimari su, pak, rešili da sačekaju nešto toplije dane, jer su najveća gradilišta u ponedeljak, uglavnom, bila pusta.

Početkom godine počeli su radovi u Vojvođanskoj ulici na Novom Beogradu. Na delu od Aerodromskog puta do Dubrovačke, put je raskopan. Ekipa "Večernjih novosti" zatekla je bagere, mešalice, viljuškare i u ponedeljak na svom mestu, a zajedno sa njima i putare koji su radili punom parom, bez obzira na "oštar minus".

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... kom-minusu
 
Slikano jutros uprkos minusu bilo je dosta radnika na gradilištu
fotografija1018001.jpg

fotografija1019001.jpg
 
Izmeštanje stajališta u Vojvođanskoj »

28. Januar. 2014 | (16:42 -> 18:50), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Studiju B obratili su se stanari iz ulice Pere Segedinca, nezadovoljni novim urbanističkim planom, prema kome se njihova autobuska stanica u Vojvođanskoj izmešta dalje 145 metara.
U Sekretarijatu za saobraćaj rekli su nam da je takvo izmeštanje neophodno zbog toga što se menja izgled čitave ulice, umesto dve uvodi se šest saobraćajnih traka, a i novo stajalište biće bezbednije za sve, naročito za decu koja idu u dve obližnje škole.
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd
 
A da li će autobuska stanica kod Gandijeve, u smeru prema Surčinu, ostati tu gde je i sada ili će i nju pomeriti na lokaciju posle raskrsnice?
 
milos.tro":3qfseosl je napisao(la):
Gago, pohvale za post
Хвала Милоше.тро (може и Лошми :D ) .
Иначе Новости су ми објавиле коментар на тај њихов чланак и погрешно обавештење читаоцома.
 
relja":1ebl1xun je napisao(la):
A da li će autobuska stanica kod Gandijeve, u smeru prema Surčinu, ostati tu gde je i sada ili će i nju pomeriti na lokaciju posle raskrsnice?

па Реља, ја сам у мојој задњој фоторепортажи одмах на почетку и написао за то аутобуско стајалиште код Гандијеве односно у Земунској улици, а и за стајалиште код школе Милан Ракић, погледај. Их бре, чини ми се да по неки пут прочиташ на брзака :D
Ипак ево те реченице: "Да одмах напоменем, а то је важно, оно постојеће аутобуско стајалиште, које је сад на крају десне стране Земунске улице, ће бити премештено на почетак Војвођанске улице и биће где је и некад било, значи неких 10-так метара даље од продавнице боја и лакова Рома."
 
Петиција за измештање постојећег стајалишта код школе Стерија !!! (Хм)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qKlykvmRQo

Да би га изместили и да буде тамо где је било некада, треба направити нове бетонске подлоге, па постојеће закрпити, обележити пешачке прелазе и поставити семафоре. Значи раскопавај већ саграђену једну траку улице !!!
Од овога нема ништа.
 
Projektanti su se malo zeznuli ovde.
OK, sasvim je u redu i logično premestiti stanice na lokacije posle semafora - tako je stara stanica preko puta crkve (smer ka Zemunu) i pomerena ispred Sterije.
Ali, ovde se radi i o nečem drugom. To sam i ja spominjao ranije, a vidim i da ovi stanari vide isti problem:
potez Vojvođanske od Gandijeve do Nehruove je 1 - i najduži, 2 - jedini sa obe strane ima i stambene zgrade (blok 63 sa jedne i zgrade u Pere Segedinca sa suprotne strane) kao i stare bežanijske kuće.
Mnogo više putnika gradskog prevoza ima na ovom potezu (veliki broj zgrada na većem potezu) nego na potezima od Dr. Ivana Ribara do Dušana Vukasovića (blok 61) i od Dušana Vukasovića do Nehruove (blok 62).
Ovde je zaista potrebna ta stanica koju hoće da ukinu, bez obzira na ovu koja je premeštena da stoji ispred Sterije i bez obzira na buduće nove široke trotoare.
 
Jedno pitanje - jesu li ove simpaticne starovojvodjanske sarene kucice pod nekom zastitom, ili u planu stoji da i one mogu da se ruse i da se dizu visespratnice kao preko puta njih?
 
Mislim da nisu pod zaštitom već da samo postoji plan da one ostanu.
Ali, cena zemljišta će neminovno skočiti, a možda se neko seti da je i padina Bežanijske kose interesantna za gradnju u kaskadama...
 
Meni je ta padina i najinteresantnija, ali bojim se da kada bude realizovana gradnja tog dela od potencijala za nesto lepo ali i drugacije ne dobijemo ono sto dobijamo na svim lokacijama zadnjih godina - investitorski urbanizam, sa zgradama neproporcijalnih oblika (krmaca;) )
I ogromnom zauzetoscu parcela...
Kad na to pomislim, onda pozelim da ostane ovako kako jeste :)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vrh