Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Fantasticne fotke, da li ćemo imati gotov bulevar do kraja godine ili do kraja maja
 
E pa hobotnice, ti baš hoćeš da ga zapetljaš :)

Na Bežaniji toga, koliko ja bar znam, nema (kućerci u dvorištu sa malim stanovima za izdavanje). To je osobina centra grada, ne Bežanije. Ovo su sve do nedavno sve bila seoska domaćinstva u vlasništvu porodica...
Preko puta, u blokovima, za sada barem ima dovoljno mesta, a ako baš poznaješ nekoga i parkiraš ispred njegove kuće, mislim da ti ti ljudi neće zameriti... :) i ovako retko ko koristi trotoar na toj strani ulice, osim ljudi koji žive u tim kućama.
 
milos.tro":1wvjjm6w je napisao(la):
Fantasticne fotke, da li ćemo imati gotov bulevar do kraja godine ili do kraja maja

Obzirom kao ih vreme služi, biće uskoro.

Gledajući, u prolazu, radove učunilo mi se kao da neće skroz raskopavati stari deo, već da će samo iskopati rovove za cevi i kablove na trasi starih kanala. Možda grešim, ali tako deluje...
 
relja je napisao(la):
E pa hobotnice, ti baš hoćeš da ga zapetljaš :)

Rekoh da ne poznajem taj deo grada. Izvinjavam se. Prošetaću se malo kad dodje lepše vreme i kad završe rekonstrukciju. To su bile pretpostavke . Koji prevoz ide tom ulicom i koliko vidim na mapi ona se nastavlja na ulicu Vinogradska. Hoće li i tu ulicu sredjivati.
 
Ne izvinjavaj se, molim te, nema potrebe.
Od autobusa tu prolazi 45 (za Zemun), 601 (do železničke stanice), 71 i 72 (Zeleni venac) i neki minibusevi.

Suština ovog proširenja je što savski blokovi: 44, 45, 61-64 i blokovi duž ulice Dr. Ivana Ribara konačno dobijaju još jednu "pravu" ulicu sa vezom sa ostalim delovima grada.
Do sada smo imali samo Jurija Gagarina koja je preopterećena u špicevima, i mnoštvo nekih internih saobraćajnica.
Ulica sama posebi nije išta posebno, ali njena širina je ključna za rasterećenej Jurija Gagarina i brže i lakše odvijanje saobraćaja.

Koliko ja znam, Vinogradska bi trebalo da se jednog lepog dana proširi i spoji sa Obilaznicom.
Za sada bi odlično bilo kada bi se proširila i nekako porečno spojila sa putem koji od naselja Surčin vodi do aerodroma Nikola Tesla.
 
Vinogradska je do pre petnaes godina bila asfaltirana samo do pola iako je naselje postojalo tu jos sa pocetka 60-tih godina.
Gradjani te ulice su godinama molili da dobiju liniju gradskog prevoza, ali su uvek odbijani sa odgovorom da je ulica previse uzana.
Sada kada je put za surcin popravljan sve autobuse su preusmerili kroz Vinogradsku ulicu i stanovnici su pribegli protesnoj blokadi ulice dok im nije obecano da ce jedna linija ostati da saobraca tuda.

Izvinjavam se zbog ofa, mada on to i nije jer je Vinogradska, logican nastavak Vojvodjanske i ulice Tosin bunar
 
@Хоботнице, куд ћеш лепше време у сред зиме од овога садашњег, сутра (субота-18.јануар) чак 16-17 степени (у плусу мислим) ! Остатак за паркирање на парној страни Војвођанске ти је одговорио Реља.

@Реља, линија 72. не пролази више Земунском и Војвођанском већ скоро две године. Из Тошиног бунара скреће десно-пење се на Бежанијску косу(Николе Добровића-Марка Челебоновића-Др. Хуго Клајна-Недељка Гвозденовића) излази у Сурчинску улицу па даље према Ареодрому Никола Тесла. Само ове три прве које си набројао иду туда.

@Лаки72, па сад пролази једна од линија шестстотина и нека кроз Виноградску.

@Милоше.тро, 28. маја је званичан завршетак радова и пуштања целе обновљене Војођанске улице у саобраћај.
 
hvala, hvala. Sjajni ste. Vi bi bili moja preporuka za rad u nekom od servisnih centara gradskih opština s obzirom da od vas dobijem odgovor odmah a njihov čekam nekad i mesecima ili ga i ne dobijem.
Vreme je zaista predivno ali sad zbog posla nemam toliko vremena za obilaske. A i koliko vidim po fotografijama tamo se još uvek radi punom parom na sredjivanju kolovoza i trotoara.
 
vojdscf5138.jpg


Ovakvo razdelno ostrvo u okviru pešačkog prelaza nije u skladu sa Pravilnikom o tehničkim standardima pristupačnosti, ne znam kako su dobili građevinsku dozvolu ako je to glavnim projektom bilo planirano. Prijavljeno građevinskoj inspekciji.
 
@Jlaki

Ne znam na koji deo pristupacnosti si mislio mozda sto nisu oborene ivice za nesmetano pesacenje i prolazak bicikla?

Ono sto meni izgleda kao problem a mozda je i opticka varka jeste da je ovo razdelno ostrvo izaslo previse na saobracajnicu sa kojom se ukrsta i da je traka sa kojom se ukrsta u tom delu preuzana i nebezbedna. Nadam se da je ovo samo privremeno resenje i da ce ga srediti
 
Ударнички се ради, температура као у мају. Надам се да ће и тротоар, бар са ове стране до блокова бити брзо урађен. Ево и неколико сличица.
fotografija0142.jpg

fotografija0143.jpg

fotografija0144.jpg

fotografija0145.jpg

fotografija0148.jpg

fotografija0149.jpg

fotografija0150.jpg
 
Kute":1zp4naay je napisao(la):

E, to je upravo ono šta sam spominjao u jednom od prethodnih postova.
Raskopavanje na delu od Nehruove do Gandijeve kao da je stalo. Deluje (naravno, ne znam da je to tačno) kao da neće raskopavati i da će iskorititi postojeće kanale kao rovove za polaganje kanalizacionih cevi.

A možda su samo iz logističkih razloga za sada zaustavili kopanje?
 
jlaki":29ptyt02 je napisao(la):
vojdscf5138.jpg


Ovakvo razdelno ostrvo u okviru pešačkog prelaza nije u skladu sa Pravilnikom o tehničkim standardima pristupačnosti, ne znam kako su dobili građevinsku dozvolu ako je to glavnim projektom bilo planirano. Prijavljeno građevinskoj inspekciji.

Што каже и Игор, да ли си мислио на оборене ивице ивичњака разделоног острва или на то што је разделно острво ушло и у саму Војвођанску улицу ?

Оборене ивице ивичњака разделног острва у Нехроувој улици у делу где је пешачки прелаз, постоје. То се и види на слици коју је ЈЛаки снимио, а ево и две моје слике из фоторепортажа из децембра 2013, где сам означио стрелицама упуштене ивичњаке.




Што се тиче "истрчавања" разделног острва из Нехруове улице у Војвођанску, то стоји. Још док се радио овај део, питао сам извођаче, што је то тако, одговорили су и да је то тако по пројекту и да они морају да раде тако.
 
Данас смо заједно Маркос и ја обишли радове у Војвођанској улици.
Наравно ради се пуном паром и не баш на свим деловима, што се уосталом и види по радовима који одмичу доста брзо, а време им и те како иде на руку.

Радови на раскрсници Гандијева-Војвођанска-Земунска: копају се канали за постављање инсталација. Саобраћај у Гандијевој мало отежан, али регулисано је све знаковима, а треба и мало стрпљења.





За сад је у делу Војвођанске, од Гандијеве до Нехруове, акценат на постављању свих врста цеви, инсталација и шахтова.





На раскрсници Војвођанске и Нехруове се углавном ради у оном делу који иде према улици Пере Сегединца и у делу Војвођанске код ОШ Милан Ракић. Од школе до већ завршеног дела Војвођанске, до оне ауто перионице, данас се није радило ништа.











Један мали проблемчић! је искрсао на делу улице код оне мале продавнице и зида цркве према улици. Ту се сад излива отпадна вода из једне од цеви и већ има прилична бара. На другој слици сам означио стрелицом одакле се излива та отпадна вода !



После смо Маркос и ја прешли на другу страну већ завршене Војвођанске, пошто тамо раде тротоаре.




Упуштени ивичњаци на једном делу пешачког прелаза (разделно острво између трака у Нехруовој) су у нивоу асфалта саме улице, а како би био олакшан прелаз мајкама са колицима за бебе и инвалидима. Мислим да се уклапа у оне димензије које је Др. Стрејнџлав написао (150 до 180 цм), бар по одокативној :D методи.


На делу тротоара од Нехруове према Гандијевој су постављени ивичњаци за бициклистичку стазу, а код дела тротоара који је код аутобуског стајалишта, бициклистичка стаза је постављена до школског дворишта, а после стајалишта се премешта на леву страну тротоара и биће уз зелени појас скроз до раскрснице са Гандијевом. На том делу тротоара су већим делом постављене и бехатон плоче, а током сутрашњег дана настављају даље према Гандијевој.



На делу земљишта, а одмах иза фискултурне сале ОШ Стерија и оног балона за тенис се полако, али сигурно, ствара једно ново нехигијенско насеље !!! Колико смо Маркос и ја оценили углавном је нагомилан отпад, али имају и две „саграђене страћаре“, али нисмо видели никог од "станара" :D !



Што се временских прилика тиче једна мала дигресија!
Ево једне слике коју сам снимио тачно пре годину дана, значи 19. јануара 2013. године у поподневним часовима. Слику сам снимио на раскрсници улица Николе Добровића и Тошиног бунара и као што видите било је неких 5 до 10 цм снега, како где. А данас, 19 јануара 2014. године, ето имамо пролеће !
 
Igor":2fy33o6n je napisao(la):
@Jlaki

Ne znam na koji deo pristupacnosti si mislio mozda sto nisu oborene ivice za nesmetano pesacenje i prolazak bicikla?

Ono sto meni izgleda kao problem a mozda je i opticka varka jeste da je ovo razdelno ostrvo izaslo previse na saobracajnicu sa kojom se ukrsta i da je traka sa kojom se ukrsta u tom delu preuzana i nebezbedna. Nadam se da je ovo samo privremeno resenje i da ce ga srediti

Spomenuo sa Pravilnik o tehničkim standardima pristupačnosti, to se odnosi na OSI pre svega, ali jeznačajno i za biciklističke staze. Stav 4. Član 35. tog pravilnika:

Prolaz kroz pešačko ostrvo u sredini kolovoza izvodi se bez ivičnjaka, u nivou kolovoza i
u širini pešačkog prelaza, a najmanje 180 cm i dužine najmanje 150 cm, odnosno u širini
pešačkog ostrva.
 
Ja bi samo da kazem da ocekujem zavrsetak radova mnogo pre roka...ili imam pogresan utisak...u plan odvijanja radova ja mislim da su stavili januar i februar bukvalno kao neradne...a cak i decembar...ko zna...
 
kad se povuče prava linija, ostrvo malo ulazi u traku koju će uglavnom da koristi GSP. Ne znam zašto je ostrvo moralo da ide toliko duboko!?

fotografija0150.jpg



untitledds.jpg


a i na ovoj slici od gage, ostrvo deluje čudno

0252.jpg
 
vojdscf5138.jpg

A zasto ne rade upusteni ivicnjak cjelom duzinom vec na parce sta je tu toliko komplikovano ukopati ivicnjak nesto dublje i riesen problem :twisted:
 
Kada bih znao kako su planirali da rade tu stranu, mogao bih i da procenim napredak.

Jer - na delu duž bloka 63 je skinut asfalt i kopa se samo sa strane, tamo gde su se nalazili stari odvodni kanali ispred kuća.
Kao da će kanali služiti kao rovovi za cevi, a da se neće kopati i postavljati svi slojevi kao na novoizgrađenoj strani ulice. Ipak, raskopali su celom širinom deo od Nehruove do crkve...

Možda je ovaj "stari" deo već dovoljno nabijen, pa žele da smanje troškove? Da li sme da se tako radi?

Što se popločavanja trotoara tiče, urađen je deo od Nehruove pa do ukinute autobuske stanice. Tu su naprasno stali.
Možda će biti promena u poslednjem trenutku i stanica ne bude ukinuta?
 
Ko ce ga vise i znati...uglavnom sacekacemo taj maj,jun...i da bude sve kompletno...sto we tice kopanja ispred kuca...juce gledano kod pijace i sl.bukvalno nije se ni doslo...msm zasto bi se i kopalo u krajnjem slucaju???da sam studirao niskogradnju mozda bi i znao..hm hm
 
Реља имаш у мојој репортажи слику са поплочавањем тротоара и докле су дошли.
Садашње аутобуско стајалиште код школе Стерија остаје до даљег. Станари оног солитера су поднели петицију, али не знам коме тј. којој институцији.
 
Gago, "Nebojša" je 17.01 postavio ovu fotku

vojdscf5122.jpg


Danas je 22, i behaton ploče nisu polagane dalje od istog ovog mesta (danas sam prošao tuda).
Ne mora ništa da znači, ali želim da verujem (što bi rekao bivši predsednik Tadić :) ) da ipak razmišljaju da ostave stanicu.
 
Vrh