Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

pre 5 minuta je bio prilog na Studiju B. šef gradilišta na NBG strani je Slovenac a jedan od radnika je naš čovek iz Babušnice
 
Сва срећа па се "пролеће" продужило до половине новембра.
 
LUCAS":14696qtg je napisao(la):
Veliki Vracar":14696qtg je napisao(la):
Danas na gradilištu žestok tempo - evo već posle pet dana Austrijanci (Porr) izlivaju 36. segment pilona što je rekord do sada. S druge strane Slovenci na NBG naguravaju bočni raspon već posle 16 dana i ako ovako nastave stići će zaostatak. Takođe danas Nemci (DSD) podigoše čelični segment M7 posle 15 dana što je najbrže do sad. Šta reći nego svaka čast! :kk: (A neposredni izvođači zapravo sve naši ljudi...:p)
A mi se pitamo gde su nase firme da grade? Pa eto tu su, verovatno su ti isti radnici cekali na platu ko zna koliko, pa otisli kod drugih, da bar budu placeni na vreme.:grand:
nigde nisu otisli. porr je kupio mostogradnju za potrebe izgradnje ovog mosta. sta ce biti sa tim preduzecem na kraju ovog projekta, to josh niko ne zna
 
A Strabag ih je "kupio" za rekonstrukciju Gazele. Ne verujem da su kupljeni ali su rado viđeni podizvođači. Šteta što nemaju priliku da stiču refrerence samostalno. Ali dok budemo sve gradili od stranih kredita tako će biti. Kajmak skidaju stranci.

Ima izreka koja kaže " sirotinja najskuplje plaća" , e to smo mi, samo što mnogi od nas to ne vide (ili neće da vide)
 
Nisu kupljeni,kolega sa fakulteta je konkurisao kod njih za posao,prihvatise ga,ali kada je video kakvo je stanje u firmi pobegao je od tamo glavom bez obzira.

Inace,covek je master masinski inzenjer za zavarivanje(oni koji propisuju kako se zavaruje i kojom tehnikom,ne direktni zavarivaci).
 
Pozdrav drugari,

dugo nisam nista komentarisao, ali me tema domacih/stranih kompanija jako nerevira, i eto mene ponovo.

Sto se tice Mostogradnje, Sunovrat krece sa direktorom pa kasnije i ministrom Dejanom Kovacevicem. 2000 i neke, francuski Vinci je skoro pa kupio Mostogradnju, ali se u poslednjem trenutku pojavio sadasnji direktor Knezevic sa malim akcionarima (direktori + penzioneri ) i bukvalno oterao Vinci. Bila je to sjajna sansa, da nekad veliko preduzece bude jos vece. Nazalost to se zavrsilo, Vinci je otvorio drugu firmu i ljudi su polako odlazili.
Trenutna situacija je takva da tamo nema valjanog kadra, ostali su oni koji su odavno u penziji ali rade po ugovoru, oni kojima nije bitna plata i oni koji nisu imali gde da odu.

Sve sto se prica o mostogradnji je nazalost teska glupost.
Od te firme osim imena i uspesne proslosti nema nista.
 
mradulovic":3pccnp15 je napisao(la):
LUCAS":3pccnp15 je napisao(la):
Veliki Vracar":3pccnp15 je napisao(la):
Danas na gradilištu žestok tempo - evo već posle pet dana Austrijanci (Porr) izlivaju 36. segment pilona što je rekord do sada. S druge strane Slovenci na NBG naguravaju bočni raspon već posle 16 dana i ako ovako nastave stići će zaostatak. Takođe danas Nemci (DSD) podigoše čelični segment M7 posle 15 dana što je najbrže do sad. Šta reći nego svaka čast! :kk: (A neposredni izvođači zapravo sve naši ljudi...:p)
A mi se pitamo gde su nase firme da grade? Pa eto tu su, verovatno su ti isti radnici cekali na platu ko zna koliko, pa otisli kod drugih, da bar budu placeni na vreme.:grand:
nigde nisu otisli. porr je kupio mostogradnju za potrebe izgradnje ovog mosta. sta ce biti sa tim preduzecem na kraju ovog projekta, to josh niko ne zna
To nisam znao, a sta ce biti videcemo. Bice jos posla valjda.
 
Objavljena je studija procene uticaja na zivotnu sredinu za ump od tosinog bunara do hipodroma.Dakle they mean buisness
 
Kada se tacno spaja hipodrom intersection i most? posto je hipodrom na 90 posto. A nigde nisam video u tredu za nadvoznjak da je neko slikao naspram nadvoznjaka i mosta sliku.
 
BOKI SMOKI":36ds8q8g je napisao(la):
Kada se tacno spaja hipodrom intersection i most? posto je hipodrom na 90 posto. A nigde nisam video u tredu za nadvoznjak da je neko slikao naspram nadvoznjaka i mosta sliku.
Nisam siguran da sam te najbolje razumeo, ali ako te zanima veza između nadvožnjaka kod hipodroma i mosta, ona ide preko petlje Radnička koja tek treba da počne da se gradi.
 
Wile E. Coyote":21umwd87 je napisao(la):
Да, само што ће петља бити грађена накнадно.
Pa valjda će početi da je grade odmah, samo će je fazno završavati. A prva faza je spuštanje rampi u Bulevar vojvode Mišića i Radničku i povezivanje sa nadvožnjakom kod hipodroma.
 
Wile E. Coyote":fyl9d5mm je napisao(la):
Да, само што ће петља бити грађена накарадно.
Prvo sam pročitao ovako. Uopšte me ne čudi što mi je delovalo logično :)
 
medjutim":mzznn2bz je napisao(la):
Wile E. Coyote":mzznn2bz je napisao(la):
Да, само што ће петља бити грађена накарадно.
Prvo sam pročitao ovako. Uopšte me ne čudi što mi je delovalo logično :)
:laugh: А још луђе је што је, уствари, то једина петља која неће бити грађена накарадно. :laugh:
+1 за грешку. :lol:
 
U slici: Pogled na Beograd sa 170 metara visine FOTO


Beograd - Ko god je imao priliku da uživa u panorami Beograda, prenosio je najlepše utiske o gradu. Oni koji su imali prilike da Beograd posmatraju iznad najvećeg mosta u gradu, mosta preko Ade Ciganlije, preneli su samo utiske o ovoj veličanstvenoj građevini, koja ih je okupirala pre svega svojom veličinom, grandioznim pilonom i evropskim stilom gradnje.


Pogled od kojeg zastaje dah: Grad na dlanu
- Pa bar je duplo viši od Gazele i širi od Brankovog mosta - bilo je prvo što je rekao jedan od majstora na gradilištu mosta preko Ade Ciganlije. U to se uverio i reporter “Blica” koji se upustio u avanturu razgledanja mosta iz korpe veličine svega pet kvadratnih metara. Veliki kran lagano je podizao korpu, a kada je ona “prestigla” visinu pilona, glavnog stuba mosta visine 170 metara, kran se zaustavio.

- Neverovatno, kao da letimo iznad grada. Nikada nisam videla veći most. Deluje veoma moćno - rekao je jedan od reportera iz korpe.

Vodič razgledanja mosta potvrdio je da će most preko Ade Ciganlije biti jedan od najvećih u Evropi, a svakako najveći u prestonici.

- Imaće dužinu od 929 metara, šest kolovoznih traka, dve staze za pešake i dva koloseka namenjena budućem lakom metrou. Predviđena je širina od 45 metara i jedan pilon visine oko 200 metara, sa kojeg će se pružati zatege koje drže deo gredne konstrukcije preko Save - objašnjava vodič.

Za vreme našeg razgledanja, na mostu je radilo više desetina radnika. Oni su se smenjivali u grupama od po desetak ljudi i u tom trenutku namotavali sajle s druge strane mosta.

- Most se gradi neverovatnom brzinom. Jedini problem je to što će most očigledno biti završen pre putnih prilaza, pa nećemo moći odmah da ga koristimo - kroz šalu je prokomentarisao jedan od posetilaca.

Prema rečima vodiča, kompletni radovi na mostu, uključujući i najkomplikovaniju petlju „Radnička”, biće završeni tokom 2013. godine. Prilazna petlja za most biće sa Čukaričke strane, čime će biti povezane Radnička ulica sa raskrsnicom kod Hipodroma, Bulevar vojvode Mišića, kao i budući UMP. U planu je da se na petlji stvore uslovi za drumski, šinski, pešački i biciklistički saobraćaj, kao i da sve bude ekološki prihvatljivo, u evropskom duhu, baš kao i sam mostdvažan čovek koji je u sebi nosio duh Beograda, duh metropole.

Most dugačak kilometar
Ovo će biti najuzvodniji beogradski most preko Save i povezivaće novobeogradski Blok 70 i Topčider, preko Bloka 69 i Careve ćuprije. Jedini nosač ovog mosta gradi se na severnom špicu Ade Ciganlije. Na levoj obali Save, most će prelaziti preko rukavca kod brodogradilišta i završavaće se kod Ulice Jurija Gagarina. Kada posao bude završen, ukupna dužina pristupnih saobraćajnica sa čukaričke strane mosta biće 2,1 kilometar, a dužina mosta biće 1.000 metara.

http://www.blic.rs/Vesti/Srbija/218094/U-slici-Pogled-na-Beograd-sa-170-metara-visine
 
Kasni su sati,mozda tripujem

- Imaće dužinu od 929 metara, šest kolovoznih traka, dve staze za pešake i dva koloseka namenjena budućem lakom metrou. Predviđena je širina od 45 metara i jedan pilon visine oko 200 metara, sa kojeg će se pružati zatege koje drže deo gredne konstrukcije preko Save - objašnjava vodič.
 
Krajnje nebitan detalj. Aj' molim vas da ne idemo opet na pet strana o metrou. Nikakve konacne odluke o tome jos nema, i 100% je izvesno da ce po zavrsetku mosta preko njega ici obican tramvaj. Tacka.
 
canada-line-bike-bridge1.jpg

www.skyscrapercity.com
SkyTrain.jpg

TappanZee.png
 
Još malo :)

Ovde kran sa pretposlednjeg čeličnog segmenta koji je spojen sa mostom drži novi segment, vezuje se kosim kablovima sa pilonom, a onda ga zavaruju za most. Kran se pomera napred i donose novi segment. Mislim da je ostalo još 2 čelična segmenta, trenutno ih pripremaju na NBGD obali, pa će ih prevesti baržom... BTW, na NBGD strani se uveliko radi naguravanje betonske konstrukcije, to se vidi na poslednjoj slici u prethodnom postu :)

14919247958271943273755.jpg


Deo iza poslednjeg segmenta, uskoro će ga zavariti za deo koji je već ranije spojen
dscn1376v.jpg

14858047958346443273755.jpg


dscn1378y.jpg

dscn1379p.jpg


Sajle koje čine deo kosih kablova, već povezanih sa mostom, čekaju zatezanje. Pozadi su već zategnute i spakovane sajle
74231479584514432737554.jpg


Čekajući kablove :)
dscn1387q.jpg


Poslednji betonski deo na čukaričkoj strani koji čeka da bude betoniran. Ovo je armatura sa cevima za prenaprezanje betona, zahvaljujući tome će beton moći da bude tanak, a da ipak izdrži naprezanje...
dscn1381p.jpg


Ovo samo vapi da bude spojeno za koju godinu sa petljom :)
dscn1394.jpg


Zaključak: most će biti spojen sa NBG stranom po planu, do kraja 2011, ali nema šanse da će proraditi pre proleća 2012... Takođe, deo za šinski sistem je rađen tako da tu samo što traktor ne može da prođe :) Tj, od tramvaja do teškog metroa može sve... Ne znaju još uvek ni da li će se farbati pilon, to je otvorena stavka još uvek
 
Vrh