Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jesmo li mi to konačno dobili insajdera na gradilištu? :)
 
Sudeći po šlemu koji sam juče dobio, a na kome piše "Guest", nismo :D

Drugarica mi radi u jednoj od kompanija koje učestvuju u gradnji, pa sam uspeo da se uvučem :)
 
+ ko vrata

Jel si izvukao neki insajderski info oko mosta,petlji,umpa,bilo sta?
 
Brainy":1lno9vhs je napisao(la):
Sudeći po šlemu koji sam juče dobio, a na kome piše "Guest", nismo :D

Drugarica mi radi u jednoj od kompanija koje učestvuju u gradnji, pa sam uspeo da se uvučem :)
Mogao bi ti ćešće da posećuješ drugaricu. :)
 
blagoje":27bk9hv2 je napisao(la):
Brainy":27bk9hv2 je napisao(la):
Sudeći po šlemu koji sam juče dobio, a na kome piše "Guest", nismo :D

Drugarica mi radi u jednoj od kompanija koje učestvuju u gradnji, pa sam uspeo da se uvučem :)
Mogao bi ti ćešće da posećuješ drugaricu. :)
U svakom pogledu :)

+5 za manevar.
 
+ 1 i od mene. a sutra dobijas jos jedan. :gobb:
I drugarica i most. Sta ces vise. :p
 
Barvo, Brainy :gobb:


Mnogo lepo Beograd izgleda sa pilona, cak i sa haosom na obalama. Mogu da zamislim kako ce to izgledati kada se taj deo elegantno popuni.
 
Brainy, jesi li primetio sta se radi u pravcu ulaska na Adu Ciganliju, sa čukaričke strane naravno ? Vidim da su iskopane rupe i već su bila nagadjanja da su silazne rampe, ali kako ti se to čini iz prve ruke ?

Da li si mozda pogledao kako napreduje nadvoznjak kod Hipodroma, obzirom na poziciju u kojoj ti je sve bilo kao na dlanu ?

+1 za slike..
 
Hvala svima, drago mi je da vam se sviđaju slike :)

@Vucko
Generalno, momci s kojima sam pričao su više bili usredsređeni na most, tako da kapiram da će tek dobiti projekat od glavnog izvođača. Kažu da počinju uskoro sa gradnjom petlje (Radnička). Ako sam dobro razumeo, petlja će biti kružna...
Za mene su nove bile dve stvari - prva je bila o čeličnim segmentima, uopšte nisam kapirao ranije da je ona crvena skalamerija kran koji drži novi segment, do povezivanja sa ostatkom. Druga stvar se odnosi na ono prenaprezanje betona. Meni sve vreme most izgleda kao da je jako "tanak", kao da tek treba na njega da "legne" ogromna količina betona, međutim, upravo zbog tih čeličnih cevi u konstrukciji, beton je mnogo jači i praktično čvrsto sabijen, kao da je pod presom. Isto i za kablove, oni između ostalog prave protivtežu, pa se zbog toga paralelno instaliraju uvek prvo kablovi na čukaričkoj strani, pa zatim parnjaci na strani Ade... Konačna zatezanja se rade tek kad se sve ostalo završi, asfaltiranje, rasveta i sl.

Već sam napisao, naši su insistirali da most bude tako dizajniran da može da prođe LRT, metro, tramvaj, šta god im naknadno padne na pamet. Momci su sve vreme govorili o LRT, ali će verovatno na početku tuda ići tramvaj.

Bio sam i u onim kutijama ispod glavne ploče kuda će ići cevi, vodovod i sl. Ispod se nalaze dve male kutije i jedna velika, veličine dve saobraćajne trake. U tim malim kutijama se nalaze završeci kablova kojima pilon drži most.

@Boris
Nisam siguran na šta tačno misliš, ako govoriš o ovome na slici, sa strane tobogana na čukaričkoj strani, primetio sam još ranije dva nova bočna stuba i jedan centralni veliki (mislim da je to stub 7, on ostaje kao glavni stub, dok će većina ostalih stubova biti porušena nakon povezivanja sa pilonom). Stubovi sa strane čine deo mosta (iako sam ja prvo bio ubeđen da je Porr već počeo sa gradnjom petlje), iako to zapravo i jeste početak silaznih rampi. Pitao sam zašto je desni stub građen sa ovim proširenjem na vrhu, to je prosto držač rampe, projektovan kao bolji oslonac, sa širokim vrhom...

Jeste mi sve bilo na dlanu, ali sve ne znaš gde pre da gledaš kad si gore :)

dscn1401u.jpg


edit:
Setio sam se još nečega, definitivno neće biti nikakvog vidikovca na pilonu ili sl... What a shame...

Evo još jedne fotke, neću više da spamujem :)
14846047957974443273755.jpg
 
Sve što je u vodi je privremeno, posle izgradnje se ruši. Što se tiče plovnosti, most neće remetiti ništa ni visinski, ni zbog stubova i sl.
 
Hvala na odgovoru, pitao sam se za stubove pošto kablovi valjda neće doći do tog dela mosta, pa nisam znao da li bi nešto ipak moralo da pridržava most ispod. Onda su ti stubovi tu samo zbog naguravanja konstrukcije.
 
Brainy":3e7z3gjd je napisao(la):
Sve što je u vodi je privremeno, posle izgradnje se ruši. Što se tiče plovnosti, most neće remetiti ništa ni visinski, ni zbog stubova i sl.
Privremena su i dva stuba na Maloj Adi. To su na slici drugi i četvrti (oni koji nemaju duple "nogare").
 
Brainy":2yiotf4u je napisao(la):
od tramvaja do teškog metroa može sve...
Eto vidite kao sto rekoh ranije, mozda smo vec dobili prvih par stotina metara metro koridora a da to cak i ne znamo.
U slucaju da tuda prodje teski metro, cena mosta ce biti potpuno opravdana. ;)
 
То већ битно мења ствар. Само, пролазак метроа самим мостом је једно, а силазак са моста је друго. Видећемо.
 
Ma sjuriće se u otvoreni tunel, pa desno ispod B.Brda a levo ispod Senjaka.. :kafa:
 
Širina za prolaz metroa nikada nije dolazila u pitanje - pa to se videlo i po crtežima. Pitanje je vibracija mosta pri prolasku kompozicije, brzine (da ne ide k'o puž), kao i prilaza samom mostu.
Ali, preko mosta će prelaziti tramvaj, tako da nema iznenađenja.
 
ZAPOČETO RAŠČIŠĆAVANJE PRIOBALJA SAVE
Priprema prostora za petlje do mosta na Adi

L. Gedošević | 19. 11. 2010. - 00:02h | Foto: D. Milenković | Komentara: 0
Ugovori za gradnju pristupnih puteva mostu preko Ade Ciganlije su potpisani, a pripremni radovi već su počeli s obe strane budućeg prelaza na Savi. Do kraja godine će se rasčišćavati teren, obaviti geodetska merenja i obezbediti gradilište, a za mesec i po počinje i gradnja saobraćajnih petlji “Radnička” i “Jurija Gagarina”.


Imovinsko-pravni odnosi razrešeni i objekti koji smetaju biće uklonjeni: Radovi na prilazima budućem mostu
Izvođač radova na novobeogradskoj strani, kojem je pored gradnje petlje poveren i deo saobraćajnice do Ulice Proleterske solidarnosti (prva faza) je slovenačka kompanija SCT.

- Na ovoj strani urađen je skoro sav posao vezan za rešavanje imovinsko-pravnih odnosa. Uklonjeno je više desetina objekata kod Savskog nasipa, od čega je najveći broj bio stambeni. Za svaki od njih bila je utvrđivana vrednost, a sa vlasnicima su zaključivani ugovori o naknadi. Uporedo sa tim, Grad je pripremao zemljište, pa je uklonjen i jedan broj tezgi na Otvorenom tržnom centru, na trasi budućeg mosta - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište.

Prema njegovim rečima, na strani Novog Beograda dovode se struja i voda da bi se pripremio teren za dovođenje mašina i početak radova.

Izgradnja petlje “Radnička” poverena je austrijskoj kompaniji PORR koja će ovaj objekat raditi po principu “projektuj i izvedi” (onaj ko projektuje taj i gradi). Tu će takođe biti pripremljen teren, istražne bušotine, geodetska merenja...

- I ovde će se raditi na rasčišćavanju jer je, na primer, tu i jedna velika, zelena površina koju treba iskrčiti. Biće postavljena i zaštitna mreža oko gradilišta, a paralelno sa tim uklanjaće se objekti, među kojima je najveći kompleks Beogradske pekarske industrije. I ovde je imovina rešena - kaže Bajić.

Do Nove godine biće poznata i bliža dinamika radova na obe strane budućeg mosta, a početkom naredne godine počinje prva faza radova na petlji “Radnička” koja podrazumeva penjanje i spuštanje iz Radničke ulice na most i sa mosta, spajanje sa petljom “Careva Ćuprija” i odvijanje saobraćaja u dve kolovozne trake. Rok za završetak radova sa obe strane mosta je 400 dana.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/218444/Priprema-prostora-za-petlje-do-mosta-na-Adi
 
relja":2v9vgzuw je napisao(la):
Širina za prolaz metroa nikada nije dolazila u pitanje - pa to se videlo i po crtežima. Pitanje je vibracija mosta pri prolasku kompozicije, brzine (da ne ide k'o puž), kao i prilaza samom mostu.
Ali, preko mosta će prelaziti tramvaj, tako da nema iznenađenja.
Bilo bi vrlo cudno da ovoliko veliki most cija sirina kolovoza dostize 45 metara ne moze da primi teski metro. U svakom slucaju, veoma sam zadovoljan da imamo potvrdu da moze da ide i metro preko njega.

Ako je tramvaj privremeno resenje onda moze jos i da prodje ali ako postane trajno onda zamisao tog mosta gubi dosta na snazi.
 
Resenje nece biti trajno,vec privremeno dok ne skupimo novce za metro,a to se nezna koliko je razdoblje.

Nista nije trajno,samo je promena konstantna.
 
spatiotecte":rdpybhmq je napisao(la):
Bilo bi vrlo cudno da ovoliko veliki most cija sirina kolovoza dostize 45 metara ne moze da primi teski metro. U svakom slucaju, veoma sam zadovoljan da imamo potvrdu da moze da ide i metro preko njega.

Ako je tramvaj privremeno resenje onda moze jos i da prodje ali ako postane trajno onda zamisao tog mosta gubi dosta na snazi.
Bez uvrede, i za tebe i za Brainy-a koji je to preneo, ali meni je ipak relevantno ono što piše u opisu mosta na
http://www.savabridge.com/the_bridge_sb.htm#doi
Kada konstruktori potpišu da može, onda ok.
 
Ako se ja pitam ovaj most je siguran

a za slike +5 svaka čast
prvo što si se peo u onu korpu na visinu od 170m a i +5 za drugaricu
:grand:
 
Vrh