Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Iz izmena gupa 2009. godine

069
У одељку 6.1.3. „Путна и улична мрежа“, у ставу 5. који почиње речима „На јужном подручју града...“ додаје се нови став који гласи:
,,Ранијим плановима предвиђено је да траса нове Улице Патријарха Димитрија иде по траси бивше „пожаревачке пруге“ на делу од железничке станице Топчидер до Борске улице. Новим решењем Раковички пут се задржава на постојећој траси коме се уз трамвајску пругу додаје још једна коловозна трака за други смер читавом дужином од Топчидерског парка до Кружног пута. Профили и друге карактеристике нове магистралне саобраћајнице Патријарха Димитрија у зони заштићене целине „Топчидер – Кошутњак“, у зони манастира Раковица прилагођавају се циљевима заштите ових целина, кроз израду одговарајућих планова детаљне регулације.''
 
Jedna kolovozna traka? Zanimljivo.. Lepo je što će Rakovički put da produže do kružnog puta, ali ne misle valjda da prave bulevar sa 2x1 trakama?

Nacrtaću ovih dana nekako ono što sam obećao, mesta gde očekujem ozbiljne probleme s ovim..
 
Jedna konstatacija - neverovatno je koliko kablovi doprinose tome da pilon mosta manje strci....
 
Juče sam video koliko je visoko reflektor na vrhu pilona. Novi železnički je ko pi.. sada. :)

Nadam se da je ovaj most pasoš za nove solitere u ovom gradu. <3
 
pa zar je to moze da predstavlja toliku razliku s obzriom na nivo mehanizacije i prefabrikacije
 
Homer Jay":ty47t18q je napisao(la):
Jedna konstatacija - neverovatno je koliko kablovi doprinose tome da pilon mosta manje strci....
Pa ne bi ni trebao, trebalo bi tobiti skladno. Dizajn i projekat nisu radili diletanti.
 
Ambassador":s9msavn7 je napisao(la):
ivanCE":s9msavn7 je napisao(la):
Vinci je otvorio drugu firmu i ljudi su polako odlazili.
Iz koje je crpeo para i para, dok je na kraju nije ugasio. Svodi se više-manje na isto.
Bilo bi dobro da su za sve probleme krivi stranci.
Ali firma InterMost(Vinci) je pocela da se raspada kad su fracuzi predali srbima posao(finansijski deo posla). Par godina kasnije, dotukla su je dugovanja od 900miliona i potrazivanja od miliardu(uglavnom od drzave). I garancije ministra da nema vise posla za njih.
Takodje, u ne mesanju u problem, udeo su imali veliki strucnjaci koji su svoje potpise na projektima "u toku", lepo ponovo unovcili.

Tesko da bi Vinci dosao da odradi nekoliko projekta pa da zbrise.
I opet se vracamo na nas same. Kao i kod Mostogradnje.
 
Večaras, posle 6 dana, završiše 37. segment pilona i sad je visina 166m. Ostalo je još samo 9m i ovom brzinom završiće ga već početkom decembra! Još jedna potvrda principa - koliko para toliko i muzike...
Evo par slika od juče, uoči završetka izgradnje:









Meni most deluje skladno i reklo bi se da ga nisu projektovali diletanti... A što se veličine tiče, treba se setiti da npr. u Vladivostoku grade most sa dva pilona visine 320m i oni će jadnici na ovoj tački tek preći polovinu puta...

Evo kako izgledaju specijalna vozila za prevoz čeličnih segmenata mosta teških i do 400 t :



Sa NBG je kao neka neobična letelica krenuo i tzv. bočni raspon mosta:



Bilo je puno asocijacija na izgled pilona i mosta, često na neke žičane instrumente tipa harfa ili lira a mene ovde podseća na neku čudesnu ("čarobnu") frulu:



Jedino bi bilo teško ostvariti ono - "zasviraj i za pojas zadeni"... :lol:
 
relja":37hrme90 je napisao(la):
spatiotecte":37hrme90 je napisao(la):
Bilo bi vrlo cudno da ovoliko veliki most cija sirina kolovoza dostize 45 metara ne moze da primi teski metro. U svakom slucaju, veoma sam zadovoljan da imamo potvrdu da moze da ide i metro preko njega.

Ako je tramvaj privremeno resenje onda moze jos i da prodje ali ako postane trajno onda zamisao tog mosta gubi dosta na snazi.
Bez uvrede, i za tebe i za Brainy-a koji je to preneo, ali meni je ipak relevantno ono što piše u opisu mosta na
http://www.savabridge.com/the_bridge_sb.htm#doi
Kada konstruktori potpišu da može, onda ok.
Relja, konkretno, momci su sve vreme govorili o LRT, ali su rekli da je zahtev grada bio da most bude tako konstruisan da omogućuje i druga rešenja, tj. da nema prepreka da sistem ne bude LRT, već metro ili tramvaj - čime su ostavili otvorene karte da u momentu finalne odluke ugrade sistem koji im bude tada po volji...

Sjajne slike V V :)
 
Upravo VV,podseca me na nas instrument koji se zove dvojnice koji ima dva reda rupa :)

Daklem pocetkom decembra zavrsavaju betonski deo pilonceta,a kad ce da donesu taj metalni vrh?
 
Brainy":e9zs2877 je napisao(la):
relja":e9zs2877 je napisao(la):
spatiotecte":e9zs2877 je napisao(la):
Bilo bi vrlo cudno da ovoliko veliki most cija sirina kolovoza dostize 45 metara ne moze da primi teski metro. U svakom slucaju, veoma sam zadovoljan da imamo potvrdu da moze da ide i metro preko njega.

Ako je tramvaj privremeno resenje onda moze jos i da prodje ali ako postane trajno onda zamisao tog mosta gubi dosta na snazi.
Bez uvrede, i za tebe i za Brainy-a koji je to preneo, ali meni je ipak relevantno ono što piše u opisu mosta na
http://www.savabridge.com/the_bridge_sb.htm#doi
Kada konstruktori potpišu da može, onda ok.
Relja, konkretno, momci su sve vreme govorili o LRT, ali su rekli da je zahtev grada bio da most bude tako konstruisan da omogućuje i druga rešenja, tj. da nema prepreka da sistem ne bude LRT, već metro ili tramvaj - čime su ostavili otvorene karte da u momentu finalne odluke ugrade sistem koji im bude tada po volji...

Sjajne slike V V :)
OK, ne protivrečim ja tebi, samo kažem šta je sve vreme zvanično pričano i objavljivano.
Ali, znamo (i znalo se) da će preko mosta prelaziti tramvaj, a metro - do tada k'o živ k'o mrtav.
 
Veliki Vracar, slazem se sa tobom. Nekako mi je intuicija govorila da ce most biti potpuno skladan sa okruzenjem i vizurom grada i sad se to obistinjuje. Jako lep most, i drago mi je da su odlucili da ga naprave ovakvog.
 
Veliki Vracar, bravo za slike!

@stf

Da, na to sam i mislio. Pre nego sto su krenuli da postavljaju kablove taj usamljeni betonski stub je vec pocinjao opasno da strci, ali su ga kablovi "unormalili". Sto bi rekao Mr Miyagi: "Balance good, karate good!".
 
Veliki Vracar":15gjdy1t je napisao(la):
Večaras, posle 6 dana, završiše 37. segment pilona i sad je visina 166m. Ostalo je još samo 9m i ovom brzinom završiće ga već početkom decembra!
.

Pretpostavljam da su završili sa betoniranjem, pošto je oplata još uvek na 37. segmentu.

Da li su uradili glavu stuba 8a na rampi prema Radničkoj i kako napreduje izgradnja poslednjeg stuba 8?

+1 za odlične slike.
 
Bilo bi lepo kad se sagradi most da se napravi timelapse video od onih kamera što snimaju stalno mislim da bi bilo super to videti.
 
Homer Jay":6657finb je napisao(la):
Veliki Vracar, bravo za slike!

@stf

Da, na to sam i mislio. Pre nego sto su krenuli da postavljaju kablove taj usamljeni betonski stub je vec pocinjao opasno da strci, ali su ga kablovi "unormalili". Sto bi rekao Mr Miyagi: "Balance good, karate good!".
Da, i mene je pocinjao da brine, ali bice to u redu. Jedino ce strcati celicni vrh, a on bi trebalo da bude u skladnoj srazmeri sa visinom kolovozne konstrukcije.
 
Da li se koriste neki adetivi u betonu, koj se nalazi pri gorenjim segmentima pilona
u odnosu na specifičnosti izrade i uslovima koima će biti izloženi,
( upšteno o kablovima na mostovima sam gledao na TV tipa ,, posle 2000,, ali o betonu ne znam ništa)
 
boca-ica":1jfi89m8 je napisao(la):
Da li se koriste neki adetivi u betonu, koj se nalazi pri gorenjim segmentima pilona
u odnosu na specifičnosti izrade i uslovima koima će biti izloženi,
( upšteno o kablovima na mostovima sam gledao na TV tipa ,, posle 2000,, ali o betonu ne znam ništa)
dobro pitanje +1
 
Vrh