Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

vucko":1z2ga468 je napisao(la):
Он је рекао да мост преко Аде, сам по себи, кошта око 120 милиона евра, приступне саобраћајнице око 160 милиона евра, али, у ширем смислу, све саобраћајнице и петље коштаће око 400 милиона евра", рекао је Антић.
:laugh:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=G6dkMsogZ30[/video]
 
Pa još kad poteraju CAF tramvaje preko njega,govori će "pa eto pustili smo i laki Metro,i sve to za samo 400.mil" :kafa:
 
Велики Врачар, +1 за супер слике! :kk:
2012":1jwzm8yp je napisao(la):
Pa još kad poteraju CAF tramvaje preko njega,govori će "pa eto pustili smo i laki Metro,i sve to za samo 400.mil" :kafa:
Још кад се узме у обзир да се КАФ трамваји и воде као ЛРТ, биће тачно то. :kafa:
 
Bar ce nam sva saobracajni problemi grada biti reseni.

Kao rukom odneseno,a cena prava sitnica.

Ko sto govorise na teleshopu :laugh:
 
Danas sam bio na Adi i most izbliza izgleda impozantno. Ne znam koliku kranista ima platu ali treba dobiti veću. :)
 
BOKI SMOKI":37go8szq je napisao(la):
Do kog je segmenta stiglo?
Betoniran je 35. segment i visina pilona je 157.5 metara. Oplata je podignuta na 36. segment.
 
Јутрос је у Јутарњем програму РТС-а био, ваљда уживо, прилог са градилишта. Почели су да дижу следећи сегмент.
 
U toku je podizanje čeličnog segmenta M7 i postavljaje 7. para kosih kablova sa čukaričke strane pilona. Od podizanja segmenta M6 je prošlo 15 dana, što je do sada najkraći period između podizanja dva segmenta.
 
Pa logicno je, suzava se pilon, manje celika, manje betona. Bice sve krace i krace vreme betoniranja.
 
stf":3aqsd3pt je napisao(la):
Pa logicno je, suzava se pilon, manje celika, manje betona. Bice sve krace i krace vreme betoniranja.
Pisao sam o dizanju čeličnog segmenta M7 nad Savom, a ne o segmentu pilona.
 
Bio je cika vucko danas u urbanistickom zavodu,i ima lepe vesti :)

Dobih potvrdu od arhitekata koji rade plan patrijarha pavla ili patrijarha dimitrija(ne znaju vise ni oni sami),da se plan radi punom parom,da ce ga odobriti skupstina vec ovog meseca.Samo ne znam da li ce to tek da se radi ili ce ga usvojiti.

U svakom slucaju najhitniji prioritet je kako kazu i radi se vec 2012 godine.Imace 2+2 trake i tramvaj u sredini.Po ranijim planovima se trebao raditi tunel ali posto se nema para prebacise svu snagu na ovaj bulevar.

Takodje se zalise da je grad sve pare cak i veliki deo koji je planiran za urbanisticki zavod usmerio na most na Adi,oni ga zovu sveca :)
 
vucko":2tuyvvhp je napisao(la):
Takodje se zalise da je grad sve pare cak i veliki deo koji je planiran za urbanisticki zavod usmerio na most na Adi,oni ga zovu sveca :)
:)
čikam ih da ga nazovu "rog".
 
Hehe...Rece mi taj urbanista da je to sveca kojom im figurativno pale sve papire(planove) :lol:

Upoznah i naseg kolegu masinca koji radi tamo instalacije za toplovod,ne bi ga provalio medju tolkim arhiteTkama.
 
Pretpostavljam da će put duž pruge od raskrsnice sa Požeškom do Jugopetrol pumpe da naprave nezavisno od novog bulevara, jer se to i vodi kao Bulevar Vojvode Mišića/Topčiderska ulica.

U delu od pumpe do ispod železničkog nadvožnjaka imaju čistu situaciju, par nekih stovarišta i parkinga do reke. Ispod nadvožnjaka ka Dedinju može da bude prilično tesno za prolaz, pošto dve trake puta taman stanu između dva stuba, što će reći da će biti potrebna širina od tri polja između stubova, jer po sredini ide tramvaj. To može da bude nezgodno, jer je moguće graditi put samo do Topčiderke, ne dalje.

Takođe, ostaje parče tramvajske pruge koje ispod mosta vodi do železničke pruge koje bi valjalo uraditi bolje ili skloniti, jer u ovakvom stanju prilično usporava saobraćaj.

Mislim da bi na toj deonici brzina komotno mogla da bude do 80 km/h, skoro da nema ljudi, i sada se ne razlikuje od puta van grada, a sa 2+2 trake odvojene tramvajima po sredini bila bi šteta ostaviti ograničenje od 50 km/h.

Na krivini svakako mora da dođe do usporenja saobraćaja. Bilo bi lepo da se odradi tunel ispod bulevara umesto raskrsnice, pošto je bezveze zbog par zgrada s druge strane Topčiderke ostavljati normalnu raskrsnicu sa semaforom. Tunel sa jednom trakom i jednim trotoarom za pešake bi mnogo ubrzao saobraćaj. Uz dobro urađene ograde i pristup iz tunela/u tunel bi čak bilo moguće zadržati ograničenje brzine na vangradskom nivou.

Međutim, imamo problem s krivinom druge prirode. Pošto nema mnogo mesta za 2x2 trake, ako tramvaj bude u sredini neka od stambenih zgrada (Rakovički Put 7 i 7z) bi po svoj prilici morale da budu srušene. A to solidno košta, i komplikuje pristup. Preko puta, na samoj krivini, na prilično nezgodnom mestu stoji par servisa, sa nesređenim parkingom. Možda je bolja ideja o postavljanju nove dve trake uz samu prugu. Em bi trebalo manje mesta za tramvajske stanice, em bi se tu praktično ispravila krivina. Problem je što bi za takvo rešenje bilo neophodno skloniti jedan ili dva suvišna koloseka na delu puta, i što je u daljem toku ulice, od krivine do sada već jako bitnog skretanja za Miljakovac, kod nekadašnje železničke stanice Košutnjak, nema šanse da se kolosek pomeri jer tu nemamo parkirne koloseke već skretanje za dedinjski tunel. Znači ima malo mesta za pomeranje kolovoza. A s druge strane Topčiderka se približava trasi tramvaja i već kod raskrsnice ni s te strane nema prostora za nove dve trake. Osim ako bi se cela raskrsnica tako uradila da deo trase puta ide na stubovima bar nekih 50-60 metara, i da se umesto sadašnjeg mostića napravi novi (što bi svakako zatrebalo na novoj raskrsnici). A sve to prilično košta, kako god okreneš..

Ne znam da li je takav bulevar planiran i za dalje, posle toga ima dosta mesta do industrijske zone (negde do male fabrike obuće), a blizu nje se dolazi do opterećenog mostića koji skraćuje put do Vidikovca i dobrog dela Rakovice za 600 metara. Kameni mostić je preuzak za obim saobraćaja koji ima, i ima oštru krivinu na ulazu. Nešto ne verujem da će tu praviti petlju, jer već nema ni mesta. Iako bi realno petlja bila vrlo logično rešenje, uz spuštanje s mosta ka Miljakovcu (ka RK Beograd i pijaci) i prema traci ka gradu. Mislim da bi zajednički most mogao ovo vrlo lepo da reši, i još da eliminiše dve raskrsnice koje u špicu prave dosta gužve.

Dalje bi bulevar već morao da ulazi u fabričke krugove i parkinge, i ne bi bilo drugih većih problema za širenje, osim par baraka ispod nadvožnjaka preko železničke stanice. Iza skretanja za opštinu je pitanje ima li svrhe sada širiti bulevar, obzirom da je iza toga saobraćaj mahom tranzitni, da nema mnogo prostora za širenje (približava se i brdo) i da se zasad ne planira ozbiljno park and ride kod ŽS Rakovica ni pretvaranje industrijske zone u stambenu (što bi uz bulevar i vrlo denivelisani tramvaj bilo odlično). U perspektivi je moguće, ali bi imalo više problema nego dotle..

Kako god naprave, ovo bi bilo super. Čekam da vidim i to čudo..
 
medjutim":1grz4jw9 je napisao(la):
Pretpostavljam da će put duž pruge od raskrsnice sa Požeškom do Jugopetrol pumpe da naprave nezavisno od novog bulevara, jer se to i vodi kao Bulevar Vojvode Mišića/Topčiderska ulica.

U delu od pumpe do ispod železničkog nadvožnjaka imaju čistu situaciju, par nekih stovarišta i parkinga do reke. Ispod nadvožnjaka ka Dedinju može da bude prilično tesno za prolaz, pošto dve trake puta taman stanu između dva stuba, što će reći da će biti potrebna širina od tri polja između stubova, jer po sredini ide tramvaj. To može da bude nezgodno, jer je moguće graditi put samo do Topčiderke, ne dalje.

Takođe, ostaje parče tramvajske pruge koje ispod mosta vodi do železničke pruge koje bi valjalo uraditi bolje ili skloniti, jer u ovakvom stanju prilično usporava saobraćaj.

Mislim da bi na toj deonici brzina komotno mogla da bude do 80 km/h, skoro da nema ljudi, i sada se ne razlikuje od puta van grada, a sa 2+2 trake odvojene tramvajima po sredini bila bi šteta ostaviti ograničenje od 50 km/h.

Na krivini svakako mora da dođe do usporenja saobraćaja. Bilo bi lepo da se odradi tunel ispod bulevara umesto raskrsnice, pošto je bezveze zbog par zgrada s druge strane Topčiderke ostavljati normalnu raskrsnicu sa semaforom. Tunel sa jednom trakom i jednim trotoarom za pešake bi mnogo ubrzao saobraćaj. Uz dobro urađene ograde i pristup iz tunela/u tunel bi čak bilo moguće zadržati ograničenje brzine na vangradskom nivou.

Međutim, imamo problem s krivinom druge prirode. Pošto nema mnogo mesta za 2x2 trake, ako tramvaj bude u sredini neka od stambenih zgrada (Rakovički Put 7 i 7z) bi po svoj prilici morale da budu srušene. A to solidno košta, i komplikuje pristup. Preko puta, na samoj krivini, na prilično nezgodnom mestu stoji par servisa, sa nesređenim parkingom. Možda je bolja ideja o postavljanju nove dve trake uz samu prugu. Em bi trebalo manje mesta za tramvajske stanice, em bi se tu praktično ispravila krivina. Problem je što bi za takvo rešenje bilo neophodno skloniti jedan ili dva suvišna koloseka na delu puta, i što je u daljem toku ulice, od krivine do sada već jako bitnog skretanja za Miljakovac, kod nekadašnje železničke stanice Košutnjak, nema šanse da se kolosek pomeri jer tu nemamo parkirne koloseke već skretanje za dedinjski tunel. Znači ima malo mesta za pomeranje kolovoza. A s druge strane Topčiderka se približava trasi tramvaja i već kod raskrsnice ni s te strane nema prostora za nove dve trake. Osim ako bi se cela raskrsnica tako uradila da deo trase puta ide na stubovima bar nekih 50-60 metara, i da se umesto sadašnjeg mostića napravi novi (što bi svakako zatrebalo na novoj raskrsnici). A sve to prilično košta, kako god okreneš..

Ne znam da li je takav bulevar planiran i za dalje, posle toga ima dosta mesta do industrijske zone (negde do male fabrike obuće), a blizu nje se dolazi do opterećenog mostića koji skraćuje put do Vidikovca i dobrog dela Rakovice za 600 metara. Kameni mostić je preuzak za obim saobraćaja koji ima, i ima oštru krivinu na ulazu. Nešto ne verujem da će tu praviti petlju, jer već nema ni mesta. Iako bi realno petlja bila vrlo logično rešenje, uz spuštanje s mosta ka Miljakovcu (ka RK Beograd i pijaci) i prema traci ka gradu. Mislim da bi zajednički most mogao ovo vrlo lepo da reši, i još da eliminiše dve raskrsnice koje u špicu prave dosta gužve.

Dalje bi bulevar već morao da ulazi u fabričke krugove i parkinge, i ne bi bilo drugih većih problema za širenje, osim par baraka ispod nadvožnjaka preko železničke stanice. Iza skretanja za opštinu je pitanje ima li svrhe sada širiti bulevar, obzirom da je iza toga saobraćaj mahom tranzitni, da nema mnogo prostora za širenje (približava se i brdo) i da se zasad ne planira ozbiljno park and ride kod ŽS Rakovica ni pretvaranje industrijske zone u stambenu (što bi uz bulevar i vrlo denivelisani tramvaj bilo odlično). U perspektivi je moguće, ali bi imalo više problema nego dotle..

Kako god naprave, ovo bi bilo super. Čekam da vidim i to čudo..
prijatelju jel mozes ti da nacrtas to da vidim zivo me zanima?
 
Pokušaću, mada ne verujem da ću da stignem u narednih par dana..
 
pritom ili će morati u dogovoru sa železnicom da uklone one vagone sa strane što stoje bog zna koliko godina ili će iznad Topčiderke da grade
 
medjutim":29tjyrd6 je napisao(la):
Mislim da bi na toj deonici brzina komotno mogla da bude do 80 km/h, skoro da nema ljudi, i sada se ne razlikuje od puta van grada, a sa 2+2 trake odvojene tramvajima po sredini bila bi šteta ostaviti ograničenje od 50 km/h.
Знаш кад ће то да буде?...
 
Nikad, a možda ni tad. Već sam se negde ovde žalio na to ograničenje, jedno od najbesmislenijih u celom gradu..
 
Danas na gradilištu žestok tempo - evo već posle pet dana Austrijanci (Porr) izlivaju 36. segment pilona što je rekord do sada. S druge strane Slovenci na NBG naguravaju bočni raspon već posle 16 dana i ako ovako nastave stići će zaostatak. Takođe danas Nemci (DSD) podigoše čelični segment M7 posle 15 dana što je najbrže do sad. Šta reći nego svaka čast! :kk: (A neposredni izvođači zapravo sve naši ljudi...:p)
 
Veliki Vracar":1aaack4h je napisao(la):
Danas na gradilištu žestok tempo - evo već posle pet dana Austrijanci (Porr) izlivaju 36. segment pilona što je rekord do sada. S druge strane Slovenci na NBG naguravaju bočni raspon već posle 16 dana i ako ovako nastave stići će zaostatak. Takođe danas Nemci (DSD) podigoše čelični segment M7 posle 15 dana što je najbrže do sad. Šta reći nego svaka čast! :kk: (A neposredni izvođači zapravo sve naši ljudi...:p)
A mi se pitamo gde su nase firme da grade? Pa eto tu su, verovatno su ti isti radnici cekali na platu ko zna koliko, pa otisli kod drugih, da bar budu placeni na vreme.:grand:
 
Vrh