Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":1lqge3vz je napisao(la):
A što se tiče tramvaja na NBGD, ipak mislim da je najrealnija moja varijanta. Sa braćom ćemo se lako dogovoriti. Cijena? Sitnica!
Sa prakične strane, bilo bi super kada bi tramvaj išao tankom crvenom isprekidanom - ukoliko dođe do prekida tramvajskog saobraćaja (radovi na kolosecima, havarije, kolaps saobraćaja itd, itd), postojao bi zatvoren kolosek oko Belvila i DC-a, i koristio bi se kao okretnica, bio taj prekid pre ili posle Belvila, svejedno. (Još kada bi se neko setio da napravi okretnicu negde kod Ušća, Hajata..... eeeeeejjjjj)
 
Relja, ako ništa drugo, most obezbeđuje tramvaj do bloka 45 i u slučaju prekida kod tramvajskog mosta ili Sava Centra, i isto tako tramvaj do BB u slučaju prekida saobraćaja kod Sajma. A u slučaju problema u Bloku 45, tramvaj može da se okreće i na Banovom Brdu, a uz malo modifikacije mreže i kod Gospodarske Mehane, da se ne zatrpava Požeška koja će već imati liniju do NBg..

I to je već velika stvar, mada se slažem da ništa bez nove NBG okretnice kod Brankovog mosta.
 
Ma slažem se, samo me iritira što tih par stotina metara pored Belvila nije urađeno na vreme.

Nego - približava se davršetak mosta, a oni i dalje spominju "laki šinski sistem".

U jednom trenutku će morati da peseku i da objave da li će stvarno ići tramvaj ili nešto drugo.

Finalno zatezanje kablova mosta će se raditi tek po montiranju cevi, kablova, rasvete, signalizacije...i pruge po mostu, sa sve šljunkom/tucanikom i pratećim instalacijama.
Sad treba biti pametan - da li će ikada preko mosta prelaziti nešto drugo osim tramvaja i kolike su razlike u težinama, opterećenjima, šta već sada pripremiti za budućnost, a da i tramvaj može da pređe posle puštanja mosta u saobraćaj.
 
Pa ``laki sinski sistem`` je tramvaj. Ne razumem sto se kod nas pravi filozofija od toga. Obican narod ga zove: trambelaj, trandza, lift, tram, a nadlezni koriste zvanican naziv, koji lepse zvuci nego sto jeste. Razlika je u recniku.

Pa nece biti na sredini sljunak, ako nismo mi napredovali, Slovenci jesu... :p
 
stf":20rqrbpy je napisao(la):
Pa nece biti na sredini sljunak, ako nismo mi napredovali, Slovenci jesu... :p
NIsam to ja izmislio, tako je pisalo na www.savabridge.com

stf":20rqrbpy je napisao(la):
Pa ``laki sinski sistem`` je tramvaj. Ne razumem sto se kod nas pravi filozofija od toga. Obican narod ga zove: trambelaj, trandza, lift, tram, a nadlezni koriste zvanican naziv, koji lepse zvuci nego sto jeste. Razlika je u recniku.
Mislim da nije u pitanju rečnik, već neke druge stvari.
 
relja":du6g8w9n je napisao(la):
nenad78":du6g8w9n je napisao(la):
relja":du6g8w9n je napisao(la):
Evo koliko ima mesta, uporedite sa širinom baštice kod skretanja u Depo
Na tom mestu (kod skretanja u depo) širina baštice je da komotno tri koloseka staju u nju...
Verovatno je to napravljeno zbog autobusa koji su tuda išli za Depo, kada je napravljena pruga 80-tih, (a svi smo vozili tuda, kao prečicom, iako je bilo zabranjeno) a razmak između koloseka je ostavljen kada je probijana ulica pre par godina.
Prođoh pre sat vremena i dok su me ovi iz Romvila smarali na semaforu, razgledah i shvatih da je baštica širine za 4 (četiri) koloseka! Kao da će biti dvostruke šine u dva smera prilikom izgradnje UMP štrase i prilazne rampe mostu. Pretpostavka je da će skretnica biti postavljena nešto ranije pa da će se pruga raširiti u dva koloseka (rešenje slično onome kad od Glavne železničke tramvajska pruga krene ka Autobuskoj stanici, a onda, pre semafora kod same autobuske, skretnica odvodi tramvaje ili ulevo, ka NBGDu ili pravo ka Brankovom mostu).

relja":du6g8w9n je napisao(la):
nenad78":du6g8w9n je napisao(la):
A u Agostina Neta, baš sam pre neki dan gledao, i imam utisak da su kolovozne trake nekako "neprirodno" široke... Mislim da je neko o duplom koloseku mislio mnogo davno, ali je GSP hteo da uštedi pare pravljenjem samo jednog (servisnog) koloseka. ;)
Jesi siguran? Sad sam nešto gledao na Google Earth-u, ne deluje mi tako (doduše, to je ipak fotografija). Bilo bi super da jeste...
Nisam siguran, ali kako mi je to toliko blizu zgrade premeriću i videti kolike su širine obe trake. :) I kako su bandere postavljene, izgleda kao da nedostaje kolosek koji ide u pravcu JGagarina, a upravo mi se i ta strana ulice koja ide duž Ruske škole čini širom od strane ulice na kojoj su DC i Belvil. ;)
 
Like! Tj. +1 points to Archangel! :kk:

Inače pilon mi se čini mnogo elegantniji nakon skidanja onih poprečnih podupirača.
 
Evo neceg zanimljivog...Sumirano infrastruktura u BG-u koja se treba raditi ili se vec radi.Svi projekti do jednog osim UMP-a su iseceni,rekonstrukcija pancevca 4 puta manje novca je dobila a obrenovackog mosta 3 puta.Jedino su povecali plan za gospodara vucica i cingrijinu.Dakle UMP i most nisu megalomanski projekat,kao sto rekoh polako ce se videti da ce ceo grad stati osim izgradnje pratece infrastrukture ump-a

2ywflme.jpg
 
Ako su rekonstrukciji Pančevačkog mosta namenili 120mil a sada smanjili na 25mil, šta mogu za taj novac uopšte da urade? Deo mosta kvalitetno ili ceo most površno? Da je smanjenje jedno 10% pa da se toleriše ali ovako bolje ne raditi ništa dok se ne obezbedi novac potreban za kvalitetno obavljen posao. Šta bi ono pod 8 kod Ušća trebalo da bude? 5x manje novca, šta li će za te pare uraditi i kako će to da izgleda...
 
Ne znam,ali znam sta je kapcitetni sinski sistem po GUP-u.

Planirani vidovi sinskog saobracaja
U Generalnom planu koncept javnog prevoza do 2021. godine predvidja tri vida sinskog
saobracaja:
• gradsku i prigradsku zeleznicu,
kapacitetni sinski sistem (LRT) i
• tramvaj.

U planiranju kapacitetnog sinskog sistema (LRT) bilo je postavljeno nekoliko kriterijuma. Prvo, da
kapacitet ovog sistema zadovolji postojecu planiranu traznju za neredne dve decenije. Zatim, da je
projekat moguce realizovati fazno, uz postupnu transformaciju postojeceg tramvajskog sistema.
Dalje, da je, eventualno, moguca njegova transformacija u visi sistem metroa i da je sistem
finansisjki odrziv, kako u izgradnji, tako i u eksploataciji. Kapacitetni sinski sistem bi se razvijao na
kolosecima normalne sirine od 1.435 milimetara. Duzina trasa kojima bi trebalo da se vodi
kapacitetni sinski sistem iznosi oko 24 kilometra.
 
stranac":zy2bzlyb je napisao(la):
Ako su rekonstrukciji Pančevačkog mosta namenili 120mil a sada smanjili na 25mil, šta mogu za taj novac uopšte da urade? Deo mosta kvalitetno ili ceo most površno? Da je smanjenje jedno 10% pa da se toleriše ali ovako bolje ne raditi ništa dok se ne obezbedi novac potreban za kvalitetno obavljen posao. Šta bi ono pod 8 kod Ušća trebalo da bude? 5x manje novca, šta li će za te pare uraditi i kako će to da izgleda...
ne mogu da urade nista od onoga sto treba. Pancevacki most je u toliko loshem stanju da ce ili da se radi ceo kvalitetno ili ce da se srushi.
A sto se tiche ove stavke oko usca, to su samo budzeti, predpostavljam za organizovanje raznih dogadjaja u onom skejt parku i ostatku parka prijateljstva
 
Pise gore u naslovu da je program uredjivanja gradjevinskog zemljista,a ako se pogleda,vidi se da se sve radi o radovima na infrastrukturi.

119 miliona je prvobitno namenjeno za pancevacki most,a 250 miliona za uredjivanje skejt parka?Ne bih rekao.To se tice onog plana da se odrzavaju trke na Uscu,bilo je indicija o tome,ali zbog skorasnjih dogadjaja se izgleda odustalo od toga

evo celog broja sluzbenog glasnika iz koga je uzeto pogledajte strane od 25 do 32,svi projekti su srezani zbog UMP-a

http://www.sllistbeograd.rs/pdf/download/424/

Vidim da je skoro 12 miliona dinara bilo spremljeno za uredjenje parka na Terazijskoj terasi a ostavise 100 hiljada.Naravno sta ce nam i parkovi i bilo sta drugo,UMP iznad svega!

Pogledajte i stavke za kanalizaciju, od 50 do 90% novca je skinuto sa tih projekata zbog UMP-a.Naravno ko sisa te ljude kad ne zive blize civilizaciji,sta ce njima kanalizacija.
 
To im je baš produktivna predizborna kampanja ....
"ima grad para...."
 
vucko":11bv30k0 je napisao(la):
Pise gore u naslovu da je program uredjivanja gradjevinskog zemljista,a ako se pogleda,vidi se da se sve radi o radovima na infrastrukturi.

119 miliona je prvobitno namenjeno za pancevacki most,a 250 miliona za uredjivanje skejt parka?Ne bih rekao.To se tice onog plana da se odrzavaju trke na Uscu,bilo je indicija o tome,ali zbog skorasnjih dogadjaja se izgleda odustalo od toga

evo celog broja sluzbenog glasnika iz koga je uzeto pogledajte strane od 25 do 32,svi projekti su srezani zbog UMP-a

http://www.sllistbeograd.rs/pdf/download/424/

Vidim da je skoro 12 miliona dinara bilo spremljeno za uredjenje parka na Terazijskoj terasi a ostavise 100 hiljada.Naravno sta ce nam i parkovi i bilo sta drugo,UMP iznad svega!

Pogledajte i stavke za kanalizaciju, od 50 do 90% novca je skinuto sa tih projekata zbog UMP-a.Naravno ko sisa te ljude kad ne zive blize civilizaciji,sta ce njima kanalizacija.
Interesantno, saznadoh sta sam hteo. Ih bre Vule, pa jedno po jedno, polako.:kafa:
 
Sta bi trebalo da znaci: Master plan razvoja saobracajnog sistema Begorad za period od 2005-2010 pri cemu je sa 1 000 000 povecano na 30 000 000 ???
 
vucko":103j5aik je napisao(la):
Jedino razumem da je usko povezan trenutnog automobilskog sistema saobracaja,gup zavisi od njega zapravo.Verovatno hoce da odrede koje ce buduce ulice da prave(ili da li da daju prioritet zavrsavanju ump-a,izgradnji smt-a ili ne znam ni ja)

http://www.beoland.com/izgradnja/saobracajnice.asp?a=070320
I ja tako cenim, nego ova racunica nema blage veze ili ja ne razumem. Za neke delove (ump-a) je to cena gradnje saobracajnica, ali koliko znam treba da bude dosta raseljavanja pa u tu cenu treba da udje i cena dodeljenih stanova?! A to koliko izracunah nije slucaj! Osim ako nije svaki po 10000 eura!? :rolleyes:
 
Ako sam dobro shvatio to je preraspodela sredstava za 2010 godinu.
 
Vrh