Sa prakične strane, bilo bi super kada bi tramvaj išao tankom crvenom isprekidanom - ukoliko dođe do prekida tramvajskog saobraćaja (radovi na kolosecima, havarije, kolaps saobraćaja itd, itd), postojao bi zatvoren kolosek oko Belvila i DC-a, i koristio bi se kao okretnica, bio taj prekid pre ili posle Belvila, svejedno. (Još kada bi se neko setio da napravi okretnicu negde kod Ušća, Hajata..... eeeeeejjjjj)Wile E. Coyote":1lqge3vz je napisao(la):A što se tiče tramvaja na NBGD, ipak mislim da je najrealnija moja varijanta. Sa braćom ćemo se lako dogovoriti. Cijena? Sitnica!
NIsam to ja izmislio, tako je pisalo na www.savabridge.comstf":20rqrbpy je napisao(la):Pa nece biti na sredini sljunak, ako nismo mi napredovali, Slovenci jesu...
Mislim da nije u pitanju rečnik, već neke druge stvari.stf":20rqrbpy je napisao(la):Pa ``laki sinski sistem`` je tramvaj. Ne razumem sto se kod nas pravi filozofija od toga. Obican narod ga zove: trambelaj, trandza, lift, tram, a nadlezni koriste zvanican naziv, koji lepse zvuci nego sto jeste. Razlika je u recniku.
Prođoh pre sat vremena i dok su me ovi iz Romvila smarali na semaforu, razgledah i shvatih da je baštica širine za 4 (četiri) koloseka! Kao da će biti dvostruke šine u dva smera prilikom izgradnje UMP štrase i prilazne rampe mostu. Pretpostavka je da će skretnica biti postavljena nešto ranije pa da će se pruga raširiti u dva koloseka (rešenje slično onome kad od Glavne železničke tramvajska pruga krene ka Autobuskoj stanici, a onda, pre semafora kod same autobuske, skretnica odvodi tramvaje ili ulevo, ka NBGDu ili pravo ka Brankovom mostu).relja":du6g8w9n je napisao(la):Verovatno je to napravljeno zbog autobusa koji su tuda išli za Depo, kada je napravljena pruga 80-tih, (a svi smo vozili tuda, kao prečicom, iako je bilo zabranjeno) a razmak između koloseka je ostavljen kada je probijana ulica pre par godina.nenad78":du6g8w9n je napisao(la):Na tom mestu (kod skretanja u depo) širina baštice je da komotno tri koloseka staju u nju...relja":du6g8w9n je napisao(la):Evo koliko ima mesta, uporedite sa širinom baštice kod skretanja u Depo
Nisam siguran, ali kako mi je to toliko blizu zgrade premeriću i videti kolike su širine obe trake. I kako su bandere postavljene, izgleda kao da nedostaje kolosek koji ide u pravcu JGagarina, a upravo mi se i ta strana ulice koja ide duž Ruske škole čini širom od strane ulice na kojoj su DC i Belvil.relja":du6g8w9n je napisao(la):Jesi siguran? Sad sam nešto gledao na Google Earth-u, ne deluje mi tako (doduše, to je ipak fotografija). Bilo bi super da jeste...nenad78":du6g8w9n je napisao(la):A u Agostina Neta, baš sam pre neki dan gledao, i imam utisak da su kolovozne trake nekako "neprirodno" široke... Mislim da je neko o duplom koloseku mislio mnogo davno, ali je GSP hteo da uštedi pare pravljenjem samo jednog (servisnog) koloseka.
ne mogu da urade nista od onoga sto treba. Pancevacki most je u toliko loshem stanju da ce ili da se radi ceo kvalitetno ili ce da se srushi.stranac":zy2bzlyb je napisao(la):Ako su rekonstrukciji Pančevačkog mosta namenili 120mil a sada smanjili na 25mil, šta mogu za taj novac uopšte da urade? Deo mosta kvalitetno ili ceo most površno? Da je smanjenje jedno 10% pa da se toleriše ali ovako bolje ne raditi ništa dok se ne obezbedi novac potreban za kvalitetno obavljen posao. Šta bi ono pod 8 kod Ušća trebalo da bude? 5x manje novca, šta li će za te pare uraditi i kako će to da izgleda...
Interesantno, saznadoh sta sam hteo. Ih bre Vule, pa jedno po jedno, polako.:kafa:vucko":11bv30k0 je napisao(la):Pise gore u naslovu da je program uredjivanja gradjevinskog zemljista,a ako se pogleda,vidi se da se sve radi o radovima na infrastrukturi.
119 miliona je prvobitno namenjeno za pancevacki most,a 250 miliona za uredjivanje skejt parka?Ne bih rekao.To se tice onog plana da se odrzavaju trke na Uscu,bilo je indicija o tome,ali zbog skorasnjih dogadjaja se izgleda odustalo od toga
evo celog broja sluzbenog glasnika iz koga je uzeto pogledajte strane od 25 do 32,svi projekti su srezani zbog UMP-a
http://www.sllistbeograd.rs/pdf/download/424/
Vidim da je skoro 12 miliona dinara bilo spremljeno za uredjenje parka na Terazijskoj terasi a ostavise 100 hiljada.Naravno sta ce nam i parkovi i bilo sta drugo,UMP iznad svega!
Pogledajte i stavke za kanalizaciju, od 50 do 90% novca je skinuto sa tih projekata zbog UMP-a.Naravno ko sisa te ljude kad ne zive blize civilizaciji,sta ce njima kanalizacija.
I ja tako cenim, nego ova racunica nema blage veze ili ja ne razumem. Za neke delove (ump-a) je to cena gradnje saobracajnica, ali koliko znam treba da bude dosta raseljavanja pa u tu cenu treba da udje i cena dodeljenih stanova?! A to koliko izracunah nije slucaj! Osim ako nije svaki po 10000 eura!?vucko":103j5aik je napisao(la):Jedino razumem da je usko povezan trenutnog automobilskog sistema saobracaja,gup zavisi od njega zapravo.Verovatno hoce da odrede koje ce buduce ulice da prave(ili da li da daju prioritet zavrsavanju ump-a,izgradnji smt-a ili ne znam ni ja)
http://www.beoland.com/izgradnja/saobracajnice.asp?a=070320