Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Igor":ape841cw je napisao(la):
@Medjutim i Relja

Planom kazem planom je predvidjeno da se biciklisticka staza poveze sa mostom liftom koji se vidi sa desne strane nbg petlje kod ulaza na most kao i da se staza spusti ka topcideru (krivudava ljubicasta linija koja prolazi i ispod radnicke petlje i ide dalje..)
Ako pod "krivudava ljubicasta linija koja prolazi i ispod radnicke petlje i ide dalje" misliš na ljubičastu cik-cak koja prati postojeću biciklističku stazu u Jurija Gagarina i koja bi trebalo da se spušta u Radničku u smeru ulaza na Adu - razumeo sam te.

nbgpetlja.jpg


cukaricka.jpg



Tako je i jedno logično, jer u svakom drugom scenariju bi morali da prelaz epreko kolovoza, tj automobilski saobraćaj bi morao da se reguliše semarorima.
 
Игоре +1 :kk:

Сад се тек види ужас код Хиподрома, ако сам добро схватио цртеж, да би се продужило са моста у Раковицу не иде се испод раскрснице него кроз њу.
 
Pretpostavljam da je slicna strana i sa desne strane mosta sto se tice pesaka i biciklista?
 
sada sam tek provalio sta je profesionalna deformacija - nisam mogao da sagledam ove planove dok ih nisam otvorio u photoshopu i invertovao, da bude kao okruzenje u AutoCad-u :)
 
Wile E. Coyote":2tmnkmk9 je napisao(la):
Игоре +1 :kk:

Сад се тек види ужас код Хиподрома, ако сам добро схватио цртеж, да би се продужило са моста у Раковицу не иде се испод раскрснице него кроз њу.
Meni se ipak chini da si pogresno protumachio crtez (ako mislis na glavnu trasu u produzetku mosta), na svoju srecu i na srecu svih nas. :D

Rekao bih da se ne ide ni ispod raskrsnice, ni kroz nju, vec iznad. Kruzni tok je, chini mi se, ispod glavne trase. :)

Mozda ja gresim... :|
 
Felipe":2c8oo71g je napisao(la):
Wile E. Coyote":2c8oo71g je napisao(la):
Игоре +1 :kk:

Сад се тек види ужас код Хиподрома, ако сам добро схватио цртеж, да би се продужило са моста у Раковицу не иде се испод раскрснице него кроз њу.
Meni se ipak chini da si pogresno protumachio crtez (ako mislis na glavnu trasu u produzetku mosta), na svoju srecu i na srecu svih nas. :D

Rekao bih da se ne ide ni ispod raskrsnice, ni kroz nju, vec iznad. Kruzni tok je, chini mi se, ispod glavne trase. :)

Mozda ja gresim... :|
Kakav kružni tok, o hipodromu je reč?
 
Wille, u pravu si, na žalost :violina: Saobraćaj sa mosta ide pravo na semafor... Idejno rešenje, gde se saobraćaj koji ide ka rakovici spuštao i prolazio ispod raskrsnice, je bilo mnogo bolje. Ne mogu da verujem da su toliki kreteni. :(
 
lukpot":7uh6511g je napisao(la):
Felipe":7uh6511g je napisao(la):
Wile E. Coyote":7uh6511g je napisao(la):
Игоре +1 :kk:

Сад се тек види ужас код Хиподрома, ако сам добро схватио цртеж, да би се продужило са моста у Раковицу не иде се испод раскрснице него кроз њу.
Meni se ipak chini da si pogresno protumachio crtez (ako mislis na glavnu trasu u produzetku mosta), na svoju srecu i na srecu svih nas. :D

Rekao bih da se ne ide ni ispod raskrsnice, ni kroz nju, vec iznad. Kruzni tok je, chini mi se, ispod glavne trase. :)

Mozda ja gresim... :|
Kakav kružni tok, o hipodromu je reč?
Pardoniram, o Hipodromu je rec. :)

Gledajuci u crtez tik iznad posta, umislio sam da je rec o petlji "Radnicka" (koja je na crtezu), a ne o raskrsnici "Hipodrom"... ;)


:pob:


Vucko, odlicno sto si iskopao projekat UMF-a kod Autokomande. :kk:

Sudeci po prilozenom, UMF se uliva na auto-put, ako sam dobro shvatio.

Kroz tunel nastavlja preko kruznih tokova... :/

Nesto mi se ne dopada resenje sa tim kruznim tokovima, ali dobro. Priznajem da nisam struchan da bih previse galamio za ili protiv istih... :)
 
ovo je idejni proejekat sa sajta beolanda pa ko xna kako ce biti na kraju
 
Meni bi se isto više svidelo da UMP izlazi sa autoputa bez kružnih tokova, ali i to je mnogo bolje nego semafor. Nego, gledajući petlju Radnička, vidim da definitivno nije predviđeno spuštanje tramvaja sa mosta u Rakovicu. Drugo pitanje je kako će povezati most sa Blokovima. Po slikama ispada da može da se ili siđe u garažu, ili u Milutina Milankovića, pa okolo-naokolo pored buvljaka. Ne sviđa mi se to. Jedino da produže prugu kroz Đorđa Stanojevića, a u Agostina Neta da dodaju drugi kolosek.
 
Još odavno se videlo na planovima da nema spuštanja pruge s mosta u Rakovicu.

Jeste šteta, ali nije velika, ako bude postojao BG-voz ka Rakovici neće biti strašno..
 
Wile E. Coyote":31t22k62 je napisao(la):
Drugo pitanje je kako će povezati most sa Blokovima. Po slikama ispada da može da se ili siđe u garažu, ili u Milutina Milankovića, pa okolo-naokolo pored buvljaka. Ne sviđa mi se to. Jedino da produže prugu kroz Đorđa Stanojevića, a u Agostina Neta da dodaju drugi kolosek.
"Most nije veza sa blokovima već je deo Unutrašnjeg magistralnog prstena, važne saobraćajnice.... " :p

Ubacivanje još jednog koloseka u Agostina Neta bi moglo da se izvede, ali na račun jedne kolovozne trake, što ne dolazi u obzir ako je u planu probijanje nasipa i povezivanje sa Bulevarom umetnosti. Tehnički, mogao bi da se proširi smer u pravcu Save, da se pomeri i trotoar, ali to je već međunarodni problem - proširenje ulice bi bilo na račun TERITORIJE RUSKE FEDERACIJE :lol: pošto se ruska škola nalazi na eksteritoriji, a oni su stalna članica SB UN, nuklearna super sila i podržavaju suverenitetiteritorijalniintergritetrepublikesrbije. Blok 67A je srce Rusije.

nbgpruga1.jpg


Plavo je moguće ali seče vezu Belvila sa smerom ka Omladinskih brigada.
Žuto - na razdelnom ostvu je samo jedan kolosek, nema mesta za još jedan. Ulica bi mogla da se proširi za još jednu traku na račun majke Rusije, ali je pitanje kako bi izgledala raskrsnica ja Jurija Gagarina.

Meni je i dalje prosto neverovatno da, kada je uoči Unezverijade (inače, dogadja od velikog značaja i od kojeg smo imali ogromne koristi - sarkazam, naravno) spojena Jurija Gagarina i Đorđa Stanojevića (između Belvila i Bivljaka)
nije napravljeno dovoljno široko ostrvo između smerova da može da se postave 2 koloseka za tramvaj. To je suludo!

Crveno - NEOPISIVA GLUPOST!!!!
Zeleno - ispravka neopisive gluposti, ali bi tramvaj morao da seče trake, umesto da jednostavno prolazi kroz sredinu raskrsnice. Drugo rešenje boi bilo da se proširi ova traka bliže buvljaku, i da se ostrvo/baštica proširi, ali to bi, jelte, bilo priznanje da neko nije uradio posao kako treba, i da bi ga (ih) trebalo pozvati na odgovornost....da - važi.

Evo koliko ima mesta, uporedite sa širinom baštice kod skretanja u Depo:

nbgpruga2.jpg




A svega ovoga ne bi bilo kada bi se buvljak uklonio i napravila pristojna petlja povezana sa svim ulicama. Ali - što reče Igor - "daj mi papir"....
 
+1 Reljo

Bio je clanak u blicu pre neki dan-Arhitekte niko ne slusa,bas je pominjan belvil i sto se tice zgrada i tih ulica okolo.

Tek sada videh ona dva semafora na petlji radnicka,uzas...
 
Do stadiona Partizana ide 2x2, tu bi se posle trebao nastaviti tunel 1x1 do hipodroma ako sam dobro shvatio. A dokle ide na istočnu stranu, gde se nalazi taj čvor u Ustaničkoj?
 
relja":zmv3c235 je napisao(la):
Evo koliko ima mesta, uporedite sa širinom baštice kod skretanja u Depo
Na tom mestu (kod skretanja u depo) širina baštice je da komotno tri koloseka staju u nju...

A u Agostina Neta, baš sam pre neki dan gledao, i imam utisak da su kolovozne trake nekako "neprirodno" široke... Mislim da je neko o duplom koloseku mislio mnogo davno, ali je GSP hteo da uštedi pare pravljenjem samo jednog (servisnog) koloseka. ;)
 
nenad78":2q84dj9h je napisao(la):
relja":2q84dj9h je napisao(la):
Evo koliko ima mesta, uporedite sa širinom baštice kod skretanja u Depo
Na tom mestu (kod skretanja u depo) širina baštice je da komotno tri koloseka staju u nju...
Verovatno je to napravljeno zbog autobusa koji su tuda išli za Depo, kada je napravljena pruga 80-tih, (a svi smo vozili tuda, kao prečicom, iako je bilo zabranjeno) a razmak između koloseka je ostavljen kada je probijana ulica pre par godina.


nenad78":2q84dj9h je napisao(la):
A u Agostina Neta, baš sam pre neki dan gledao, i imam utisak da su kolovozne trake nekako "neprirodno" široke... Mislim da je neko o duplom koloseku mislio mnogo davno, ali je GSP hteo da uštedi pare pravljenjem samo jednog (servisnog) koloseka. ;)
Jesi siguran? Sad sam nešto gledao na Google Earth-u, ne deluje mi tako (doduše, to je ipak fotografija). Bilo bi super da jeste...
 
Pomislih da su ova 2 para plavih simbola semafori?Moze li pojasnjenje o cemu se radi

cukaricka.jpg
 
vucko":zumz3ufd je napisao(la):
Pomislih da su ova 2 para plavih simbola semafori?Moze li pojasnjenje o cemu se radi
Stepeništa za prstup tramvajskom stajalištu (pardon - lakog šinskog sistema), sa obe strane trotoara u Radničkoj, a ima i neka pešačka staza, koliko vidim
 
Uf,dobro je ondak.a zasto imaju dve stanice tako blizu jedna drugoj???
 
Stanice jesu dve (po jedna u svakom smeru), adva su i stepeništa - da može da se priđe stanicama sa obe strane Radničke (i obrnuto).
 
Vučko, molim te, ne štrecaj me. A što se tiče tramvaja na NBGD, ipak mislim da je najrealnija moja varijanta. Sa braćom ćemo se lako dogovoriti. Cijena? Sitnica!
 
Vrh