Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Zar ne bi trebalo po gup-u da umesto buvljaka bude glavna autobuska stanica? A, da se na mesto sadasnje autobuske spusti zelenjak? :/
 
Da jedna slika vredi više i od hiljadu reči dokaz je i prethodna strana i zato Archangelu +1 :kk:
 
GOJE":3298z8ng je napisao(la):
Njile +1 za UMP štrase.

Mislim da je to dosad najbolja definicija. Nešto kao JAT Airways. Znači da JAT ostaje samo kao sećanje, a ne smislena skraćenica.

Tako da sam budući bulevar može komotno da se zove "ulica UMP".
Гоје, на правди Бога даде мени + уместо Рељи, то је његов израз.
 
ranko999":glirv3ay je napisao(la):
Zar ne bi trebalo po gup-u da umesto buvljaka bude glavna autobuska stanica? A, da se na mesto sadasnje autobuske spusti zelenjak? :/
Da.ali ne gde je buvljak vec gde je sada parking buvljaka jer tu ima dovoljno prostora.Na mestu sadasnjeg buvljaka posle izgradnje ump-a i nece biti dovoljno prostora za izgradnju glavne bg autobuske stanice
 
Igoru za trud i skicu (o suštini se nikada nećemo složiti), Goje-u, Wiley, Vučku i naravno Arčendželu za fotografiju +
 
Reljo,fala bogu na tome.Bilo bi dosadno da imamo svi isto misljenje i bilo bi previse KPJ fazon :)

Danas sa sajma,vise ljudi pricase o mostu nego sajmu energetike i zastite zivotne sredine dok su prilazili hali 1 u kojoj se odrzava isti

dsc05231f.jpg


dsc05233k.jpg
 
Most je počeo opasno da se "nadavija" nad gradom. Izgleda sve "zastrašujućije". :shok:

Dobre fotke u sv. sl.
 
Uvek sam želeo da je toranj sa Avale napravljen u gradu,eto sa ovim pilonom mi se želje ispunila.. biće to sjajna piramida.:vops:.
getimage.dll
defence.pk
A i stranica foruma je simbolična 212..
 
ja bi da upadnem sa pitanjem....

Da li je poznato na koji nacin ce se pesaci i biciklisti penjati na most?
Preko petlje radnicka? Posebne stepenice/rampe za pesake i bicikliste?

Da li postoji mogucnost da povezu pesacko - biciklistickim stazama topciderski parki i novi beograd?

Ne secam se da je pricano o ovome na prethodnih 212 strana :)
 
Dobro pitanje,nažalost ne videsmo projekat u detalje,jer se radi na način "projektuj i izvedi" pa nije isključeno da se do kraja ubace i takve rampe ili staze i liftovi.. :kafa:
 
pedja76":3qa4t4tn je napisao(la):
ja bi da upadnem sa pitanjem....

Da li je poznato na koji nacin ce se pesaci i biciklisti penjati na most?
Preko petlje radnicka? Posebne stepenice/rampe za pesake i bicikliste?

Da li postoji mogucnost da povezu pesacko - biciklistickim stazama topciderski parki i novi beograd?

Ne secam se da je pricano o ovome na prethodnih 212 strana :)
Diskutovano je, više puta.

Jedina informacija koja je objavljena na tu temu je da će pešaci i biciklisti imati utisak da su "tamo i ovde"... zz-bz...
 
pa kako je rešen problem na Brankovom tako cenim mogu i ovde, da jednostavno anexiraju lift mostu.
 
može to i mnogo elegantnije i praktičnije od lifta, a Ada vapi za tom vezom sa mosta. Ljudi iz NBG blokova bi biciklom za 20-tak minuta bili na Adi.
 
Kartograf":2y28c4bd je napisao(la):
može to i mnogo elegantnije i praktičnije od lifta, a Ada vapi za tom vezom sa mosta. Ljudi iz NBG blokova bi biciklom za 20-tak minuta bili na Adi.
Bilo bi lepo da se na adi postave spiralne stepenice/rampa koje ce se vijugati oko pilona
 
Ne znam koliko bi trebalo da bude dugačko i široko to stepenište, obzirom da bi bilo neophodno ostaviti prostora i za guranje bicikala (na stranu što bi se brzo našle budale koje bi se niz stepenište spuštale biciklama :))

Takođe, stepenište bi bilo solidno visoko, svakako previše da bi smelo da se ostavi otvoreno. Moralo bi i da se zastakli. Ceo krug oko pilona.

Nisam siguran da je to pogodnije od lifta, naročito što je lift potreban za mnoge građane koji objektivno ne mogu stepenicama korisnici kolica i kolica za bebe, šetači pasa... Par liftova kao kontrateg i eto rešenja, samo ako može zgodno da se uklopi sa stajalištem za tramvaj..
 
Kod samog pilona nema dovoljno šrine za tramvajsko stajalište - o tome se nije ni vodilo računa. (Što bi rekao Igor - daj mi papir na kojem to piše :) )
2.5 metara širine na samoj sredini mosta (možda i manje) nije bezbedan prostor, a tolika bi bila i širina stepeništa.
Trebalo bi obezbediti i podnožje pilona od vodostaja nekakvim nasipom (gubi se toliko tražena "elegancija" pilona, potom tu je razmak između dva trotoara, kao i razmak između trotoara i šina....
Pričali smo, još davno, o tome.

Stepenice i lift bi mogli da se postave na čukaričoj strani, odmah iznad trotoatra.
 
Novosti sa drugog kraja UMP-a.

Projekat za manje gužve oko mosta
Pančevac dobija novu ulaznu i izlaznu rampu
L. Gedošević | 14. 10. 2010. - 00:02h | Komentara: 6

Izgradnjom nove ulazne i izlazne rampe sa Pančevačkog mosta u velikoj meri rešiće se saobraćajne gužve sa kojima su, naročito u „špicu“, žitelji ovog dela Palilule svakodnevno suočeni. Jedna rampa vodiće od centra grada ka Borči, a drugom će se saobraćaj spuštati u pravcu ka Karaburmi.

81738_grafika_origh.jpg


Tom novom, trećom trakom, kretaće se saobraćaj ka ulaznoj rampi na Pančevački most u pravcu prema Borči. Njenom izgradnjom u velikoj meri će se popraviti trenutna saobraćajna situacija jer, načinom na koji je sada regulisano penjanje na most, stvaraju se ogromne gužve, a udesi su jako česti - kaže za „Blic“ predsednik Opštine Palilula Danilo Bašić, ističući da je ova rampa prioritet.


Za uvećanje kliknite ovde[+]
Drugom rampom (silaznom) kretaće se saobraćaj sa Pančevačkog mosta (iz pravca Borče) prema naselju Karaburma.


- I ova rampa će rasteretiti saobraćaj jer će skratiti put vozačima. Trenutno je situacija takva da vozila iz pravca Borče moraju da idu do Bogoslovije i odatle prema Karaburmi. To će se izbeći tako što će se saobraćaj sa mosta novom rampom spuštati u Bulevar despota Stefana i odatle kretati ka Karaburmi - objašnjava Bašić.


Prema njegovim rečima, zbog izgradnje ovih rampi privremeni objekti koji se nalaze u zonama oko Pančevačkog mosta biće uklonjeni. U pitanju je dvadesetak objekata, među kojima ima stovarišta, baraka, ali i kiosaka, i svi oni su privremenog karaktera. Stambenih objekata u ovoj zoni nema.


- Vlada Srbije je utvrdila javni interes na ovoj lokaciji. Sada se radi na formiranju građevinske parcele i to je posao koji će potrajati oko dva meseca. Kada je u pitanju imovina, svo zemljište je vlasništvo opštine Palilula, odnosno Grada Beograda, tako da oko toga ne bi trebalo da bude problema - kaže Bašić.


Uključenje i isključenje sa Pančevačkog mosta među glavnim su tačkama usporenog saobraćaja u ovom delu grada. Izgradnjom prilaznih puteva, odnosno rampi, brže će se „izvlačiti“ saobraćaj iz oba pravca koji bi trebalo da se odvija bez zaustavljanja.


Ovaj projekat finansiraće Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Procena je da će izgradnja ove dve rampe i proširivanje saobraćajnice u Bulevaru despota Stefana koštati oko pet miliona evra.


U funkciji do kraja 2011. godine
U Opštini Palilula očekuju da bi lokacijska dozvola mogla da se dobije tokom zime, a radovi da počnu tokom sledeće godine.
Procena je da bi oni potrajali oko šest meseci i da bi, u najboljem slučaju, do kraja 2011. godine čitav posao mogao da bude završen.
 
Ja sam pitao presvahodno za povezivanje tih pesackih staza na mostu sa topciderskim parkom, jer fizicki je lakse povezati sa adom, ali kako bezbedno sprovesti pesake do milosevog konaka i kosutnjaka? Mislio sam da to nije pominjano ranije na forumu, izvinite ako jeste.

@relja:
sirina 2,5m malo? Uzimate li u obzir sirinu tramvajskih stanica u bulevaru (ova nova kod vuka) ili kod palate pravde u savskoj? Ako im je to bilo "zadovoljavajuce i bezbedno", sto ne bi i 2,5m?
 
pedja76":2mwi2pvw je napisao(la):
@relja:
sirina 2,5m malo? Uzimate li u obzir sirinu tramvajskih stanica u bulevaru (ova nova kod vuka) ili kod palate pravde u savskoj? Ako im je to bilo "zadovoljavajuce i bezbedno", sto ne bi i 2,5m?
Zato što je na mostu prostor od 2.5 m ograničen sa svih strana (pruga, kolovoz ) pilon, kablovi, i još bitnije - nalazi se na 20 metra visine.
Na ulici si na - ulici (Savska, Bulevar, Jurija Gagarina, pa čak i Mostarska petlja, potpuno svejedno), ima gde da se skloniš ili da odeš na neko drugo mesto u slučaju gužve, zastoja ili sudara tramvaja, požara, neke havarije....Nisi na ograničenom prostoru širine 2.5m na sred mosta 20 metara od tla sa ko zna koliko ljudi, a da te od trotoara dele tri automobilske trake...
 
@lucas Za njih je build & project,a za nas gradjane je pray & wait.

ergo,sa oficijelnog sajta

Конференција о новом мосту на Сави у Београду

Завршетком новог моста на Ади, Београд ће добити још једно значајно архитектонско и грађевинско достигнуће и симбол града којим ће се моћи поносити, закључак је Конференције о новом савском мосту одржаном 01. октобра 2010. Велики интерес о изградњи новог моста напунио је свечану салу Грађевинског факултета до задњег седишта, а излагања главних учесника пројекта употпунила су слику о самим зачецима моста, фазама његове припреме и изградње до данас.

Као и остали мостови у Београду у своје доба изградње, и нови мост на Сави ће представљати одраз савремене технологије изградње као и иновације по својим конструктивним и урбанистичким вредностима и тиме се уписати у историју београдских мостова. Ово смело конструкторско и функционално решење идејних твораца моста којим доминира препознатљива архитектонска форма купастог пилона са високим порталом, укупне висине од 200м, ће сигурно постати заштитни знак моста, а самим тим и Београда. Притом, коси каблови постављени у две равни, уздижући се стрмо према врху пилона стварају утисак динамичног преплетања у простору и тиме постижу атмосферу "катедрале" што је била главна замисао архитектонског концепта моста.

По речима градског архитекте Дејана Васовића, Генерални план развоја основне путне и уличне мреже и јавног превоза показује да свако пето путовање у Београду подразумева прелазак реке Саве па тиме гужве на мостовима представљају кључни проблем у саобраћају. Тиме је нови мост код Аде Цигaнлије који је у оквиру прве фазе унутрашњег магистралног полупрстена, оцењен као 'срце' те саобраћајнице.

news27.jpg
 
Malo da pojasnimo

Nikole Dobrovica
nikoledobrovica.jpg


Omladinskih Brigada
omlvvrig.jpg


Belvil
belvil.jpg


Buvljak
buvljak.jpg


NBG Petlja
nbgpetlja.jpg


Petlja Radnicka
cukaricka.jpg


Hipodrom
hipodrom.jpg


Pozeska
pozeska.jpg


@Medjutim i Relja

Planom kazem planom je predvidjeno da se biciklisticka staza poveze sa mostom liftom koji se vidi sa desne strane nbg petlje kod ulaza na most kao i da se staza spusti ka topcideru (krivudava ljubicasta linija koja prolazi i ispod radnicke petlje i ide dalje..)
 
Vrh